1 слайд
Шетел тілі – оқу
пәніШетел тілі – оқу
пәні
2 слайд
Жоспар:
Шетел тілі – оқу пәні
Жалпы дидактикалық
принциптер
Шетел тілін оқыту
методикасының төл
принциптері
Шетел тілдерін оқыту әдістері
3 слайд
Шетел тілі – оқу
пәні
•
Оқушыларға ғылымдардың
әр саласынан білім беру.Білім
негіздері
(химия,
физика,
биология)
•
Оқушыларды көркемөнер
әлемімен таныстырады.Эстетикалық
пәндер
(музыка,
бейнелеу өнері,
әдебиет)
•
Жеке адамның жан-жақты
дамуын қамтамасыз ету және
дене еңбегіне байланысты
нақтылы іскерліктер мен
дағдыларды қалыптастыру.Еңбек, дене
шынықтыру
4 слайд
«ана тілі»,
«орыс тілі»,
«шетел тілі»
Коммуникация жүйесін
қалыртастырып, тілдің қатынас
құралдарын меңгеру
Мұнда тіл туралы білім өздігінен
маңызды емес, жаңа хабарламаның,
басқа саладан жаңа білім алуды
қамтамасыз ететін іскерліктер мен
дағдылардың маңызы зор.
Қалыртастырылатын сөз іскерліктері
мен дағдылары ой еңбегіне тән
іскерліктер мен дағдылар.
5 слайд
Ана
тілінен
айырма
шылығы •
мүлде жаңа
коммуникациялық
жүйе
қалыптастырылады
Орыс тілінен
айырмашыл
ығы •
орыс тіліндегі сөз
іскерліктері мен
дағдыларын
дамытуға мектептен
тыс орта көп көмек
етеді.
6 слайд
Шетел
тілін
оқыту
принци
птері
Методикағ
а ғана тән
принципте
рЖалпы
дидактикал
ық
принциптер
7 слайд
Жалпы дидактикалық
принциптер
тәрбиелей отырып оқыту принципі
оқытуды өмірмен ұштастыру
принципі
оқушылардың оқудағы саналық
принципі
творчестволық белсенділік
принципі
көрнекілік принципі
білімді берік меңгеру принципі
оқытудың түсініктілігі мен шамаға
лайықтылық принципі
оқушылардың жеке ерекшеліктерін
ескеру принципі
8 слайд
Шетел тілін оқыту
методикасының төл
принциптері
Шетел
тілін оқыту
методикасы
ның төл
принципте
рі
Жекелег
ен
принци
птерЖалпы
принци
птер
9 слайд
Жалпы принциптер
Шетел тілін оқытудағы коммуникативтік
бағдар принципі
Ана тілінің ерекшеліктерін ескеру
принципі
Шетел тілін меңгерудің барлық деңгейлері мен
сатыларында жаттығудың басымдылық принципі
10 слайд
•
Шетел тіліндегі оқу-тәрбие процесінің
ұйымдастырылуы, мақсатқа бағдарлауы, жүзеге
асырылуы нәтижесінде оқушылар бағдарламада
белгіленген тақырыптар көлемінде шетел тілін
қатынас құралы ретінде пайдалану іскерліктері мен
дағдыларын игеруге тиісШетел тілін
оқытудағы
коммуникативтік
бағдар принципі
•
Шетел тілін оқытуда ана тілін аластау
емес, қайта оқушылардың ана тілін
меңгерудегі тәжірибесіне сүйену
керек.Ана тілінің
ерекшеліктерін
ескеру принципі
•
Жаңа сабақты түсіндіру жұмысын әрқашан
тиісті материалды қалай қолдануды
көрсететін жаттығумен аяқтап отыру керек.Шетел тілін
меңгерудің барлық
салаларында
жаттығудың
басымдылық
принципі
11 слайд
Жекелеген
принциптер
Шетел тілін үлгі сөйлемдер арқылы оқыту
принципі
Тіл материалын жаттықтыруды сөз
практикасымен ұштастыру принципі
Әр түрлі сөз әрекетінің бір – бірімен
байланыстылық принципі
Оқу мен жазуға үйретуде тілдік материалды
алдын ала ауызша меңгеру принципі
Апроксимация принципі
Шетел тілін оқытудың төменгі сатысында
оқытудың интенсивті принципі
12 слайд
Шетел тілін үлгі
сөйлемдер арқылы оқыту
принципі
Тіл және сөз материалы мұқият іріктеліп
алынып, олардың үлгілері жасалады да,
оқушыларға жиі қолданылатын
фонетикалық, лексикалық және
грамматикалық материал мен үлгі сөйлемдер
беріледі.
13 слайд
Тіл материалын жаттықтыруды
сөз практикасымен ұштастыру
принципі
Тілдік материалды меңгеру өте
маңызды болғанымен, ол оқытудың
мақсаты бола алмайды, оны тек мектеп
бағдарламасы көлемінде шетел тілінде
қатынас жасау іскерлігін меңгеру үшін
қажетті құрал ретінде меңгеру керек.
14 слайд
Әр түрлі сөз әрекетінің бір –
бірімен байланыстылық
принципі
Мұғалімнен сөз әрекетінің іскерлігі мен
дағдыларын үйлесімді түрде
қалыптастыруын талап етеді
Сөз әрекетінің барлық негізгі түрлері –
тыңдап түсіну, сөйлеу, оқу, жазу – бір –
бірімен тығыз байланысты: олар бір – бірін
толықтырып, бір түрі нашар дамыған болса,
екінші түрі оны жетілдіруге көмегін тигізеді.
15 слайд
Оқу мен жазуға үйретуде тілдік
материалды алдын ала ауызша меңгеру
принципі
Мәтінді оқыр алдында ондағы
тілдік материалды ауызша жаттығулар
арқылы меңгеруді талап етеді.
16 слайд
Апроксимация
принципі
Бұл принциптің мәні – мұғалім кейбір
қателерді ескермеуге толық құқылы ; егер
ол қателер коммуникацияға зиянын
тигізбесе, яғни қатесі бола тұра, оқушының
айтқанын түсіну мүмкін болса, ол қателерді
түзетуге уақыт жоғалтудың қажеті жоқ.
17 слайд
Төменгі сатыда оқытудың
интенсивті принципі
Тілді оқыту процесінде аса қажет.
Бұл принцип оқу жоспарында да,
бағдарламада да кездеседі.
18 слайд
Шетел тілдерін оқыту
әдістері
«Әдіс» -
оқытудың
принципі,
бағыты ;
белгілі бір
мақсатпен
оқытудың
жалпы
үлгісі «Әдіс» -
мұғалімнің
оқушыларм
ен жұмыс
істеу тәсілі
19 слайд
ауызша
баяндау
оқулықпен
және кітаппен
жұмыс істеу
лабораториялық
жұмысжаттығулардемонстрациялық
20 слайд
•
заттарды, суреттерді, түрлі кестелер мен
схемаларды көрсетумен қатар, одан да
мәндірек сөз технологиясын көрсету,
ауызша және жазбаша сөздің қалай жүзеге
асырылатынын көрсету басым орын алады.Көрсету
әдісі
•
тек тіл материалын меңгеру кезеңінде
қолданылады да, сөздң игеруде
қолданылмайды. Оқушыларға тіл
құбылысының мәнін түсіну қиын болған
жағдайда қолданады.Түсіндіру
әдісі
•
сабақта түрлі – түрлі белсенді
жаттығулар мол болса, оқушылар сөз
әрекетіне тез машықтанады.Жаттығу
әдісі
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз