Санның пайызын табу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Санның пайызын
табу
1 слайд
Санның пайызын табу
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:«пайыз» туралы ұғыммен
таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай
бөлшекпен жаза білуге үйрету.
Пайызға арналған есептерді шығару
арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,
есте сақтау қабілетін шыңдау,
оқушылардың білімге қызығушылығын
арттыру.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:«пайыз» туралы ұғыммен таныстыру;Пайызды ондық бөлшекпен, жай бөлшекпен жаза білуге үйрету. Пайызға арналған есептерді шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
3 слайд
1.Үйге берілген тапсырманы
тексеріп, жеке тапсырмаларды оқу.
3 слайд
1.Үйге берілген тапсырманы тексеріп, жеке тапсырмаларды оқу.
4 слайд
2. Өтілген тақырыптағы
ережелерді негіздеу, өткен
түсініктерді тереңдетуге қажетті
тірек білімдерді ауызша сұрау.
1.Пайыз дегеніміз не?
2. Берілген санның 1% қалайтабылады?
3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады?
4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?
4 слайд
2. Өтілген тақырыптағы ережелерді негіздеу, өткен түсініктерді тереңдетуге қажетті тірек білімдерді ауызша сұрау. 1.Пайыз дегеніміз не? 2. Берілген санның 1% қалайтабылады? 3. Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? 4. Бөлшек пайызбен қалай жазылады?
5 слайд
Мысалы торттың 6/1
бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі
оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық
бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.
5 слайд
Мысалы торттың 6/1 бөлігі, оны теңдей 6-ға бөлгендегі бір үлесі. Ал кезкелген шаманың бөлігі оның 1 пайызы деп аталады. Пайыз жай бөлшекпен 1/100 ондық бөлшекпен 0,01 түрінде жазылады.
6 слайд
Қайсысы үлкен, ауызша
есептеу
0,2 19% < > =
0,7 71% < > =
2,33 233% < > =
6 слайд
Қайсысы үлкен, ауызша есептеу 0,2 19% < > = 0,7 71% < > = 2,33 233% < > =
7 слайд
Мысал №1:
Саяжай учаскесінде 320 қызғалдақ өсіп тұр,оның
15% сары.
Қанша сары қызғалдақ бар?
Шешуі:
1% қанша қызғалдақ екенін табайық. 320 :
100 = 3,2.
Енді 15% неше қызғалдақ екенін
анықтайық. 3,2 • 15 = 48.
Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.
7 слайд
Мысал №1: Саяжай учаскесінде 320 қызғалдақ өсіп тұр,оның 15% сары. Қанша сары қызғалдақ бар? Шешуі: 1% қанша қызғалдақ екенін табайық. 320 : 100 = 3,2. Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық. 3,2 • 15 = 48. Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.
8 слайд
Мысал №2:
Бақтағы раушан гүлдердің 20% ақ түсті раушан, ол
бар болғаны екі түп қана.
Бақта қанша түп раушан гүлі бар?
Шешуі:
1% раушан қаншаға тең екенін табамыз. 2 : 20
= 0,1.
Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз. 0,1 •
100 = 10.
Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .
8 слайд
Мысал №2: Бақтағы раушан гүлдердің 20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана. Бақта қанша түп раушан гүлі бар? Шешуі: 1% раушан қаншаға тең екенін табамыз. 2 : 20 = 0,1. Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз. 0,1 • 100 = 10. Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .
9 слайд
Мысал№3:
Аэропортта 30 ұшақ бар, оның алтауы
Боенг фирм асына тиісті .
Боенг ұшақтары эропорттағы барлық
ұшақтың қанша пайызын құрайды ?
Шешуі:
Боенг ұшақтардың қанша бөлігін
құрайтынын табайық. 6 : 30 = 0,2.
Енді, ол қанша пайыз екенін
анықтайық. 0,2 • 100 =20
Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.
9 слайд
Мысал№3: Аэропортта 30 ұшақ бар, оның алтауы Боенг фирм асына тиісті . Боенг ұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды ? Шешуі: Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын табайық. 6 : 30 = 0,2. Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық. 0,2 • 100 =20 Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.
10 слайд
1.20 % түрінде қай санды жазамыз?
а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5
2. 0,01 неше пайыз?
а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 %
3. 0,9 неше пайыз?
а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 %
4. 50 санының 20 пайызы қанша ?
а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1
5. 650 санының 20 пайызы қанша ?
а)110, в) 130 с)65; д) 650
10 слайд
1.20 % түрінде қай санды жазамыз? а) 0,5; в) 0,4; с) 5; д) 1/5 2. 0,01 неше пайыз? а) 100%, в) 10%; с)1%; д) 0,1 % 3. 0,9 неше пайыз? а) 900%, в) 90%; с)9%; д) 0,9 % 4. 50 санының 20 пайызы қанша ? а) 10, в) 5 с)0,2; д) 0,1 5. 650 санының 20 пайызы қанша ? а)110, в) 130 с)65; д) 650
11 слайд
ІІІ. Біліктілік дағдысын
қалыптастыру.
Есептер шығару: № 1296-1299.
11 слайд
ІІІ. Біліктілік дағдысын қалыптастыру. Есептер шығару: № 1296-1299.
12 слайд
№1296
Берілгені: бағасы-420теңге
15 % арзандатылды
7 ойыншыққа неше теңге үнемделді?
Шешуі: 420*0,15=63
63*7=441
Жауабы : 441 теңге
12 слайд
№1296 Берілгені: бағасы-420теңге 15 % арзандатылды 7 ойыншыққа неше теңге үнемделді? Шешуі: 420*0,15=63 63*7=441 Жауабы : 441 теңге
13 слайд
№1297
Берілгені: в=6см
а=в+в0,75
S=?
Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5
S=6*10,5=63
Жауабы: 63
13 слайд
№1297 Берілгені: в=6см а=в+в0,75 S=? Шешуі: а=6+6*0,75=6+4,5=10,5 S=6*10,5=63 Жауабы: 63
14 слайд
№1298
Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ
20% арттырды, 2 сағ
Орташа жылдамдығы?
Шешуі:50+50*0,2=60
(50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ
14 слайд
№1298 Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ 20% арттырды, 2 сағ Орташа жылдамдығы? Шешуі:50+50*0,2=60 (50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ
15 слайд
№1299
Қоланың-85% мыс,5кг қоланың
құрамындағы мыс қалайыдан қанша
кг. артық ?
Шешуі: 5*0,85=4,25
5-4,25=0,75
4,25-0,75=3,5
Жауабы: 3,5 артық
15 слайд
№1299 Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша кг. артық ? Шешуі: 5*0,85=4,25 5-4,25=0,75 4,25-0,75=3,5 Жауабы: 3,5 артық
16 слайд
ІҮ. Тест арқылы
өзін-өзі бақылау.
16 слайд
ІҮ. Тест арқылы өзін-өзі бақылау.
17 слайд
Тестің дұрыс жауаптары:
1 2 3 4 5
Д с Б А Б
17 слайд
Тестің дұрыс жауаптары: 1 2 3 4 5 Д с Б А Б
18 слайд
Ү. Үйге тапсырма:
Оқулықтағы 7.1, 7.2 тақырыптарын оқу
сұрақтарына жауап беру және № 1300,
№ 1312,
есептерді орындау беріледі.
18 слайд
Ү. Үйге тапсырма: Оқулықтағы 7.1, 7.2 тақырыптарын оқу сұрақтарына жауап беру және № 1300, № 1312, есептерді орындау беріледі.
19 слайд
ҮІ. Сабақты қорытындылау .
Рефлекция кезеңі.
Бұзылған телефон ойыны.
Бірнеше оқушы құлақтарында әуен тыңдап
тұрады. Бір оқушы берілген тексті сыныпқа
және ойынға қатысушы 1-ші оқушыға оқып
береді,ол келесі оқушыға естіген ақпаратын
жеткізу керек,осылай соңғы оқушыға дейін
қайталанады. Ақпаратты,білімді тек қана
кітаптан оқудан дұрыс алатынымызға көз
жеткіземіз.
19 слайд
ҮІ. Сабақты қорытындылау . Рефлекция кезеңі. Бұзылған телефон ойыны. Бірнеше оқушы құлақтарында әуен тыңдап тұрады. Бір оқушы берілген тексті сыныпқа және ойынға қатысушы 1-ші оқушыға оқып береді,ол келесі оқушыға естіген ақпаратын жеткізу керек,осылай соңғы оқушыға дейін қайталанады. Ақпаратты,білімді тек қана кітаптан оқудан дұрыс алатынымызға көз жеткіземіз.
20 слайд
Зейін қойып ,сабаққа
қатысқандарыңызға
рахмет.
20 слайд
Зейін қойып ,сабаққа қатысқандарыңызға рахмет.