Сайрам-өгем
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОҒАРЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
“Тарих және педагогика”факультеті
“Жалпы тарих және мұражай ісі” кафедрасы
Ғылыми жұмыс.
Тақырыбы: Оқушылардың тарих пәнін оқуға деген қызығушылығын қалыптастыруда
интерактивті оқыту құралдары.
Орындаған : Сейт Ғ.
Тобы: ТП-19-19к
Қабылдаған: . Нарымбет Г.
Шымкент 2023 жыл
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОҒАРЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті “Тарих және педагогика”факультеті “Жалпы тарих және мұражай ісі” кафедрасы Ғылыми жұмыс. Тақырыбы: Оқушылардың тарих пәнін оқуға деген қызығушылығын қалыптастыруда интерактивті оқыту құралдары. Орындаған : Сейт Ғ. Тобы: ТП-19-19к Қабылдаған: . Нарымбет Г. Шымкент 2023 жыл
2 слайд
Жоспар:
Интерактивті оқытудың тарих сабағындағы маңызы
Тарих пәні мұғалімдерінің міндеті
Интерактивті оқыту әдістері
Сабақта жаңа технологияларды қолдану.
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер.
2 слайд
Жоспар: Интерактивті оқытудың тарих сабағындағы маңызы Тарих пәні мұғалімдерінің міндеті Интерактивті оқыту әдістері Сабақта жаңа технологияларды қолдану. Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер.
3 слайд
Тарих пәні мұғалімдерінің міндеті – мәдениетті түрде білімді, іскер, жеке тұлғаны
дамыту, ұлтымыздың рухын көтеру, осы мақсатқа жететіндей тиімді жол іздеу.
Интерактивті оқыту әдістері тұлғааралық қарым – қатынасқа негізделе отырып, “жеке
тұлғаны дамытуға бағытталатын” қазіргі білім беру парадигмасын қанағаттандырады.
Сонымен бірге, сапалы білім алудың алғышарттары болып табылатын таным
белсенділігі мен ізденіс дербестігін қалыптастырып қана қоймай, ары қарай дамытады.
Заман талабына сай оқыту мен тәрбиенің соңғы түрлерін жедел игеріп, кәсіби
шеберлікті ұштап отыру ұстаздың басты парызы. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың
Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту
тұжырымдамасының жобасында: қазіргі білім берудегі басты мәселе-білім мазмұнына
жаңалық енгізудің тиімді де жаңа әдістерін іздестіру мен оларды жүзеге асыра алатын
болашақ мамандарды даярлау екені атап айтады.
3 слайд
Тарих пәні мұғалімдерінің міндеті – мәдениетті түрде білімді, іскер, жеке тұлғаны дамыту, ұлтымыздың рухын көтеру, осы мақсатқа жететіндей тиімді жол іздеу. Интерактивті оқыту әдістері тұлғааралық қарым – қатынасқа негізделе отырып, “жеке тұлғаны дамытуға бағытталатын” қазіргі білім беру парадигмасын қанағаттандырады. Сонымен бірге, сапалы білім алудың алғышарттары болып табылатын таным белсенділігі мен ізденіс дербестігін қалыптастырып қана қоймай, ары қарай дамытады. Заман талабына сай оқыту мен тәрбиенің соңғы түрлерін жедел игеріп, кәсіби шеберлікті ұштап отыру ұстаздың басты парызы. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасының жобасында: қазіргі білім берудегі басты мәселе-білім мазмұнына жаңалық енгізудің тиімді де жаңа әдістерін іздестіру мен оларды жүзеге асыра алатын болашақ мамандарды даярлау екені атап айтады.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Барлық технологиялардың мақсаты – пәнді оқытуда оқушының жеке басының дара және
дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып,
шығармашылықтарын қалыптастыру болып табылады.
Тарих сабағында қолданылатын ойындардың түрлеріне тоқталайық.Тарих сабақтарында
қолданылатын ойын түрлері өте көп.
Оқушылардың тарих сабағында шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жаңа
технологияларды ұтымды пайдалану қажет. Оқыту технологияларының құрылымдық
элементтеріне мыналар жатады: мақсат, мазмұн, әдістер, формалар, құралдар, оқушы,
оқытушысы, нәтиже.
5 слайд
Барлық технологиялардың мақсаты – пәнді оқытуда оқушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылықтарын қалыптастыру болып табылады. Тарих сабағында қолданылатын ойындардың түрлеріне тоқталайық.Тарих сабақтарында қолданылатын ойын түрлері өте көп. Оқушылардың тарих сабағында шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жаңа технологияларды ұтымды пайдалану қажет. Оқыту технологияларының құрылымдық элементтеріне мыналар жатады: мақсат, мазмұн, әдістер, формалар, құралдар, оқушы, оқытушысы, нәтиже.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Тарих сабағының педагогикалық технологиялардың түрлеріне тоқталатын болсақ
белсенді қолданатындар бұл жобалау, пікірсайыс, мәселелік оқыту, сын тұрғысынан
ойлауды дамыту және т.б. Жоба әдісі педагогикалық технология ретінде қарастырылды
және оқу барысында оның маңыздылығы ашылды. Жоба әдісіне ізденіс, зерттеу,
мәселелік әдістер, шығармашылық жұмыстар жатады. Нәтижеге жету үшін оқушыларды
дербес басымен ойлау, мәселелерді тауып оларды шешуге үйрету, бұл үшін әр түрлі
салалары бойынша балалардың білімдерін қолдану қабылеттерін, нәтижесін болжау
себеп-салдарлық байланысын орнату икемділігін дамыту керек .
7 слайд
Тарих сабағының педагогикалық технологиялардың түрлеріне тоқталатын болсақ белсенді қолданатындар бұл жобалау, пікірсайыс, мәселелік оқыту, сын тұрғысынан ойлауды дамыту және т.б. Жоба әдісі педагогикалық технология ретінде қарастырылды және оқу барысында оның маңыздылығы ашылды. Жоба әдісіне ізденіс, зерттеу, мәселелік әдістер, шығармашылық жұмыстар жатады. Нәтижеге жету үшін оқушыларды дербес басымен ойлау, мәселелерді тауып оларды шешуге үйрету, бұл үшін әр түрлі салалары бойынша балалардың білімдерін қолдану қабылеттерін, нәтижесін болжау себеп-салдарлық байланысын орнату икемділігін дамыту керек .
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Интереактивті оқытудың тиімді жақтары:
Оқушылар ақпарат алумен қатар өздерінің белгілі бір мәселені шешу жолын
қисынды түсіндіріп береді. Оқушылар ойларының тереңдігіне талпынады.
Мұғалімнің жетешілігі арқылы білімдерін әрі қарай дамытады.
Осыған орай тарих сабағында өзім қолданып жүрген интерактивті оқыту
технологиясы -білім берудің болашақ көкжиегін кеңейтетініне сенімім зор. Қорыта
келе айтарым, мұғалім ізденісі білім кепілі. Демек жаңа технологиямен қаруланған
мұғалім ғана, өркениетті ел болашағын тәрбиелей алады. Жаңа технологияны білім
беру саласында тиімді пайдалану оқушылардың өзіндік жұмысының сапасын
арттыруға көмектеседі. Тәуелсіз Қазақстанның келешегі жас ұрпақтың қолында, ал
жас ұрпақ – ұлттың ұлт болып қалуының кепілі.
9 слайд
Интереактивті оқытудың тиімді жақтары: Оқушылар ақпарат алумен қатар өздерінің белгілі бір мәселені шешу жолын қисынды түсіндіріп береді. Оқушылар ойларының тереңдігіне талпынады. Мұғалімнің жетешілігі арқылы білімдерін әрі қарай дамытады. Осыған орай тарих сабағында өзім қолданып жүрген интерактивті оқыту технологиясы -білім берудің болашақ көкжиегін кеңейтетініне сенімім зор. Қорыта келе айтарым, мұғалім ізденісі білім кепілі. Демек жаңа технологиямен қаруланған мұғалім ғана, өркениетті ел болашағын тәрбиелей алады. Жаңа технологияны білім беру саласында тиімді пайдалану оқушылардың өзіндік жұмысының сапасын арттыруға көмектеседі. Тәуелсіз Қазақстанның келешегі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақ – ұлттың ұлт болып қалуының кепілі.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Қорытынды
Тарихты мектепте оқыту – күрелі, сан қырлы, қарама-қайшылыққа толы педагогикалық
құбылыс. Оның заңдылықтары оқушыға білім беру, оны дамыту мен тәрбиелеу
арасындағы объективті байланыс негізінде анықталады. Ал үдерісінің (процесінің) негізі
– оқушыларды оқыту. Әдістеме оқушылардың білім алу қызметін оқытудың мақсат-
міндеттеріне орай, оқу материалын меңгеруге басшылық жасаудың әдістерін, тарихты
оқыту барысының негізгі бөліктері арасындағы объективті, тұрақты қайталанатын
байланыстарын оқып, зерттейді және оқытудың мақсаты мен мазмұнын айқындап
көрсетіп береді. Мақсат пен мазмұнға сәйкес оқыту мен білім берудің ыңғайлы түрі
таңдалып алынады. Тарихты оқыту үдерісін ұйымдастырудың тиімділігі орта мектп
оқушыларының тарихи білімді меңгеруде жақсы нәтижеге қол жеткізуінің
тұрақтылығымен анықталады.
11 слайд
Қорытынды Тарихты мектепте оқыту – күрелі, сан қырлы, қарама-қайшылыққа толы педагогикалық құбылыс. Оның заңдылықтары оқушыға білім беру, оны дамыту мен тәрбиелеу арасындағы объективті байланыс негізінде анықталады. Ал үдерісінің (процесінің) негізі – оқушыларды оқыту. Әдістеме оқушылардың білім алу қызметін оқытудың мақсат- міндеттеріне орай, оқу материалын меңгеруге басшылық жасаудың әдістерін, тарихты оқыту барысының негізгі бөліктері арасындағы объективті, тұрақты қайталанатын байланыстарын оқып, зерттейді және оқытудың мақсаты мен мазмұнын айқындап көрсетіп береді. Мақсат пен мазмұнға сәйкес оқыту мен білім берудің ыңғайлы түрі таңдалып алынады. Тарихты оқыту үдерісін ұйымдастырудың тиімділігі орта мектп оқушыларының тарихи білімді меңгеруде жақсы нәтижеге қол жеткізуінің тұрақтылығымен анықталады.
12 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2050» Жолдау
2. Қазақстан Республикасының Білім Заңы
3. Құдайбергенева К.С. Инновациялық тәжірибе орталығы- педагогикалық
технология көзі. Алматы // 2001. -75б.
4. Білімдегі жаңалықтар // 2007. №4 26-28 б.
5.“Қазақстан мектебі” журналы №8, 2004 жыл
12 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2050» Жолдау 2. Қазақстан Республикасының Білім Заңы 3. Құдайбергенева К.С. Инновациялық тәжірибе орталығы- педагогикалық технология көзі. Алматы // 2001. -75б. 4. Білімдегі жаңалықтар // 2007. №4 26-28 б. 5.“Қазақстан мектебі” журналы №8, 2004 жыл