Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" 4 сынып презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" 4 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайын Мұратбеков "Жусан иісі" 4 сынып презентация бастауыш сынып мұғалімдеріне керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жусан иісі

#1 слайд
Жусан иісі

1 слайд

Жусан иісі

“Тұлғаны танып – біл” оқыта үйрету ойыны. 1.Сандар сыр шертеді. 2.Шығармашылығы. 3.Өмір жолы. 4.Жазушының қалам тартқан тақырыб

#2 слайд
“Тұлғаны танып – біл” оқыта үйрету ойыны. 1.Сандар сыр шертеді. 2.Шығармашылығы. 3.Өмір жолы. 4.Жазушының қалам тартқан тақырыбы. 5.Атақ, жүлделері.

2 слайд

“Тұлғаны танып – біл” оқыта үйрету ойыны. 1.Сандар сыр шертеді. 2.Шығармашылығы. 3.Өмір жолы. 4.Жазушының қалам тартқан тақырыбы. 5.Атақ, жүлделері.

“Болжау” стратегиясы Жусан иісі І. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады деп ойлайсың? ІІ. Қандай тақырып төңірегінд

#3 слайд
“Болжау” стратегиясы Жусан иісі І. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады деп ойлайсың? ІІ. Қандай тақырып төңірегінде өрбиді? ІІІ.Қандай негізгі мәселелер көтереді?

3 слайд

“Болжау” стратегиясы Жусан иісі І. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады деп ойлайсың? ІІ. Қандай тақырып төңірегінде өрбиді? ІІІ.Қандай негізгі мәселелер көтереді?

Кластер «Жусан иісі» әңгімесі І. Жусан деген қандай шөп? ІІ. Бұрын жусан, туралы естігендерің бар ма?

#4 слайд
Кластер «Жусан иісі» әңгімесі І. Жусан деген қандай шөп? ІІ. Бұрын жусан, туралы естігендерің бар ма?

4 слайд

Кластер «Жусан иісі» әңгімесі І. Жусан деген қандай шөп? ІІ. Бұрын жусан, туралы естігендерің бар ма?

“Тұжырым” кестесін толтыру Сұрақтар Себебі 1. Автор әңгімені неге “Жусан иісі” деп атайды? 2. Жусан иісі арқылы жазушы оқырма

#5 слайд
“Тұжырым” кестесін толтыру Сұрақтар Себебі 1. Автор әңгімені неге “Жусан иісі” деп атайды? 2. Жусан иісі арқылы жазушы оқырманға қандай ой тастайды? 3. Әңгіменің негізгі идеясы не? 4. Бұл әңгімеге қандай ат қояр едіңдер?

5 слайд

“Тұжырым” кестесін толтыру Сұрақтар Себебі 1. Автор әңгімені неге “Жусан иісі” деп атайды? 2. Жусан иісі арқылы жазушы оқырманға қандай ой тастайды? 3. Әңгіменің негізгі идеясы не? 4. Бұл әңгімеге қандай ат қояр едіңдер?

Сырласу диалогі Аян мен әңгімеші баланың бойынан қандай адамгершілік қасиеттерді байқадыңдар? Олардың достығы туралы о

#6 слайд
Сырласу диалогі Аян мен әңгімеші баланың бойынан қандай адамгершілік қасиеттерді байқадыңдар? Олардың достығы туралы ойланып, шын достық туралы ойларыңды ортаға салыңдар. Пікір-сыр жазу. Сырды достарыңызға арнап жазыңыздар. Аян Әңгімеші бала

6 слайд

Сырласу диалогі Аян мен әңгімеші баланың бойынан қандай адамгершілік қасиеттерді байқадыңдар? Олардың достығы туралы ойланып, шын достық туралы ойларыңды ортаға салыңдар. Пікір-сыр жазу. Сырды достарыңызға арнап жазыңыздар. Аян Әңгімеші бала

Кесте құрастыру Кейіпкер Автордың толғанысы Түйін (өз көзқарасың)

#7 слайд
Кесте құрастыру Кейіпкер Автордың толғанысы Түйін (өз көзқарасың)

7 слайд

Кесте құрастыру Кейіпкер Автордың толғанысы Түйін (өз көзқарасың)

Хат жазу Жоба қорғау 1. Аянға хат жазу 2. «Аянның болашағы» тақырыбына жоба қорғау

#8 слайд
Хат жазу Жоба қорғау 1. Аянға хат жазу 2. «Аянның болашағы» тақырыбына жоба қорғау

8 слайд

Хат жазу Жоба қорғау 1. Аянға хат жазу 2. «Аянның болашағы» тақырыбына жоба қорғау

Венн диаграммасы. Соғыс кезіндегі балалар тағдыры Ұқсас белгілеріҚазіргі кездегі балалар тағдыры

#9 слайд
Венн диаграммасы. Соғыс кезіндегі балалар тағдыры Ұқсас белгілеріҚазіргі кездегі балалар тағдыры

9 слайд

Венн диаграммасы. Соғыс кезіндегі балалар тағдыры Ұқсас белгілеріҚазіргі кездегі балалар тағдыры

Үш қадамды сұхбат. 1-оқушы 2-оқушыдан интервью алады. 2-оқушы 1-оқушыдан интервью алады. 3-оқушы 4-оқушыдан интерв

#10 слайд
Үш қадамды сұхбат. 1-оқушы 2-оқушыдан интервью алады. 2-оқушы 1-оқушыдан интервью алады. 3-оқушы 4-оқушыдан интервью алады. 4-оқушы 3-оқушыдан интервью алады. 5-оқушы сұрақ-жауапты жазып отырады.

10 слайд

Үш қадамды сұхбат. 1-оқушы 2-оқушыдан интервью алады. 2-оқушы 1-оқушыдан интервью алады. 3-оқушы 4-оқушыдан интервью алады. 4-оқушы 3-оқушыдан интервью алады. 5-оқушы сұрақ-жауапты жазып отырады.

Пирамида құру “Жеке – жұп – топ – аудитория” схемасы. Жусан иісі туралы өзіндік түсінік

#11 слайд
Пирамида құру “Жеке – жұп – топ – аудитория” схемасы. Жусан иісі туралы өзіндік түсінік және пікір қалыптастыру. Әңгіме бойынша негізгі түйінді ойды айтып, бір-бірімен бөлісу. Топта шешім қабылдау, талқылау, қорытындылау, бір шешімге келу. Ең тиімділерін плакатқа түсіру.

11 слайд

Пирамида құру “Жеке – жұп – топ – аудитория” схемасы. Жусан иісі туралы өзіндік түсінік және пікір қалыптастыру. Әңгіме бойынша негізгі түйінді ойды айтып, бір-бірімен бөлісу. Топта шешім қабылдау, талқылау, қорытындылау, бір шешімге келу. Ең тиімділерін плакатқа түсіру.

Үйге тапсырма «Туған жерге сағыныш» тақырыбына эссе жазу

#12 слайд
Үйге тапсырма «Туған жерге сағыныш» тақырыбына эссе жазу

12 слайд

Үйге тапсырма «Туған жерге сағыныш» тақырыбына эссе жазу

Эйлер шеңберін толтыру. Авторы Шығарма аты Нәтиже

#13 слайд
Эйлер шеңберін толтыру. Авторы Шығарма аты Нәтиже Кейіпкерлер Іс-әрекеті Түйінді ой

13 слайд

Эйлер шеңберін толтыру. Авторы Шығарма аты Нәтиже Кейіпкерлер Іс-әрекеті Түйінді ой

Файл форматы:
ppt
21.12.2017
1676
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі