Материалдар / Сандық есептер

Сандық есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға арналға қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
280
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Ябек Есенбеков атындағы ЖОМ КММ Химия пән мұғалімі: Шагдарова Гулнара Серикбаевна

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Ябек Есенбеков атындағы ЖОМ КММ Химия пән мұғалімі: Шагдарова Гулнара Серикбаевна

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Ябек Есенбеков атындағы ЖОМ КММ Химия пән мұғалімі: Шагдарова Гулнара Серикбаевна

Сабақтың тақырыбы: Сандық есептер Сабақтың мақсаты: Реакция теңдеулері бойынша

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сандық есептер Сабақтың мақсаты: Реакция теңдеулері бойынша сандық есептер шығаруды үйрену.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сандық есептер Сабақтың мақсаты: Реакция теңдеулері бойынша сандық есептер шығаруды үйрену.

тапсырма №1 (1 балл). Металдардың түрлері көп, металдардың бейметалдарға қарағанда құнды болып

3 слайд
тапсырма №1 (1 балл). Металдардың түрлері көп, металдардың бейметалдарға қарағанда құнды болып саналады. Неге металдар құнды? № жауаптары  дәлелдер 1 Электрондарын қосып алғандықтан. иә / жоқ 2 Электр тоғын жақсы өткізгендіктен. иә / жоқ 3 Құнды деп айта алмаймын. иә / жоқ 4 Коррозияға оңай ұшырағандықтан иә / жоқ

3 слайд

тапсырма №1 (1 балл). Металдардың түрлері көп, металдардың бейметалдарға қарағанда құнды болып саналады. Неге металдар құнды? № жауаптары  дәлелдер 1 Электрондарын қосып алғандықтан. иә / жоқ 2 Электр тоғын жақсы өткізгендіктен. иә / жоқ 3 Құнды деп айта алмаймын. иә / жоқ 4 Коррозияға оңай ұшырағандықтан иә / жоқ

Тапсырма №2 (2 балл) Қосылыстардағы металдардың массалық үлесін тап, атын ата. р/с Қосылыстар Жауабы 1Ғе 2 О

4 слайд
Тапсырма №2 (2 балл) Қосылыстардағы металдардың массалық үлесін тап, атын ата. р/с Қосылыстар Жауабы 1Ғе 2 О 3 2АlСl 3 3СаСО 3

4 слайд

Тапсырма №2 (2 балл) Қосылыстардағы металдардың массалық үлесін тап, атын ата. р/с Қосылыстар Жауабы 1Ғе 2 О 3 2АlСl 3 3СаСО 3

р/сТамақ өнімдері Соя тұқ-да майдың берілген тағаммен салыстырғанда неше есе көптігі Тамақ өнімдері құрамындағы майдың %-д

5 слайд
р/сТамақ өнімдері Соя тұқ-да майдың берілген тағаммен салыстырғанда неше есе көптігі Тамақ өнімдері құрамындағы майдың %-дық мөлшері 1Құста 5 2Жұмыртқадан 2 3Сиыр етінен 1,5 №2 кесте. Соя тұқымында майдың мөлшерімен салыстырғандағы өнімдердегі майдың көрсеткішін табу (3 балл) Кестелердегі бос орынды мәтінді оқып, зерттеп толтыр. Al→Al(OH) 3 →AlCI 3 →Al(OH) 3 →Na[Al(OH) 4 Сu→СuО→Сu→Сu(NО 3 ) 2 →Сu(ОН) 2 Тапсырма №3 (3 балл) Өзгерістерді жүзеге асыр

5 слайд

р/сТамақ өнімдері Соя тұқ-да майдың берілген тағаммен салыстырғанда неше есе көптігі Тамақ өнімдері құрамындағы майдың %-дық мөлшері 1Құста 5 2Жұмыртқадан 2 3Сиыр етінен 1,5 №2 кесте. Соя тұқымында майдың мөлшерімен салыстырғандағы өнімдердегі майдың көрсеткішін табу (3 балл) Кестелердегі бос орынды мәтінді оқып, зерттеп толтыр. Al→Al(OH) 3 →AlCI 3 →Al(OH) 3 →Na[Al(OH) 4 Сu→СuО→Сu→Сu(NО 3 ) 2 →Сu(ОН) 2 Тапсырма №3 (3 балл) Өзгерістерді жүзеге асыр

Сандарды сөйлетейік (оқушылар суреттен сабаққа байланысты өз ойларын айтады) 65 % 5% V ІІІ 7 , 8 75 6 Ғе

6 слайд
Сандарды сөйлетейік (оқушылар суреттен сабаққа байланысты өз ойларын айтады) 65 % 5% V ІІІ 7 , 8 75 6 Ғе

6 слайд

Сандарды сөйлетейік (оқушылар суреттен сабаққа байланысты өз ойларын айтады) 65 % 5% V ІІІ 7 , 8 75 6 Ғе

•6) 5О 2 - нені білдіреді?... •7)4О-бұл нені білдіреді?... •8) Оттегінің валенттілігі... •9) Жер қыртысындағы оттектің массасы

7 слайд
•6) 5О 2 - нені білдіреді?... •7)4О-бұл нені білдіреді?... •8) Оттегінің валенттілігі... •9) Жер қыртысындағы оттектің массасы... •10)Тіршілік газы-... Ғе 2 О 3 +Аl Ғе+Аl 2 О 3 0,5моль тотықсыздандырғышпен әрекеттесетін тотықтырғыштың массасы. (80г) Тапсырма №4 (3 балл) Тапсырма №5 (5 балл) 15г мыс мен мырыш құймасын күкірт қышқылы ерітіндісінде өңдегенде 2,24л сутек бөлінді құймадағы мыстың массалық үлесі. (56,7%) Тапсырма №6 (5 балл) 0,89 г Zn пен Мg қоспаларын сұйытылған кұкірт қышқылымен әсер еткенде 0,448 л сутек бөлінсе, қоспаның құрамы қандай? Мg-26,97%, Zn -73,03%

7 слайд

•6) 5О 2 - нені білдіреді?... •7)4О-бұл нені білдіреді?... •8) Оттегінің валенттілігі... •9) Жер қыртысындағы оттектің массасы... •10)Тіршілік газы-... Ғе 2 О 3 +Аl Ғе+Аl 2 О 3 0,5моль тотықсыздандырғышпен әрекеттесетін тотықтырғыштың массасы. (80г) Тапсырма №4 (3 балл) Тапсырма №5 (5 балл) 15г мыс мен мырыш құймасын күкірт қышқылы ерітіндісінде өңдегенде 2,24л сутек бөлінді құймадағы мыстың массалық үлесі. (56,7%) Тапсырма №6 (5 балл) 0,89 г Zn пен Мg қоспаларын сұйытылған кұкірт қышқылымен әсер еткенде 0,448 л сутек бөлінсе, қоспаның құрамы қандай? Мg-26,97%, Zn -73,03%

КМnO 4 КСІО 3 НgO

8 слайд
КМnO 4 КСІО 3 НgO

8 слайд

КМnO 4 КСІО 3 НgO

Кремний, мыс және темірден тұратын қоспаның 22,35 г натрий гидросидімен әрекеттескенде көлемі 10,08 л газ бөлінді, қоспаның дә

9 слайд
Кремний, мыс және темірден тұратын қоспаның 22,35 г натрий гидросидімен әрекеттескенде көлемі 10,08 л газ бөлінді, қоспаның дәл осындай мөлшерін тұз қышқылымен әсер еткенде 10,77 л газ бөлінді. Бастапқы қоспаның құрамын анықта. Тапсырма №6 (5 балл)

9 слайд

Кремний, мыс және темірден тұратын қоспаның 22,35 г натрий гидросидімен әрекеттескенде көлемі 10,08 л газ бөлінді, қоспаның дәл осындай мөлшерін тұз қышқылымен әсер еткенде 10,77 л газ бөлінді. Бастапқы қоспаның құрамын анықта. Тапсырма №6 (5 балл)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ