Санның модулі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Санның модулі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1.Координаталық түзу дегеніміз не? 2.Түзудің бойындағы нүктелерді қалай атайды? 3. Қандай сандр қарама-қарсы сандар деп аталады?

#1 слайд
1.Координаталық түзу дегеніміз не? 2.Түзудің бойындағы нүктелерді қалай атайды? 3. Қандай сандр қарама-қарсы сандар деп аталады? 4. а санына қарама-қарсы сан қалай белгіленеді? 5. Оң санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 6. Теріс санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 7. Қандай сан өзіне өзі қарама-қарсы болады? Сіздер білесіздер ме, …

1 слайд

1.Координаталық түзу дегеніміз не? 2.Түзудің бойындағы нүктелерді қалай атайды? 3. Қандай сандр қарама-қарсы сандар деп аталады? 4. а санына қарама-қарсы сан қалай белгіленеді? 5. Оң санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 6. Теріс санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 7. Қандай сан өзіне өзі қарама-қарсы болады? Сіздер білесіздер ме, …

Берілген сандарға қарама –қарсы болатын сандарды жазыңыз: 7 – 7 – 4 4 –(–5) 5 –(+3) -3 -6 +2 -9 -8 +(–6) –(–2) –(+9) –(–(–8))

#2 слайд
Берілген сандарға қарама –қарсы болатын сандарды жазыңыз: 7 – 7 – 4 4 –(–5) 5 –(+3) -3 -6 +2 -9 -8 +(–6) –(–2) –(+9) –(–(–8))

2 слайд

Берілген сандарға қарама –қарсы болатын сандарды жазыңыз: 7 – 7 – 4 4 –(–5) 5 –(+3) -3 -6 +2 -9 -8 +(–6) –(–2) –(+9) –(–(–8))

Жаттығу 4.Координаталық түзуде төмендегідей қашықтықта жататын санды табыңыз: а) 0 санынан 6 бірлік қашықтықта; б) -4 санынан 1

#3 слайд
Жаттығу 4.Координаталық түзуде төмендегідей қашықтықта жататын санды табыңыз: а) 0 санынан 6 бірлік қашықтықта; б) -4 санынан 10 бірлік қашықтықта жататын.

3 слайд

Жаттығу 4.Координаталық түзуде төмендегідей қашықтықта жататын санды табыңыз: а) 0 санынан 6 бірлік қашықтықта; б) -4 санынан 10 бірлік қашықтықта жататын.

01 F NR LA Қай нүктелердің координаталары қарама-қарсы сандар? Түзудің бойында белгіленген нүктелердің координатасын атаңызда

#4 слайд
01 F NR LA Қай нүктелердің координаталары қарама-қарсы сандар? Түзудің бойында белгіленген нүктелердің координатасын атаңыздар. Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Берілген сандардың ішінен қарама-қарсы сандарды көрсетіңіз.

4 слайд

01 F NR LA Қай нүктелердің координаталары қарама-қарсы сандар? Түзудің бойында белгіленген нүктелердің координатасын атаңыздар. Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Берілген сандардың ішінен қарама-қарсы сандарды көрсетіңіз.

0 0,1 МО Д УЛ Ь 0 1,5 0,8 Бүінгі сабақтың тақырыбын білу үшін берілген сандарға қарама-қарсы сандарды тауып, екінші кестеден

#5 слайд
0 0,1 МО Д УЛ Ь 0 1,5 0,8 Бүінгі сабақтың тақырыбын білу үшін берілген сандарға қарама-қарсы сандарды тауып, екінші кестеден сол сандарға сай келетін әріптерді табыңыз. 0,8 0 1,5 ОЬМ ДЛ У

5 слайд

0 0,1 МО Д УЛ Ь 0 1,5 0,8 Бүінгі сабақтың тақырыбын білу үшін берілген сандарға қарама-қарсы сандарды тауып, екінші кестеден сол сандарға сай келетін әріптерді табыңыз. 0,8 0 1,5 ОЬМ ДЛ У

Сабақтың тақырыбы: Санның модулі

#6 слайд
Сабақтың тақырыбы: Санның модулі

6 слайд

Сабақтың тақырыбы: Санның модулі

Сабақтың мақсаты: •рационал санның модулін табуды үйренеді. Бағалау критерийлері: Оқушы: •Санның модулі анықтамасын біледі; •Са

#7 слайд
Сабақтың мақсаты: •рационал санның модулін табуды үйренеді. Бағалау критерийлері: Оқушы: •Санның модулі анықтамасын біледі; •Санның модулінің анықтамасын есептер шығаруда қолданады.

7 слайд

Сабақтың мақсаты: •рационал санның модулін табуды үйренеді. Бағалау критерийлері: Оқушы: •Санның модулі анықтамасын біледі; •Санның модулінің анықтамасын есептер шығаруда қолданады.

Математика тарихынан Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсол

#8 слайд
Математика тарихынан Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген. Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген.

8 слайд

Математика тарихынан Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген. Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген.

О1 АВ А ,В және С нүктелерінің координаталары қандай? 4-3 Координаталар бас нүктесінен А, В және С нүктелеріне дейінгі қашықтық

#9 слайд
О1 АВ А ,В және С нүктелерінің координаталары қандай? 4-3 Координаталар бас нүктесінен А, В және С нүктелеріне дейінгі қашықтық неге тең? С -5 - 5 санының модулі 5-ке тең, -3 санының модулі 3-ке тең, 4 санының модулі 4-ке тең. Анықтама: а санының модулі деп координата бас нүктесінен А(а) нүктесіне дейінгі (бірлік кесіндідегі) қашықтықты айтады.

9 слайд

О1 АВ А ,В және С нүктелерінің координаталары қандай? 4-3 Координаталар бас нүктесінен А, В және С нүктелеріне дейінгі қашықтық неге тең? С -5 - 5 санының модулі 5-ке тең, -3 санының модулі 3-ке тең, 4 санының модулі 4-ке тең. Анықтама: а санының модулі деп координата бас нүктесінен А(а) нүктесіне дейінгі (бірлік кесіндідегі) қашықтықты айтады.

Белгіленуі: Мысалы: Нөл санының модулі неге тең? Не себептен?

#10 слайд
Белгіленуі: Мысалы: Нөл санының модулі неге тең? Не себептен?

10 слайд

Белгіленуі: Мысалы: Нөл санының модулі неге тең? Не себептен?

Қандай сан, санның модулі бола алмайды? Оң санның модулі неге тең? Теріс санның модулі неге тең? 0 санының модулі неге тең? |85

#11 слайд
Қандай сан, санның модулі бола алмайды? Оң санның модулі неге тең? Теріс санның модулі неге тең? 0 санының модулі неге тең? |85|= 85 |-56|= 56 |0|= 0

11 слайд

Қандай сан, санның модулі бола алмайды? Оң санның модулі неге тең? Теріс санның модулі неге тең? 0 санының модулі неге тең? |85|= 85 |-56|= 56 |0|= 0

Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42 Осы сандар қалай аталады? Сандардың әрқайсысының модулін табыңыз. |4

#12 слайд
Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42 Осы сандар қалай аталады? Сандардың әрқайсысының модулін табыңыз. |4|=4 және |-4|=4 |94|=94 және |-94|=94 |-42|=42 және |42|=42 Модульдерін салыстырыңыз. Қандай қорытынды шығарасыз? |-а|=|a|

12 слайд

Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42 Осы сандар қалай аталады? Сандардың әрқайсысының модулін табыңыз. |4|=4 және |-4|=4 |94|=94 және |-94|=94 |-42|=42 және |42|=42 Модульдерін салыстырыңыз. Қандай қорытынды шығарасыз? |-а|=|a|

•Ара қашықтық оң санмен немесе нөл санмен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескінейт

#13 слайд
•Ара қашықтық оң санмен немесе нөл санмен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескінейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы болатындықтан, модуль теріс санмен жазылмайды. •Координаталық түзуде 0 санын кескіндейтін нүкте санақ басы мен (О нүктесімен) беттеседі. Онда . Нөл санының модулі 0-ге тең.

13 слайд

•Ара қашықтық оң санмен немесе нөл санмен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескінейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы болатындықтан, модуль теріс санмен жазылмайды. •Координаталық түзуде 0 санын кескіндейтін нүкте санақ басы мен (О нүктесімен) беттеседі. Онда . Нөл санының модулі 0-ге тең.

Жұптық жұмыс: Тапсырманы орындап, жауабыңызды тексеріңіз |81|=81 |-2 |=2 |1,3|=1,3 |-52|=52

#14 слайд
Жұптық жұмыс: Тапсырманы орындап, жауабыңызды тексеріңіз |81|=81 |-2 |=2 |1,3|=1,3 |-52|=52 |-5,2|=5,2 |0|=0 | |= |- |=

14 слайд

Жұптық жұмыс: Тапсырманы орындап, жауабыңызды тексеріңіз |81|=81 |-2 |=2 |1,3|=1,3 |-52|=52 |-5,2|=5,2 |0|=0 | |= |- |=

Сандық осьте кескінделген А,В,С, К нүктелерінің координаталарын табыңыз және модуль белгісін қолданып санақ басынан нүктеге де

#15 слайд
Сандық осьте кескінделген А,В,С, К нүктелерінің координаталарын табыңыз және модуль белгісін қолданып санақ басынан нүктеге дейінгі қашықтықты жазыңыз. О1 5-5 -2 3 В САК |-5|=5 |-2|=2 |3|=3 |5|=5

15 слайд

Сандық осьте кескінделген А,В,С, К нүктелерінің координаталарын табыңыз және модуль белгісін қолданып санақ басынан нүктеге дейінгі қашықтықты жазыңыз. О1 5-5 -2 3 В САК |-5|=5 |-2|=2 |3|=3 |5|=5

Өрнектің мәнін табыңыз: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240|:|-80| |-710|+|-290| = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 80 = 3 = 710 +290 = 10

#16 слайд
Өрнектің мәнін табыңыз: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240|:|-80| |-710|+|-290| = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 80 = 3 = 710 +290 = 1000

16 слайд

Өрнектің мәнін табыңыз: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240|:|-80| |-710|+|-290| = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 80 = 3 = 710 +290 = 1000

1.Санның модулі дегеніміз не? 2.Оң санның модулі неге тең? 3.Теріс саның модулі неге тең? 4.0 санының модулі неге тең? 5.Кез ке

#17 слайд
1.Санның модулі дегеніміз не? 2.Оң санның модулі неге тең? 3.Теріс саның модулі неге тең? 4.0 санының модулі неге тең? 5.Кез келген санның модулі теріс сан бола алама? 6.Қарама қарсы сандардың модульдері неге тең?

17 слайд

1.Санның модулі дегеніміз не? 2.Оң санның модулі неге тең? 3.Теріс саның модулі неге тең? 4.0 санының модулі неге тең? 5.Кез келген санның модулі теріс сан бола алама? 6.Қарама қарсы сандардың модульдері неге тең?

01-6 6 МР «Мен бүгін бәрін түсіндім»- «+» таңбасымен «Түсінбегендерім бар»- 0 санымен белгілейді «Түсінбедім» - «-» таңбасымен

#18 слайд
01-6 6 МР «Мен бүгін бәрін түсіндім»- «+» таңбасымен «Түсінбегендерім бар»- 0 санымен белгілейді «Түсінбедім» - «-» таңбасымен

18 слайд

01-6 6 МР «Мен бүгін бәрін түсіндім»- «+» таңбасымен «Түсінбегендерім бар»- 0 санымен белгілейді «Түсінбедім» - «-» таңбасымен

Пайдаланылған әдебиеттер, видеоресурстар: 1. «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов, «Атамұра» 2011

#19 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер, видеоресурстар: 1. «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов, «Атамұра» 2011 2. google.kz

19 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер, видеоресурстар: 1. «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов, «Атамұра» 2011 2. google.kz

Файл форматы:
ppt
10.02.2019
1755
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі