Сілтемелер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сілтемелер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1. сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Барлық оқушылар: атау, түсіндірмелер және қиылыс сілтемелер, мазмұнды баптау туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: сілтеме бөліміндегі атау, мазмұн, түсіндірме енгізуді және әдебиеттер тізімін баптауды қолдана алады Кейбір оқушылар: Білім порталдарын және каталогтарын пайдалану жолдарын үйренеді;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
О.Қ.О Түркістан қаласы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1

#1 слайд
О.Қ.О Түркістан қаласы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин)О.Қ.О Түркістан қаласы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин)

1 слайд

О.Қ.О Түркістан қаласы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин)О.Қ.О Түркістан қаласы А.Югнаки атындағы жалпы орта мектебінің информатика пәнің мұғалімі Джунаева Зияда Номановна 6.1. Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру бөлімі . Сабақтың тақырыбы: Сілтемелер. Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 6.2.2.1 . сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, Ақырын жүріп, анық бас, еңбегің кетпес далаға ( Ы. Алтынсарин)

Сабақтың мақсаты:

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Сабақтың мақсаты:

• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және бапт

#3 слайд
• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмысБағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс Бағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс

3 слайд

• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмысБағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс• Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; • сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; • құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады; • қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.; • мазмұнды баптай алады.  жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.  ынтымақтастық --– тапсырмалар орындау барысында. . Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс Бағалау критерийі Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс

Ұйымдастыру. Сәлемдесу — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру; «Гүлмен тілек» (серг

#4 слайд
Ұйымдастыру. Сәлемдесу — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру; «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. 1-топ. Монитор 2-топ. Процессор.

4 слайд

Ұйымдастыру. Сәлемдесу — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру; «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. 1-топ. Монитор 2-топ. Процессор.

«Серпілген сауал» 1. Компьютер деген не? 2. Компьютердің негізгі құрылғылары. 3. Операциялық жүйе деген не? 4. Қандай операциял

#5 слайд
«Серпілген сауал» 1. Компьютер деген не? 2. Компьютердің негізгі құрылғылары. 3. Операциялық жүйе деген не? 4. Қандай операциялық жүйелерді білесін? 5. Желі дегеніміз не? 6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ? 7. Wi-Fi дегеніміз не ? 8. Сымсыз технология түрлерін ата. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады

5 слайд

«Серпілген сауал» 1. Компьютер деген не? 2. Компьютердің негізгі құрылғылары. 3. Операциялық жүйе деген не? 4. Қандай операциялық жүйелерді білесін? 5. Желі дегеніміз не? 6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ? 7. Wi-Fi дегеніміз не ? 8. Сымсыз технология түрлерін ата. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады

«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеялары

#6 слайд
«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу. Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

6 слайд

«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу. Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subj

#7 слайд
сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote«Түртіп алу» стратегиясы. сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote

7 слайд

сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote«Түртіп алу» стратегиясы. сілтеме ссылка links мазмұн оглавление table of contents атаулар названия titles нысандық көрсеткіш предметный указатель subject index түсіндірмелер сноски fооtnote

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын

#8 слайд
Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

8 слайд

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын

#9 слайд
Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

9 слайд

Элементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмеле р Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауЭлементтер тобы Атқаратын қызметі Сілтеме Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау. Түсіндірмелер Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау Нысандық көрсеткіштер Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент Мазмұн Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою. Атау Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау Сілтемелер кестесі Нысандық көрсеткіштер құру, баптауСәйкестендіру кестесі

Сілтемелермен жұмыс. 1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі р

#10 слайд
Сілтемелермен жұмыс. 1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар.1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар Компьютермен жұмыс.

10 слайд

Сілтемелермен жұмыс. 1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар.1. Мәтіндік редакторды ашыңдар. 2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер. 3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар Компьютермен жұмыс.

«Ия-жоқ» әдісі. 1. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады. 2. Алгоритм 3 түрде болады. 3. Пернетақта арқылы енгізілге

#11 слайд
«Ия-жоқ» әдісі. 1. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады. 2. Алгоритм 3 түрде болады. 3. Пернетақта арқылы енгізілген ақпараттарды көруге болады. 4. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады. Оқушы берілген сұраққа жылдам ой қорытады және де тек қана «ия» немесе «жоқ» деген жауапты береді

11 слайд

«Ия-жоқ» әдісі. 1. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады. 2. Алгоритм 3 түрде болады. 3. Пернетақта арқылы енгізілген ақпараттарды көруге болады. 4. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады. Оқушы берілген сұраққа жылдам ой қорытады және де тек қана «ия» немесе «жоқ» деген жауапты береді

Рефлексия Мен бүгін .................білдім Маған .............қызықты болды Маған................ қиын болды Мен келесі тапсыр

#12 слайд
Рефлексия Мен бүгін .................білдім Маған .............қызықты болды Маған................ қиын болды Мен келесі тапсырмаларды орындадым.... Мен ...........түсіндім Мен................үйрендім Мен................жасай алдым Мен ...............жасап көремін Мен ........өмірде қолданамын Маған ..........ұнамады

12 слайд

Рефлексия Мен бүгін .................білдім Маған .............қызықты болды Маған................ қиын болды Мен келесі тапсырмаларды орындадым.... Мен ...........түсіндім Мен................үйрендім Мен................жасай алдым Мен ...............жасап көремін Мен ........өмірде қолданамын Маған ..........ұнамады

« Жасырын сөздер » әдісі арқылы рефлексия жасалғанда сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратамын, олар ойды жал

#13 слайд
« Жасырын сөздер » әдісі арқылы рефлексия жасалғанда сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратамын, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады. Бұл әдісті жаңа сабақты бекітуге немесе үй тапсырмасын сұрауға да пайдалануға болады.

13 слайд

« Жасырын сөздер » әдісі арқылы рефлексия жасалғанда сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратамын, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады. Бұл әдісті жаңа сабақты бекітуге немесе үй тапсырмасын сұрауға да пайдалануға болады.

Үйге тапсырма. «Арман-ПВ» баспасы о қулығынан 141-144 беттерді оқу.

#14 слайд
Үйге тапсырма. «Арман-ПВ» баспасы о қулығынан 141-144 беттерді оқу.

14 слайд

Үйге тапсырма. «Арман-ПВ» баспасы о қулығынан 141-144 беттерді оқу.

#15 слайд

15 слайд

Файл форматы:
ppt
18.05.2022
782
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі