Материалдар / Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөәлеу қабілеті бұзылған балалар туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
2351
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар Орындағандар: Қараева Г. Жаңбырбай М Т

1 слайд
Тақырыбы: Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар Орындағандар: Қараева Г. Жаңбырбай М Тексерген: Мажинов Б.М.

1 слайд

Тақырыбы: Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар Орындағандар: Қараева Г. Жаңбырбай М Тексерген: Мажинов Б.М.

Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшелігі Сөйлеу тіліндегі мүкістердің патологиялық дәрежелеріне, белгілі

2 слайд
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшелігі Сөйлеу тіліндегі мүкістердің патологиялық дәрежелеріне, белгілі бір мүшелерінің атқаратын қызметтерінің бұзылуына, зақымдануының уақытына, басты кемістіктердің ықпалынан пайда болатын екінші бір ақаулықтардың көрінуіне байланысты олардың бір-бірінен айырмашылықтары да әр алуан болып келеді.

2 слайд

Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшелігі Сөйлеу тіліндегі мүкістердің патологиялық дәрежелеріне, белгілі бір мүшелерінің атқаратын қызметтерінің бұзылуына, зақымдануының уақытына, басты кемістіктердің ықпалынан пайда болатын екінші бір ақаулықтардың көрінуіне байланысты олардың бір-бірінен айырмашылықтары да әр алуан болып келеді.

Тіл бұзылуының себептері: I.Органикалық – түрлі зақымдардың нәтижесінде тіл аппараты мен жүйке жүйесінің бөлімдерінің бұзылу

3 слайд
Тіл бұзылуының себептері: I.Органикалық – түрлі зақымдардың нәтижесінде тіл аппараты мен жүйке жүйесінің бөлімдерінің бұзылуы.   II. Функциональдық – мұнда органикалық зақымдану болмайды, тек сөйлеу механизмдерінің функциясы бұзылады.

3 слайд

Тіл бұзылуының себептері: I.Органикалық – түрлі зақымдардың нәтижесінде тіл аппараты мен жүйке жүйесінің бөлімдерінің бұзылуы.   II. Функциональдық – мұнда органикалық зақымдану болмайды, тек сөйлеу механизмдерінің функциясы бұзылады.

•Фонетикалық бұзылулар – бір дыбысты немесе бір топқа жататын дыбыстарды айта алмау (ызың, шұғыл, тіл ортасы, тіл алды дыбыст

4 слайд
•Фонетикалық бұзылулар – бір дыбысты немесе бір топқа жататын дыбыстарды айта алмау (ызың, шұғыл, тіл ортасы, тіл алды дыбыстардың бұзылуы; дауыссыз дыбыстардың қатаң – ұяң – үнді айтылуының бұзылуы, дыбыстарды дұрыс қабылдау қабілетінің бұзылуы). Бұған дислалия, дизартрия, фонетикалық- фонематикалық жетілмеу жатады.

4 слайд

•Фонетикалық бұзылулар – бір дыбысты немесе бір топқа жататын дыбыстарды айта алмау (ызың, шұғыл, тіл ортасы, тіл алды дыбыстардың бұзылуы; дауыссыз дыбыстардың қатаң – ұяң – үнді айтылуының бұзылуы, дыбыстарды дұрыс қабылдау қабілетінің бұзылуы). Бұған дислалия, дизартрия, фонетикалық- фонематикалық жетілмеу жатады.

Лексикалық-грамматикалық бұзылулар. Бұған енетіндер: шектеулі сөздік қор, жадағай фраза; фразадағы және сөйлемдегі сөздер

5 слайд
Лексикалық-грамматикалық бұзылулар. Бұған енетіндер: шектеулі сөздік қор, жадағай фраза; фразадағы және сөйлемдегі сөздердің өзара қиыспауы, шылаулар мен жалғау-жұрнақтарды қате қолдану (сөйлеудің жалпы жетілмеуі).

5 слайд

Лексикалық-грамматикалық бұзылулар. Бұған енетіндер: шектеулі сөздік қор, жадағай фраза; фразадағы және сөйлемдегі сөздердің өзара қиыспауы, шылаулар мен жалғау-жұрнақтарды қате қолдану (сөйлеудің жалпы жетілмеуі).

•Сөйлеудің жүйелі бұзылуы: •сөйлеу мүмкін емес немесе былдырлау мүмкіндігі ғана болады, мысалы, алалия және афазия.

6 слайд
•Сөйлеудің жүйелі бұзылуы: •сөйлеу мүмкін емес немесе былдырлау мүмкіндігі ғана болады, мысалы, алалия және афазия.

6 слайд

•Сөйлеудің жүйелі бұзылуы: •сөйлеу мүмкін емес немесе былдырлау мүмкіндігі ғана болады, мысалы, алалия және афазия.

Туа пайда болатын кемістікке жататындар: 1.прогнатия -жоғары жақ төменгі жақтан алға шығып тұрады; 2.прогения – төменгі жақты

7 слайд
Туа пайда болатын кемістікке жататындар: 1.прогнатия -жоғары жақ төменгі жақтан алға шығып тұрады; 2.прогения – төменгі жақтың алға шығуы; тістердің дұрыс орналаспауы; 3.еріннің түрлі кемістіктері; 4.таңдай параличі;

7 слайд

Туа пайда болатын кемістікке жататындар: 1.прогнатия -жоғары жақ төменгі жақтан алға шығып тұрады; 2.прогения – төменгі жақтың алға шығуы; тістердің дұрыс орналаспауы; 3.еріннің түрлі кемістіктері; 4.таңдай параличі;

•Жүре пайда болатын кемістікке жататындар: •сүйектер мен бұлшық еттердің зақымдалуының нәтижесінде артикуляциялық аппаратта

8 слайд
•Жүре пайда болатын кемістікке жататындар: •сүйектер мен бұлшық еттердің зақымдалуының нәтижесінде артикуляциялық аппаратта пайда болатын түрлі кемістіктер.

8 слайд

•Жүре пайда болатын кемістікке жататындар: •сүйектер мен бұлшық еттердің зақымдалуының нәтижесінде артикуляциялық аппаратта пайда болатын түрлі кемістіктер.

•Тұтығу – ең ауыр кесел. •Оның себептері: •Қорқу; •Баланың түрлі инфекциялық аурулармен жиі ауруы; • Ата-анасының тұтығуы;

9 слайд
•Тұтығу – ең ауыр кесел. •Оның себептері: •Қорқу; •Баланың түрлі инфекциялық аурулармен жиі ауруы; • Ата-анасының тұтығуы; •Шамадан тыс жазалау әдістерін қолдану.

9 слайд

•Тұтығу – ең ауыр кесел. •Оның себептері: •Қорқу; •Баланың түрлі инфекциялық аурулармен жиі ауруы; • Ата-анасының тұтығуы; •Шамадан тыс жазалау әдістерін қолдану.

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд