Сендіру әдісінің тәрбие жүйесіндегі алатын орны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сендіру әдісінің тәрбие
жүйесіндегі алатын орны
1 слайд
Сендіру әдісінің тәрбие жүйесіндегі алатын орны
2 слайд
Сендіру (Иландыру) — бір адамның
мағынасыз түрде басқа адамның
психологиясы мен қылығын белгілі дәрежеге
өзгерту. Сендіру адамда қажетті қасиеттерді
дамыту мақсатында, оның санасына, еркіне
және сезіміне жан-жақты әсер ету.
2 слайд
Сендіру (Иландыру) — бір адамның мағынасыз түрде басқа адамның психологиясы мен қылығын белгілі дәрежеге өзгерту. Сендіру адамда қажетті қасиеттерді дамыту мақсатында, оның санасына, еркіне және сезіміне жан-жақты әсер ету.
3 слайд
Сендіру - 1) адамның өз
көзқарасын өзгелерге қабылдатуға
бағытталған іс- әрекеті. Сендіру
адамның танымдық, сезімдік және
ерік қасиеттерінің деңгейіне
тікелей тәуелді;
2) бір нәрсеге сенімділік;
3) Баланың сана, сезім,
тәжірибесіне бағытталған тәлімдік
әсер әдісі;
4) ақпараттық қабылдаудың
белгілі бір кезеңі. Сендіру. Мұғалім өз пікіріне баланы
сендіргісі келіп, оған былай дейді: "Ақымақ
- жаман адам, себебі ол өз ісіне есеп
бермейді".
Оқушыға сабаққа кешігудің зияндығын
дәлелдеу үшін: "Бәріміздің ойымызды
бөліп жіберетіндіктен, адамдардың
кешіккені ұнамайды,", - дейді.
Мәдениеттіліктің пайдасына оқушының
көзін жеткізу үшін, мұғалім: "Суды
стақанмен іш, шишаның аузынан ішуге
болмайды", - дейді.
3 слайд
Сендіру - 1) адамның өз көзқарасын өзгелерге қабылдатуға бағытталған іс- әрекеті. Сендіру адамның танымдық, сезімдік және ерік қасиеттерінің деңгейіне тікелей тәуелді; 2) бір нәрсеге сенімділік; 3) Баланың сана, сезім, тәжірибесіне бағытталған тәлімдік әсер әдісі; 4) ақпараттық қабылдаудың белгілі бір кезеңі. Сендіру. Мұғалім өз пікіріне баланы сендіргісі келіп, оған былай дейді: "Ақымақ - жаман адам, себебі ол өз ісіне есеп бермейді". Оқушыға сабаққа кешігудің зияндығын дәлелдеу үшін: "Бәріміздің ойымызды бөліп жіберетіндіктен, адамдардың кешіккені ұнамайды,", - дейді. Мәдениеттіліктің пайдасына оқушының көзін жеткізу үшін, мұғалім: "Суды стақанмен іш, шишаның аузынан ішуге болмайды", - дейді.
4 слайд
Сендіру – бұл тәрбие әдісін өзіне түсіндіру және
дәлелдеу, яғни нақты үлгілерді көрсету жатады,
бала белгілі түсініктерден, әрекеттен,
күдіктенбеуі тиіс, жайлап рухани тәжірибе
жинап, кейін оны басқаруға қолданады.
Мадақтау және қолдау бұл тәрбие әдісі жанұя
тәрбиесінің тәжіри-бесінде кең қолданылады.
Бала әрқашанда өзінің мінез-құлқына, ойына,
жұмысына баға бергенді қажетсінеді.
Жанұядағы ең бірінші мадақтау-ауызша мақтау
және ата-ананың қолдауы. Мадақтау және
қолдау балаға стимул болатын үлкен әсер
береді. Халықта баланы жақсы әрекет жасауға
тырысуы үшін мақтайды. Бұл жағдай балаға
емес, ата-аналарына ризашылық білдіріп,
мақтау берген.
4 слайд
Сендіру – бұл тәрбие әдісін өзіне түсіндіру және дәлелдеу, яғни нақты үлгілерді көрсету жатады, бала белгілі түсініктерден, әрекеттен, күдіктенбеуі тиіс, жайлап рухани тәжірибе жинап, кейін оны басқаруға қолданады. Мадақтау және қолдау бұл тәрбие әдісі жанұя тәрбиесінің тәжіри-бесінде кең қолданылады. Бала әрқашанда өзінің мінез-құлқына, ойына, жұмысына баға бергенді қажетсінеді. Жанұядағы ең бірінші мадақтау-ауызша мақтау және ата-ананың қолдауы. Мадақтау және қолдау балаға стимул болатын үлкен әсер береді. Халықта баланы жақсы әрекет жасауға тырысуы үшін мақтайды. Бұл жағдай балаға емес, ата-аналарына ризашылық білдіріп, мақтау берген.
5 слайд
Мұғалім балаға қарым-қатынастың
маңызын ашу үшін: "Сен газетті үйіңе
ұмытып кеткендіктен, сынып сағатымыз
ойдағыдай өтпейді" - дейді.
Диалог әдісін қолданатын мұғалім: "Мен
осылай ойлаймын, сендер қалай
ойлайсыңдар", - деп сөйлеседі.
Пікірталас жұмыс барысында пайда болады
немесе оны мұғалімнің өзі ұйымдастырады.
Көркем шығармадан алған әсерін мұғалім
оқушыға былай білдіреді: "Мына
портреттегі адам екінші портреттегі адамға
қарағанда сұлу".
"Сенің ақылық бар ғой, жібірлеген
құрбыңнан кешірім сұра", - деп, мұғалім
балаға нұсқау береді. Ол жасырын тұрде
болғандыңтан бала басқаша қабылдайды.
5 слайд
Мұғалім балаға қарым-қатынастың маңызын ашу үшін: "Сен газетті үйіңе ұмытып кеткендіктен, сынып сағатымыз ойдағыдай өтпейді" - дейді. Диалог әдісін қолданатын мұғалім: "Мен осылай ойлаймын, сендер қалай ойлайсыңдар", - деп сөйлеседі. Пікірталас жұмыс барысында пайда болады немесе оны мұғалімнің өзі ұйымдастырады. Көркем шығармадан алған әсерін мұғалім оқушыға былай білдіреді: "Мына портреттегі адам екінші портреттегі адамға қарағанда сұлу". "Сенің ақылық бар ғой, жібірлеген құрбыңнан кешірім сұра", - деп, мұғалім балаға нұсқау береді. Ол жасырын тұрде болғандыңтан бала басқаша қабылдайды.
6 слайд
Халық педагогикасында ақындық форманы
алатын тәрбиенің бір түрі – ата-ананың бата
беруі. Жастарға ата-ананың бата беруі, олардың
болашақ өмірлік позициясына үлкен әсер етеді.
6 слайд
Халық педагогикасында ақындық форманы алатын тәрбиенің бір түрі – ата-ананың бата беруі. Жастарға ата-ананың бата беруі, олардың болашақ өмірлік позициясына үлкен әсер етеді.
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!