Материалдар / Сағырауқұлақтар патшалығы

Сағырауқұлақтар патшалығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презинтация биология пәні мұғалімдеріне көмекші құрал болып табылады. Бұл сабақта оқушылар саңырауқұлақтардың ерекше белгілерін біліп, олардың жануарларға және өсімдіктерге тән белгілерін ажырата алуына, жеуге жарамды және жеуге жарамсыз саңырауқұлақтарды ажырыта білуіне көмектесетін презинтация.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
533
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Барлық оқушылар орындай алады: • Саңырауқұлақтардың ерекше белгілерің біліп, түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Саңы

1 слайд
Барлық оқушылар орындай алады: • Саңырауқұлақтардың ерекше белгілерің біліп, түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Саңырауқұлақтарға өсімдіктерге және жануарларға тән белгілерін ажыратып сипаттайды. Кейбір оқушылар орындай алады: -Жеуге жарамды, жеуге жарамсыз саңырауқұлақтарды саралап, талдайды Сабақтың мақсаты:

1 слайд

Барлық оқушылар орындай алады: • Саңырауқұлақтардың ерекше белгілерің біліп, түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Саңырауқұлақтарға өсімдіктерге және жануарларға тән белгілерін ажыратып сипаттайды. Кейбір оқушылар орындай алады: -Жеуге жарамды, жеуге жарамсыз саңырауқұлақтарды саралап, талдайды Сабақтың мақсаты:

1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Психологиялық дайындық You Are My Sunshine , м y only sunshine. You make me happy w hen skies are grey.

2 слайд
1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Психологиялық дайындық You Are My Sunshine , м y only sunshine. You make me happy w hen skies are grey. You'll never know, dear, how much I love you. Please don't take my sunshine away The other nite, dear, as I lay sleeping I dreamed I held you in my arms. When I awoke, dear, I was mistaken And I hung my head and cried

2 слайд

1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Психологиялық дайындық You Are My Sunshine , м y only sunshine. You make me happy w hen skies are grey. You'll never know, dear, how much I love you. Please don't take my sunshine away The other nite, dear, as I lay sleeping I dreamed I held you in my arms. When I awoke, dear, I was mistaken And I hung my head and cried

1-топ. Зең саңырауқұлақтар 2-топ. Ашытқы саңырауқұлақтар 3-топ. Жеуге жарамды саңырауқұлақтар Топқа бөліну:

3 слайд
1-топ. Зең саңырауқұлақтар 2-топ. Ашытқы саңырауқұлақтар 3-топ. Жеуге жарамды саңырауқұлақтар Топқа бөліну:

3 слайд

1-топ. Зең саңырауқұлақтар 2-топ. Ашытқы саңырауқұлақтар 3-топ. Жеуге жарамды саңырауқұлақтар Топқа бөліну:

Үй тапсырмасын сұрау: «Микрофон» әдісі

4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: «Микрофон» әдісі

4 слайд

Үй тапсырмасын сұрау: «Микрофон» әдісі

« The kingdom of fungi » видеоролик көрсетіледі. «Ой қозғау»

5 слайд
« The kingdom of fungi » видеоролик көрсетіледі. «Ой қозғау»

5 слайд

« The kingdom of fungi » видеоролик көрсетіледі. «Ой қозғау»

Постер қорғау 1 топ- «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып, «Саңырауқұлақтар патшалығы» туралы мәліметті орыс тілінде береді. 2 топ

6 слайд
Постер қорғау 1 топ- «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып, «Саңырауқұлақтар патшалығы» туралы мәліметті орыс тілінде береді. 2 топ- Венн диаграммасын пайдаланып «Саңырауқұлақтардағы өсімдіктер мен жануарларға ұқсас белгілерін салыстырады» 3 топ- Себетке «Жеуге жарамды және жеуге жарамсыз саңырауқұлақтардың» атауларын ағылшын тілінде атап, ажыратып жинайды.

6 слайд

Постер қорғау 1 топ- «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып, «Саңырауқұлақтар патшалығы» туралы мәліметті орыс тілінде береді. 2 топ- Венн диаграммасын пайдаланып «Саңырауқұлақтардағы өсімдіктер мен жануарларға ұқсас белгілерін салыстырады» 3 топ- Себетке «Жеуге жарамды және жеуге жарамсыз саңырауқұлақтардың» атауларын ағылшын тілінде атап, ажыратып жинайды.

Сергіту сәті R efreshing moment Stand in line Let me tell you the rules Ill tell you one word in English the name of m

7 слайд
Сергіту сәті R efreshing moment Stand in line Let me tell you the rules Ill tell you one word in English the name of mushrooms and you have to pass this word to another person

7 слайд

Сергіту сәті R efreshing moment Stand in line Let me tell you the rules Ill tell you one word in English the name of mushrooms and you have to pass this word to another person

Термин сөздермен жұмыс жасайды : 1. Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым. 2. Спора - саңырауқұлақтардың таралуын қамта

8 слайд
Термин сөздермен жұмыс жасайды : 1. Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым. 2. Спора - саңырауқұлақтардың таралуын қамтамасыз ететін арнайы құрылымды жасуша. 3. Конидий - шаң түріндегі спора. 4. Спорангий - споралар түзілетін орын. 1. Микология - это наука, которая изучает грибы. 2. Спора - специально сконструированная клетка, которая обеспечивает распространение грибов. 3. Кон и ди й - пыль спорового типа. 4. Споры – место где образуются споры. 1. Mycology is a science that studies mushrooms.  2. Spore - specially designed cell that provides the spread of fungi. 3. Conidia - dust of spore type. 4. Spores - a place where spores are formed. “ Түртіп алу” әдісі

8 слайд

Термин сөздермен жұмыс жасайды : 1. Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым. 2. Спора - саңырауқұлақтардың таралуын қамтамасыз ететін арнайы құрылымды жасуша. 3. Конидий - шаң түріндегі спора. 4. Спорангий - споралар түзілетін орын. 1. Микология - это наука, которая изучает грибы. 2. Спора - специально сконструированная клетка, которая обеспечивает распространение грибов. 3. Кон и ди й - пыль спорового типа. 4. Споры – место где образуются споры. 1. Mycology is a science that studies mushrooms.  2. Spore - specially designed cell that provides the spread of fungi. 3. Conidia - dust of spore type. 4. Spores - a place where spores are formed. “ Түртіп алу” әдісі

Бекіту тапсырмалары: 1топ-Сәйкестендіру тесті 1.Симбиоз ----------Хлоропластары болмағандықтан жүрмейді 2. Микориза --------Спор

9 слайд
Бекіту тапсырмалары: 1топ-Сәйкестендіру тесті 1.Симбиоз ----------Хлоропластары болмағандықтан жүрмейді 2. Микориза --------Спора түзілетін орын 3. Спорангий ------Екі ағзаның пайдалы селбесуі 4. Микология ------Саңырауқұлақтардың ағаш тамырымен селбесуі 5. Фотосинтез -----Саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым

9 слайд

Бекіту тапсырмалары: 1топ-Сәйкестендіру тесті 1.Симбиоз ----------Хлоропластары болмағандықтан жүрмейді 2. Микориза --------Спора түзілетін орын 3. Спорангий ------Екі ағзаның пайдалы селбесуі 4. Микология ------Саңырауқұлақтардың ағаш тамырымен селбесуі 5. Фотосинтез -----Саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым

2топ-Complete each sentence with appropriate word from the drop-down list. 1.Part of the mycelium in which spores are formed an

10 слайд
2топ-Complete each sentence with appropriate word from the drop-down list. 1.Part of the mycelium in which spores are formed and distributed is called a  hypha , fruitbody + 2. Organisms that feed on dead organic matter are called  saprobiontics organisms + parasitic organisms 3. Thallus made of hypha is called a myselium +, fruitbody 4.Filamentous fungal cell that forms mycelium is called a hypha +, fruitbody

10 слайд

2топ-Complete each sentence with appropriate word from the drop-down list. 1.Part of the mycelium in which spores are formed and distributed is called a  hypha , fruitbody + 2. Organisms that feed on dead organic matter are called  saprobiontics organisms + parasitic organisms 3. Thallus made of hypha is called a myselium +, fruitbody 4.Filamentous fungal cell that forms mycelium is called a hypha +, fruitbody

3топ- Выберите один правильный ответ на вопросы, приведенные ниже. Бактериальный антибиотик: а) спора б) пенициллин + в) паразит

11 слайд
3топ- Выберите один правильный ответ на вопросы, приведенные ниже. Бактериальный антибиотик: а) спора б) пенициллин + в) паразит г) шляпка 2. Клетки грибов, состоят из длинных нитей, называемых ________. а) гифы + б) таллом в)мицелий г) шляпка 3. Какой гриб осуществляет сбраживание этанола? а) Мухомор б) Пенициллин в) Паразит г) Дрожжи + 4. Запасной углевод грибов а) Гликоген + б) Крахмал в) Лактоза г) Рибоза 5. Этот вид используется в производстве голубых сыров: а) грибы-паразиты б) мухомор в) плесневый гриб (Penicillum) г) дрожжи

11 слайд

3топ- Выберите один правильный ответ на вопросы, приведенные ниже. Бактериальный антибиотик: а) спора б) пенициллин + в) паразит г) шляпка 2. Клетки грибов, состоят из длинных нитей, называемых ________. а) гифы + б) таллом в)мицелий г) шляпка 3. Какой гриб осуществляет сбраживание этанола? а) Мухомор б) Пенициллин в) Паразит г) Дрожжи + 4. Запасной углевод грибов а) Гликоген + б) Крахмал в) Лактоза г) Рибоза 5. Этот вид используется в производстве голубых сыров: а) грибы-паразиты б) мухомор в) плесневый гриб (Penicillum) г) дрожжи

Рефлексия «Тілек ағашы»

12 слайд
Рефлексия «Тілек ағашы»

12 слайд

Рефлексия «Тілек ағашы»

Термин сөздерді жаттау Үйге тапсырма:

13 слайд
Термин сөздерді жаттау Үйге тапсырма:

13 слайд

Термин сөздерді жаттау Үйге тапсырма: