СЛАЙД

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық сабақ қамтылған .
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқыту мақсаты А/И1. Әдеби шығарманың композициясы Оқу бағдарламасына сілтеме 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі б

1 слайд
Оқыту мақсаты А/И1. Әдеби шығарманың композициясы Оқу бағдарламасына сілтеме 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау Бағалау критерийлеріБілім алушы Оқушылар сұрақтарға тез әрі дұрыс жауап береді. Оқушылар сандық мәліметтерді сәйкестендіреді. Шығарманың композициялық құрылымына талдау жасайды. Мұқанның өсу жолына мінездеме береді.  «Қажымұқан» сөзін қолданып, бес жолды өлең құрастырады. Отан даңқын, абыройын арттыруға Қажымұқанның қосқан үлестерін салыстырады.

1 слайд

Оқыту мақсаты А/И1. Әдеби шығарманың композициясы Оқу бағдарламасына сілтеме 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау Бағалау критерийлеріБілім алушы Оқушылар сұрақтарға тез әрі дұрыс жауап береді. Оқушылар сандық мәліметтерді сәйкестендіреді. Шығарманың композициялық құрылымына талдау жасайды. Мұқанның өсу жолына мінездеме береді.  «Қажымұқан» сөзін қолданып, бес жолды өлең құрастырады. Отан даңқын, абыройын арттыруға Қажымұқанның қосқан үлестерін салыстырады.

Абай қарасөздері

2 слайд
Абай қарасөздері

2 слайд

Абай қарасөздері

Қара сөзі, қара өлеңі қарымды, Толғайды Абай мұңым менен зарымды. Абай сынды дана туған халықтың, Ұл-қызы да болу керек

3 слайд
Қара сөзі, қара өлеңі қарымды, Толғайды Абай мұңым менен зарымды. Абай сынды дана туған халықтың, Ұл-қызы да болу керек дарынды, - 

3 слайд

Қара сөзі, қара өлеңі қарымды, Толғайды Абай мұңым менен зарымды. Абай сынды дана туған халықтың, Ұл-қызы да болу керек дарынды, - 

Абай Құнанбайұлының неше қарасөзі бар? Қарасөздерінің тақырыбы қандай? Қарасөз жазу себебі неде?

4 слайд
Абай Құнанбайұлының неше қарасөзі бар? Қарасөздерінің тақырыбы қандай? Қарасөз жазу себебі неде?

4 слайд

Абай Құнанбайұлының неше қарасөзі бар? Қарасөздерінің тақырыбы қандай? Қарасөз жазу себебі неде?

Зерттеуші басты кейіпкердің мінезін, басты оқиғаны зерттейді. Баяндап беруші қарасөзде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөл

5 слайд
Зерттеуші басты кейіпкердің мінезін, басты оқиғаны зерттейді. Баяндап беруші қарасөзде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлін талдап айтып береді. Сұрақтар құрастырушы қарасөзде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі бойынша сұрақтар дайындайды. Сұрақтар төменгі және жоғары деңгейлі болуы қажет.

5 слайд

Зерттеуші басты кейіпкердің мінезін, басты оқиғаны зерттейді. Баяндап беруші қарасөзде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлін талдап айтып береді. Сұрақтар құрастырушы қарасөзде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі бойынша сұрақтар дайындайды. Сұрақтар төменгі және жоғары деңгейлі болуы қажет.

Сілтемелер табушы қарасөздерде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөліне сәйкес афоризмдер мен мәтелдерді табады. Бейнелеуші

6 слайд
Сілтемелер табушы қарасөздерде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөліне сәйкес афоризмдер мен мәтелдерді табады. Бейнелеуші - қарасөздерде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөліне байланысты сурет салады. Дәнекер – негізгі идеялар мен мен оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстырады.

6 слайд

Сілтемелер табушы қарасөздерде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөліне сәйкес афоризмдер мен мәтелдерді табады. Бейнелеуші - қарасөздерде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөліне байланысты сурет салады. Дәнекер – негізгі идеялар мен мен оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстырады.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі