слайд жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Қазақстан тарихы” және “құқық ”
негіздері пәндері бойынша педагог
кадрлардың біліктілігіін арттыру
курсынан білім беру бағдарламасындағы
педагогтардың шеберлікті жетілдіру
1 слайд
“ Қазақстан тарихы” және “құқық ” негіздері пәндері бойынша педагог кадрлардың біліктілігіін арттыру курсынан білім беру бағдарламасындағы педагогтардың шеберлікті жетілдіру
2 слайд
2 слайд
3 слайд
СЫНЫП ЖУРНАЛЫНДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕР
•
Мектепте электрондық журнал қосылмаған жағдайда уақытша excel -формадағы үлгіні ( smk.edu.kz
сайтынан жүктеп алу қажет ) және жаңартылған бағдарлама бойынша дайындалған қағаз журналды
толтырады
3
3 слайд
СЫНЫП ЖУРНАЛЫНДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕР • Мектепте электрондық журнал қосылмаған жағдайда уақытша excel -формадағы үлгіні ( smk.edu.kz сайтынан жүктеп алу қажет ) және жаңартылған бағдарлама бойынша дайындалған қағаз журналды толтырады 3
4 слайд
ОҚУШЫ ПОРТФОЛИОСЫ
1. Оқушы портфолиосына жиынтық бағалау
жұмыстары жинақталады.
ОҚУШЫ КҮНДЕЛІГІ
1. Күнделікке кері байланыс жазылуы мүмкін (ата-
ананы баласының білімі туралы хабардар ету
мақсатында).
4 слайд
ОҚУШЫ ПОРТФОЛИОСЫ 1. Оқушы портфолиосына жиынтық бағалау жұмыстары жинақталады. ОҚУШЫ КҮНДЕЛІГІ 1. Күнделікке кері байланыс жазылуы мүмкін (ата- ананы баласының білімі туралы хабардар ету мақсатында).
5 слайд
. Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған
балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім
алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс .
Әрбір мұғалім үшін модерацияға қатысу тиімді болып келеді.
Мүмкіндіктері:
•
балл қою кестесі ескерілмегендіктен дұрыс жауап қабылданбаған, балл қою кестесінде
қате жіберілген, жалпы балл дұрыс есептелмеген,және т.б. жағдайларды анықтау;
•
әріптестердің бағалауды қалай жүргізгенін көру;
•
бағалаудағы өз тәжірибесімен бөлісу;
•
жиынтық бағалаудың дұрыс өтуін, білім алушылардың барлық жауаптарының
есептелуін, мұғалімдер арасында бағалаудың айырмашылықтарын талқылау және түсіну;
•
балл қою кестесіне өзгертулер мен толықтырулардың енгізілуі және білім алушылардың
алған балдарын қайта қарау туралы шешімдер қабылдау.
5 слайд
. Модерация – бағалаудың анықтығы мен дәлдігін қамтамасыз ету үшін қойылған балдарды стандарттау мақсатында тоқсандық жиынтық бағалау бойынша білім алушылардың жұмыстарын талқылап қарастыратын үдеріс . Әрбір мұғалім үшін модерацияға қатысу тиімді болып келеді. Мүмкіндіктері: • балл қою кестесі ескерілмегендіктен дұрыс жауап қабылданбаған, балл қою кестесінде қате жіберілген, жалпы балл дұрыс есептелмеген,және т.б. жағдайларды анықтау; • әріптестердің бағалауды қалай жүргізгенін көру; • бағалаудағы өз тәжірибесімен бөлісу; • жиынтық бағалаудың дұрыс өтуін, білім алушылардың барлық жауаптарының есептелуін, мұғалімдер арасында бағалаудың айырмашылықтарын талқылау және түсіну; • балл қою кестесіне өзгертулер мен толықтырулардың енгізілуі және білім алушылардың алған балдарын қайта қарау туралы шешімдер қабылдау.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
-
8 слайд
-
9 слайд
9 слайд
10 слайд
-
10 слайд
-
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
-
16 слайд
-
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Бөлім: 6.4А Қазақ хандығының Х V І-Х V ІІ
ғасырлардағы дамуы
Сабақтың тақырыбы: Тәуекел хан қазақ
жерлерін біріктіру мақсатында қандай
саясат ұстанды.
Ибраева Кульшат
Салимбаевна
Қазақ тілі мен әдебиет,
тарих пәндерінің
мұғалімі
6.3.1.10-қазақ
хандарының мемлекетті
нығайтудағы рөлін
анықтау. 6.3.2.6-қазақ хандарының
сыртқы саясатын талдау. Оқу
мақсаттары:
22 слайд
Бөлім: 6.4А Қазақ хандығының Х V І-Х V ІІ ғасырлардағы дамуы Сабақтың тақырыбы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды. Ибраева Кульшат Салимбаевна Қазақ тілі мен әдебиет, тарих пәндерінің мұғалімі 6.3.1.10-қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау. 6.3.2.6-қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау. Оқу мақсаттары:
23 слайд
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі
Үй тапсырмасын бекіту мақсатында
оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы
тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты
жауап беру керек.
23 слайд
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі Үй тапсырмасын бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек.
24 слайд
Мәтінмен жұмыс: «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма
(сұрақ) бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс
жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп
болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл
топтық талқылауға ұласады.
24 слайд
Мәтінмен жұмыс: «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар берілген тапсырма (сұрақ) бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.
25 слайд
«Fishbone» әдісі:
«Fishbone» сөзі ағылшын тілінен аударғанда «балық
қаңқасы» немесе «балық сүйегі» дегенді
аңғартады. «Fishbone» стратегиясы – бұл
проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын
қарастыру моделі болып табылады.
25 слайд
«Fishbone» әдісі: «Fishbone» сөзі ағылшын тілінен аударғанда «балық қаңқасы» немесе «балық сүйегі» дегенді аңғартады. «Fishbone» стратегиясы – бұл проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады.
26 слайд
Жеке тапсырма:
«Тарихи диктант» әдісі
(көп нүктенің орнына тиісті
сөздерді қойып, сөйлемді аяқтау)
26 слайд
Жеке тапсырма: «Тарихи диктант» әдісі (көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемді аяқтау)
27 слайд
Картамен жұмыс:
Қазақ-өзбек және орыс мемлекетімен
қарым-қатынастарын орта ғасырлардағы
және қазіргі замандағы дүниежүзі мен
Қазақстанның картасынан Тәуекел хан
басып алған қалаларды көрсетеді.
27 слайд
Картамен жұмыс: Қазақ-өзбек және орыс мемлекетімен қарым-қатынастарын орта ғасырлардағы және қазіргі замандағы дүниежүзі мен Қазақстанның картасынан Тәуекел хан басып алған қалаларды көрсетеді.
28 слайд
«Сиқырлы сандық» әдісі
Мақсаты: Оқушыларды
сабақ соңында бағалауға
пайдаланады.
(сандықтың ішінен сұрақтар алып,
берілген жауаптарына қарай
оқушыларды бағалау)
28 слайд
«Сиқырлы сандық» әдісі Мақсаты: Оқушыларды сабақ соңында бағалауға пайдаланады. (сандықтың ішінен сұрақтар алып, берілген жауаптарына қарай оқушыларды бағалау)
29 слайд
Рефлексия: «Құпия хат» әдісі
Мақсаты: Оқушылардың
қызығушылығын арттыру.
( бір тілек, бір сұрақ)
Үйге тапсырма: «Тәуекел ханның тарихтағы
алатын орны» туралы эссе жазу
29 слайд
Рефлексия: «Құпия хат» әдісі Мақсаты: Оқушылардың қызығушылығын арттыру. ( бір тілек, бір сұрақ) Үйге тапсырма: «Тәуекел ханның тарихтағы алатын орны» туралы эссе жазу