"Сиқырлы сөздер" педагогтерге арналған тренинг презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
““Айналайын” балабақшасы МКҚКАйналайын” балабақшасы МКҚК
Психолог : Абдалова Урзия
26.02.2016 ж
Педагогтерге арналған тренинг:
1 слайд
““Айналайын” балабақшасы МКҚКАйналайын” балабақшасы МКҚК Психолог : Абдалова Урзия 26.02.2016 ж Педагогтерге арналған тренинг:
2 слайд
Жақсы болу-өзіңнен,
Жаман болу-өзіңнен.
Өзіңді өзің ая да,
Өзің үйрен, өзіңнен.
Жақсылық көрсең біреуден
«Мен қандаймын?» деп ойла,
Өзіңді өзің қолыңа ал,
Өзіңсің-ақыл айнасы.
2 слайд
Жақсы болу-өзіңнен, Жаман болу-өзіңнен. Өзіңді өзің ая да, Өзің үйрен, өзіңнен. Жақсылық көрсең біреуден «Мен қандаймын?» деп ойла, Өзіңді өзің қолыңа ал, Өзіңсің-ақыл айнасы.
3 слайд
Тренинг мақсаты: ұжымды ұйымшылдыққа бағыттау,коммуникативті дағдыларын,бір-
біріне тілектестік қарым-қатынасты,жағымды эмоциялық тұрақтылықты
дамыту.
Міндеттері:
Жағымды психологиялық климат қалыптастыру
Топта жұмыс жасай білу қабілетін дамыту
Ұйымшылдыққа тәрбиелеу
өз бағасын сезіне білуін дамыту
коммуникативті дағдыларын жоғарылату
жеке тұлғаның жетілуне қажетті қасиеттерді ұғындыру
сәттілікке,бақытқа,жақсылық пен табысқа сенімділігін арттыру
психологиялық қысымды түсіріп,жағымды көңіл-күй туғызу
бір-біріне тілеулес болу қасиеттерін дамыту.
Керекті құралдар: Слайдтар,сандықша, жүрекше,әр қатысушыға 1 қалам,1 фломастер,1
түйреуіштер,дөңгелектер, конверттер,5-6 сары дөңгелектер,күлтеше пішінді сопақша
қағаздар,сиқырлы таяқша,жағымды ,жайлы әуендер, «Жеке тұлғаның даму нышандары»
қажетті парақтар,көшпелі тақта,бор, 9 сары дөңгелектер мен күлтешелер пішініндегі
парақтар,магниттер,рефлексияға қажетті аяқталмаған сөйлемдер тізімі жазылған парақтар,
1 шырағдан,нотбук,колонка.
3 слайд
Тренинг мақсаты: ұжымды ұйымшылдыққа бағыттау,коммуникативті дағдыларын,бір- біріне тілектестік қарым-қатынасты,жағымды эмоциялық тұрақтылықты дамыту. Міндеттері: Жағымды психологиялық климат қалыптастыру Топта жұмыс жасай білу қабілетін дамыту Ұйымшылдыққа тәрбиелеу өз бағасын сезіне білуін дамыту коммуникативті дағдыларын жоғарылату жеке тұлғаның жетілуне қажетті қасиеттерді ұғындыру сәттілікке,бақытқа,жақсылық пен табысқа сенімділігін арттыру психологиялық қысымды түсіріп,жағымды көңіл-күй туғызу бір-біріне тілеулес болу қасиеттерін дамыту. Керекті құралдар: Слайдтар,сандықша, жүрекше,әр қатысушыға 1 қалам,1 фломастер,1 түйреуіштер,дөңгелектер, конверттер,5-6 сары дөңгелектер,күлтеше пішінді сопақша қағаздар,сиқырлы таяқша,жағымды ,жайлы әуендер, «Жеке тұлғаның даму нышандары» қажетті парақтар,көшпелі тақта,бор, 9 сары дөңгелектер мен күлтешелер пішініндегі парақтар,магниттер,рефлексияға қажетті аяқталмаған сөйлемдер тізімі жазылған парақтар, 1 шырағдан,нотбук,колонка.
4 слайд
Мазмұны:
1-жаттығу: «Менің атым»
2-жаттығу: «Сөйлемді аяқта»
3-жаттығу: «Бес сиқырлы сөз»
4-жаттығу: «Жеке тұлғаның даму
нышандары»
Жеке жұмыс: “3 қасиет”
5-жаттығу: «Мен өзімнің ............қасиетімді мақтан
етемін»
6. “Өткінші өмір”
7. Тест: «Мен қандаймын?»
8 –жаттығу: «Егер мен сиқыршы болсам......»
9-жаттығу: «Жақсылық түймедақтары»
10.Тәлімдік көрсетілім: «Жақсылық»
11.Рефлексия : «Мен нені үйрендім?»
4 слайд
Мазмұны: 1-жаттығу: «Менің атым» 2-жаттығу: «Сөйлемді аяқта» 3-жаттығу: «Бес сиқырлы сөз» 4-жаттығу: «Жеке тұлғаның даму нышандары» Жеке жұмыс: “3 қасиет” 5-жаттығу: «Мен өзімнің ............қасиетімді мақтан етемін» 6. “Өткінші өмір” 7. Тест: «Мен қандаймын?» 8 –жаттығу: «Егер мен сиқыршы болсам......» 9-жаттығу: «Жақсылық түймедақтары» 10.Тәлімдік көрсетілім: «Жақсылық» 11.Рефлексия : «Мен нені үйрендім?»
5 слайд
1-жаттығу: «Менің атым»
Керекті құралдар:Жүрекше,
дөңгелектер,фломастерлер,түйреуіштер.
Шарты: Қазір мына ақ,көңілді жүрекше шеңбер
бойымен солдан оңға қарай айналғанда әр педагог өз
есімін айтады,шебер тұйықталғанда оңнан солға қарай
өзіне ұнайтын есімді айтып кері бағытта айналдырады.
(Педагогтар шеңберде түрып, өз есімі мен лақап
есімді жазып,түйреуішпен тағып алады.)
5 слайд
1-жаттығу: «Менің атым» Керекті құралдар:Жүрекше, дөңгелектер,фломастерлер,түйреуіштер. Шарты: Қазір мына ақ,көңілді жүрекше шеңбер бойымен солдан оңға қарай айналғанда әр педагог өз есімін айтады,шебер тұйықталғанда оңнан солға қарай өзіне ұнайтын есімді айтып кері бағытта айналдырады. (Педагогтар шеңберде түрып, өз есімі мен лақап есімді жазып,түйреуішпен тағып алады.)
6 слайд
6 слайд
7 слайд
3-жаттығу: «Бес сиқырлы сөз»
Керекті құралдар:А-4 парақтары,қалам
Шарты: Әр қатысушы А-4 параққа өз алақанының
сұлбасын салып,алақанына өз есімін жазып,сол
жағындағы көршісіне береді де,оң жағындағы
көршісінен парақты алады да,сол көршісінің
жағымды қасиетін жазады.
7 слайд
3-жаттығу: «Бес сиқырлы сөз» Керекті құралдар:А-4 парақтары,қалам Шарты: Әр қатысушы А-4 параққа өз алақанының сұлбасын салып,алақанына өз есімін жазып,сол жағындағы көршісіне береді де,оң жағындағы көршісінен парақты алады да,сол көршісінің жағымды қасиетін жазады.
8 слайд
4-жаттығу: «Жеке тұлғаның даму нышандары»
Шарты: Әр қатысушыға төмендегі бланка таратылады.
«А» бағанына -өз бойындағы
айқын байқалатын 3 қасиетrt «+»,сәл байқалатын 3
қасиеттінің қасына «V» белгісін салу,ал «Ә»бағанында
жеке тұлғаның дамуына ең қажетті 3 белгіге «+» белгісін
қою .
(Парақтар жинақталып алынады)
8 слайд
4-жаттығу: «Жеке тұлғаның даму нышандары» Шарты: Әр қатысушыға төмендегі бланка таратылады. «А» бағанына -өз бойындағы айқын байқалатын 3 қасиетrt «+»,сәл байқалатын 3 қасиеттінің қасына «V» белгісін салу,ал «Ә»бағанында жеке тұлғаның дамуына ең қажетті 3 белгіге «+» белгісін қою . (Парақтар жинақталып алынады)
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Жеке жұмыс: «Үш қасиет»
Қазір біз осы тренинге қатысушылар бірігіп,жеке
тұлғаның дамуына қажетті негізгі 3 нысанды
анықтаймыз. «Ә» бағанындағы 1 сөзді белгілегендер
қол көтеріңіздер. Саны есептеліп тақтаға жазылады.
Енді 2 қасиетті белгілегендеріңіз қол көтеріңіздер .
Тағы да саны есептеліп,тақтаға жазылады.Осылайша
15 қасиет саны тақтаға жазылып, санының көптігіне
қарай 3 қасиет анықталады.
10 слайд
Жеке жұмыс: «Үш қасиет» Қазір біз осы тренинге қатысушылар бірігіп,жеке тұлғаның дамуына қажетті негізгі 3 нысанды анықтаймыз. «Ә» бағанындағы 1 сөзді белгілегендер қол көтеріңіздер. Саны есептеліп тақтаға жазылады. Енді 2 қасиетті белгілегендеріңіз қол көтеріңіздер . Тағы да саны есептеліп,тақтаға жазылады.Осылайша 15 қасиет саны тақтаға жазылып, санының көптігіне қарай 3 қасиет анықталады.
11 слайд
5-жаттығу: «Мен өзімнің ...............
қасиетімді
мақтан етемін»
Шарты: Қазір сіздер 1 минуттай іштей
ойланып,өзіңіздің жақсы
қасиетіңізді айтасыздар.
11 слайд
5-жаттығу: «Мен өзімнің ............... қасиетімді мақтан етемін» Шарты: Қазір сіздер 1 минуттай іштей ойланып,өзіңіздің жақсы қасиетіңізді айтасыздар.
12 слайд
Тәлімдік видеокөрсетілім:
«Өткінші өмір»
12 слайд
Тәлімдік видеокөрсетілім: «Өткінші өмір»
13 слайд
13 слайд
14 слайд
7. Тест: «Мен қандаймын?»
14 слайд
7. Тест: «Мен қандаймын?»
15 слайд
Тест нәтижесі кестесі:
ҚОЙ
15 слайд
Тест нәтижесі кестесі: ҚОЙ
16 слайд
Педагогтерге арналған «Мен қандаймын?» тесті нәтижесі:
9 ұпайдан бастап-Сіз сыпайысыз,айналадағы адамдарға
ұнайсыз,адамдармен араласа білесіз.Достарыңыз көп.
Ескерту: «Жұмсақ ағаш-құртқа жем,
Жұмсақ адам-жұртқа жем»
дегендей жақсы болғаныңыз үшін ешкімнен жәбір шекпеуді
үйреніңіз.
8 ұпай-Сіз кез-келген адамға жақсылық жасай
бермейсіз.Біреулер үшін барлығына
дайынсыз,өкпелетіп алмау үшін бәрімен бірдей болуға
үйреніңіз.
0-3 ұпай: «Жақсылық қылсаң өзіңе
Жамандық қылсаң өзіңе» дегендей өмірде жасаған
әр ісіңіз шеңбер бойымен қайта оралатынын есте сақтаңыз
өз-өзіңізді тәрбиелеумен,жетідірумен айналысу керек.
16 слайд
Педагогтерге арналған «Мен қандаймын?» тесті нәтижесі: 9 ұпайдан бастап-Сіз сыпайысыз,айналадағы адамдарға ұнайсыз,адамдармен араласа білесіз.Достарыңыз көп. Ескерту: «Жұмсақ ағаш-құртқа жем, Жұмсақ адам-жұртқа жем» дегендей жақсы болғаныңыз үшін ешкімнен жәбір шекпеуді үйреніңіз. 8 ұпай-Сіз кез-келген адамға жақсылық жасай бермейсіз.Біреулер үшін барлығына дайынсыз,өкпелетіп алмау үшін бәрімен бірдей болуға үйреніңіз. 0-3 ұпай: «Жақсылық қылсаң өзіңе Жамандық қылсаң өзіңе» дегендей өмірде жасаған әр ісіңіз шеңбер бойымен қайта оралатынын есте сақтаңыз өз-өзіңізді тәрбиелеумен,жетідірумен айналысу керек.
17 слайд
8 –жаттығу: «Егер мен сиқыршы болсам......»
Шарты: «Жақсы сөз-жарым» дегендей қазір
бір-біріңзге мына шырағдарды
жалғастырасыздар.
Шырағдарды ұстаған қатысушы өзін
сиқыршы сезініп, «Егер мен сиқыршы
болсам..............................» деп не жасайтынын
айтады.
Керекті құралдар: шырағдан мен сіріңке
17 слайд
8 –жаттығу: «Егер мен сиқыршы болсам......» Шарты: «Жақсы сөз-жарым» дегендей қазір бір-біріңзге мына шырағдарды жалғастырасыздар. Шырағдарды ұстаған қатысушы өзін сиқыршы сезініп, «Егер мен сиқыршы болсам..............................» деп не жасайтынын айтады. Керекті құралдар: шырағдан мен сіріңке
18 слайд
9-жаттығу: «Жақсылық түймедақтары»
Шарты:: Қатысушылар тақтадағы сары
дөңгелектер жанына сопақшаға
жақсы,мейірімді адам бойындағы
қасиеттерді фломастермен жазып іледі.
Керекті құралдар: көшпелі тақтаға сары
дөңгелектер мен сопақша пішінді ақ парақтар.
18 слайд
9-жаттығу: «Жақсылық түймедақтары» Шарты:: Қатысушылар тақтадағы сары дөңгелектер жанына сопақшаға жақсы,мейірімді адам бойындағы қасиеттерді фломастермен жазып іледі. Керекті құралдар: көшпелі тақтаға сары дөңгелектер мен сопақша пішінді ақ парақтар.
19 слайд
Тәлімдік видеокөрсетілім:
«Жақсылық пен жамандық»
19 слайд
Тәлімдік видеокөрсетілім: «Жақсылық пен жамандық»
20 слайд
20 слайд
21 слайд
11.Рефлексия : «Мен нені
үйрендім?»
21 слайд
11.Рефлексия : «Мен нені үйрендім?»
22 слайд
10. Қорытындылау: «Сиқырлы сөздер»
Керекті құрал: Жүрекше
Шарты: Тренинге қатысушылар
шеңбер бойына тұрып бір-біріне жақсы
тілек
тілеп,алғыс білдіреді.
22 слайд
10. Қорытындылау: «Сиқырлы сөздер» Керекті құрал: Жүрекше Шарты: Тренинге қатысушылар шеңбер бойына тұрып бір-біріне жақсы тілек тілеп,алғыс білдіреді.
23 слайд
23 слайд