Санның пайызын табу
Санның пайызын табу

#1 слайд
Санның пайызын
табу
1 слайд
Санның пайызын табу
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:«пайыз» туралы ұғыммен
таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай
бөлшекпен жаза білуге үйрету.
Пайызға арналған есептерді шығару
арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,
есте сақтау қабілетін шыңдау,
оқушылардың білімге қызығушылығын
арттыру.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:«пайыз» туралы ұғыммен таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай бөлшекпен жаза білуге үйрету. Пайызға арналған есептерді шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
#3 слайд
1.Үйге берілген тапсырманы
тексеріп, жеке тапсырмаларды оқу.
3 слайд
1.Үйге берілген тапсырманы тексеріп, жеке тапсырмаларды оқу.
#4 слайд
2. Өтілген тақырыптағы
ережелерді негіздеу, өткен
түсініктерді тереңдетуге қажетті
тірек білімдерді ауызша сұрау.
1.Пайыз дегеніміз не?
2. Берілген санның 1% қалайтабылады?
3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?
4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?
4 слайд
2. Өтілген тақырыптағы ережелерді негіздеу, өткен түсініктерді тереңдетуге қажетті тірек білімдерді ауызша сұрау. 1.Пайыз дегеніміз не? 2. Берілген санның 1% қалайтабылады? 3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? 4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?
#5 слайд
Мысалы торттың 6/1
бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі
оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық
бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.
5 слайд
Мысалы торттың 6/1 бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.
#6 слайд
Қайсысы үлкен, ауызша
есептеу
0,2 19% < > =
0,7 71% < > =
2,33 233% < > =
6 слайд
Қайсысы үлкен, ауызша есептеу 0,2 19% < > = 0,7 71% < > = 2,33 233% < > =
#7 слайд
Мысал №1:
Саяжай учаскесінде 320 қызғалдақ өсіп тұр,оның
15% сары.
Қанша сары қызғалдақ бар?
Шешуі:
1% қанша қызғалдақ екенін табайық. 320 :
100 = 3,2.
Енді 15% неше қызғалдақ екенін
анықтайық. 3,2 • 15 = 48.
Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.
7 слайд
Мысал №1: Саяжай учаскесінде 320 қызғалдақ өсіп тұр,оның 15% сары. Қанша сары қызғалдақ бар? Шешуі: 1% қанша қызғалдақ екенін табайық. 320 : 100 = 3,2. Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық. 3,2 • 15 = 48. Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.
#8 слайд
Мысал №2:
Бақтағы раушан гүлдердің 20% ақ түсті раушан, ол
бар болғаны екі түп қана.
Бақта қанша түп раушан гүлі бар?
Шешуі:
1% раушан қаншаға тең екенін табамыз. 2 : 20
= 0,1.
Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз. 0,1 •
100 = 10.
Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .
8 слайд
Мысал №2: Бақтағы раушан гүлдердің 20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана. Бақта қанша түп раушан гүлі бар? Шешуі: 1% раушан қаншаға тең екенін табамыз. 2 : 20 = 0,1. Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз. 0,1 • 100 = 10. Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .
#9 слайд
Мысал№3:
Аэропортта 30 ұшақ бар, оның алтауы
Боенг фирм асына тиісті .
Боенг ұшақтары эропорттағы барлық
ұшақтың қанша пайызын құрайды ?
Шешуі:
Боенг ұшақтардың қанша бөлігін
құрайтынын табайық. 6 : 30 = 0,2.
Енді, ол қанша пайыз екенін
анықтайық. 0,2 • 100 =20
Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.
9 слайд
Мысал№3: Аэропортта 30 ұшақ бар, оның алтауы Боенг фирм асына тиісті . Боенг ұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды ? Шешуі: Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын табайық. 6 : 30 = 0,2. Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық. 0,2 • 100 =20 Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.
#10 слайд
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650
10 слайд
1.20 % түрінде қай санды жазамыз? а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5 2. 0,01 неше пайыз? а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 % 3. 0,9 неше пайыз? а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 % 4. 50 санының 20 пайызы қанша ? а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1 5. 650 санының 20 пайызы қанша ? а)110, в) 130 с)65; д) 650
#11 слайд
ІІІ. Біліктілік дағдысын
қалыптастыру.
Есептер шығару: № 1296-1299.
11 слайд
ІІІ. Біліктілік дағдысын қалыптастыру. Есептер шығару: № 1296-1299.
#12 слайд
№1296
Берілгені: бағасы-420теңге
15 % арзандатылды
7 ойыншыққа неше теңге үнемделді?
Шешуі: 420*0,15=63
63*7=441
Жауабы : 441 теңге
12 слайд
№1296 Берілгені: бағасы-420теңге 15 % арзандатылды 7 ойыншыққа неше теңге үнемделді? Шешуі: 420*0,15=63 63*7=441 Жауабы : 441 теңге
#13 слайд
№1297
Берілгені: в=6см
а=в+в0,75
S=?
Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5
S=6*10,5=63
Жауабы: 63
13 слайд
№1297 Берілгені: в=6см а=в+в0,75 S=? Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5 S=6*10,5=63 Жауабы: 63
#14 слайд
№1298
Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ
20% арттырды, 2 сағ
Орташа жылдамдығы?
Шешуі:50+50*0,2=60
(50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ
14 слайд
№1298 Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ 20% арттырды, 2 сағ Орташа жылдамдығы? Шешуі:50+50*0,2=60 (50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ
#15 слайд
№1299
Қоланың-85% мыс,5кг қоланың
құрамындағы мыс қалайыдан қанша
кг. артық ?
Шешуі: 5*0,85=4,25
5-4,25=0,75
4,25-0,75=3,5
Жауабы: 3,5 артық
15 слайд
№1299 Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша кг. артық ? Шешуі: 5*0,85=4,25 5-4,25=0,75 4,25-0,75=3,5 Жауабы: 3,5 артық
#16 слайд
ІҮ. Тест арқылы
өзін-өзі бақылау.
16 слайд
ІҮ. Тест арқылы өзін-өзі бақылау.
#17 слайд
Тестің дұрыс жауаптары:
1 2 3 4 5
Д с Б А Б
17 слайд
Тестің дұрыс жауаптары: 1 2 3 4 5 Д с Б А Б
#18 слайд
Ү. Үйге тапсырма:
Оқулықтағы 7.1, 7.2 тақырыптарын оқу
сұрақтарына жауап беру және № 1300,
№ 1312,
есептерді орындау беріледі.
18 слайд
Ү. Үйге тапсырма: Оқулықтағы 7.1, 7.2 тақырыптарын оқу сұрақтарына жауап беру және № 1300, № 1312, есептерді орындау беріледі.
#19 слайд
ҮІ. Сабақты қорытындылау .
Рефлекция кезеңі.
Бұзылған телефон ойыны.
Бірнеше оқушы құлақтарында әуен тыңдап
тұрады. Бір оқушы берілген тексті сыныпқа
және ойынға қатысушы 1-ші оқушыға оқып
береді,ол келесі оқушыға естіген ақпаратын
жеткізу керек,осылай соңғы оқушыға дейін
қайталанады. Ақпаратты,білімді тек қана
кітаптан оқудан дұрыс алатынымызға көз
жеткіземіз.
19 слайд
ҮІ. Сабақты қорытындылау . Рефлекция кезеңі. Бұзылған телефон ойыны. Бірнеше оқушы құлақтарында әуен тыңдап тұрады. Бір оқушы берілген тексті сыныпқа және ойынға қатысушы 1-ші оқушыға оқып береді,ол келесі оқушыға естіген ақпаратын жеткізу керек,осылай соңғы оқушыға дейін қайталанады. Ақпаратты,білімді тек қана кітаптан оқудан дұрыс алатынымызға көз жеткіземіз.
#20 слайд
Зейін қойып ,сабаққа
қатысқандарыңызға
рахмет.
20 слайд
Зейін қойып ,сабаққа қатысқандарыңызға рахмет.
шағым қалдыра аласыз













