Материалдар / Шамаларды берілген қатынаста бөлу
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Шамаларды берілген қатынаста бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Шамаларды берілген қатынаста бөлу ережелерін мысалдарымен түсіндіріледі.
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шамаларды берілген қатынаста бөлу Өмірде мысалы, тамақ дайындағанда, пайданы бөлгенде шаманы немесе санды берілген қатынасқа

1 слайд
Шамаларды берілген қатынаста бөлу Өмірде мысалы, тамақ дайындағанда, пайданы бөлгенде шаманы немесе санды берілген қатынасқа бөлу қажеттігі туындады. Сондықтан пропорционал бөлуге арналған есептерді шығару дағдыларының болуы маңызды.

1 слайд

Шамаларды берілген қатынаста бөлу Өмірде мысалы, тамақ дайындағанда, пайданы бөлгенде шаманы немесе санды берілген қатынасқа бөлу қажеттігі туындады. Сондықтан пропорционал бөлуге арналған есептерді шығару дағдыларының болуы маңызды.

Есеп. Сыныптағы 25 оқушының 15―і ұл, 10―қыз. Ұлдар санының қыздар санына қатынасы қандай? 1 Шешуі: 2 Кері есеп қарасты

2 слайд
Есеп. Сыныптағы 25 оқушының 15―і ұл, 10―қыз. Ұлдар санының қыздар санына қатынасы қандай? 1 Шешуі: 2 Кері есеп қарастырайық.Сыныпта 25 оқушы бар. Ұлдар санының қыздар санына қатынасы 3:2 қатынасындай.Сыныпта қанша, қанша қыз бар? Сыныпта 25 оқушы бар. Ұлдар санының қыздар санына қатынасы 3:2 қатынасындай.Сыныпта қанша, қанша қыз бар? 3Шешуі:1)Барлығы 5 бөлік. 3+2-5. 2)1 бөлікке 25:5=5 оқушы келеді. 3) 3 бөлікке 5•3=15 оқушы келеді. 4)2 бөлікке 5•2=10 оқушы келеді. Жауабы: 15 ұл, 10 қыз. 1)Барлығы 5 бөлік. 3+2-5. 2)1 бөлікке 25:5=5 оқушы келеді. 3) 3 бөлікке 5•3=15 оқушы келеді. 4)2 бөлікке 5•2=10 оқушы келеді. Жауабы: 15 ұл, 10 қыз.

2 слайд

Есеп. Сыныптағы 25 оқушының 15―і ұл, 10―қыз. Ұлдар санының қыздар санына қатынасы қандай? 1 Шешуі: 2 Кері есеп қарастырайық.Сыныпта 25 оқушы бар. Ұлдар санының қыздар санына қатынасы 3:2 қатынасындай.Сыныпта қанша, қанша қыз бар? Сыныпта 25 оқушы бар. Ұлдар санының қыздар санына қатынасы 3:2 қатынасындай.Сыныпта қанша, қанша қыз бар? 3Шешуі:1)Барлығы 5 бөлік. 3+2-5. 2)1 бөлікке 25:5=5 оқушы келеді. 3) 3 бөлікке 5•3=15 оқушы келеді. 4)2 бөлікке 5•2=10 оқушы келеді. Жауабы: 15 ұл, 10 қыз. 1)Барлығы 5 бөлік. 3+2-5. 2)1 бөлікке 25:5=5 оқушы келеді. 3) 3 бөлікке 5•3=15 оқушы келеді. 4)2 бөлікке 5•2=10 оқушы келеді. Жауабы: 15 ұл, 10 қыз.

Шамаларды берілген қатынаста бөлу алгоритмі: Х санын а:в қатынасында бөлу үшін: 1.Бөліктердің жалпы саны табылады: а+в; 2.Әр б

3 слайд
Шамаларды берілген қатынаста бөлу алгоритмі: Х санын а:в қатынасында бөлу үшін: 1.Бөліктердің жалпы саны табылады: а+в; 2.Әр бөлікке қаншадан келетіні есептеледі: Х: (а+в); 3.Х санының а бөлігін құрайтын сан табылады х: (а +в)•а; 4.Х санының в бөлігін құрайтын сан табылады х: (а +в)•в;

3 слайд

Шамаларды берілген қатынаста бөлу алгоритмі: Х санын а:в қатынасында бөлу үшін: 1.Бөліктердің жалпы саны табылады: а+в; 2.Әр бөлікке қаншадан келетіні есептеледі: Х: (а+в); 3.Х санының а бөлігін құрайтын сан табылады х: (а +в)•а; 4.Х санының в бөлігін құрайтын сан табылады х: (а +в)•в;

Шамаларды бөлудің практикалық кейстері 1 Алгоритм бойынша шығарамыз 5+1+4=10 барлық бөлік саны; 360:10=36º- 1 бөлікке сәйкес;

4 слайд
Шамаларды бөлудің практикалық кейстері 1 Алгоритм бойынша шығарамыз 5+1+4=10 барлық бөлік саны; 360:10=36º- 1 бөлікке сәйкес; 36•5=180º- 5 бөлікке сәйкес; 36•4=144-4 бөлікке сәйкес; 2 3 . Дөңгелек диаграммада 40 центнер 8 центнер 32 центнер шамалардың суреті кескінделген. Берілген массалардың қатынасын табамыз. 40 центнер: 8 центнер: 32 центнер 40:8:32=5:1:4

4 слайд

Шамаларды бөлудің практикалық кейстері 1 Алгоритм бойынша шығарамыз 5+1+4=10 барлық бөлік саны; 360:10=36º- 1 бөлікке сәйкес; 36•5=180º- 5 бөлікке сәйкес; 36•4=144-4 бөлікке сәйкес; 2 3 . Дөңгелек диаграммада 40 центнер 8 центнер 32 центнер шамалардың суреті кескінделген. Берілген массалардың қатынасын табамыз. 40 центнер: 8 центнер: 32 центнер 40:8:32=5:1:4

Қорытынды . Түйін сөздер: •Шамалар; •Қатынас; •Бөлік; •Бөлу; •Көбейту;

5 слайд
Қорытынды . Түйін сөздер: •Шамалар; •Қатынас; •Бөлік; •Бөлу; •Көбейту;

5 слайд

Қорытынды . Түйін сөздер: •Шамалар; •Қатынас; •Бөлік; •Бөлу; •Көбейту;

Министірлікпен келісілген курстар тізімі