Сандарды салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сандарды салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы, «О.Бапышев» жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Мамбеталиева Назира Шорах

#1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы, «О.Бапышев» жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Мамбеталиева Назира Шорахановна Сабақтың тақырыбы: Сандарды салыстыру Математика

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы, «О.Бапышев» жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Мамбеталиева Назира Шорахановна Сабақтың тақырыбы: Сандарды салыстыру Математика

Сабақ мақсаттары Бағалау критерийі Оқу мақсаты: 1.1.1.2** бір таңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстыру. 1.5.1.2** са

#2 слайд
Сабақ мақсаттары Бағалау критерийі Оқу мақсаты: 1.1.1.2** бір таңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстыру. 1.5.1.2** сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану. 1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану. Барлық оқушылар орындай алады: 10-ға дейін сандар қатарын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сандардың қайсысы көп, қайсысы аз екенін ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сандарды салыстыру кезіндегі қолданылатын ұғымдарды біледі. -бір таңбалы сандарды оқиды, жазады жəне салыстырады. -сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдаланады. .

2 слайд

Сабақ мақсаттары Бағалау критерийі Оқу мақсаты: 1.1.1.2** бір таңбалы сандарды оқу, жазу жəне салыстыру. 1.5.1.2** сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану. 1.5.2.2** «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану. Барлық оқушылар орындай алады: 10-ға дейін сандар қатарын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сандардың қайсысы көп, қайсысы аз екенін ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Сандарды салыстыру кезіндегі қолданылатын ұғымдарды біледі. -бір таңбалы сандарды оқиды, жазады жəне салыстырады. -сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдаланады. .

Белсенді оқу әдістері «Кір жайғыш жіп әдісі» Өз орнын тап». Шашылған сандарды өз орнына қойып Ханталапай» ойынын ойнату.

#3 слайд
Белсенді оқу әдістері   «Кір жайғыш жіп әдісі» Өз орнын тап». Шашылған сандарды өз орнына қойып Ханталапай» ойынын ойнату. Суретпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс «Көңілді паравоз» ойын  «Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым

3 слайд

Белсенді оқу әдістері   «Кір жайғыш жіп әдісі» Өз орнын тап». Шашылған сандарды өз орнына қойып Ханталапай» ойынын ойнату. Суретпен жұмыс. Оқулықпен жұмыс «Көңілді паравоз» ойын  «Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым

Саралау Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма. Логикалық тапсырма. Суретпен жұмыс. Он айырмашылығын тап.

#4 слайд
Саралау Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма. Логикалық тапсырма. Суретпен жұмыс. Он айырмашылығын тап.

4 слайд

Саралау Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма. Логикалық тапсырма. Суретпен жұмыс. Он айырмашылығын тап.

Критериалды бағалау Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түс

#5 слайд
Критериалды бағалау Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінем. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

5 слайд

Критериалды бағалау Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінем. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді екенін

#6 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді екенін сезіндім; Әріптестермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгердім; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды үйрендім; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.

6 слайд

ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді екенін сезіндім; Әріптестермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгердім; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды үйрендім; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.

Назарларыңызға рахмет!

#7 слайд
Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
473
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі