Материалдар / СӨЙЛЕМ . Презентация. 3а - сынып

СӨЙЛЕМ . Презентация. 3а - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне пайдасы тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2019
690
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақмола облысы Зеренді ауданы Өзен жалпы білім беретін орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Базарбаева Айгүл О

1 слайд
Ақмола облысы Зеренді ауданы Өзен жалпы білім беретін орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Базарбаева Айгүл Оразалықызы Қазақ тілі Қазақ тілі 3 - сынып3 - сынып

1 слайд

Ақмола облысы Зеренді ауданы Өзен жалпы білім беретін орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Базарбаева Айгүл Оразалықызы Қазақ тілі Қазақ тілі 3 - сынып3 - сынып

23.10.2018ж

2 слайд
23.10.2018ж

2 слайд

23.10.2018ж

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөйлем туралы түсінік беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау.

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөйлем туралы түсінік беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөйлем туралы түсінік беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау.

Топқа бөліну  1 – топ: Хабарлы сөйлем  2 – топ: Сұраулы сөйлем  3 – топ: Лепті сөйлем

4 слайд
Топқа бөліну  1 – топ: Хабарлы сөйлем  2 – топ: Сұраулы сөйлем  3 – топ: Лепті сөйлем

4 слайд

Топқа бөліну  1 – топ: Хабарлы сөйлем  2 – топ: Сұраулы сөйлем  3 – топ: Лепті сөйлем

Шаттық шеңбері Сәттілік біздер тілейік Мен саған, сен маған Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік

5 слайд
Шаттық шеңбері Сәттілік біздер тілейік Мен саған, сен маған Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік

5 слайд

Шаттық шеңбері Сәттілік біздер тілейік Мен саған, сен маған Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік

Топ ережесі:Топ ережесі:  Сабаққа белсенді қатысу.  Тыныштық сақтау.  Бірі-бірімізді тыңдау.  Өз ойымызды ашық айта білу. 

6 слайд
Топ ережесі:Топ ережесі:  Сабаққа белсенді қатысу.  Тыныштық сақтау.  Бірі-бірімізді тыңдау.  Өз ойымызды ашық айта білу.  Уақытқа бағыну.  Бірігіп жұмыс жасау.

6 слайд

Топ ережесі:Топ ережесі:  Сабаққа белсенді қатысу.  Тыныштық сақтау.  Бірі-бірімізді тыңдау.  Өз ойымызды ашық айта білу.  Уақытқа бағыну.  Бірігіп жұмыс жасау.

«Қаламсап әдісі» Уй жұмысын тексеру

7 слайд
«Қаламсап әдісі» Уй жұмысын тексеру

7 слайд

«Қаламсап әдісі» Уй жұмысын тексеру

Ой қозғау: «ия, жоқ» әдісі 1. Мәтін дегеніміз ... есеп 2. Мәтіннің бөліктері ... болмайды 3. Мәт

8 слайд
Ой қозғау: «ия, жоқ» әдісі 1. Мәтін дегеніміз ... есеп 2. Мәтіннің бөліктері ... болмайды 3. Мәтіндегі сөйлемдердің орындарын ауыстырып айтуға болмайды. 4. Мәтіннің тақырыбы ... болмайды. 5. Мәтін азат жолдан басталып жазылады. 6. Мәтіннің түрлері: ... хабарлы сөйлем ... 7. Әңгімелеу мәтіні ... бір нәрсені, затты сипаттайды және қандай? сұрағына жауап береді. 8. Сипаттау мәтіні ... қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрағына жауап береді. 9. Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді және не үшін? сұрағына жауап береді.

8 слайд

Ой қозғау: «ия, жоқ» әдісі 1. Мәтін дегеніміз ... есеп 2. Мәтіннің бөліктері ... болмайды 3. Мәтіндегі сөйлемдердің орындарын ауыстырып айтуға болмайды. 4. Мәтіннің тақырыбы ... болмайды. 5. Мәтін азат жолдан басталып жазылады. 6. Мәтіннің түрлері: ... хабарлы сөйлем ... 7. Әңгімелеу мәтіні ... бір нәрсені, затты сипаттайды және қандай? сұрағына жауап береді. 8. Сипаттау мәтіні ... қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрағына жауап береді. 9. Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді және не үшін? сұрағына жауап береді.

Топ аралық бағалау

9 слайд
Топ аралық бағалау

9 слайд

Топ аралық бағалау

10 слайд

10 слайд

Қызығушылықты ояту Ребусты шеш: ,,,, ,,, ,, ,, ,, ,,, ,,,,,

11 слайд
Қызығушылықты ояту Ребусты шеш: ,,,, ,,, ,, ,, ,, ,,, ,,,,,

11 слайд

Қызығушылықты ояту Ребусты шеш: ,,,, ,,, ,, ,, ,, ,,, ,,,,,

Жаңа сабақ Сөйлем  Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Сөйлем бір немесе бірн

12 слайд
Жаңа сабақ Сөйлем  Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Сөйлем бір немесе бірнеше сөздерден құралады. Сөйлемдегі сөздер бөлек бөлек жазылады. Сөйлемнің соңына нүкте қойылады. Сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен басталып жазылады. Сөйлемдегі сөздер бір – бірімен мағыналық байланыста болады.  Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері нешеу?  Сөйлемнің түрлерін ата?  Хабарлы сөйлем дегеніміз не?  Сұраулы сөйлем дегеніміз не?  Лепті сөйлем дегеніміз не ?

12 слайд

Жаңа сабақ Сөйлем  Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Сөйлем бір немесе бірнеше сөздерден құралады. Сөйлемдегі сөздер бөлек бөлек жазылады. Сөйлемнің соңына нүкте қойылады. Сөйлемнің бірінші сөзі бас әріппен басталып жазылады. Сөйлемдегі сөздер бір – бірімен мағыналық байланыста болады.  Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері нешеу?  Сөйлемнің түрлерін ата?  Хабарлы сөйлем дегеніміз не?  Сұраулы сөйлем дегеніміз не?  Лепті сөйлем дегеніміз не ?

Сөйлем түрлерін ажырат  1. Сабағын, Кәмила, болды, орындап.  2. Алақай, басталды, футбол, ойыны.  3. Машинамен, ба, бара

13 слайд
Сөйлем түрлерін ажырат  1. Сабағын, Кәмила, болды, орындап.  2. Алақай, басталды, футбол, ойыны.  3. Машинамен, ба, барамыз, саябаққа.

13 слайд

Сөйлем түрлерін ажырат  1. Сабағын, Кәмила, болды, орындап.  2. Алақай, басталды, футбол, ойыны.  3. Машинамен, ба, барамыз, саябаққа.

Топ аралық бағалау

14 слайд
Топ аралық бағалау

14 слайд

Топ аралық бағалау

1. Білім, кітап, бұлақ. 2. Кітап - білім бұлағы. Сөйлемге тән белгілерді есіңе түсір: 1-жаттығу Қайсысы сөйлем? Неліктен?

15 слайд
1. Білім, кітап, бұлақ. 2. Кітап - білім бұлағы. Сөйлемге тән белгілерді есіңе түсір: 1-жаттығу Қайсысы сөйлем? Неліктен?

15 слайд

1. Білім, кітап, бұлақ. 2. Кітап - білім бұлағы. Сөйлемге тән белгілерді есіңе түсір: 1-жаттығу Қайсысы сөйлем? Неліктен?

Басбармақ Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай =

16 слайд
Басбармақ Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

16 слайд

Басбармақ Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Дәптермен жұмыс: Қазанның жиырма үші Сөйлем Шш Шш Шш Шш Шш

17 слайд
Дәптермен жұмыс: Қазанның жиырма үші Сөйлем Шш Шш Шш Шш Шш  

17 слайд

Дәптермен жұмыс: Қазанның жиырма үші Сөйлем Шш Шш Шш Шш Шш  

2-жаттығу. Сөйлемде сөздер бір – бірімен қалай байланысады? 1. Кітап, оқы, көп. 2. Сендер, білім, кітап, көмектеседі, болу.

18 слайд
2-жаттығу. Сөйлемде сөздер бір – бірімен қалай байланысады? 1. Кітап, оқы, көп. 2. Сендер, білім, кітап, көмектеседі, болу.

18 слайд

2-жаттығу. Сөйлемде сөздер бір – бірімен қалай байланысады? 1. Кітап, оқы, көп. 2. Сендер, білім, кітап, көмектеседі, болу.

Сергіту сәті Сұрақтар:  Кім үлкенге амандасып сәлем береді?  Кім мектепте айғайлап тәртіп бұзады?  Әділ, әрі шыншыл боп кім

19 слайд
Сергіту сәті Сұрақтар:  Кім үлкенге амандасып сәлем береді?  Кім мектепте айғайлап тәртіп бұзады?  Әділ, әрі шыншыл боп кім қалғысы келеді?  Кім өкпешіл, ұрысқақ?  Тату дос боп жүретін, досымен бөлісетін кім?  Жаман сөз айтып, біреуді ренжітетін кім?  Ойында ренжіп көз жасын көл қылатын кім?  Барлығына болысып, үлкенге құрмет көрсетіп, сыйлап жол беретін кім? Жауаптар:  “ Мен, мен және менің достарым”  “ Жоқ. Мен емес, менің достарым емес”

19 слайд

Сергіту сәті Сұрақтар:  Кім үлкенге амандасып сәлем береді?  Кім мектепте айғайлап тәртіп бұзады?  Әділ, әрі шыншыл боп кім қалғысы келеді?  Кім өкпешіл, ұрысқақ?  Тату дос боп жүретін, досымен бөлісетін кім?  Жаман сөз айтып, біреуді ренжітетін кім?  Ойында ренжіп көз жасын көл қылатын кім?  Барлығына болысып, үлкенге құрмет көрсетіп, сыйлап жол беретін кім? Жауаптар:  “ Мен, мен және менің достарым”  “ Жоқ. Мен емес, менің достарым емес”

4-жаттығу. Ертегіні оқы. Неше сөйлем бар екенін анықта. Арыстан мен түлкі Арыстан қартаяды ол бұрынғы

20 слайд
4-жаттығу. Ертегіні оқы. Неше сөйлем бар екенін анықта. Арыстан мен түлкі Арыстан қартаяды ол бұрынғыдай аң аулай алмайтын халге жетеді енді аңдарды айламен аулағысы келеді. • Сөйлемдерді тиісті тыныс белгісін қойып көшіріп жаз. • Ертегіні жалғастыр.

20 слайд

4-жаттығу. Ертегіні оқы. Неше сөйлем бар екенін анықта. Арыстан мен түлкі Арыстан қартаяды ол бұрынғыдай аң аулай алмайтын халге жетеді енді аңдарды айламен аулағысы келеді. • Сөйлемдерді тиісті тыныс белгісін қойып көшіріп жаз. • Ертегіні жалғастыр.

21 слайд

21 слайд

Топ аралық бағалау

22 слайд
Топ аралық бағалау

22 слайд

Топ аралық бағалау

5 – жаттығу. Өлеңді оқы. Нүкте деген – пайымды, Батыл тыныс белгісі, Аяқтамай ойыңды,

23 слайд
5 – жаттығу. Өлеңді оқы. Нүкте деген – пайымды, Батыл тыныс белгісі, Аяқтамай ойыңды, Келмейді оның көнгісі.   Жазып жатқан кездерде Асықпай – ақ күтеді. Небір ғажап сөздер де Сол нүктемен бітеді. • Нүкте не үшін керек? • Нүктеден басқа тағы қандай тыныс белгілерін білесің?

23 слайд

5 – жаттығу. Өлеңді оқы. Нүкте деген – пайымды, Батыл тыныс белгісі, Аяқтамай ойыңды, Келмейді оның көнгісі.   Жазып жатқан кездерде Асықпай – ақ күтеді. Небір ғажап сөздер де Сол нүктемен бітеді. • Нүкте не үшін керек? • Нүктеден басқа тағы қандай тыныс белгілерін білесің?

Көрініс: Сөйлемнің түрлері

24 слайд
Көрініс:  Сөйлемнің түрлері

24 слайд

Көрініс:  Сөйлемнің түрлері

“ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА” Сөйлемдер Лепті Сұраулы Хабарлы Самал қайда барасың? Өркенің өссін қарағым! Қыс келді. Ауа райы қандай

25 слайд
“ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА” Сөйлемдер Лепті Сұраулы Хабарлы Самал қайда барасың? Өркенің өссін қарағым! Қыс келді. Ауа райы қандай тамаша!

25 слайд

“ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА” Сөйлемдер Лепті Сұраулы Хабарлы Самал қайда барасың? Өркенің өссін қарағым! Қыс келді. Ауа райы қандай тамаша!

6 – жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құра. Сөйлемдерді оқы. Ат жарысы басталды. - Алда келе жатқан кім? - Болат,

26 слайд
6 – жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құра. Сөйлемдерді оқы. Ат жарысы басталды. - Алда келе жатқан кім? - Болат, бас қамшыны , бас!  

26 слайд

6 – жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құра. Сөйлемдерді оқы. Ат жарысы басталды. - Алда келе жатқан кім? - Болат, бас қамшыны , бас!  

Топ аралық бағалау

27 слайд
Топ аралық бағалау

27 слайд

Топ аралық бағалау

7 – жаттығу. 6 – жаттығудағы сөйлемдерді тиісті үйге кіргізіп, оның себебін дәлелде.

28 слайд
7 – жаттығу. 6 – жаттығудағы сөйлемдерді тиісті үйге кіргізіп, оның себебін дәлелде.

28 слайд

7 – жаттығу. 6 – жаттығудағы сөйлемдерді тиісті үйге кіргізіп, оның себебін дәлелде.

СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Жаңа сабақты бекіту:

29 слайд
СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Жаңа сабақты бекіту:

29 слайд

СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Жаңа сабақты бекіту:

30 слайд

30 слайд

Бағалау : Өзін-өзі бағалау Топ ішінде бағалау Топ аралық бағалау

31 слайд
Бағалау : Өзін-өзі бағалау Топ ішінде бағалау Топ аралық бағалау “ Білім ағашына”өзіңді орналастыр.

31 слайд

Бағалау : Өзін-өзі бағалау Топ ішінде бағалау Топ аралық бағалау “ Білім ағашына”өзіңді орналастыр.

Не білдім? Нені үйрендім? Не білгім келеді?

32 слайд
Не білдім? Нені үйрендім? Не білгім келеді?

32 слайд

Не білдім? Нені үйрендім? Не білгім келеді?

33 слайд

33 слайд

СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Аяқталған ойды білдіреді Бас әріптен басталады Сөзден құралады Сөздер бөлек жазыладыҮш түрі болады Хабарлы

34 слайд
СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Аяқталған ойды білдіреді Бас әріптен басталады Сөзден құралады Сөздер бөлек жазыладыҮш түрі болады Хабарлы Сұраулы Лепті нүкте сұрау белгісі леп белгісі

34 слайд

СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Аяқталған ойды білдіреді Бас әріптен басталады Сөзден құралады Сөздер бөлек жазыладыҮш түрі болады Хабарлы Сұраулы Лепті нүкте сұрау белгісі леп белгісі

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ