Материалдар / Санды және әріпті өрнектер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санды және әріпті өрнектер

Материал туралы қысқаша түсінік
осы жариялаған материялым әріптестеріме көмегі тиер деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бө

1 слайд
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : .1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма, теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу )Сабақтың тақырыбы: 2.1 Санды және әріпті өрнектер Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика

1 слайд

Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : .1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма, теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу )Сабақтың тақырыбы: 2.1 Санды және әріпті өрнектер Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика

Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар орындайды: • Әріпті өрнектерді таниды. • Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. • Са

2 слайд
Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар орындайды: • Әріпті өрнектерді таниды. • Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. • Санды және әріпті өрнектерді ажыратады Көптеген оқушылар орындайды:  Санды және әріпті өрнектердің ерекшелігін талқылайды.  Өрнекті құрамына қарай санды немесе әріпті өрнектерді сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар орындайды:  Санды және әріпті өрнектерге өрнектер құрастырады

2 слайд

Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар орындайды: • Әріпті өрнектерді таниды. • Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. • Санды және әріпті өрнектерді ажыратады Көптеген оқушылар орындайды:  Санды және әріпті өрнектердің ерекшелігін талқылайды.  Өрнекті құрамына қарай санды немесе әріпті өрнектерді сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар орындайды:  Санды және әріпті өрнектерге өрнектер құрастырады

 Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий  Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді

3 слайд
 Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий  Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді

3 слайд

 Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий  Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді

Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?

4 слайд
Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?

4 слайд

Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?

1-тапсырма :« Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с;

5 слайд
1-тапсырма :« Балық қаңқасы»  әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12, а+12, 4х Топтық жұмыс 1-топ « Теңдік» 1-тапсырма :« Балық қаңқасы»  әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар. 10 000 – b;  25-13; 19-5;  a + 88729;  а+с;  45+12, а+12, 4+х

5 слайд

1-тапсырма :« Балық қаңқасы»  әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12, а+12, 4х Топтық жұмыс 1-топ « Теңдік» 1-тапсырма :« Балық қаңқасы»  әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар. 10 000 – b;  25-13; 19-5;  a + 88729;  а+с;  45+12, а+12, 4+х

2-топ. «Теңсіздік » Тапсырма : Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрне

6 слайд
2-топ. «Теңсіздік » Тапсырма : Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек» Тапсырма: Әріпті және санды өрнектерді сәйкестендіреді. а+5 10+20 9+8 у+23 Әріпті өрнек Санды өрнек 80-10 7-2 В+ 7 25-8 Кері байланыс. -Әріпті және санды өрнектерді қалай ажыраттық ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау

6 слайд

2-топ. «Теңсіздік » Тапсырма : Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек» Тапсырма: Әріпті және санды өрнектерді сәйкестендіреді. а+5 10+20 9+8 у+23 Әріпті өрнек Санды өрнек 80-10 7-2 В+ 7 25-8 Кері байланыс. -Әріпті және санды өрнектерді қалай ажыраттық ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау

 Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып,

7 слайд
 Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Кері байланыс. - Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау. “Сағат тілі” әдісі

7 слайд

 Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Кері байланыс. - Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау. “Сағат тілі” әдісі

 Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырма Суреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынд

8 слайд
 Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырма Суреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды -сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды 2-тапсырма Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы. Дескриптор -Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.

8 слайд

 Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырма Суреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды -сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды 2-тапсырма Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы. Дескриптор -Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.

Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен

9 слайд
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қоршау.» « Мадақтау” әдісі Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін пайдаландым «Смайликтер» әдісі Оқушылардың деңгейін анықтау үшін пайдаландым «Басбармақ» әдісі Оқушылардың ынталандыру үшін пайландым Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.

9 слайд

Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қоршау.» « Мадақтау” әдісі Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін пайдаландым «Смайликтер» әдісі Оқушылардың деңгейін анықтау үшін пайдаландым «Басбармақ» әдісі Оқушылардың ынталандыру үшін пайландым Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.

Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін . Рефлексия

10 слайд
Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін . Рефлексия

10 слайд

Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін . Рефлексия