Шегіртке мен құмырсқа
Шегіртке мен құмырсқа

#1 слайд
Қаржаубай Клара . Қ.Күлетов атындағы №92 орта
мектептің бастауыш сынып мұғалімі. Қазалы ауданы.
Мақсаты: Оқушыларға
мысалдағы шегіртке
мен құмырсқаның іс –
әрекеті арқылы негізгі
ойды ұғындыру.
Нәтижесі: Мысал
мазмұнын толық
ұғынады, адам
бойындағы қасиеттерді
ажырата біледі, жұпта ,
топта жұмыс жасауға
дағдыланады.
1 слайд
Қаржаубай Клара . Қ.Күлетов атындағы №92 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі. Қазалы ауданы. Мақсаты: Оқушыларға мысалдағы шегіртке мен құмырсқаның іс – әрекеті арқылы негізгі ойды ұғындыру. Нәтижесі: Мысал мазмұнын толық ұғынады, адам бойындағы қасиеттерді ажырата біледі, жұпта , топта жұмыс жасауға дағдыланады.
#2 слайд
Қаржаубай Клара Қ.Күлетов атындағы №92 орта
мектептің бастауыш сынып мұғалімі. Қазалы ауданы.
Мақсаты: Оқушыларға мысалдағы шегіртке мен құмырсқаның іс – әрекеті арқылы негізгі
ойды ұғындыру.
Нәтижесі: Мысал мазмұнын толық ұғынады, адам бойындағы қасиеттерді ажырата біледі,
жұпта , топта жұмыс жасауға дағдыланады.
2 слайд
Қаржаубай Клара Қ.Күлетов атындағы №92 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі. Қазалы ауданы. Мақсаты: Оқушыларға мысалдағы шегіртке мен құмырсқаның іс – әрекеті арқылы негізгі ойды ұғындыру. Нәтижесі: Мысал мазмұнын толық ұғынады, адам бойындағы қасиеттерді ажырата біледі, жұпта , топта жұмыс жасауға дағдыланады.
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты
қорытындылау мақсатында
орындалады.
Мазмұны оқылған материалды
қамтуы керек.
Негізгі бағалаудағы оқушының алған
бағасы тоқсандық баға болып табылады.
Негізгі бағалау:
4 слайд
Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады. Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек. Негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып табылады. Негізгі бағалау:
#5 слайд
Бірінші сабақта
ғыдай емес пос-
тер салуға икем-
делген, өз ойын
еркін жет кізуі.
Топқа бөлін ген
кезде у-шусыз
бөлінуі. Өз-өзін
реттей білуі
Сәтті жақтарым
Сөз қорының
аздығы
Өз ойын айтуға
дағдыланбағаны
Сұрақтардың
төменгі деңгейде
қойылуы
Уақыттың
жетіспеушілігі
Сәтсіз жақтарым
Үнемі ізденісте
боламын. Оқушы
лардың сабаққа
қызығушылығын
арттыратын
әдіс-тәсілдер
қолдана мын,
жаңашыл,
құзіретті мұғалім
боламын
Болашақта
5 слайд
Бірінші сабақта ғыдай емес пос- тер салуға икем- делген, өз ойын еркін жет кізуі. Топқа бөлін ген кезде у-шусыз бөлінуі. Өз-өзін реттей білуі Сәтті жақтарым Сөз қорының аздығы Өз ойын айтуға дағдыланбағаны Сұрақтардың төменгі деңгейде қойылуы Уақыттың жетіспеушілігі Сәтсіз жақтарым Үнемі ізденісте боламын. Оқушы лардың сабаққа қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдер қолдана мын, жаңашыл, құзіретті мұғалім боламын Болашақта
шағым қалдыра аласыз













