Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану
Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану

#1 слайд
Шет тілдерін оқытуда этномәдени
элементтерді қолдану
Орындаған:
Кеншинбаева А.Қ.
1 слайд
Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану Орындаған: Кеншинбаева А.Қ.
#2 слайд
повестка дня
Жалпы білім беретін мектептерде шет тілін оқыту
тәжірибесінде шет тілі негізінен оқытылатын тіл
елдерінің мәдениетімен таныстыру құралы ретінде
әрекет ететін тәсіл қалыптасты. Осының нәтижесінде
оқушылар нақты қарым-қатынас барысында туған
өлкесінің мәдениетіне қатысты фактілер мен
құбылыстарды шет тілінде әрқашан сипаттай
алмайды, туған жердің өзіндік ерекшелігін айтып,
оны әлемдік мәдениеттің игілігіне айналдыра
алмайды. Демек, орта мектепте шет тілін оқытуда
білім беру мазмұнының этномәдени компонентін
енгізу қажеттілігі туындады. Бұл мәселені шешу
ағылшын тілін оқыту тәжірибесінде тұлғалық-
бағдарлы және мәдениетке бағытталған тәсілдерді
енгізу арқылы қамтамасыз етіледі, оның аясында
аймақтық білім қолданбалы мәнге ие болып қана
қоймай, сонымен қатар оқушыларды заманауи
жағдайларда өмірге дайындауға көмектеседі.
2 слайд
повестка дня Жалпы білім беретін мектептерде шет тілін оқыту тәжірибесінде шет тілі негізінен оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен таныстыру құралы ретінде әрекет ететін тәсіл қалыптасты. Осының нәтижесінде оқушылар нақты қарым-қатынас барысында туған өлкесінің мәдениетіне қатысты фактілер мен құбылыстарды шет тілінде әрқашан сипаттай алмайды, туған жердің өзіндік ерекшелігін айтып, оны әлемдік мәдениеттің игілігіне айналдыра алмайды. Демек, орта мектепте шет тілін оқытуда білім беру мазмұнының этномәдени компонентін енгізу қажеттілігі туындады. Бұл мәселені шешу ағылшын тілін оқыту тәжірибесінде тұлғалық- бағдарлы және мәдениетке бағытталған тәсілдерді енгізу арқылы қамтамасыз етіледі, оның аясында аймақтық білім қолданбалы мәнге ие болып қана қоймай, сонымен қатар оқушыларды заманауи жағдайларда өмірге дайындауға көмектеседі.
#3 слайд
Шет тілдері сабағында
этномәдени компонентті енгізу
қажеттілігін көрсету үшін
біздің заманның
ерекшеліктерін атап өтеміз:
көші-қон ағынының артуы;
туризмді дамыту;
әртүрлі деңгейдегі мәдени
байланыстарды дамыту.
3 слайд
Шет тілдері сабағында этномәдени компонентті енгізу қажеттілігін көрсету үшін біздің заманның ерекшеліктерін атап өтеміз: көші-қон ағынының артуы; туризмді дамыту; әртүрлі деңгейдегі мәдени байланыстарды дамыту.
#4 слайд
қазіргі кезеңде шет тілдерін
оқытудың мақсаты
студенттердің мәдениетаралық
қарым-қатынасқа қатысуға
дайын және қабілетті тұлғасын
дамыту болып табылады, бұл
оқушылардың басқа адамдармен
мәдениеттер диалогына түсуге
ұмтылысы мен қабілетін
дамытуды білдіреді.
4 слайд
қазіргі кезеңде шет тілдерін оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысуға дайын және қабілетті тұлғасын дамыту болып табылады, бұл оқушылардың басқа адамдармен мәдениеттер диалогына түсуге ұмтылысы мен қабілетін дамытуды білдіреді.
#5 слайд
•Шет тілдерін оқытудың этномәдени
компонентін енгізу үшін жоба әдістемесін
жүзеге асырудың көптеген нұсқалары бар.
Білім алушыларға сабақта оқу немесе
тақырып бойынша материалды өз бетінше
әзірлеу ұсынылуы мүмкін. Егер материал
сабақтан тыс уақытта әзірленсе, сабақ
барысында білім алушылар өздерінің
жобалық іс-әрекеттерінің нәтижелерін
плакаттар, эсселер, курстық жұмыстар,
мультимедиялық презентациялар, интернет
беттері және екі тілді материалдар түрінде
көрсете алады немесе қорғай алады.
5
5 слайд
•Шет тілдерін оқытудың этномәдени компонентін енгізу үшін жоба әдістемесін жүзеге асырудың көптеген нұсқалары бар. Білім алушыларға сабақта оқу немесе тақырып бойынша материалды өз бетінше әзірлеу ұсынылуы мүмкін. Егер материал сабақтан тыс уақытта әзірленсе, сабақ барысында білім алушылар өздерінің жобалық іс-әрекеттерінің нәтижелерін плакаттар, эсселер, курстық жұмыстар, мультимедиялық презентациялар, интернет беттері және екі тілді материалдар түрінде көрсете алады немесе қорғай алады. 5
#6 слайд
Білім алушыларға ұсынылатын жағдаяттар көбінесе бір
оқиға желісімен біріктіріліп, аймақтану материалына
негізделген. Шет тілі сабағында этномәдени және аймақтық
компонентті жүзеге асыру кезінде білім алушылардың
сөздік және ақыл-ой әрекетін белсендірудің түрлі
құралдарын, мысалы, сөзжұмбақ, жұмбақ құрастыру, сыни
тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясының элементтерін
қолдануға болады.
6 слайд
Білім алушыларға ұсынылатын жағдаяттар көбінесе бір оқиға желісімен біріктіріліп, аймақтану материалына негізделген. Шет тілі сабағында этномәдени және аймақтық компонентті жүзеге асыру кезінде білім алушылардың сөздік және ақыл-ой әрекетін белсендірудің түрлі құралдарын, мысалы, сөзжұмбақ, жұмбақ құрастыру, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясының элементтерін қолдануға болады.
#7 слайд
Шет тілін оқытуда этномәдени компонентті жүзеге асыру
Сонымен, шет тілі сабағында
этномәдени компонентті жүзеге асыру
аясында оқыту коммуникативті және
танымдық дағдыларды жетілдіруге,
туған өлке туралы білімдерін
жүйелеуге және тереңдетуге, шет тілді
және дүние жүзінің сәйкес
элементтерімен салыстыруға, ортақ
және ерекшелікті табуға бағытталған.
Это мощный инструмент для
публичных выступлений. Он
позволяет менять интонацию,
тон и громкость, чтобы
выразить чувства, подчеркнуть
определенные моменты и
удерживать интерес
аудитории:
oВариации интонации
oВариации тона
oУправление громкостью
7
7 слайд
Шет тілін оқытуда этномәдени компонентті жүзеге асыру Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясында оқыту коммуникативті және танымдық дағдыларды жетілдіруге, туған өлке туралы білімдерін жүйелеуге және тереңдетуге, шет тілді және дүние жүзінің сәйкес элементтерімен салыстыруға, ортақ және ерекшелікті табуға бағытталған. Это мощный инструмент для публичных выступлений. Он позволяет менять интонацию, тон и громкость, чтобы выразить чувства, подчеркнуть определенные моменты и удерживать интерес аудитории: oВариации интонации oВариации тона oУправление громкостью 7
#8 слайд
Аймақтық мәдениеттің
элементтері оқытылатын тіл
елдерінің мәдениетімен
салыстырғанда тілдік
құбылыстармен ұштастыра
отырып, қарым-қатынастың
негізі, жағдаяттық сананы
тудыратын және оқушының
ынтасын сақтаудың құралы
қызметін атқарады.
8
8 слайд
Аймақтық мәдениеттің элементтері оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен салыстырғанда тілдік құбылыстармен ұштастыра отырып, қарым-қатынастың негізі, жағдаяттық сананы тудыратын және оқушының ынтасын сақтаудың құралы қызметін атқарады. 8
#9 слайд
Шет тілі мұғалімдері Ю.Ваулиннің,
О.Е.Подояконың, Д.Дулидің, В.Эванстың
«English in Focus» (Spotlight) оқулықтарының
сериясын пайдаланады. «English in Focus»
білім беру кешенінде шет тілдерін оқыту
мақсаттарының қатарында «оқушылардың
әлеуметтік-мәдени дамуы (ана тілі мен төл
мәдениеті мен шет тілдері мен басқа
халықтардың мәдениетін бірлесіп оқу,
дамыту оқушылардың шетел тіліндегі
мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында
туған елі мен мәдениетін таныту қабілеттерін
анықтау).
9 слайд
Шет тілі мұғалімдері Ю.Ваулиннің, О.Е.Подояконың, Д.Дулидің, В.Эванстың «English in Focus» (Spotlight) оқулықтарының сериясын пайдаланады. «English in Focus» білім беру кешенінде шет тілдерін оқыту мақсаттарының қатарында «оқушылардың әлеуметтік-мәдени дамуы (ана тілі мен төл мәдениеті мен шет тілдері мен басқа халықтардың мәдениетін бірлесіп оқу, дамыту оқушылардың шетел тіліндегі мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында туған елі мен мәдениетін таныту қабілеттерін анықтау).
#10 слайд
10
Қорытынды
Сонымен, шет тілі сабағында
этномәдени компонентті жүзеге
асыру аясында оқыту
коммуникативті және танымдық
дағдыларды жетілдіруге, туған
өлке туралы білімдерін жүйелеуге
және тереңдетуге, шет тілді және
дүние жүзінің сәйкес
элементтерімен салыстыруға,
ортақ және ерекшелікті табуға
бағытталған.
10 слайд
10 Қорытынды Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясында оқыту коммуникативті және танымдық дағдыларды жетілдіруге, туған өлке туралы білімдерін жүйелеуге және тереңдетуге, шет тілді және дүние жүзінің сәйкес элементтерімен салыстыруға, ортақ және ерекшелікті табуға бағытталған.
#11 слайд
11
Этномәдени компоненттің білім
беру үдерісіне кірігуі шет тілдерін
үйренуге ынталандырады, әлемдік
мәдениеттің бір бөлігі ретінде төл
мәдениеттің ерекшеліктері мен
ерекшеліктерін түсінуге, жағымды
этникалық сәйкестік пен эмпатия
сияқты маңызды тұлғалық
қасиеттерді дамытуға ықпал етеді
және мәдениетаралық өзара
әрекеттесуге төзімділікті
арттырады.
11 слайд
11 Этномәдени компоненттің білім беру үдерісіне кірігуі шет тілдерін үйренуге ынталандырады, әлемдік мәдениеттің бір бөлігі ретінде төл мәдениеттің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін түсінуге, жағымды этникалық сәйкестік пен эмпатия сияқты маңызды тұлғалық қасиеттерді дамытуға ықпал етеді және мәдениетаралық өзара әрекеттесуге төзімділікті арттырады.
#12 слайд
Назарларыңызға рақмет!
12
12 слайд
Назарларыңызға рақмет! 12
шағым қалдыра аласыз













