1 слайд
Жалағаш ауданы № 33 орта мектептің көркем еңбек пәні мұғалімі
Оразбекова Саракүл
Сабақтың тақырыбы:
Оқу мақсаты:
Сабақтың мақсаты :
Бағалау критерийі: Бөлім: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А. Сәндік- қолданбалы – өнер
Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен
танысу. Эскизін орындау
5.1.2.1
Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн
туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу
Барлығы : өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін
анықтайды.
Көпшілігі : өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін
сипаттайды.
Кейбірі: көркем кестемен дайын бұйымдарды безендіреді .
- өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтайды.
- өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
-
өнер, қолөнер мен
дизайн туындыларының
ерекшеліктерін анықтайды. Бағаалау
критерийі Оқыту формасы: Топтық жұмыс
Тапсырма № 1
Суреттен көркем кесте үлгілерін
қарастырып безендіруде қандай
материалдар қолдаңылғанын
анықтаңдар?:
Оқыту формасы: Жұптық жұмыс
Тапсырма № 2
1.Берілген суреттегі кестелеуге
қажетті құрал-жабдықтарды
зерделеңдер
2.Кестелеуге арналған
материалдарды сипаттаңдар «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі
Тапсырманы орындауда бұл әдістің
тиімділігі мынада: материалдар
бойынша оқушылар өз бетінше
ойланады, жұбымен талқылайды,
негізгі ойды топта бөліседі.
«Тірек мәтін» әдісі
Бұл әдістің тиімділігі мынада:
тапсырмада орындауда бірлесіп
жұмыс жасау кезіңде нәтижеге
жетудің жолдарын ойластырады.Бағаалау критерийі
- өнер, қолөнер мен
дизайн туындыларының
ерекшеліктерін
сипаттайды
3 слайд
Критертериалды бағалау
Өнер, қолөнер
мен дизайн
туындыларының
ерекшеліктерін
сипаттайды Бағалау критерийі Тапсырма 1.
Әдісі:
«Ойлан.Жұптас.Бөліс»
(топтық)
Суреттен көркем
кесте үлгілерін
қарастырып
безендіруде қандай
материалдар
қолдаңылғанын
анықтаңдар?
Дискриптор.
-Көркем кесте
түрлерін ажыратады.
ҚБ: «Смайлик»
әдісі . Тапсырма 3.(Жұптық)
Әдісі:«Бірге ойлаймыз»
Ырғақ,симметрия
мен ассиметрияны
сақтай отырып
композиция құрыңдар
және кестелеу
жұмыстарының
эскизін салыңдар.
Дискриптор.
Композиция
бойынша кестелеуге
арналған бұйымның
эскизін сызады.
ҚБ: «Бесбармақ» әдісі
Кері байланыс: «БББ» әдісі
Бүгінгі сабақтың ішінен көп ақпарат білдім,әлі толықтыруым керек,
тағы да көптеген ақпарат білгім келеді . Бағалау
критерийі
Өнер, қолөнер мен
дизайн
туындыларының
ерекшеліктерін
анықтайды
4 слайд
Сабақтың мақсатына сәйкес тапсырмаларды
оқушылардың ойлау қабілетіне байланысты
дайындаймын.
Тапсырма 2 (Жұптық)
«Тірек мәтін» әдісі арқылы мәтінмен танысып,
топтық,жұптық, жеке тапсырмалар орындай отырып
тыңдалым,айтылым дағдыланады
1.Берілген суреттегі кестелеуге қажетті құрал-
жабдықтарды зерделеңдер,
кестелеуге арналған материалдарды сипаттаңдар
« Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы ырғақ
симметрия мен ассиметрияны сақтай
отырып композиция құрыңдар және
кестелеу жұмысының эскизін саламыз.
Тапсырма 3.
Әдісі: «Бірге ойлаймыз»
1. Ырғақ,симметрия мен ассиметрияны сақтай
отырып композиция құрыңдар және кестелеу
жұмыстарының эскизін салыңдар .Саралау – оқушының ойлау дағдыларының деңгейі мен
қабілетін ескере отырып және олардың қажетліктерін
қанағаттандыру мақсатында
Оқу мақсатында жету үшін
тапсырманы негізге аламын.
Берілген тапсырмадағы құрал –
жабдықтарды сипаттайды.
Әдісі «Тірек мәтін» Сараланған тапсырма
1.Берілген суреттегі кестелеуге
қажетті құрал-жабдықтарды
зерделеңдер,
кестелеуге арналған
материалдарды сипаттаңдар
Жұмыс түрін саралай келе
қосымша тапсырма ұсынамын.
Тапсырма деңгейі жоғары
оқушаларға арнаймын.
Диалог және қолдау көрсету
Сабақтың аяғында оқушылардың
сабақтан алған әсерлерін кері байланыс
жасаймын.
«БББ» әдісі
Диалогқа тарту мақсатында
оқушыларды жетелеу үшін
түрткі сұрақтар қоямын
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз