Материалдар / Сәнді қолданбалы өнер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сәнді қолданбалы өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2019
297
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жалағаш ауданы № 33 орта мектептің көркем еңбек пәні мұғалімі Оразбекова Саракүл Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақтың мақсат

1 слайд
Жалағаш ауданы № 33 орта мектептің көркем еңбек пәні мұғалімі Оразбекова Саракүл Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты : Бағалау критерийі: Бөлім: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А. Сәндік- қолданбалы – өнер Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Эскизін орындау 5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу Барлығы : өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды. Көпшілігі : өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды. Кейбірі: көркем кестемен дайын бұйымдарды безендіреді . - өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды. - өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды

Белсенді оқыту әдістері - өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды. Бағаалау критерийі Оқыту формасы:

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері - өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды. Бағаалау критерийі Оқыту формасы: Топтық жұмыс Тапсырма № 1 Суреттен көркем кесте үлгілерін қарастырып безендіруде қандай материалдар қолдаңылғанын анықтаңдар?: Оқыту формасы: Жұптық жұмыс Тапсырма № 2 1.Берілген суреттегі кестелеуге қажетті құрал-жабдықтарды зерделеңдер 2.Кестелеуге арналған материалдарды сипаттаңдар «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі Тапсырманы орындауда бұл әдістің тиімділігі мынада: материалдар бойынша оқушылар өз бетінше ойланады, жұбымен талқылайды, негізгі ойды топта бөліседі. «Тірек мәтін» әдісі Бұл әдістің тиімділігі мынада: тапсырмада орындауда бірлесіп жұмыс жасау кезіңде нәтижеге жетудің жолдарын ойластырады.Бағаалау критерийі - өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды

Критертериалды бағалау Өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды Бағалау критерийі Тапсырма 1. Әдісі

3 слайд
Критертериалды бағалау Өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды Бағалау критерийі Тапсырма 1. Әдісі: «Ойлан.Жұптас.Бөліс» (топтық) Суреттен көркем кесте үлгілерін қарастырып безендіруде қандай материалдар қолдаңылғанын анықтаңдар? Дискриптор. -Көркем кесте түрлерін ажыратады. ҚБ: «Смайлик» әдісі . Тапсырма 3.(Жұптық) Әдісі:«Бірге ойлаймыз» Ырғақ,симметрия мен ассиметрияны сақтай отырып композиция құрыңдар және кестелеу жұмыстарының эскизін салыңдар. Дискриптор. Композиция бойынша кестелеуге арналған бұйымның эскизін сызады. ҚБ: «Бесбармақ» әдісі Кері байланыс: «БББ» әдісі Бүгінгі сабақтың ішінен көп ақпарат білдім,әлі толықтыруым керек, тағы да көптеген ақпарат білгім келеді . Бағалау критерийі Өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды

Сабақтың мақсатына сәйкес тапсырмаларды оқушылардың ойлау қабілетіне байланысты дайындаймын. Тапсырма 2 (Жұптық) «Тірек мәті

4 слайд
Сабақтың мақсатына сәйкес тапсырмаларды оқушылардың ойлау қабілетіне байланысты дайындаймын. Тапсырма 2 (Жұптық) «Тірек мәтін» әдісі арқылы мәтінмен танысып, топтық,жұптық, жеке тапсырмалар орындай отырып тыңдалым,айтылым дағдыланады 1.Берілген суреттегі кестелеуге қажетті құрал- жабдықтарды зерделеңдер, кестелеуге арналған материалдарды сипаттаңдар « Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы ырғақ симметрия мен ассиметрияны сақтай отырып композиция құрыңдар және кестелеу жұмысының эскизін саламыз. Тапсырма 3. Әдісі: «Бірге ойлаймыз» 1. Ырғақ,симметрия мен ассиметрияны сақтай отырып композиция құрыңдар және кестелеу жұмыстарының эскизін салыңдар .Саралау – оқушының ойлау дағдыларының деңгейі мен қабілетін ескере отырып және олардың қажетліктерін қанағаттандыру мақсатында Оқу мақсатында жету үшін тапсырманы негізге аламын. Берілген тапсырмадағы құрал – жабдықтарды сипаттайды. Әдісі «Тірек мәтін» Сараланған тапсырма 1.Берілген суреттегі кестелеуге қажетті құрал-жабдықтарды зерделеңдер, кестелеуге арналған материалдарды сипаттаңдар Жұмыс түрін саралай келе қосымша тапсырма ұсынамын. Тапсырма деңгейі жоғары оқушаларға арнаймын. Диалог және қолдау көрсету Сабақтың аяғында оқушылардың сабақтан алған әсерлерін кері байланыс жасаймын. «БББ» әдісі Диалогқа тарту мақсатында оқушыларды жетелеу үшін түрткі сұрақтар қоямын