Санды және әріпті өрнектер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С
Сынып:1 Пән:Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу.
Қосу кестесін қолдану. Есептер
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары : .1.2.1.1.
Санды және әріпті
өрнектерді (қосынды,
айырма, теңдік,
теңсіздіктерді ажырату,
құрастыру, жазу және оқу )Сабақтың тақырыбы:
2.1 Санды және әріпті
өрнектер Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С
Сынып:1 Пән:Математика
1 слайд
Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 3 С бөлімі. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : .1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма, теңдік, теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу )Сабақтың тақырыбы: 2.1 Санды және әріпті өрнектер Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Бастауыш сынып мұғалімі:Қарапаева Ж.С Сынып:1 Пән:Математика
2 слайд
Сабақ мақсаттары
•
Барлық оқушылар
орындайды:
•
Әріпті өрнектерді
таниды.
•
Әріпті өрнектердің
мәнін тауып
жазады.
•
Санды және әріпті
өрнектерді
ажыратады Көптеген
оқушылар
орындайды:
Санды және
әріпті өрнектердің
ерекшелігін
талқылайды.
Өрнекті
құрамына қарай
санды немесе әріпті
өрнектерді
сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар
орындайды:
Санды және әріпті
өрнектерге өрнектер
құрастырады
2 слайд
Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар орындайды: • Әріпті өрнектерді таниды. • Әріпті өрнектердің мәнін тауып жазады. • Санды және әріпті өрнектерді ажыратады Көптеген оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектердің ерекшелігін талқылайды. Өрнекті құрамына қарай санды немесе әріпті өрнектерді сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар орындайды: Санды және әріпті өрнектерге өрнектер құрастырады
3 слайд
Санды және
әріпті
өрнекті
ажыратады. Бағалау критерий
Санды және әріпті
өрнекті
сәйкестендіреді
3 слайд
Санды және әріпті өрнекті ажыратады. Бағалау критерий Санды және әріпті өрнекті сәйкестендіреді
4 слайд
Ұжымдық жұмыс
1-
қосылғыш 2-
қосылғыш өрнек
? 1 +1
8 ?
? 4 +4
5 ?
4 слайд
Ұжымдық жұмыс 1- қосылғыш 2- қосылғыш өрнек ? 1 +1 8 ? ? 4 +4 5 ?
5 слайд
1-тапсырма :« Балық
қаңқасы» әдісі арқылы
әріпті және санды өрнектерді
ажыратыңдар.10 000 – b; 25-
13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12,
а+12, 4х Топтық жұмыс
1-топ « Теңдік»
1-тапсырма :« Балық
қаңқасы» әдісі арқылы
әріпті және санды
өрнектерді ажыратыңдар.
10 000 – b; 25-13; 19-5;
a + 88729; а+с; 45+12,
а+12, 4+х
5 слайд
1-тапсырма :« Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар.10 000 – b; 25- 13; 19-5; a + 8729; а+с; 45+12, а+12, 4х Топтық жұмыс 1-топ « Теңдік» 1-тапсырма :« Балық қаңқасы» әдісі арқылы әріпті және санды өрнектерді ажыратыңдар. 10 000 – b; 25-13; 19-5; a + 88729; а+с; 45+12, а+12, 4+х
6 слайд
2-топ. «Теңсіздік »
Тапсырма : Санды және
әріпті өрнектер
құрастырып жаз.
Өрнектерді
әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек»
Тапсырма: Әріпті және
санды өрнектерді
сәйкестендіреді.
а+5 10+20
9+8 у+23
Әріпті өрнек Санды өрнек
80-10 7-2
В+ 7 25-8
Кері байланыс.
-Әріпті және санды өрнектерді қалай
ажыраттық ?
-Тапсырманы орындау қиын болды ма?
-Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай
айырмашылық бар? Бағалау
6 слайд
2-топ. «Теңсіздік » Тапсырма : Санды және әріпті өрнектер құрастырып жаз. Өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқы. 3-топ.«Өрнек» Тапсырма: Әріпті және санды өрнектерді сәйкестендіреді. а+5 10+20 9+8 у+23 Әріпті өрнек Санды өрнек 80-10 7-2 В+ 7 25-8 Кері байланыс. -Әріпті және санды өрнектерді қалай ажыраттық ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау
7 слайд
Жұптық жұмыс
Тапсырма
х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс
Тапсырма
х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің
мәнін тап.
Кері байланыс.
- Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ?
-Тапсырманы орындау қиын болды ма?
-Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар?
Бағалау. “Сағат тілі” әдісі
7 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Жұптық жұмыс Тапсырма х ═ 20 деп алып, балақайдың қолындағы өрнектердің мәнін тап. Кері байланыс. - Өрнектің мәнін қай санның көмегімен таптың ? -Тапсырманы орындау қиын болды ма? -Әріпті өрнек пен санды өрнекте қандай айырмашылық бар? Бағалау. “Сағат тілі” әдісі
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау.
1-тапсырма Суреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы.
Дескриптор:
-сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды
-сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды
2-тапсырма
Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы.
Дескриптор
-Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды;
-Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды;
-Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау. 1-тапсырма Суреттер бойынша өрнек құрастырып жаз. Өрнектерді оқы. Дескриптор: -сурет бойынша қосынды құрастырады және оқиды -сурет бойынша айырма құрастырады және оқиды 2-тапсырма Аңдарға өз үйін табуға көмектес. Өрнектерді оқы. Дескриптор -Санды өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Әріпті өрнекті анықтайды және дұрыс оқиды; -Теңдікті анықтайды және дұрыс оқиды.
9 слайд
Қабілеті жоғары
оқушыға қосымша
тапсырма беріледі.
«Өрнектерді
салыстыру және
салыстыру таңбасын
қою»
Қабілеті төмен
оқушыға қосымша
тапсырма беріледі.
«Әріптің орнына сәйкес
келетін санды тауып,
қоршау.» « Мадақтау” әдісі
Оқушылардың
қызығушылығын арттыру
үшін пайдаландым
«Смайликтер» әдісі
Оқушылардың деңгейін
анықтау үшін
пайдаландым
«Басбармақ» әдісі
Оқушылардың
ынталандыру үшін
пайландым
Кері байланыс:
«Табыс сатысы» әдісі. Сыныпта жұмыс
жасау барысында
қауіпсіздік
ережелерін
сақтау қажет
Жаттығу жасау
кезінде партаның
ұшынан,жазу
кезінде қаламның
ұшынан сақтану
керек.
9 слайд
Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Өрнектерді салыстыру және салыстыру таңбасын қою» Қабілеті төмен оқушыға қосымша тапсырма беріледі. «Әріптің орнына сәйкес келетін санды тауып, қоршау.» « Мадақтау” әдісі Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін пайдаландым «Смайликтер» әдісі Оқушылардың деңгейін анықтау үшін пайдаландым «Басбармақ» әдісі Оқушылардың ынталандыру үшін пайландым Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Сыныпта жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет Жаттығу жасау кезінде партаның ұшынан,жазу кезінде қаламның ұшынан сақтану керек.
10 слайд
Рефлексия
Табыс сатысы
Мен .......... жасай
аламын .
Мен ............ түсінемін .
Мен ............... білемін . Рефлексия
10 слайд
Рефлексия Табыс сатысы Мен .......... жасай аламын . Мен ............ түсінемін . Мен ............... білемін . Рефлексия