Санды және әріпті өрнектер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Санды және әріпті өрнектер

Материал туралы қысқаша түсінік
осы жариялаған материялым әріптестеріме көмегі тиер деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Т.Жүргенов атындағы №1

#1 слайд
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:.1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма, теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу) Сабақтың тақырыбы: 2.1 Санды және әріпті өрнектер

1 слайд

Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:.1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма, теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу) Сабақтың тақырыбы: 2.1 Санды және әріпті өрнектер

Сабақ мақсаттары •Барлық оқушылар орындайды: •Әріпті өрнектерді таниды. •Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. •Санды

#2 слайд
Сабақ мақсаттары •Барлық оқушылар орындайды: •Әріпті өрнектерді таниды. •Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. •Санды және әріпті өрнектерді ажыратады Көптеген оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектердің ерекшелігін талқылайды. Өрнекті құрамына қарай санды немесе әріпті өрнектерді сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектерге өрнектер құрастырады

2 слайд

Сабақ мақсаттары •Барлық оқушылар орындайды: •Әріпті өрнектерді таниды. •Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. •Санды және әріпті өрнектерді ажыратады Көптеген оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектердің ерекшелігін талқылайды. Өрнекті құрамына қарай санды немесе әріпті өрнектерді сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектерге өрнектер құрастырады

Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді

#3 слайд
Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді

3 слайд

Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді

Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?

#4 слайд
Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?

4 слайд

Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?

1-тапсырма:«Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с; 45

#5 слайд
1-тапсырма:«Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12, а+12, 4х Топтық жұмыс 1-топ « Теңдік» 1-тапсырма:«Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар. 10 000 – b;  25-13; 19-5;  a + 88729;  а+с;  45+12, а+12, 4+х

5 слайд

1-тапсырма:«Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12, а+12, 4х Топтық жұмыс 1-топ « Теңдік» 1-тапсырма:«Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар. 10 000 – b;  25-13; 19-5;  a + 88729;  а+с;  45+12, а+12, 4+х

2-топ. «Теңсіздік» Тапсырма:Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек»

#6 слайд
2-топ. «Теңсіздік» Тапсырма:Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек» Тапсырма: Әріпті және санды өрнектерді сәйкестендіреді. а+5 10+20 9+8 у+23 Әріпті өрнек Санды өрнек 80-10 7-2 В+ 7 25-8 Кері байланыс. -Әріпті және санды өрнектерді қалай ажыраттық ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау

6 слайд

2-топ. «Теңсіздік» Тапсырма:Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек» Тапсырма: Әріпті және санды өрнектерді сәйкестендіреді. а+5 10+20 9+8 у+23 Әріпті өрнек Санды өрнек 80-10 7-2 В+ 7 25-8 Кері байланыс. -Әріпті және санды өрнектерді қалай ажыраттық ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау

Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып,

#7 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Кері байланыс. - Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау. “Сағат тілі” әдісі

7 слайд

Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Кері байланыс. - Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау. “Сағат тілі” әдісі

Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырмаСуреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынды

#8 слайд
Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырмаСуреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды -сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды 2-тапсырма Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы. Дескриптор -Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырмаСуреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды -сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды 2-тапсырма Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы. Дескриптор -Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.

Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен

#9 слайд
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қоршау.» «Мадақтау” әдісі Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін пайдаландым «Смайликтер» әдісі Оқушылардың деңгейін анықтау үшін пайдаландым «Басбармақ» әдісі Оқушылардың ынталандыру үшін пайландым Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.

9 слайд

Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қоршау.» «Мадақтау” әдісі Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін пайдаландым «Смайликтер» әдісі Оқушылардың деңгейін анықтау үшін пайдаландым «Басбармақ» әдісі Оқушылардың ынталандыру үшін пайландым Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.

Рефлексия Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін .

#10 слайд
Рефлексия Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін .

10 слайд

Рефлексия Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін .

Файл форматы:
ppt
07.02.2019
557
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі