Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану. Шет тілдері сабағында жалпы этномәдени компоненттерді енгізу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану Орындаған: Кеншинбаева А.Қ.

#1 слайд
Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану Орындаған: Кеншинбаева А.Қ.

1 слайд

Шет тілдерін оқытуда этномәдени элементтерді қолдану Орындаған: Кеншинбаева А.Қ.

повестка дня Жалпы білім беретін мектептерде шет тілін оқыту тәжірибесінде шет тілі негізінен оқытылатын тіл елдерінің мәден

#2 слайд
повестка дня Жалпы білім беретін мектептерде шет тілін оқыту тәжірибесінде шет тілі негізінен оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен таныстыру құралы ретінде әрекет ететін тәсіл қалыптасты. Осының нәтижесінде оқушылар нақты қарым-қатынас барысында туған өлкесінің мәдениетіне қатысты фактілер мен құбылыстарды шет тілінде әрқашан сипаттай алмайды, туған жердің өзіндік ерекшелігін айтып, оны әлемдік мәдениеттің игілігіне айналдыра алмайды. Демек, орта мектепте шет тілін оқытуда білім беру мазмұнының этномәдени компонентін енгізу қажеттілігі туындады. Бұл мәселені шешу ағылшын тілін оқыту тәжірибесінде тұлғалық- бағдарлы және мәдениетке бағытталған тәсілдерді енгізу арқылы қамтамасыз етіледі, оның аясында аймақтық білім қолданбалы мәнге ие болып қана қоймай, сонымен қатар оқушыларды заманауи жағдайларда өмірге дайындауға көмектеседі.

2 слайд

повестка дня Жалпы білім беретін мектептерде шет тілін оқыту тәжірибесінде шет тілі негізінен оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен таныстыру құралы ретінде әрекет ететін тәсіл қалыптасты. Осының нәтижесінде оқушылар нақты қарым-қатынас барысында туған өлкесінің мәдениетіне қатысты фактілер мен құбылыстарды шет тілінде әрқашан сипаттай алмайды, туған жердің өзіндік ерекшелігін айтып, оны әлемдік мәдениеттің игілігіне айналдыра алмайды. Демек, орта мектепте шет тілін оқытуда білім беру мазмұнының этномәдени компонентін енгізу қажеттілігі туындады. Бұл мәселені шешу ағылшын тілін оқыту тәжірибесінде тұлғалық- бағдарлы және мәдениетке бағытталған тәсілдерді енгізу арқылы қамтамасыз етіледі, оның аясында аймақтық білім қолданбалы мәнге ие болып қана қоймай, сонымен қатар оқушыларды заманауи жағдайларда өмірге дайындауға көмектеседі.

Шет тілдері сабағында этномәдени компонентті енгізу қажеттілігін көрсету үшін біздің заманның ерекшеліктерін атап өтеміз:

#3 слайд
Шет тілдері сабағында этномәдени компонентті енгізу қажеттілігін көрсету үшін біздің заманның ерекшеліктерін атап өтеміз: көші-қон ағынының артуы; туризмді дамыту; әртүрлі деңгейдегі мәдени байланыстарды дамыту.

3 слайд

Шет тілдері сабағында этномәдени компонентті енгізу қажеттілігін көрсету үшін біздің заманның ерекшеліктерін атап өтеміз: көші-қон ағынының артуы; туризмді дамыту; әртүрлі деңгейдегі мәдени байланыстарды дамыту.

қазіргі кезеңде шет тілдерін оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысуға дайын және қабілетті тұ

#4 слайд
қазіргі кезеңде шет тілдерін оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысуға дайын және қабілетті тұлғасын дамыту болып табылады, бұл оқушылардың басқа адамдармен мәдениеттер диалогына түсуге ұмтылысы мен қабілетін дамытуды білдіреді.

4 слайд

қазіргі кезеңде шет тілдерін оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысуға дайын және қабілетті тұлғасын дамыту болып табылады, бұл оқушылардың басқа адамдармен мәдениеттер диалогына түсуге ұмтылысы мен қабілетін дамытуды білдіреді.

•Шет тілдерін оқытудың этномәдени компонентін енгізу үшін жоба әдістемесін жүзеге асырудың көптеген нұсқалары бар. Білім а

#5 слайд
•Шет тілдерін оқытудың этномәдени компонентін енгізу үшін жоба әдістемесін жүзеге асырудың көптеген нұсқалары бар. Білім алушыларға сабақта оқу немесе тақырып бойынша материалды өз бетінше әзірлеу ұсынылуы мүмкін. Егер материал сабақтан тыс уақытта әзірленсе, сабақ барысында білім алушылар өздерінің жобалық іс-әрекеттерінің нәтижелерін плакаттар, эсселер, курстық жұмыстар, мультимедиялық презентациялар, интернет беттері және екі тілді материалдар түрінде көрсете алады немесе қорғай алады. 5

5 слайд

•Шет тілдерін оқытудың этномәдени компонентін енгізу үшін жоба әдістемесін жүзеге асырудың көптеген нұсқалары бар. Білім алушыларға сабақта оқу немесе тақырып бойынша материалды өз бетінше әзірлеу ұсынылуы мүмкін. Егер материал сабақтан тыс уақытта әзірленсе, сабақ барысында білім алушылар өздерінің жобалық іс-әрекеттерінің нәтижелерін плакаттар, эсселер, курстық жұмыстар, мультимедиялық презентациялар, интернет беттері және екі тілді материалдар түрінде көрсете алады немесе қорғай алады. 5

Білім алушыларға ұсынылатын жағдаяттар көбінесе бір оқиға желісімен біріктіріліп, аймақтану материалына негізделген. Шет ті

#6 слайд
Білім алушыларға ұсынылатын жағдаяттар көбінесе бір оқиға желісімен біріктіріліп, аймақтану материалына негізделген. Шет тілі сабағында этномәдени және аймақтық компонентті жүзеге асыру кезінде білім алушылардың сөздік және ақыл-ой әрекетін белсендірудің түрлі құралдарын, мысалы, сөзжұмбақ, жұмбақ құрастыру, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясының элементтерін қолдануға болады.

6 слайд

Білім алушыларға ұсынылатын жағдаяттар көбінесе бір оқиға желісімен біріктіріліп, аймақтану материалына негізделген. Шет тілі сабағында этномәдени және аймақтық компонентті жүзеге асыру кезінде білім алушылардың сөздік және ақыл-ой әрекетін белсендірудің түрлі құралдарын, мысалы, сөзжұмбақ, жұмбақ құрастыру, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясының элементтерін қолдануға болады.

Шет тілін оқытуда этномәдени компонентті жүзеге асыру Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясынд

#7 слайд
Шет тілін оқытуда этномәдени компонентті жүзеге асыру Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясында оқыту коммуникативті және танымдық дағдыларды жетілдіруге, туған өлке туралы білімдерін жүйелеуге және тереңдетуге, шет тілді және дүние жүзінің сәйкес элементтерімен салыстыруға, ортақ және ерекшелікті табуға бағытталған. Это мощный инструмент для публичных выступлений. Он позволяет менять интонацию, тон и громкость, чтобы выразить чувства, подчеркнуть определенные моменты и удерживать интерес аудитории: oВариации интонации oВариации тона oУправление громкостью 7

7 слайд

Шет тілін оқытуда этномәдени компонентті жүзеге асыру Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясында оқыту коммуникативті және танымдық дағдыларды жетілдіруге, туған өлке туралы білімдерін жүйелеуге және тереңдетуге, шет тілді және дүние жүзінің сәйкес элементтерімен салыстыруға, ортақ және ерекшелікті табуға бағытталған. Это мощный инструмент для публичных выступлений. Он позволяет менять интонацию, тон и громкость, чтобы выразить чувства, подчеркнуть определенные моменты и удерживать интерес аудитории: oВариации интонации oВариации тона oУправление громкостью 7

Аймақтық мәдениеттің элементтері оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен салыстырғанда тілдік құбылыстармен ұштастыра отыры

#8 слайд
Аймақтық мәдениеттің элементтері оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен салыстырғанда тілдік құбылыстармен ұштастыра отырып, қарым-қатынастың негізі, жағдаяттық сананы тудыратын және оқушының ынтасын сақтаудың құралы қызметін атқарады. 8

8 слайд

Аймақтық мәдениеттің элементтері оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен салыстырғанда тілдік құбылыстармен ұштастыра отырып, қарым-қатынастың негізі, жағдаяттық сананы тудыратын және оқушының ынтасын сақтаудың құралы қызметін атқарады. 8

Шет тілі мұғалімдері Ю.Ваулиннің, О.Е.Подояконың, Д.Дулидің, В.Эванстың «English in Focus» (Spotlight) оқулықтарының серияс

#9 слайд
Шет тілі мұғалімдері Ю.Ваулиннің, О.Е.Подояконың, Д.Дулидің, В.Эванстың «English in Focus» (Spotlight) оқулықтарының сериясын пайдаланады. «English in Focus» білім беру кешенінде шет тілдерін оқыту мақсаттарының қатарында «оқушылардың әлеуметтік-мәдени дамуы (ана тілі мен төл мәдениеті мен шет тілдері мен басқа халықтардың мәдениетін бірлесіп оқу, дамыту оқушылардың шетел тіліндегі мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында туған елі мен мәдениетін таныту қабілеттерін анықтау).

9 слайд

Шет тілі мұғалімдері Ю.Ваулиннің, О.Е.Подояконың, Д.Дулидің, В.Эванстың «English in Focus» (Spotlight) оқулықтарының сериясын пайдаланады. «English in Focus» білім беру кешенінде шет тілдерін оқыту мақсаттарының қатарында «оқушылардың әлеуметтік-мәдени дамуы (ана тілі мен төл мәдениеті мен шет тілдері мен басқа халықтардың мәдениетін бірлесіп оқу, дамыту оқушылардың шетел тіліндегі мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында туған елі мен мәдениетін таныту қабілеттерін анықтау).

10 Қорытынды Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясында оқыту коммуникативті және танымдық да

#10 слайд
10 Қорытынды Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясында оқыту коммуникативті және танымдық дағдыларды жетілдіруге, туған өлке туралы білімдерін жүйелеуге және тереңдетуге, шет тілді және дүние жүзінің сәйкес элементтерімен салыстыруға, ортақ және ерекшелікті табуға бағытталған.

10 слайд

10 Қорытынды Сонымен, шет тілі сабағында этномәдени компонентті жүзеге асыру аясында оқыту коммуникативті және танымдық дағдыларды жетілдіруге, туған өлке туралы білімдерін жүйелеуге және тереңдетуге, шет тілді және дүние жүзінің сәйкес элементтерімен салыстыруға, ортақ және ерекшелікті табуға бағытталған.

11 Этномәдени компоненттің білім беру үдерісіне кірігуі шет тілдерін үйренуге ынталандырады, әлемдік мәдениеттің бір бөлігі

#11 слайд
11 Этномәдени компоненттің білім беру үдерісіне кірігуі шет тілдерін үйренуге ынталандырады, әлемдік мәдениеттің бір бөлігі ретінде төл мәдениеттің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін түсінуге, жағымды этникалық сәйкестік пен эмпатия сияқты маңызды тұлғалық қасиеттерді дамытуға ықпал етеді және мәдениетаралық өзара әрекеттесуге төзімділікті арттырады.

11 слайд

11 Этномәдени компоненттің білім беру үдерісіне кірігуі шет тілдерін үйренуге ынталандырады, әлемдік мәдениеттің бір бөлігі ретінде төл мәдениеттің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін түсінуге, жағымды этникалық сәйкестік пен эмпатия сияқты маңызды тұлғалық қасиеттерді дамытуға ықпал етеді және мәдениетаралық өзара әрекеттесуге төзімділікті арттырады.

Назарларыңызға рақмет! 12

#12 слайд
Назарларыңызға рақмет! 12

12 слайд

Назарларыңызға рақмет! 12

Файл форматы:
pptx
03.06.2025
151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі