Семинар "Рефлексия - оқыту процесін жетілдіру құралы"




1 слайд
"Рефлексия - оқыту процесін
жетілдіру құралы"
1 слайд
"Рефлексия - оқыту процесін жетілдіру құралы"

2 слайд
Рефлексия дегеніміз не?
Рефлексия сөзі
латын тілінде reflexio — атқа қарайлау деген мағына
білдіреді.
Шет
тілдер сөздігінде рефлексия — ой елегінен өткізу, өзін өзі тану,
өз
өзіне есеп беру деген сөз.
2 слайд
Рефлексия дегеніміз не? Рефлексия сөзі латын тілінде reflexio — атқа қарайлау деген мағына білдіреді. Шет тілдер сөздігінде рефлексия — ой елегінен өткізу, өзін өзі тану, өз өзіне есеп беру деген сөз.

3 слайд
Ұлы Абай өзінің оң бесіңші қара сөзіңде былай деген екен “Егерде есті
кісілердің қатарында болғың келсе, күнінде бір мәртебе, болмаса
жұмасында бір, ең болмаса айында бір,
өзіңнен өзің есеп ал!
Демек, әр адам өзіне іштей есеп беріп отырып, кемшілігіне талдау
жасайды, себебін іздейді.
3 слайд
Ұлы Абай өзінің оң бесіңші қара сөзіңде былай деген екен “Егерде есті кісілердің қатарында болғың келсе, күнінде бір мәртебе, болмаса жұмасында бір, ең болмаса айында бір, өзіңнен өзің есеп ал! Демек, әр адам өзіне іштей есеп беріп отырып, кемшілігіне талдау жасайды, себебін іздейді.

4 слайд
Рефлексияның түрлері, атқаратын
функцияларына байланысты 3 топқа
жіктеуге болады:
1.Көңіл
күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға
арналған.
2.Сабақтағы
іс
-әрекетке
байланысты.
3.Оқу
материалының мазмұнына берілетін.
4 слайд
Рефлексияның түрлері, атқаратын функцияларына байланысты 3 топқа жіктеуге болады: 1.Көңіл күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған. 2.Сабақтағы іс -әрекетке байланысты. 3.Оқу материалының мазмұнына берілетін.

5 слайд
5 слайд

6 слайд
6 слайд

7 слайд
7 слайд

8 слайд
1
бөлік позитивті комментарий,
не
ұнады
2
бөлік сындарлы сын, не нәрсені
жақсарту
керек
3
бөлік келешекке арналған
комментарий
сізге, яғни
мұғалимге
арналған ұсыныстар
мен
тілектер жазылады немесе
топта,
жұпта, ұжымда бірге
жұмыс
жасаған достарына деген
деген
тілектерімен студенттер
бөліседі.
8 слайд
1 бөлік позитивті комментарий, не ұнады 2 бөлік сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек 3 бөлік келешекке арналған комментарий сізге, яғни мұғалимге арналған ұсыныстар мен тілектер жазылады немесе топта, жұпта, ұжымда бірге жұмыс жасаған достарына деген деген тілектерімен студенттер бөліседі.

9 слайд
1 бүгінгі сабақтан алған әсерін?
2 сабақтан нені түсіндің?
3 сабақ ұнады ма және несімен?
4 болашақта қандай болу
керексің?
9 слайд
1 бүгінгі сабақтан алған әсерін? 2 сабақтан нені түсіндің? 3 сабақ ұнады ма және несімен? 4 болашақта қандай болу керексің?

10 слайд
Дубляж әдісі.
Мақсаты:
Студенттердің байланыстыра сөйлеу қабілеті мен танымдық
шығармашылық
қабілеттерін арттыру.
Ережесі:
Студенттерге өтілген тақырыпқа қатысты мультфильм желісінен
дыбыссыз
көрініс көрсетіледі. Студенттер өтілген тақырып мазмұнынымен
байланыстыра
отырып, мультфильм желісі бойынша мәтін құрап, рөлге ене
отырып
дубляж жасауы шарт. Студенттердің шығармашылық қабілеттерін,
актерлік,
педагогикалық шеберліктерін, өздерінің эмоцияларын алған білімді
фильм
желісі немесе мультфильм желісі бойынша байланыстыра алу, яғни
коммуникативті
қабілеттерін дамытуға бағытталады.
10 слайд
Дубляж әдісі. Мақсаты: Студенттердің байланыстыра сөйлеу қабілеті мен танымдық шығармашылық қабілеттерін арттыру. Ережесі: Студенттерге өтілген тақырыпқа қатысты мультфильм желісінен дыбыссыз көрініс көрсетіледі. Студенттер өтілген тақырып мазмұнынымен байланыстыра отырып, мультфильм желісі бойынша мәтін құрап, рөлге ене отырып дубляж жасауы шарт. Студенттердің шығармашылық қабілеттерін, актерлік, педагогикалық шеберліктерін, өздерінің эмоцияларын алған білімді фильм желісі немесе мультфильм желісі бойынша байланыстыра алу, яғни коммуникативті қабілеттерін дамытуға бағытталады.