Шалғын өсімдіктері мен жануарлары.
Шалғын өсімдіктері мен жануарлары.

#1 слайд
Жалпы мақсаты.
БАЛАЛАРДЫҢ ШАЛҒЫН ТУРАЛЫ, ӨСІМДІК
ЖӘНЕ ЖАНУАРЛАР ӘЛЕМІ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК
ҚАЛЫПТАСТЫРУ. БАЛАЛАРҒА ШАЛҒЫН
СҰЛУЛЫҒЫН ТҮСІНУДІ ҮЙРЕТУ. СЫНИ
ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ.
Нәтижесі.
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАЙ АЛАДЫ.
ШАЛҒЫН ӨСІМДІКТЕРІ МЕН
ЖАНУАРЛАР ТАҚЫРЫБЫН МЕҢГЕРДІ.
САУАТТЫ ЖАЗА АЛАДЫ.
1 слайд
Жалпы мақсаты. БАЛАЛАРДЫҢ ШАЛҒЫН ТУРАЛЫ, ӨСІМДІК ЖӘНЕ ЖАНУАРЛАР ӘЛЕМІ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК ҚАЛЫПТАСТЫРУ. БАЛАЛАРҒА ШАЛҒЫН СҰЛУЛЫҒЫН ТҮСІНУДІ ҮЙРЕТУ. СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ. Нәтижесі. СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАЙ АЛАДЫ. ШАЛҒЫН ӨСІМДІКТЕРІ МЕН ЖАНУАРЛАР ТАҚЫРЫБЫН МЕҢГЕРДІ. САУАТТЫ ЖАЗА АЛАДЫ.
#2 слайд
І.Ұйымдастыру:
Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу;
Шаршы таңдағандар – Өте еңбекқор, төзімді, өз
жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін
жандар.
Үшбұрыш таңдағандар – Лидерлік қабілеті бар, алдына
қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым
жандар.
2 слайд
І.Ұйымдастыру: Папарин тесті арқылы оқушыларды екі топқа бөлу; Шаршы таңдағандар – Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар. Үшбұрыш таңдағандар – Лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар.
#3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау:
Ауаның ластануы. Ауаны қорғау.
Ауа қабағы қайда
орналасқан?
Ауаны
ластайтын не?
Ауаны тазарту
үшін және
қорғау үшін
қандай
шаралар
қолданылады?
Ауа райын
кімдер
болжайды?
Ауаның
құрамын
айтып бер?
Ауаның жер
бетіндегі
қозғалысын
не деп
атайды?
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: Ауаның ластануы. Ауаны қорғау. Ауа қабағы қайда орналасқан? Ауаны ластайтын не? Ауаны тазарту үшін және қорғау үшін қандай шаралар қолданылады? Ауа райын кімдер болжайды? Ауаның құрамын айтып бер? Ауаның жер бетіндегі қозғалысын не деп атайды?
#4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Шалғын өсімдіктері мен
жануарлары.
ТАҚЫРЫПТЫ
ДӘПТЕРГЕ
ЖАЗАМЫЗ!
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Шалғын өсімдіктері мен жануарлары. ТАҚЫРЫПТЫ ДӘПТЕРГЕ ЖАЗАМЫЗ!
#5 слайд
Оқулықпен жұмыс.
1.Мәтінді екі топ бөліп оқып шығады.
2. Мәтіннен кездескен өсімдіктер мен
жануарлардың аттарын
дәптерлеріне “түртіп алып”
отырады.
5 слайд
Оқулықпен жұмыс. 1.Мәтінді екі топ бөліп оқып шығады. 2. Мәтіннен кездескен өсімдіктер мен жануарлардың аттарын дәптерлеріне “түртіп алып” отырады.
#6 слайд
Шалғын
өсімдіктер мен
жануарлары.
“Топтық жұмыс”
Шалғында не
істеуге
болмайды.
1 топ
2 топ
6 слайд
Шалғын өсімдіктер мен жануарлары. “Топтық жұмыс” Шалғында не істеуге болмайды. 1 топ 2 топ
#7 слайд
“БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ”
ҚҰРАСТЫРУ.
1)Зат есім – Бақбақ.
2)Сын есім – сап – сары, әдемі.
3)Етістік – өседі, көбейеді, қурайды.
4)Түйінді сөйлем. Бақбақ дәрілік шөп.
5)Синоним. Өсімдік.
7 слайд
“БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ” ҚҰРАСТЫРУ. 1)Зат есім – Бақбақ. 2)Сын есім – сап – сары, әдемі. 3)Етістік – өседі, көбейеді, қурайды. 4)Түйінді сөйлем. Бақбақ дәрілік шөп. 5)Синоним. Өсімдік.
#8 слайд
О
Т
ЫРА
Р
Үйге тапсырма
беру:
БАҒАЛАУ:
1)Мәтінді мазмұндау.
2)Шалғын өсімдіктерінің емдік
қасиеттерін интернеттен
тауып келу.
8 слайд
О Т ЫРА Р Үйге тапсырма беру: БАҒАЛАУ: 1)Мәтінді мазмұндау. 2)Шалғын өсімдіктерінің емдік қасиеттерін интернеттен тауып келу.
шағым қалдыра аласыз













