Материалдар / Сен өз құқығыңды білесің бе?

Сен өз құқығыңды білесің бе?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайыс сабағы 9 сыныптарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
2835
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Танымдық сайыс  Тақырыбы:  «Сен өз құқығыңды білесің бе?»

1 слайд
Танымдық сайыс  Тақырыбы:  «Сен өз құқығыңды білесің бе?»

1 слайд

Танымдық сайыс  Тақырыбы:  «Сен өз құқығыңды білесің бе?»

ІІ «Білгенге маржан» І-топ  1.Жеті ата - қан

2 слайд
ІІ «Білгенге маржан» І-топ  1.Жеті ата - қан  2.Жеті қарақшы- нарық  3.Жеті шелпек- нәр  4. Жеті қазына- сый  5.Жеті күн - уақыт  6.Жеті жарғы- заң  7.Жеті қат жер- негіз   

2 слайд

ІІ «Білгенге маржан» І-топ  1.Жеті ата - қан  2.Жеті қарақшы- нарық  3.Жеті шелпек- нәр  4. Жеті қазына- сый  5.Жеті күн - уақыт  6.Жеті жарғы- заң  7.Жеті қат жер- негіз   

ІІ «Білгенге маржан» ІІ-Топ  1.Туымен -Тұғырлы  2. Елтаңбасы -Еңселі  3.Әнұраны -Айбат

3 слайд
ІІ «Білгенге маржан» ІІ-Топ  1.Туымен -Тұғырлы  2. Елтаңбасы -Еңселі  3.Әнұраны -Айбатты  4. Төлқұжаты -Тұрақты  5. Ұлт жазуы -Үлгілі  6. Ел ұраны -Білікті 7. Ел теңгесі -Байыпты

3 слайд

ІІ «Білгенге маржан» ІІ-Топ  1.Туымен -Тұғырлы  2. Елтаңбасы -Еңселі  3.Әнұраны -Айбатты  4. Төлқұжаты -Тұрақты  5. Ұлт жазуы -Үлгілі  6. Ел ұраны -Білікті 7. Ел теңгесі -Байыпты

ІІ «Білгенге маржан» ІІІ-Топ  1.Басшысы -Ақыл  2. Жетекшісі -Талап  3. Жолаушысы

4 слайд
ІІ «Білгенге маржан» ІІІ-Топ  1.Басшысы -Ақыл  2. Жетекшісі -Талап  3. Жолаушысы -Ой  4. Жолдасы -Кәсіп  5. Қорғаны -Сабыр  6. Қорғаушысы -Мінез  7. Сынаушысы -Халық

4 слайд

ІІ «Білгенге маржан» ІІІ-Топ  1.Басшысы -Ақыл  2. Жетекшісі -Талап  3. Жолаушысы -Ой  4. Жолдасы -Кәсіп  5. Қорғаны -Сабыр  6. Қорғаушысы -Мінез  7. Сынаушысы -Халық

III. «Құпия ұяшықтары» 1. Бір қазаға екі ......жоқ. /жаза 2. Куәсіз істі күмән табар, куәлі істі ....... табар /куә 3. Би еке

5 слайд
III. «Құпия ұяшықтары» 1. Бір қазаға екі ......жоқ. /жаза 2. Куәсіз істі күмән табар, куәлі істі ....... табар /куә 3. Би екеу болса ....... төртеу / куә 4. Әр елдің .......басқа, иттер қара қасқа /заңы

5 слайд

III. «Құпия ұяшықтары» 1. Бір қазаға екі ......жоқ. /жаза 2. Куәсіз істі күмән табар, куәлі істі ....... табар /куә 3. Би екеу болса ....... төртеу / куә 4. Әр елдің .......басқа, иттер қара қасқа /заңы

III. «Құпия ұяшықтары»  1. Тақыр жерге су төксең жүруге тайғақ болар.  Жаманға сырыңды айтсаң ...... болар / айғақ

6 слайд
III. «Құпия ұяшықтары»  1. Тақыр жерге су төксең жүруге тайғақ болар.  Жаманға сырыңды айтсаң ...... болар / айғақ 2.У ішкен бір өлім ......ішкен мың өледі / ант  3. Жолға шықсаң сайлан, бес ......байлан /қару  4. Заңның құрығы бәрінен ............/ұзын

6 слайд

III. «Құпия ұяшықтары»  1. Тақыр жерге су төксең жүруге тайғақ болар.  Жаманға сырыңды айтсаң ...... болар / айғақ 2.У ішкен бір өлім ......ішкен мың өледі / ант  3. Жолға шықсаң сайлан, бес ......байлан /қару  4. Заңның құрығы бәрінен ............/ұзын

III. «Құпия ұяшықтары»  9. Өш алғаннан гөрі…….. (кешірген жөн)  10.Ақырын жүріп………….. (анық бас)  11.Ұрлық түбі………….. (қорлы

7 слайд
III. «Құпия ұяшықтары»  9. Өш алғаннан гөрі…….. (кешірген жөн)  10.Ақырын жүріп………….. (анық бас)  11.Ұрлық түбі………….. (қорлық )  12. Су ішкен құдығыңа ..... / түкірме 

7 слайд

III. «Құпия ұяшықтары»  9. Өш алғаннан гөрі…….. (кешірген жөн)  10.Ақырын жүріп………….. (анық бас)  11.Ұрлық түбі………….. (қорлық )  12. Су ішкен құдығыңа ..... / түкірме 

IV. «Кім жүйрік»  І топ  1. Конституция сөзінің аудармасы не мағынаны білдіреді?  2. ҚР Мемлекеттік биліктің бірден бір ба

8 слайд
IV. «Кім жүйрік»  І топ  1. Конституция сөзінің аудармасы не мағынаны білдіреді?  2. ҚР Мемлекеттік биліктің бірден бір бастауы?  3. ҚР Республика заңдары қай кезде күшіне енеді?  4. Егемендік алғаннан кейін ҚР Конституциясы қанша рет  қабылданды?  5. «Қасым ханның қасқа жолы» қанша бөлмнен тұрады?  6. ҚР қабылдаған қандай заңдарды білесің?  7. ҚР тәуелсіздігі туралы заң қашан қабылданды?   

8 слайд

IV. «Кім жүйрік»  І топ  1. Конституция сөзінің аудармасы не мағынаны білдіреді?  2. ҚР Мемлекеттік биліктің бірден бір бастауы?  3. ҚР Республика заңдары қай кезде күшіне енеді?  4. Егемендік алғаннан кейін ҚР Конституциясы қанша рет  қабылданды?  5. «Қасым ханның қасқа жолы» қанша бөлмнен тұрады?  6. ҚР қабылдаған қандай заңдарды білесің?  7. ҚР тәуелсіздігі туралы заң қашан қабылданды?   

IV. «Кім жүйрік»  ІІ топ  1.ҚР Конституциясы қанша бөлімнен және қанша баптан турады?  2.ҚР «Бала құқықтары туралы»

9 слайд
IV. «Кім жүйрік»  ІІ топ  1.ҚР Конституциясы қанша бөлімнен және қанша баптан турады?  2.ҚР «Бала құқықтары туралы» заң қай жылы күшіне енді?  3. ҚР валютасы қашан қолданысқа енді?  4. ҚР «Мемлекеттік рәміздері туралы» заң қай жылы қабылданды?  5.ҚР «Баланың құқығы туралы» заң қанша баптан,қанша тараудан турады?  6. «Жеті жарғы» қабылдаған қазақ  ханы кім?/  7. Балалар құқықтарының конвекциясы қашан қабылданды?

9 слайд

IV. «Кім жүйрік»  ІІ топ  1.ҚР Конституциясы қанша бөлімнен және қанша баптан турады?  2.ҚР «Бала құқықтары туралы» заң қай жылы күшіне енді?  3. ҚР валютасы қашан қолданысқа енді?  4. ҚР «Мемлекеттік рәміздері туралы» заң қай жылы қабылданды?  5.ҚР «Баланың құқығы туралы» заң қанша баптан,қанша тараудан турады?  6. «Жеті жарғы» қабылдаған қазақ  ханы кім?/  7. Балалар құқықтарының конвекциясы қашан қабылданды?

IV. «Кім жүйрік» ІІІ-топ  Баланың азаматтық құқығы қай кезден басталады?  Қай жылы БҰҰ Бас Ассамблеясы «Балалар құқығы тура

10 слайд
IV. «Кім жүйрік» ІІІ-топ  Баланың азаматтық құқығы қай кезден басталады?  Қай жылы БҰҰ Бас Ассамблеясы «Балалар құқығы туралы» конвенция қабылданды?  Неше жасқа толмаған адам бала болып есептелінеді?  Әр адамның жеке басының куәләндыратын құжат қандай?  Адамның дүниеге келуі негізінде жатқан енгізгі ажырамас табиғи құқығы қандай?  «Бала құқықтары туралы» конвенцияға қосылуға ниет білдірмей отырған елдер?  Бала неше жастан бастап қылмыстық жауапкершілікке тартылады?   

10 слайд

IV. «Кім жүйрік» ІІІ-топ  Баланың азаматтық құқығы қай кезден басталады?  Қай жылы БҰҰ Бас Ассамблеясы «Балалар құқығы туралы» конвенция қабылданды?  Неше жасқа толмаған адам бала болып есептелінеді?  Әр адамның жеке басының куәләндыратын құжат қандай?  Адамның дүниеге келуі негізінде жатқан енгізгі ажырамас табиғи құқығы қандай?  «Бала құқықтары туралы» конвенцияға қосылуға ниет білдірмей отырған елдер?  Бала неше жастан бастап қылмыстық жауапкершілікке тартылады?   

V. «Құжатты тани біл»  Азамат (ша): Сәуенов Асхат Азатұлы.  Туған жылы: 25 қаңтар 1995 ж.  Туған жері: қала, ауыл Есет. 

11 слайд
V. «Құжатты тани біл»  Азамат (ша): Сәуенов Асхат Азатұлы.  Туған жылы: 25 қаңтар 1995 ж.  Туған жері: қала, ауыл Есет.  Аудан/ қала: Бейнеу.  Облыс: Маңғыстау.  Республикасы: Қазақстан

11 слайд

V. «Құжатты тани біл»  Азамат (ша): Сәуенов Асхат Азатұлы.  Туған жылы: 25 қаңтар 1995 ж.  Туған жері: қала, ауыл Есет.  Аудан/ қала: Бейнеу.  Облыс: Маңғыстау.  Республикасы: Қазақстан

V. «Құжатты тани біл»  Осы құжат Сәуенов Асхат Азатұлына беріледі,  ол 2008 жылы Х. Досмұхамедов атындағы  Атырау мемлек

12 слайд
V. «Құжатты тани біл»  Осы құжат Сәуенов Асхат Азатұлына беріледі,  ол 2008 жылы Х. Досмұхамедов атындағы  Атырау мемлекеттік уневерситетіне түсіп,  2011 жылы 030640 математика және  физика мамандығының жоғары кәсіптік  оқу бағдарламасын толық меңгеріп шықты.

12 слайд

V. «Құжатты тани біл»  Осы құжат Сәуенов Асхат Азатұлына беріледі,  ол 2008 жылы Х. Досмұхамедов атындағы  Атырау мемлекеттік уневерситетіне түсіп,  2011 жылы 030640 математика және  физика мамандығының жоғары кәсіптік  оқу бағдарламасын толық меңгеріп шықты.

V. «Құжатты тани біл»  Осы құжат Сәуенов Асхат Азатұлына беріледі.  Ол 2008 жылы Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Гагарин

13 слайд
V. «Құжатты тани біл»  Осы құжат Сәуенов Асхат Азатұлына беріледі.  Ол 2008 жылы Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Гагарин атындағы орта мектепті бітірді 

13 слайд

V. «Құжатты тани біл»  Осы құжат Сәуенов Асхат Азатұлына беріледі.  Ол 2008 жылы Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Гагарин атындағы орта мектепті бітірді 

VI. «Сахналық көрініс»  «Қоғамдық ортада менің құқығым, менің міндетім!» 

14 слайд
VI. «Сахналық көрініс»  «Қоғамдық ортада менің құқығым, менің міндетім!»   

14 слайд

VI. «Сахналық көрініс»  «Қоғамдық ортада менің құқығым, менің міндетім!»   

VII. Тығырықтан шығу  9-сынып оқушысы Әйгерім сабақты үздік оқитын. Күнделігі кілең бестікке толып тұратын. Бірақ

15 слайд
VII. Тығырықтан шығу  9-сынып оқушысы Әйгерім сабақты үздік оқитын. Күнделігі кілең бестікке толып тұратын. Бірақ осы жолы ол сабаққа дайындалмай екі алып қалды. Күнделігін көрсетуге анасынан қорқады? Ол не істеуі керек?  Баланың ата-анасы алдындағы құқығы.

15 слайд

VII. Тығырықтан шығу  9-сынып оқушысы Әйгерім сабақты үздік оқитын. Күнделігі кілең бестікке толып тұратын. Бірақ осы жолы ол сабаққа дайындалмай екі алып қалды. Күнделігін көрсетуге анасынан қорқады? Ол не істеуі керек?  Баланың ата-анасы алдындағы құқығы.

VII. Тығырықтан шығу  Алмас 9-сынып оқушысы. Бірақ тәртіпсіз? Сабақта тыныш отырмайды?  Сыныптастары сыныпта ос

16 слайд
VII. Тығырықтан шығу  Алмас 9-сынып оқушысы. Бірақ тәртіпсіз? Сабақта тыныш отырмайды?  Сыныптастары сыныпта осындай бала болса не істеуі керек?

16 слайд

VII. Тығырықтан шығу  Алмас 9-сынып оқушысы. Бірақ тәртіпсіз? Сабақта тыныш отырмайды?  Сыныптастары сыныпта осындай бала болса не істеуі керек?

VII. Тығырықтан шығу  Асылхан 9-сынып оқушысы, ол сыныптас ұлдарынан ақша жинап тұрғанда, мектеп мұғалімдері көріп қойды. О

17 слайд
VII. Тығырықтан шығу  Асылхан 9-сынып оқушысы, ол сыныптас ұлдарынан ақша жинап тұрғанда, мектеп мұғалімдері көріп қойды. Оны ата-анасымен бірге мектепке шақырды ?  Осы жағдайға кім жауап береді?   

17 слайд

VII. Тығырықтан шығу  Асылхан 9-сынып оқушысы, ол сыныптас ұлдарынан ақша жинап тұрғанда, мектеп мұғалімдері көріп қойды. Оны ата-анасымен бірге мектепке шақырды ?  Осы жағдайға кім жауап береді?   

Қорытынды  Марапаттау

18 слайд
Қорытынды  Марапаттау

18 слайд

Қорытынды  Марапаттау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ