Материалдар / Шамаларды берілген қатынаста бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шамаларды берілген қатынаста бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне сабақта пайдалануға көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2019
1020
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.

1 слайд
Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.

1 слайд

Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару.

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару. Оқу мақсаты: 6.1.2.6 шамаларды берілген қатынаста бөлу; Сабақ мақсаты: Ш амаларды берілген қатынаста бөлуді қолданып, есептер шығару

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару. Оқу мақсаты: 6.1.2.6 шамаларды берілген қатынаста бөлу; Сабақ мақсаты: Ш амаларды берілген қатынаста бөлуді қолданып, есептер шығару

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

1-мысал. Тосап қайнатуға жидек пен қантты 1:1 қатынаста алу қажет. Сапалы тосап қайнату үшін 5 кг жидекке қанша мөлшерде қа

5 слайд
1-мысал. Тосап қайнатуға жидек пен қантты 1:1 қатынаста алу қажет. Сапалы тосап қайнату үшін 5 кг жидекке қанша мөлшерде қант салу керек ? - « 1 : 1» қатынаста дегенді қалай түсіндіңіз ? - Ол нені білдіреді ? 2-мысал. Оқушы саны 2 : 1 қатынасындай болатын торкөз және жол дәптерлер сатып алды. Егер оқушы 24 торкөз дәптер сатып алған болса, қанша жол дәптер сатып алған? - «2 : 1» жазуын қалай түсіндіңіздер? - Қалай ойлайсыздар, ол нені білдіреді ?

5 слайд

1-мысал. Тосап қайнатуға жидек пен қантты 1:1 қатынаста алу қажет. Сапалы тосап қайнату үшін 5 кг жидекке қанша мөлшерде қант салу керек ? - « 1 : 1» қатынаста дегенді қалай түсіндіңіз ? - Ол нені білдіреді ? 2-мысал. Оқушы саны 2 : 1 қатынасындай болатын торкөз және жол дәптерлер сатып алды. Егер оқушы 24 торкөз дәптер сатып алған болса, қанша жол дәптер сатып алған? - «2 : 1» жазуын қалай түсіндіңіздер? - Қалай ойлайсыздар, ол нені білдіреді ?

3 -мысал. Ағасы мен інісі 60 кәмпитті 3 : 2 қатынасында бөліп алу керек. Олардың әрқайсысына неше кәмпиттен ти

6 слайд
3 -мысал. Ағасы мен інісі 60 кәмпитті 3 : 2 қатынасында бөліп алу керек. Олардың әрқайсысына неше кәмпиттен тиеді. Ағасы – ? кәмпит Інісі – ? кәмпит 1 ) 2 + 3 = 5 (бөлік) – барлық кәмпит; 2) 60 : 5 = 12 (кәмпит) – 1 бөліктегі кәмпит саны; 3) 3  12 = 36 (кәмпит) – 3 бөліктегі кәмпит саны; 4) 2  12 = 24 (кәмпит) – 2 бөліктегі кәмпит саны; Жауабы: 36 және 24 кәмпит. - Берілген қатынас мүшелерінің қосындысын табу керек; - Санды табылған қосындыға бөлу керек; - Шыққан нәтижені қатынас мүшелерінің әрқайсысына жеке-жеке көбейту керек. 2х + 3х = 60 5х = 60 х =12 3  12 = 36 (кәмпит) 2  12 = 24 (кәмпит)

6 слайд

3 -мысал. Ағасы мен інісі 60 кәмпитті 3 : 2 қатынасында бөліп алу керек. Олардың әрқайсысына неше кәмпиттен тиеді. Ағасы – ? кәмпит Інісі – ? кәмпит 1 ) 2 + 3 = 5 (бөлік) – барлық кәмпит; 2) 60 : 5 = 12 (кәмпит) – 1 бөліктегі кәмпит саны; 3) 3  12 = 36 (кәмпит) – 3 бөліктегі кәмпит саны; 4) 2  12 = 24 (кәмпит) – 2 бөліктегі кәмпит саны; Жауабы: 36 және 24 кәмпит. - Берілген қатынас мүшелерінің қосындысын табу керек; - Санды табылған қосындыға бөлу керек; - Шыққан нәтижені қатынас мүшелерінің әрқайсысына жеке-жеке көбейту керек. 2х + 3х = 60 5х = 60 х =12 3  12 = 36 (кәмпит) 2  12 = 24 (кәмпит)

4-мысал. 84 санын 5 : 3 : 4 қатынаста бөліңіз. 5х + 3х + 4х = 84

7 слайд
4-мысал. 84 санын 5 : 3 : 4 қатынаста бөліңіз. 5х + 3х + 4х = 84 12х = 84 х=7 5  7 = 35 3  7 = 21 4  7 = 28 Жауабы: 35, 21, 28.

7 слайд

4-мысал. 84 санын 5 : 3 : 4 қатынаста бөліңіз. 5х + 3х + 4х = 84 12х = 84 х=7 5  7 = 35 3  7 = 21 4  7 = 28 Жауабы: 35, 21, 28.

І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатын

8 слайд
І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Дескриптор: • бөліктердің қосындысын жазады; • санды табылған қосындыға бөледі; • бір бөліктің мәнін есептейді; • қатынастағы әрбір бөліктің мәндерін табады. Топтық жұмыс. І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Топтық жұмыс.

8 слайд

І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Дескриптор: • бөліктердің қосындысын жазады; • санды табылған қосындыға бөледі; • бір бөліктің мәнін есептейді; • қатынастағы әрбір бөліктің мәндерін табады. Топтық жұмыс. І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Топтық жұмыс.

І топ. 1) 18; 45; 63. 2) 35г алтын, 21г күміс ІІ топ. 1) 36;

9 слайд
І топ. 1) 18; 45; 63. 2) 35г алтын, 21г күміс ІІ топ. 1) 36; 45. 2) 10г алтын 6г күміс ІІІ топ. 1) 6; 18. 2) 20 алма; 30 алма.

9 слайд

І топ. 1) 18; 45; 63. 2) 35г алтын, 21г күміс ІІ топ. 1) 36; 45. 2) 10г алтын 6г күміс ІІІ топ. 1) 6; 18. 2) 20 алма; 30 алма.

Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «А» деңгей тапсырмалары № 27 есеп . Мыс пен мырыштан даярланған құйманың мас

10 слайд
Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «А» деңгей тапсырмалары № 27 есеп . Мыс пен мырыштан даярланған құйманың массасы 720 г. Құйма құрамындағы мыстың массасының мырыштың массасына қатынасы 7 : 5 қатынасындай . Құйма құрамында неше грамм мыс, неше грамм мырыш бар? «В» деңгей тапсырмалары № 31 есеп. Тік төртбұрыштың периметрі 42 см. Оның ұзындығының еніне қатынасы 4:3 қатынасындай. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар. А. 115 см 2 В. 110 см 2 С. 108 см 2 D . 120 см 2 № 32. Қантты су ерітіндісіндегі судың массасының қанттың массасына қатынасы 17: 3 қатынасындай. Ондағы судың массасы қанттың массасынан 280 г артық. Қантты су ерітіндісінің массасы неше грамм? «С» деңгей тапсырмалары № 40. Елдос төрт сан ойлады. Ол ойлаған сандардың қатынасы 2:3:5:8 қатынасындай. Бірінші сан мен үшінші санның қосындысы 84-ке тең. Елдос ойлаған сандарды табыңдар.

10 слайд

Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «А» деңгей тапсырмалары № 27 есеп . Мыс пен мырыштан даярланған құйманың массасы 720 г. Құйма құрамындағы мыстың массасының мырыштың массасына қатынасы 7 : 5 қатынасындай . Құйма құрамында неше грамм мыс, неше грамм мырыш бар? «В» деңгей тапсырмалары № 31 есеп. Тік төртбұрыштың периметрі 42 см. Оның ұзындығының еніне қатынасы 4:3 қатынасындай. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар. А. 115 см 2 В. 110 см 2 С. 108 см 2 D . 120 см 2 № 32. Қантты су ерітіндісіндегі судың массасының қанттың массасына қатынасы 17: 3 қатынасындай. Ондағы судың массасы қанттың массасынан 280 г артық. Қантты су ерітіндісінің массасы неше грамм? «С» деңгей тапсырмалары № 40. Елдос төрт сан ойлады. Ол ойлаған сандардың қатынасы 2:3:5:8 қатынасындай. Бірінші сан мен үшінші санның қосындысы 84-ке тең. Елдос ойлаған сандарды табыңдар.

Шығармашылық жұмыс: Шамаларды берілген қатынаста бөлуге есеп құрастырыңдар.

11 слайд
Шығармашылық жұмыс: Шамаларды берілген қатынаста бөлуге есеп құрастырыңдар.

11 слайд

Шығармашылық жұмыс: Шамаларды берілген қатынаста бөлуге есеп құрастырыңдар.

Рефлексия 1. Мен не білдім? 2. Мен нені үйрендім? 3. Мен нені түсінбедім? 4. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?

12 слайд
Рефлексия 1. Мен не білдім? 2. Мен нені үйрендім? 3. Мен нені түсінбедім? 4. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?

12 слайд

Рефлексия 1. Мен не білдім? 2. Мен нені үйрендім? 3. Мен нені түсінбедім? 4. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?