Сандарды салыстыру
Сандарды салыстыру

#1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
«О.Бапышев» жалпы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Мамбеталиева Назира Шорахановна
Сабақтың тақырыбы: Сандарды салыстыру
Математика
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы, «О.Бапышев» жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Мамбеталиева Назира Шорахановна Сабақтың тақырыбы: Сандарды салыстыру Математика
#2 слайд
Сабақ мақсаттары
Бағалау
критерийі
Оқу мақсаты:
1.1.1.2** бір таңбалы
сандарды оқу, жазу жəне
салыстыру.
1.5.1.2** сандарды
салыстыру кезінде
қолданылатын
ұғымдарды пайдалану.
1.5.2.2** «+», «-»,
«=»,«>», «<»таңбаларын,
цифрларды қолдану.
Барлық оқушылар орындай
алады:
10-ға дейін сандар қатарын біледі.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
Сандардың қайсысы көп, қайсысы
аз екенін ажырата алады.
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Сандарды салыстыру кезіндегі
қолданылатын ұғымдарды біледі.
-бір таңбалы
сандарды оқиды,
жазады жəне
салыстырады.
-сандарды
салыстыру кезінде
қолданылатын
ұғымдарды
пайдаланады.
.
2 слайд
Сабақ мақсаттары Бағалау критерийі Оқу мақсаты: 1.1.1.2** бір таңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстыру. 1.5.1.2** сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану. 1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану. Барлық оқушылар орындай алады: 10-ға дейін сандар қатарын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сандардың қайсысы көп, қайсысы аз екенін ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сандарды салыстыру кезіндегі қолданылатын ұғымдарды біледі. -бір таңбалы сандарды оқиды, жазады жəне салыстырады. -сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдаланады. .
#3 слайд
Белсенді оқу
әдістері
«Кір жайғыш жіп
әдісі»
Өз орнын тап».
Шашылған сандарды
өз орнына қойып
Ханталапай»
ойынын ойнату.
Суретпен жұмыс.
Оқулықпен жұмыс
«Көңілді паравоз»
ойын
«Белсенді оқу
оқушылардың
белсенді қызметпен
айналысып, алған
білімдерін есте
сақтап, оны қолдана
алуын қамтамасыз
ететініне көз жеткізе
отырып өз
жоспарымда
бірнеше белсенді
әдістерді
пайдаландым
3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Кір жайғыш жіп әдісі» Өз орнын тап». Шашылған сандарды өз орнына қойып Ханталапай» ойынын ойнату. Суретпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс «Көңілді паравоз» ойын «Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым
#4 слайд
Саралау
Қабілетті оқушыға берілетін
тапсырма.
Логикалық тапсырма.
Суретпен жұмыс.
Он айырмашылығын тап.
4 слайд
Саралау Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма. Логикалық тапсырма. Суретпен жұмыс. Он айырмашылығын тап.
#5 слайд
Критериалды
бағалау
Геометриялық фигуралар арқылы
оқушылардың белсенділігін
бағалап отырамын
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінем.
Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
5 слайд
Критериалды бағалау Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінем. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
#6 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ
ТУРАЛЫ ПІКІРІМ
Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда
белсенді оқу әдістерін тиімді екенін сезіндім;
Әріптестермен қарым-қатынас жасау
дағдыларын меңгердім;
Бағалау критерийі бойынша оқушылардың
оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау
арқылы бағалауды үйрендім;
Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу
керек екенін түсіндім.
6 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді екенін сезіндім; Әріптестермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгердім; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды үйрендім; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.
#7 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













