Шамаларды берілген қатынаста бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шамаларды берілген қатынаста бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне сабақта пайдалануға көмегі бар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.

#1 слайд
Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.

1 слайд

Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару.

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару. Оқу мақсаты: 6.1.2.6 шамаларды берілген қатынаста бөлу; Сабақ мақсаты: Ш амаларды берілген қатынаста бөлуді қолданып, есептер шығару

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару. Оқу мақсаты: 6.1.2.6 шамаларды берілген қатынаста бөлу; Сабақ мақсаты: Ш амаларды берілген қатынаста бөлуді қолданып, есептер шығару

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

1-мысал. Тосап қайнатуға жидек пен қантты 1:1 қатынаста алу қажет. Сапалы тосап қайнату үшін 5 кг жидекке қанша мөлшерде қа

#5 слайд
1-мысал. Тосап қайнатуға жидек пен қантты 1:1 қатынаста алу қажет. Сапалы тосап қайнату үшін 5 кг жидекке қанша мөлшерде қант салу керек ? - « 1 : 1» қатынаста дегенді қалай түсіндіңіз ? - Ол нені білдіреді ? 2-мысал. Оқушы саны 2 : 1 қатынасындай болатын торкөз және жол дәптерлер сатып алды. Егер оқушы 24 торкөз дәптер сатып алған болса, қанша жол дәптер сатып алған? - «2 : 1» жазуын қалай түсіндіңіздер? - Қалай ойлайсыздар, ол нені білдіреді ?

5 слайд

1-мысал. Тосап қайнатуға жидек пен қантты 1:1 қатынаста алу қажет. Сапалы тосап қайнату үшін 5 кг жидекке қанша мөлшерде қант салу керек ? - « 1 : 1» қатынаста дегенді қалай түсіндіңіз ? - Ол нені білдіреді ? 2-мысал. Оқушы саны 2 : 1 қатынасындай болатын торкөз және жол дәптерлер сатып алды. Егер оқушы 24 торкөз дәптер сатып алған болса, қанша жол дәптер сатып алған? - «2 : 1» жазуын қалай түсіндіңіздер? - Қалай ойлайсыздар, ол нені білдіреді ?

3 -мысал. Ағасы мен інісі 60 кәмпитті 3 : 2 қатынасында бөліп алу керек. Олардың әрқайсысына неше кәмпиттен ти

#6 слайд
3 -мысал. Ағасы мен інісі 60 кәмпитті 3 : 2 қатынасында бөліп алу керек. Олардың әрқайсысына неше кәмпиттен тиеді. Ағасы – ? кәмпит Інісі – ? кәмпит 1 ) 2 + 3 = 5 (бөлік) – барлық кәмпит; 2) 60 : 5 = 12 (кәмпит) – 1 бөліктегі кәмпит саны; 3) 3  12 = 36 (кәмпит) – 3 бөліктегі кәмпит саны; 4) 2  12 = 24 (кәмпит) – 2 бөліктегі кәмпит саны; Жауабы: 36 және 24 кәмпит. - Берілген қатынас мүшелерінің қосындысын табу керек; - Санды табылған қосындыға бөлу керек; - Шыққан нәтижені қатынас мүшелерінің әрқайсысына жеке-жеке көбейту керек. 2х + 3х = 60 5х = 60 х =12 3  12 = 36 (кәмпит) 2  12 = 24 (кәмпит)

6 слайд

3 -мысал. Ағасы мен інісі 60 кәмпитті 3 : 2 қатынасында бөліп алу керек. Олардың әрқайсысына неше кәмпиттен тиеді. Ағасы – ? кәмпит Інісі – ? кәмпит 1 ) 2 + 3 = 5 (бөлік) – барлық кәмпит; 2) 60 : 5 = 12 (кәмпит) – 1 бөліктегі кәмпит саны; 3) 3  12 = 36 (кәмпит) – 3 бөліктегі кәмпит саны; 4) 2  12 = 24 (кәмпит) – 2 бөліктегі кәмпит саны; Жауабы: 36 және 24 кәмпит. - Берілген қатынас мүшелерінің қосындысын табу керек; - Санды табылған қосындыға бөлу керек; - Шыққан нәтижені қатынас мүшелерінің әрқайсысына жеке-жеке көбейту керек. 2х + 3х = 60 5х = 60 х =12 3  12 = 36 (кәмпит) 2  12 = 24 (кәмпит)

4-мысал. 84 санын 5 : 3 : 4 қатынаста бөліңіз. 5х + 3х + 4х = 84

#7 слайд
4-мысал. 84 санын 5 : 3 : 4 қатынаста бөліңіз. 5х + 3х + 4х = 84 12х = 84 х=7 5  7 = 35 3  7 = 21 4  7 = 28 Жауабы: 35, 21, 28.

7 слайд

4-мысал. 84 санын 5 : 3 : 4 қатынаста бөліңіз. 5х + 3х + 4х = 84 12х = 84 х=7 5  7 = 35 3  7 = 21 4  7 = 28 Жауабы: 35, 21, 28.

І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатын

#8 слайд
І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Дескриптор: • бөліктердің қосындысын жазады; • санды табылған қосындыға бөледі; • бір бөліктің мәнін есептейді; • қатынастағы әрбір бөліктің мәндерін табады. Топтық жұмыс. І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Топтық жұмыс.

8 слайд

І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Дескриптор: • бөліктердің қосындысын жазады; • санды табылған қосындыға бөледі; • бір бөліктің мәнін есептейді; • қатынастағы әрбір бөліктің мәндерін табады. Топтық жұмыс. І топ. 1)126 санын 2 : 5 : 7 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің массаларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 56 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІ топ. 1) 81 санын 4 : 5 қатынасында бөліңдер. 2)Қоспадағы алтын мен күмістің масса- ларының қатынасы 5 : 3 қатынасындай. 16 г қоспада қанша алтын, қанша күміс бар? ІІІ топ. 1) 24 санын 1 : 3 қатынасында бөліңдер. 2) Марат пен Қанат 50 алманы 2 : 3 қатынасында бөліп алды. Олардың әрқайсысында неше алма бар? Топтық жұмыс.

І топ. 1) 18; 45; 63. 2) 35г алтын, 21г күміс ІІ топ. 1) 36;

#9 слайд
І топ. 1) 18; 45; 63. 2) 35г алтын, 21г күміс ІІ топ. 1) 36; 45. 2) 10г алтын 6г күміс ІІІ топ. 1) 6; 18. 2) 20 алма; 30 алма.

9 слайд

І топ. 1) 18; 45; 63. 2) 35г алтын, 21г күміс ІІ топ. 1) 36; 45. 2) 10г алтын 6г күміс ІІІ топ. 1) 6; 18. 2) 20 алма; 30 алма.

Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «А» деңгей тапсырмалары № 27 есеп . Мыс пен мырыштан даярланған құйманың мас

#10 слайд
Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «А» деңгей тапсырмалары № 27 есеп . Мыс пен мырыштан даярланған құйманың массасы 720 г. Құйма құрамындағы мыстың массасының мырыштың массасына қатынасы 7 : 5 қатынасындай . Құйма құрамында неше грамм мыс, неше грамм мырыш бар? «В» деңгей тапсырмалары № 31 есеп. Тік төртбұрыштың периметрі 42 см. Оның ұзындығының еніне қатынасы 4:3 қатынасындай. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар. А. 115 см 2 В. 110 см 2 С. 108 см 2 D . 120 см 2 № 32. Қантты су ерітіндісіндегі судың массасының қанттың массасына қатынасы 17: 3 қатынасындай. Ондағы судың массасы қанттың массасынан 280 г артық. Қантты су ерітіндісінің массасы неше грамм? «С» деңгей тапсырмалары № 40. Елдос төрт сан ойлады. Ол ойлаған сандардың қатынасы 2:3:5:8 қатынасындай. Бірінші сан мен үшінші санның қосындысы 84-ке тең. Елдос ойлаған сандарды табыңдар.

10 слайд

Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау. «А» деңгей тапсырмалары № 27 есеп . Мыс пен мырыштан даярланған құйманың массасы 720 г. Құйма құрамындағы мыстың массасының мырыштың массасына қатынасы 7 : 5 қатынасындай . Құйма құрамында неше грамм мыс, неше грамм мырыш бар? «В» деңгей тапсырмалары № 31 есеп. Тік төртбұрыштың периметрі 42 см. Оның ұзындығының еніне қатынасы 4:3 қатынасындай. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар. А. 115 см 2 В. 110 см 2 С. 108 см 2 D . 120 см 2 № 32. Қантты су ерітіндісіндегі судың массасының қанттың массасына қатынасы 17: 3 қатынасындай. Ондағы судың массасы қанттың массасынан 280 г артық. Қантты су ерітіндісінің массасы неше грамм? «С» деңгей тапсырмалары № 40. Елдос төрт сан ойлады. Ол ойлаған сандардың қатынасы 2:3:5:8 қатынасындай. Бірінші сан мен үшінші санның қосындысы 84-ке тең. Елдос ойлаған сандарды табыңдар.

Шығармашылық жұмыс: Шамаларды берілген қатынаста бөлуге есеп құрастырыңдар.

#11 слайд
Шығармашылық жұмыс: Шамаларды берілген қатынаста бөлуге есеп құрастырыңдар.

11 слайд

Шығармашылық жұмыс: Шамаларды берілген қатынаста бөлуге есеп құрастырыңдар.

Рефлексия 1. Мен не білдім? 2. Мен нені үйрендім? 3. Мен нені түсінбедім? 4. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?

#12 слайд
Рефлексия 1. Мен не білдім? 2. Мен нені үйрендім? 3. Мен нені түсінбедім? 4. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?

12 слайд

Рефлексия 1. Мен не білдім? 2. Мен нені үйрендім? 3. Мен нені түсінбедім? 4. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?

Файл форматы:
ppt
29.04.2019
1200
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі