Материалдар / Санның пайызын табу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санның пайызын табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның пайызын табу тақырыбын өткен кезде жас мамандарға дайын материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2018
688
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Санның пайызын табу

1 слайд
Санның пайызын табу

1 слайд

Санның пайызын табу

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:«пайыз» туралы ұғыммен таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай бөлшекпен жаза білуге үйрет

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:«пайыз» туралы ұғыммен таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай бөлшекпен жаза білуге үйрету. Пайызға арналған есептерді шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:«пайыз» туралы ұғыммен таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай бөлшекпен жаза білуге үйрету. Пайызға арналған есептерді шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.

1.Үйге берілген тапсырманы тексеріп, жеке тапсырмаларды оқу.

3 слайд
1.Үйге берілген тапсырманы тексеріп, жеке тапсырмаларды оқу.

3 слайд

1.Үйге берілген тапсырманы тексеріп, жеке тапсырмаларды оқу.

2. Өтілген тақырыптағы ережелерді негіздеу, өткен түсініктерді тереңдетуге қажетті тірек білімдерді ауызша сұрау. 1.Пайыз де

4 слайд
2. Өтілген тақырыптағы ережелерді негіздеу, өткен түсініктерді тереңдетуге қажетті тірек білімдерді ауызша сұрау. 1.Пайыз дегеніміз не? 2. Берілген санның 1% қалайтабылады? 3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? 4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?

4 слайд

2. Өтілген тақырыптағы ережелерді негіздеу, өткен түсініктерді тереңдетуге қажетті тірек білімдерді ауызша сұрау. 1.Пайыз дегеніміз не? 2. Берілген санның 1% қалайтабылады? 3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? 4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?

 Мысалы торттың 6/1 бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі оның 1 пайызы деп аталады.

5 слайд
  Мысалы торттың 6/1    бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.                                                                                                                                                                                                                                    

5 слайд

  Мысалы торттың 6/1    бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.                                                                                                                                                                                                                                    

Қайсысы үлкен, ауызша есептеу 0,2 19% < > =  0,7 71% < > =  2,33 233% < > =

6 слайд
Қайсысы үлкен, ауызша есептеу 0,2      19%    <   >   =   0,7      71%    <   >    =   2,33     233%    <   >    =

6 слайд

Қайсысы үлкен, ауызша есептеу 0,2      19%    <   >   =   0,7      71%    <   >    =   2,33     233%    <   >    =

Мысал №1: Саяжай учаскесінде 320 қызғалдақ өсіп тұр,оның 15% сары. Қанша сары қызғалдақ бар? Шешуі:

7 слайд
Мысал №1:  Саяжай учаскесінде  320 қызғалдақ өсіп тұр,оның          15% сары.          Қанша сары қызғалдақ бар?  Шешуі:           1% қанша қызғалдақ екенін табайық.     320 : 100 = 3,2.           Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық.      3,2 • 15 = 48.  Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.

7 слайд

Мысал №1:  Саяжай учаскесінде  320 қызғалдақ өсіп тұр,оның          15% сары.          Қанша сары қызғалдақ бар?  Шешуі:           1% қанша қызғалдақ екенін табайық.     320 : 100 = 3,2.           Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық.      3,2 • 15 = 48.  Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.

Мысал №2: Бақтағы раушан гүлдердің 20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана. Бақта қанша түп раушан гүлі бар

8 слайд
Мысал №2:  Бақтағы раушан гүлдердің  20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана.         Бақта қанша түп раушан гүлі бар?  Шешуі:           1% раушан қаншаға тең екенін табамыз.      2 : 20 = 0,1.           Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз.      0,1 • 100 = 10.  Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .

8 слайд

Мысал №2:  Бақтағы раушан гүлдердің  20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана.         Бақта қанша түп раушан гүлі бар?  Шешуі:           1% раушан қаншаға тең екенін табамыз.      2 : 20 = 0,1.           Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз.      0,1 • 100 = 10.  Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .

Мысал№3: Аэропортта 30 ұшақ бар, оның алтауы Боенг фирм асына тиісті . Боенг ұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қ

9 слайд
Мысал№3:  Аэропортта  30 ұшақ бар, оның алтауы Боенг фирм асына тиісті .          Боенг ұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды ?  Шешуі:   Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын табайық.     6 : 30 = 0,2.         Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық.      0,2 • 100 =20 Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.

9 слайд

Мысал№3:  Аэропортта  30 ұшақ бар, оның алтауы Боенг фирм асына тиісті .          Боенг ұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды ?  Шешуі:   Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын табайық.     6 : 30 = 0,2.         Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық.      0,2 • 100 =20 Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.

1.20 % түрінде қай санды жазамыз? а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5 2. 0,01 неше пайыз? а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 % 3. 0,

10 слайд
       1.20 % түрінде қай санды жазамыз? а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5 2. 0,01 неше пайыз? а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 % 3. 0,9 неше пайыз? а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 % 4. 50 санының 20 пайызы қанша ? а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1 5. 650 санының 20 пайызы қанша ? а)110, в) 130 с)65; д) 650

10 слайд

       1.20 % түрінде қай санды жазамыз? а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5 2. 0,01 неше пайыз? а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 % 3. 0,9 неше пайыз? а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 % 4. 50 санының 20 пайызы қанша ? а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1 5. 650 санының 20 пайызы қанша ? а)110, в) 130 с)65; д) 650

ІІІ. Біліктілік дағдысын қалыптастыру. Есептер шығару: № 1296-1299.

11 слайд
ІІІ. Біліктілік дағдысын қалыптастыру. Есептер шығару: № 1296-1299.

11 слайд

ІІІ. Біліктілік дағдысын қалыптастыру. Есептер шығару: № 1296-1299.

№1296 Берілгені: бағасы-420теңге 15 % арзандатылды 7 ойыншыққа неше теңге үнемделді? Шешуі: 420*0,1

12 слайд
№1296 Берілгені: бағасы-420теңге 15 % арзандатылды 7 ойыншыққа неше теңге үнемделді? Шешуі: 420*0,15=63 63*7=441 Жауабы : 441 теңге

12 слайд

№1296 Берілгені: бағасы-420теңге 15 % арзандатылды 7 ойыншыққа неше теңге үнемделді? Шешуі: 420*0,15=63 63*7=441 Жауабы : 441 теңге

№1297 Берілгені: в=6см а=в+в0,75 S=? Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5 S=6*10,5=63 Жауабы: 63

13 слайд
№1297 Берілгені: в=6см а=в+в0,75 S=? Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5 S=6*10,5=63 Жауабы: 63

13 слайд

№1297 Берілгені: в=6см а=в+в0,75 S=? Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5 S=6*10,5=63 Жауабы: 63

№1298 Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ 20% арттырды, 2 сағ Орташа жылдамдығы? Шешуі:50+50*0,2=60 (50*3+60*

14 слайд
№1298 Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ 20% арттырды, 2 сағ Орташа жылдамдығы? Шешуі:50+50*0,2=60 (50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ

14 слайд

№1298 Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ 20% арттырды, 2 сағ Орташа жылдамдығы? Шешуі:50+50*0,2=60 (50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ

№1299 Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша кг. артық ? Шешуі: 5*0,85=4,25 5-4,25=0,75 4,25-0,75=3,5 Жау

15 слайд
№1299 Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша кг. артық ? Шешуі: 5*0,85=4,25 5-4,25=0,75 4,25-0,75=3,5 Жауабы: 3,5 артық

15 слайд

№1299 Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша кг. артық ? Шешуі: 5*0,85=4,25 5-4,25=0,75 4,25-0,75=3,5 Жауабы: 3,5 артық

ІҮ. Тест арқылы өзін-өзі бақылау.

16 слайд
ІҮ. Тест арқылы өзін-өзі бақылау.

16 слайд

ІҮ. Тест арқылы өзін-өзі бақылау.

Тестің дұрыс жауаптары: 1 2 3 4 5 Д с Б А Б

17 слайд
Тестің дұрыс жауаптары: 1 2 3 4 5 Д с Б А Б

17 слайд

Тестің дұрыс жауаптары: 1 2 3 4 5 Д с Б А Б

Ү. Үйге тапсырма: Оқулықтағы 7.1, 7.2 тақырыптарын оқу сұрақтарына жауап беру және № 1300, № 1312,  есептерді орындау бері

18 слайд
Ү. Үйге тапсырма: Оқулықтағы 7.1, 7.2 тақырыптарын оқу сұрақтарына жауап беру және № 1300, № 1312,  есептерді орындау беріледі.

18 слайд

Ү. Үйге тапсырма: Оқулықтағы 7.1, 7.2 тақырыптарын оқу сұрақтарына жауап беру және № 1300, № 1312,  есептерді орындау беріледі.

ҮІ. Сабақты қорытындылау . Рефлекция кезеңі. Бұзылған телефон ойыны. Бірнеше оқушы құлақтарында әуен тыңдап тұрады. Бір оқу

19 слайд
ҮІ. Сабақты қорытындылау . Рефлекция кезеңі. Бұзылған телефон ойыны. Бірнеше оқушы құлақтарында әуен тыңдап тұрады. Бір оқушы берілген тексті сыныпқа және ойынға қатысушы 1-ші оқушыға оқып береді,ол келесі оқушыға естіген ақпаратын жеткізу керек,осылай соңғы оқушыға дейін қайталанады. Ақпаратты,білімді тек қана кітаптан оқудан дұрыс алатынымызға көз жеткіземіз.

19 слайд

ҮІ. Сабақты қорытындылау . Рефлекция кезеңі. Бұзылған телефон ойыны. Бірнеше оқушы құлақтарында әуен тыңдап тұрады. Бір оқушы берілген тексті сыныпқа және ойынға қатысушы 1-ші оқушыға оқып береді,ол келесі оқушыға естіген ақпаратын жеткізу керек,осылай соңғы оқушыға дейін қайталанады. Ақпаратты,білімді тек қана кітаптан оқудан дұрыс алатынымызға көз жеткіземіз.

Зейін қойып ,сабаққа қатысқандарыңызға рахмет.

20 слайд
Зейін қойып ,сабаққа қатысқандарыңызға рахмет.

20 слайд

Зейін қойып ,сабаққа қатысқандарыңызға рахмет.