Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер

#1 слайд
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С
Сынып:1 Пән:Математика Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С
Сынып:1 Пән:Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу.
Қосу кестесін қолдану. Есептер
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары:.1.2.1.1.
Санды және әріпті
өрнектерді (қосынды,
айырма, теңдік,
теңсіздіктерді ажырату,
құрастыру, жазу және оқу)
Сабақтың тақырыбы:
2.1 Санды және әріпті
өрнектер
1 слайд
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:.1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма, теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу) Сабақтың тақырыбы: 2.1 Санды және әріпті өрнектер
#2 слайд
Сабақ мақсаттары
•Барлық оқушылар
орындайды:
•Әріпті өрнектерді
таниды.
•Әріпті өрнектердің
мәнін тауып
жазады.
•Санды және әріпті
өрнектерді
ажыратады
Көптеген
оқушылар
орындайды:
Санды және
әріпті өрнектердің
ерекшелігін
талқылайды.
Өрнекті
құрамына қарай
санды немесе әріпті
өрнектерді
сәйкестендіреді.
Кейбір оқушылар
орындайды:
Санды және әріпті
өрнектерге өрнектер
құрастырады
2 слайд
Сабақ мақсаттары •Барлық оқушылар орындайды: •Әріпті өрнектерді таниды. •Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. •Санды және әріпті өрнектерді ажыратады Көптеген оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектердің ерекшелігін талқылайды. Өрнекті құрамына қарай санды немесе әріпті өрнектерді сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектерге өрнектер құрастырады
#3 слайд
Санды және
әріпті
өрнекті
ажыратады.
Бағалау критерий
Санды және әріпті
өрнекті
сәйкестендіреді
3 слайд
Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді
#4 слайд
Ұжымдық жұмыс
1-
қосылғыш
2-
қосылғыш
өрнек
? 1 +1
8 ?
? 4 +4
5 ?
4 слайд
Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?
#5 слайд
1-тапсырма:«Балық
қаңқасы» әдісі арқылы
әріпті және санды өрнектерді
ажыратыңдар.10 000 – b; 25-
13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12,
а+12, 4х
Топтық жұмыс
1-топ « Теңдік»
1-тапсырма:«Балық
қаңқасы» әдісі арқылы
әріпті және санды
өрнектерді ажыратыңдар.
10 000 – b; 25-13; 19-5;
a + 88729; а+с; 45+12,
а+12, 4+х
5 слайд
1-тапсырма:«Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12, а+12, 4х Топтық жұмыс 1-топ « Теңдік» 1-тапсырма:«Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар. 10 000 – b; 25-13; 19-5; a + 88729; а+с; 45+12, а+12, 4+х
#6 слайд
2-топ. «Теңсіздік»
Тапсырма:Санды және
әріпті өрнектер
құрастырып жаз.
Өрнектерді
әр түрлі тәсілмен оқы.
3-топ.«Өрнек»
Тапсырма: Әріпті және
санды өрнектерді
сәйкестендіреді.
а+5 10+20
9+8 у+23
Әріпті өрнек Санды өрнек
80-10 7-2
В+ 7 25-8
Кері байланыс.
-Әріпті және санды өрнектерді қалай
ажыраттық ?
-Тапсырманы орындау қиын болды ма?
-Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай
айырмашылық бар?
Бағалау
6 слайд
2-топ. «Теңсіздік» Тапсырма:Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек» Тапсырма: Әріпті және санды өрнектерді сәйкестендіреді. а+5 10+20 9+8 у+23 Әріпті өрнек Санды өрнек 80-10 7-2 В+ 7 25-8 Кері байланыс. -Әріпті және санды өрнектерді қалай ажыраттық ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау
#7 слайд
Жұптық жұмыс
Тапсырма
х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап.
Жұптық жұмыс
Тапсырма
х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің
мәнін тап.
Кері байланыс.
- Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ?
-Тапсырманы орындау қиын болды ма?
-Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар?
Бағалау. “Сағат тілі” әдісі
7 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Кері байланыс. - Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау. “Сағат тілі” әдісі
#8 слайд
Қалыптастырушы бағалау.
1-тапсырмаСуреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы.
Дескриптор:
-сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды
-сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды
2-тапсырма
Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы.
Дескриптор
-Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды;
-Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды;
-Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырмаСуреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды -сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды 2-тапсырма Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы. Дескриптор -Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.
#9 слайд
Қабілеті жоғары
оқушыға қосымша
тапсырма беріледі.
«Өрнектерді
салыстыру және
салыстыру таңбасын
қою»
Қабілеті төмен
оқушыға қосымша
тапсырма беріледі.
«Әріптің орнына сәйкес
келетін санды тауып,
қоршау.»
«Мадақтау” әдісі
Оқушылардың
қызығушылығын арттыру
үшін пайдаландым
«Смайликтер» әдісі
Оқушылардың деңгейін
анықтау үшін
пайдаландым
«Басбармақ» әдісі
Оқушылардың
ынталандыру үшін
пайландым
Кері байланыс:
«Табыс сатысы» әдісі.
Сыныпта жұмыс
жасау барысында
қауіпсіздік
ережелерін
сақтау қажет
Жаттығу жасау
кезінде партаның
ұшынан,жазу
кезінде қаламның
ұшынан сақтану
керек.
9 слайд
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қоршау.» «Мадақтау” әдісі Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін пайдаландым «Смайликтер» әдісі Оқушылардың деңгейін анықтау үшін пайдаландым «Басбармақ» әдісі Оқушылардың ынталандыру үшін пайландым Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.
#10 слайд
Рефлексия Рефлексия
Табыс сатысы
Мен .......... жасай
аламын .
Мен ............ түсінемін .
Мен ............... білемін .
10 слайд
Рефлексия Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін .
шағым қалдыра аласыз













