Материалдар / Семинар «Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар»

Семинар «Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар»

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпыадамзаттық құндылықтар туралы түсінік бере отырып, мұғалімдердің бойында ізгілік қасиеттерді бала тәрбиесімен ұштастыра білуге бағыт беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
553
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы “№5 Күршім орта мектебі” КММ “Өзін-өзі тану” пәні мұғалімі: Мукатаева Нуржамал Токановна «

1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы “№5 Күршім орта мектебі” КММ “Өзін-өзі тану” пәні мұғалімі: Мукатаева Нуржамал Токановна «САБАҚТАҒЫ ЖАЛПЫАДАМЗАТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР»

1 слайд

Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы “№5 Күршім орта мектебі” КММ “Өзін-өзі тану” пәні мұғалімі: Мукатаева Нуржамал Токановна «САБАҚТАҒЫ ЖАЛПЫАДАМЗАТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР»

Жоспар 1. Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар 2. Рухани-адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі. 3. Ойын «Ыстық картоп» 4

2 слайд
Жоспар 1. Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар 2. Рухани-адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі. 3. Ойын «Ыстық картоп» 4. Топпен ән айту «Ұстазым» 5. Қорытынды

2 слайд

Жоспар 1. Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар 2. Рухани-адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі. 3. Ойын «Ыстық картоп» 4. Топпен ән айту «Ұстазым» 5. Қорытынды

ЖАҒЫМДЫ КҮЙГЕ КЕЛУ . «НҰРҒА БӨЛЕНУ» • Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қ

3 слайд
ЖАҒЫМДЫ КҮЙГЕ КЕЛУ . «НҰРҒА БӨЛЕНУ» • Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. • Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. • Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. • Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. • Нұр бірте-бірте қарқындап және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. • Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». • Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... • Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.

3 слайд

ЖАҒЫМДЫ КҮЙГЕ КЕЛУ . «НҰРҒА БӨЛЕНУ» • Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. • Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. • Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. • Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. • Нұр бірте-бірте қарқындап және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. • Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». • Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... • Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.

Табиғи құндылықтар- бұл адамның табиғи күші мен жан –дүниесінің қабілеттілігі құндылылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-жігер(

4 слайд
Табиғи құндылықтар- бұл адамның табиғи күші мен жан –дүниесінің қабілеттілігі құндылылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-жігер(ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы,сезімнің тазалығы, естің сенімділігі,күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар - бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар- ол уақытқа бағынбайтын,ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшінмаңызы зор құндылықтар.Аксиология ( Грекше –құндылық және ілім ) - «құндылық» категориясын зерттейтін философия саласы. Адам үшін аса маңызды заттар,құбылыстар,қасиеттер, жай-күйлерді құндылықтар деп атайды. Құндылықтар иерархиясы Жеке адам санасында мәңгілік тұрақтап қалмайды: өмір ағыны барысында бір құндылықтар бірінші кезекке шықса, енді бірі екінші кезекке жылжиды, яғни құндылықтардың орны маңыздылығына байланысты ауысып тұрады . Т.И. Петракова (пед.ғыл. профессор МПед МУ ) ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік.МӘҢГІЛІК ЖАЛПЫАДАМЗАТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР

4 слайд

Табиғи құндылықтар- бұл адамның табиғи күші мен жан –дүниесінің қабілеттілігі құндылылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-жігер(ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы,сезімнің тазалығы, естің сенімділігі,күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар - бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабырлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар- ол уақытқа бағынбайтын,ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшінмаңызы зор құндылықтар.Аксиология ( Грекше –құндылық және ілім ) - «құндылық» категориясын зерттейтін философия саласы. Адам үшін аса маңызды заттар,құбылыстар,қасиеттер, жай-күйлерді құндылықтар деп атайды. Құндылықтар иерархиясы Жеке адам санасында мәңгілік тұрақтап қалмайды: өмір ағыны барысында бір құндылықтар бірінші кезекке шықса, енді бірі екінші кезекке жылжиды, яғни құндылықтардың орны маңыздылығына байланысты ауысып тұрады . Т.И. Петракова (пед.ғыл. профессор МПед МУ ) ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік.МӘҢГІЛІК ЖАЛПЫАДАМЗАТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР

АқиқатСүйіспеншілік Дұрыс әрекетІшкі тыныштық Қиянат жасамауҚұндылық ағашы

5 слайд
АқиқатСүйіспеншілік Дұрыс әрекетІшкі тыныштық Қиянат жасамауҚұндылық ағашы

5 слайд

АқиқатСүйіспеншілік Дұрыс әрекетІшкі тыныштық Қиянат жасамауҚұндылық ағашы

Мұғалімнің рөлі оқушының ішкі әлеуетін, оның рухани-адамгершілік құндылықтар негізіндегі жоғары адамгершілік мәнін ашуға жағ

6 слайд
Мұғалімнің рөлі оқушының ішкі әлеуетін, оның рухани-адамгершілік құндылықтар негізіндегі жоғары адамгершілік мәнін ашуға жағдай жасау болып табылады. Мұғалім  Мұғалім – Нұр таратушы және сыйлаушы жан.  Мұғалім- Нұр таратушы, ал білім, білік дағдылар- бұл осы нұрдың шағын бөлігі.  Оқушы- Нұр іздеуші жан. Рухани-адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі.

6 слайд

Мұғалімнің рөлі оқушының ішкі әлеуетін, оның рухани-адамгершілік құндылықтар негізіндегі жоғары адамгершілік мәнін ашуға жағдай жасау болып табылады. Мұғалім  Мұғалім – Нұр таратушы және сыйлаушы жан.  Мұғалім- Нұр таратушы, ал білім, білік дағдылар- бұл осы нұрдың шағын бөлігі.  Оқушы- Нұр іздеуші жан. Рухани-адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі.

“ Қалаған адам – амал табады, қаламаған – себеп табады” Сократ Шығармашылық

7 слайд
“ Қалаған адам – амал табады, қаламаған – себеп табады” Сократ Шығармашылықта жолы болмайтын, өзіне де,өзгеге де көңілі толмайтын, кемшілікті өзгеден іздейтін, жаз ортасында көрсетеді күз кейпін. шағымданушы Ешкімнен ештеңе сұрамайтын түсіндіруші Мұғалім өзінің жан-дүниесінің тазалығы мен іс-әрекетінің тамаша үйлесімі арқылы баланың рухани- адамгершілік дамуына ықпал етеді, сүйіспеншілік сезімін оятады, өзіне және өзгелерге деген сенімін нығайтады,шығармашылықтың шыңына шығарады, шабыттандырады . шабыттандырушы МҰҒАЛІМНІҢ ҮШ ТИПІ

7 слайд

“ Қалаған адам – амал табады, қаламаған – себеп табады” Сократ Шығармашылықта жолы болмайтын, өзіне де,өзгеге де көңілі толмайтын, кемшілікті өзгеден іздейтін, жаз ортасында көрсетеді күз кейпін. шағымданушы Ешкімнен ештеңе сұрамайтын түсіндіруші Мұғалім өзінің жан-дүниесінің тазалығы мен іс-әрекетінің тамаша үйлесімі арқылы баланың рухани- адамгершілік дамуына ықпал етеді, сүйіспеншілік сезімін оятады, өзіне және өзгелерге деген сенімін нығайтады,шығармашылықтың шыңына шығарады, шабыттандырады . шабыттандырушы МҰҒАЛІМНІҢ ҮШ ТИПІ

(өктем) мұғалім оқушыларға қатал болады. Педагог жоғары ал өктемдік көрсету арқылы білімді талап етеді. Бұл жерде оқушы тө

8 слайд
(өктем)  мұғалім оқушыларға қатал болады. Педагог жоғары ал өктемдік көрсету арқылы білімді талап етеді. Бұл жерде оқушы төменгі сатыда болады.Авторитарлық стиль (ізгіліктік)  бұл педагогтар шәкірттерін адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелейді педагогтар үшін ешқандай мақсат-мүдде болмайды, яғни тек қана дәрісін өткізсе болғаны.Гуманистік  стиль Либералдық  стильПЕДАГОГТІҢ СТИЛІ

8 слайд

(өктем)  мұғалім оқушыларға қатал болады. Педагог жоғары ал өктемдік көрсету арқылы білімді талап етеді. Бұл жерде оқушы төменгі сатыда болады.Авторитарлық стиль (ізгіліктік)  бұл педагогтар шәкірттерін адамгершілік пен ізгілікке тәрбиелейді педагогтар үшін ешқандай мақсат-мүдде болмайды, яғни тек қана дәрісін өткізсе болғаны.Гуманистік  стиль Либералдық  стильПЕДАГОГТІҢ СТИЛІ

Ісі мен сөзі қабысатын, уәдеге берік адам1 Баланы сүю. Шәкіртіне бауырындай қарау2 Оқушының деңгейімен санасу3 Шыдамдылық, са

9 слайд
Ісі мен сөзі қабысатын, уәдеге берік адам1 Баланы сүю. Шәкіртіне бауырындай қарау2 Оқушының деңгейімен санасу3 Шыдамдылық, сабырлылық 4 Білімді. Нұр таратушы. Нұр сыйлаушы5 Еңбегін міндетсінбеу6 Кішіпейіл, тәрбиелі, таза7 Ізгіліктің нәрін егуші8МҰҒАЛІМНІҢ БАСТЫ ҚАСИЕТТЕРІ

9 слайд

Ісі мен сөзі қабысатын, уәдеге берік адам1 Баланы сүю. Шәкіртіне бауырындай қарау2 Оқушының деңгейімен санасу3 Шыдамдылық, сабырлылық 4 Білімді. Нұр таратушы. Нұр сыйлаушы5 Еңбегін міндетсінбеу6 Кішіпейіл, тәрбиелі, таза7 Ізгіліктің нәрін егуші8МҰҒАЛІМНІҢ БАСТЫ ҚАСИЕТТЕРІ

Бүгінгі күні ізгі білім беру жүйесінің өрлеу баспалдағы – “Ұстаз, мені шығармашылыққа шабыттандыр! ” .

10 слайд
Бүгінгі күні ізгі білім беру жүйесінің өрлеу баспалдағы – “Ұстаз, мені шығармашылыққа шабыттандыр! ” . Яғни мұғалім мамандығы – шабытты еңбек. Шабытты ұстаз – бұл адамзат үшін үлкен бақыт. Мұғалімнің шабыты әрдайым рухани қайнар көзден шығады. Мұғалім мамандығы ең қиын да маңызды, жауапкершілікті әрі қызықты мамандық. Шынайы Ұстаз баланы Жанды біліммен қаруландыру тиіс. Жанды білім деген бұл – адамды рухтандырады, ғылым көкжиегіне еліктіреді, жаңа өмір жасауға ықпал етеді, жаңа ізденістерге ойды жігерлендіреді, жанды білім қанаттандырады. Шынайы ұстаз рухани ізгілік педагогикасын дәріптейтін, сонын қағидаттарын ұстанатын, балалардың мүмкіншіліктеріне жағдай жасайтын адам болуы тиіс

10 слайд

Бүгінгі күні ізгі білім беру жүйесінің өрлеу баспалдағы – “Ұстаз, мені шығармашылыққа шабыттандыр! ” . Яғни мұғалім мамандығы – шабытты еңбек. Шабытты ұстаз – бұл адамзат үшін үлкен бақыт. Мұғалімнің шабыты әрдайым рухани қайнар көзден шығады. Мұғалім мамандығы ең қиын да маңызды, жауапкершілікті әрі қызықты мамандық. Шынайы Ұстаз баланы Жанды біліммен қаруландыру тиіс. Жанды білім деген бұл – адамды рухтандырады, ғылым көкжиегіне еліктіреді, жаңа өмір жасауға ықпал етеді, жаңа ізденістерге ойды жігерлендіреді, жанды білім қанаттандырады. Шынайы ұстаз рухани ізгілік педагогикасын дәріптейтін, сонын қағидаттарын ұстанатын, балалардың мүмкіншіліктеріне жағдай жасайтын адам болуы тиіс

«ЫСТЫҚ КАРТОП» ОЙЫНЫ Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру. Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Алдын-ала дайындалған сұр

11 слайд
«ЫСТЫҚ КАРТОП» ОЙЫНЫ Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру. Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Алдын-ала дайындалған сұрақтар қағазға жазылып, дөңгелек пішінде умаждап, ыстық картоп дайындаймыз. Қарқынды әуен қосылады да, қатысушылар ыстық картопты жылдам бір-біріне береді. Әуен тоқтатылған кезде ыстық картоп кімнің қолында болады сол адам тез қағазды ашып, жазылған сұраққа жылдам жауап беруі тиіс.

11 слайд

«ЫСТЫҚ КАРТОП» ОЙЫНЫ Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру. Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Алдын-ала дайындалған сұрақтар қағазға жазылып, дөңгелек пішінде умаждап, ыстық картоп дайындаймыз. Қарқынды әуен қосылады да, қатысушылар ыстық картопты жылдам бір-біріне береді. Әуен тоқтатылған кезде ыстық картоп кімнің қолында болады сол адам тез қағазды ашып, жазылған сұраққа жылдам жауап беруі тиіс.

Топпен ән айту Ұстазым, менің ұстазым (с. А.Шамкенов, ә. Ә

12 слайд
Топпен ән айту Ұстазым, менің ұстазым (с. А.Шамкенов, ә. Ә.Еспаев )

12 слайд

Топпен ән айту Ұстазым, менің ұстазым (с. А.Шамкенов, ә. Ә.Еспаев )

Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы. Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адам

13 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы. Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. ҚОРЫТЫНДЫ

13 слайд

Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы. Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. ҚОРЫТЫНДЫ

14 слайд

14 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ