Материалдар / Санның модулі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санның модулі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
1528
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1.Координаталық түзу дегеніміз не? 2.Түзудің бойындағы нүктелерді қалай атайды? 3. Қандай сандр қарама-қарсы сандар деп аталады?

1 слайд
1.Координаталық түзу дегеніміз не? 2.Түзудің бойындағы нүктелерді қалай атайды? 3. Қандай сандр қарама-қарсы сандар деп аталады? 4 . а санына қарама-қарсы сан қалай белгіленеді? 5. Оң санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 6. Теріс санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 7. Қандай сан өзіне өзі қарама-қарсы болады? Сіздер білесіздер ме, …

1 слайд

1.Координаталық түзу дегеніміз не? 2.Түзудің бойындағы нүктелерді қалай атайды? 3. Қандай сандр қарама-қарсы сандар деп аталады? 4 . а санына қарама-қарсы сан қалай белгіленеді? 5. Оң санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 6. Теріс санға қарама-қарсы сан қандай сан? Мысал келтіріңдер. 7. Қандай сан өзіне өзі қарама-қарсы болады? Сіздер білесіздер ме, …

Берілген сандарға қарама –қарсы болатын сандарды жазыңыз: 7 – 7 – 4 4 – (–5) 5 – (+3) - 3 - 6 + 2 - 9 - 8+(–6) – (–2) – (

2 слайд
Берілген сандарға қарама –қарсы болатын сандарды жазыңыз: 7 – 7 – 4 4 – (–5) 5 – (+3) - 3 - 6 + 2 - 9 - 8+(–6) – (–2) – (+9) – (–(–8))

2 слайд

Берілген сандарға қарама –қарсы болатын сандарды жазыңыз: 7 – 7 – 4 4 – (–5) 5 – (+3) - 3 - 6 + 2 - 9 - 8+(–6) – (–2) – (+9) – (–(–8))

Жаттығу 4. Координаталық түзуде төмендегідей қашықтықта жататын санды табыңыз: а) 0 санынан 6 бірлік қашықтықта; б) -4 санынан

3 слайд
Жаттығу 4. Координаталық түзуде төмендегідей қашықтықта жататын санды табыңыз: а) 0 санынан 6 бірлік қашықтықта; б) -4 санынан 10 бірлік қашықтықта жататын.

3 слайд

Жаттығу 4. Координаталық түзуде төмендегідей қашықтықта жататын санды табыңыз: а) 0 санынан 6 бірлік қашықтықта; б) -4 санынан 10 бірлік қашықтықта жататын.

0 1F N R L A Қай нүктелердің координаталары қарама-қарсы сандар? Түзудің бойында белгіленген нүктелердің координатасын атаңыз

4 слайд
0 1F N R L A Қай нүктелердің координаталары қарама-қарсы сандар? Түзудің бойында белгіленген нүктелердің координатасын атаңыздар. Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Берілген сандардың ішінен қарама-қарсы сандарды көрсетіңіз .

4 слайд

0 1F N R L A Қай нүктелердің координаталары қарама-қарсы сандар? Түзудің бойында белгіленген нүктелердің координатасын атаңыздар. Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Берілген сандардың ішінен қарама-қарсы сандарды көрсетіңіз .

0 0,1 М О Д У Л Ь0  1,5 0,8Бүінгі сабақтың тақырыбын білу үшін берілген сандарға қарама-қарсы сандарды тауып, екінші кестеден

5 слайд
0 0,1 М О Д У Л Ь0  1,5 0,8Бүінгі сабақтың тақырыбын білу үшін берілген сандарға қарама-қарсы сандарды тауып, екінші кестеден сол сандарға сай келетін әріптерді табыңыз. 0,8 0  1,5 О Ь М Д Л У

5 слайд

0 0,1 М О Д У Л Ь0  1,5 0,8Бүінгі сабақтың тақырыбын білу үшін берілген сандарға қарама-қарсы сандарды тауып, екінші кестеден сол сандарға сай келетін әріптерді табыңыз. 0,8 0  1,5 О Ь М Д Л У

Сабақтың тақырыбы:С а н н ы ң м о д у л і

6 слайд
Сабақтың тақырыбы:С а н н ы ң м о д у л і

6 слайд

Сабақтың тақырыбы:С а н н ы ң м о д у л і

Сабақтың мақсаты: • рационал санның модулін табуды үйренед і. Бағалау критерийлері: Оқушы: • Санның модулі анықтамасын біледі;

7 слайд
Сабақтың мақсаты: • рационал санның модулін табуды үйренед і. Бағалау критерийлері: Оқушы: • Санның модулі анықтамасын біледі; • Санның модулінің анықтамасын есептер шығаруда қолданады.

7 слайд

Сабақтың мақсаты: • рационал санның модулін табуды үйренед і. Бағалау критерийлері: Оқушы: • Санның модулі анықтамасын біледі; • Санның модулінің анықтамасын есептер шығаруда қолданады.

Математика тарихынан Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абс

8 слайд
Математика тарихынан Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген.Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген.

8 слайд

Математика тарихынан Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген.Модуль латынша modulus- қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модуль» орнына абсолюттік шама деп атайды. Бұл терминді 1806 жылы француз Математикгі Жорж Аргон енгізген.

О 1 АВ А ,В және С нүктелерінің координаталары қандай? 4-3 Координаталар бас нүктесінен А, В және С нүктелеріне дейінгі қашықты

9 слайд
О 1 АВ А ,В және С нүктелерінің координаталары қандай? 4-3 Координаталар бас нүктесінен А, В және С нүктелеріне дейінгі қашықтық неге тең? С -5 - 5 санының модулі 5-ке тең , -3 санының модулі 3-ке тең, 4 санының модулі 4-ке тең. Анықтама: а санының модулі деп координата бас нүктесінен А(а) нүктесіне дейінгі (бірлік кесіндідегі) қашықтықты айтады.

9 слайд

О 1 АВ А ,В және С нүктелерінің координаталары қандай? 4-3 Координаталар бас нүктесінен А, В және С нүктелеріне дейінгі қашықтық неге тең? С -5 - 5 санының модулі 5-ке тең , -3 санының модулі 3-ке тең, 4 санының модулі 4-ке тең. Анықтама: а санының модулі деп координата бас нүктесінен А(а) нүктесіне дейінгі (бірлік кесіндідегі) қашықтықты айтады.

Белгіленуі : Мысалы: Нөл санының модулі неге тең? Не себептен?

10 слайд
Белгіленуі : Мысалы: Нөл санының модулі неге тең? Не себептен?

10 слайд

Белгіленуі : Мысалы: Нөл санының модулі неге тең? Не себептен?

Қандай сан, санның модулі бола алмайды? Оң санның модулі неге тең? Теріс санның модулі неге тең? 0 санының модулі неге тең? |85

11 слайд
Қандай сан, санның модулі бола алмайды? Оң санның модулі неге тең? Теріс санның модулі неге тең? 0 санының модулі неге тең? |85|= 85 |-56|= 56 |0|= 0

11 слайд

Қандай сан, санның модулі бола алмайды? Оң санның модулі неге тең? Теріс санның модулі неге тең? 0 санының модулі неге тең? |85|= 85 |-56|= 56 |0|= 0

Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42 Осы сандар қалай аталады? Сандардың әрқайсысының модулін табыңыз. |4

12 слайд
Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42 Осы сандар қалай аталады? Сандардың әрқайсысының модулін табыңыз. |4|=4 және |-4|=4 |94|=94 және |-94|=94 |-42|=42 және |42|=42 Модульдерін салыстырыңыз. Қандай қорытынды шығарасыз? | -а |=|a|

12 слайд

Берілген сандар: 4 және - 4; 94 және - 94; - 42 және 42 Осы сандар қалай аталады? Сандардың әрқайсысының модулін табыңыз. |4|=4 және |-4|=4 |94|=94 және |-94|=94 |-42|=42 және |42|=42 Модульдерін салыстырыңыз. Қандай қорытынды шығарасыз? | -а |=|a|

• Ара қашықтық оң санмен немесе нөл санмен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескіней

13 слайд
• Ара қашықтық оң санмен немесе нөл санмен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескінейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы болатындықтан, модуль теріс санмен жазылмайды. • Координаталық түзуде 0 санын кескіндейтін нүкте санақ басы мен (О нүктесімен) беттеседі. Онда . Нөл санының модулі 0-ге тең.

13 слайд

• Ара қашықтық оң санмен немесе нөл санмен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескінейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы болатындықтан, модуль теріс санмен жазылмайды. • Координаталық түзуде 0 санын кескіндейтін нүкте санақ басы мен (О нүктесімен) беттеседі. Онда . Нөл санының модулі 0-ге тең.

Жұптық жұмыс: Тапсырманы орындап, жауабыңызды тексеріңіз |81|=81 |-2 |=2 |1,3|=1,3 |-

14 слайд
Жұптық жұмыс: Тапсырманы орындап, жауабыңызды тексеріңіз |81|=81 |-2 |=2 |1,3|=1,3 |-52|=52 |-5,2|=5,2 |0|=0 | |= |- |=

14 слайд

Жұптық жұмыс: Тапсырманы орындап, жауабыңызды тексеріңіз |81|=81 |-2 |=2 |1,3|=1,3 |-52|=52 |-5,2|=5,2 |0|=0 | |= |- |=

Сандық осьте кескінделген А,В,С, К нүктелерінің координаталарын табыңыз және модуль белгісін қолданып санақ басынан нүктеге де

15 слайд
Сандық осьте кескінделген А,В,С, К нүктелерінің координаталарын табыңыз және модуль белгісін қолданып санақ басынан нүктеге дейінгі қашықтықты жазыңыз. О 1 5-5 -2 3В САК |-5|=5 |-2|=2 |3|=3 |5|=5

15 слайд

Сандық осьте кескінделген А,В,С, К нүктелерінің координаталарын табыңыз және модуль белгісін қолданып санақ басынан нүктеге дейінгі қашықтықты жазыңыз. О 1 5-5 -2 3В САК |-5|=5 |-2|=2 |3|=3 |5|=5

Өрнектің мәнін табыңыз: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240| : |- 80 | | -710 | + |- 290 | = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 8

16 слайд
Өрнектің мәнін табыңыз: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240| : |- 80 | | -710 | + |- 290 | = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 80 = 3 = 710 +290 = 1000

16 слайд

Өрнектің мәнін табыңыз: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240| : |- 80 | | -710 | + |- 290 | = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 80 = 3 = 710 +290 = 1000

1. Санның модулі дегеніміз не? 2. Оң санның модулі неге тең? 3. Теріс саның модулі неге тең? 4. 0 санының модулі неге тең? 5. Ке

17 слайд
1. Санның модулі дегеніміз не? 2. Оң санның модулі неге тең? 3. Теріс саның модулі неге тең? 4. 0 санының модулі неге тең? 5. Кез келген санның модулі теріс сан бола алама? 6. Қарама қарсы сандардың модульдері неге тең?

17 слайд

1. Санның модулі дегеніміз не? 2. Оң санның модулі неге тең? 3. Теріс саның модулі неге тең? 4. 0 санының модулі неге тең? 5. Кез келген санның модулі теріс сан бола алама? 6. Қарама қарсы сандардың модульдері неге тең?

0 1-6 6М Р «Мен бүгін бәрін түсіндім»- «+» таңбасымен «Түсінбегендерім бар»- 0 санымен белгілейді «Түсінбедім» - «-» таңбасымен

18 слайд
0 1-6 6М Р «Мен бүгін бәрін түсіндім»- «+» таңбасымен «Түсінбегендерім бар»- 0 санымен белгілейді «Түсінбедім» - «-» таңбасымен

18 слайд

0 1-6 6М Р «Мен бүгін бәрін түсіндім»- «+» таңбасымен «Түсінбегендерім бар»- 0 санымен белгілейді «Түсінбедім» - «-» таңбасымен

Пайдаланылған әдебиеттер, видеоресурстар: 1. «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов, «Атамұра» 2011

19 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер, видеоресурстар: 1. «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов, «Атамұра» 2011 2. google.kz

19 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер, видеоресурстар: 1. «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов, «Атамұра» 2011 2. google.kz