Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар
Орындағандар: Қараева Г.
Жаңбырбай М
Тексерген: Мажинов Б.М.
1 слайд
Тақырыбы: Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар Орындағандар: Қараева Г. Жаңбырбай М Тексерген: Мажинов Б.М.
2 слайд
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың
ерекшелігі
Сөйлеу тіліндегі мүкістердің патологиялық
дәрежелеріне, белгілі бір мүшелерінің атқаратын
қызметтерінің бұзылуына, зақымдануының
уақытына, басты кемістіктердің ықпалынан пайда
болатын екінші бір ақаулықтардың көрінуіне
байланысты олардың бір-бірінен
айырмашылықтары да әр алуан болып келеді.
2 слайд
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшелігі Сөйлеу тіліндегі мүкістердің патологиялық дәрежелеріне, белгілі бір мүшелерінің атқаратын қызметтерінің бұзылуына, зақымдануының уақытына, басты кемістіктердің ықпалынан пайда болатын екінші бір ақаулықтардың көрінуіне байланысты олардың бір-бірінен айырмашылықтары да әр алуан болып келеді.
3 слайд
Тіл бұзылуының себептері:
I.Органикалық – түрлі зақымдардың
нәтижесінде тіл аппараты мен жүйке
жүйесінің бөлімдерінің бұзылуы.
II. Функциональдық – мұнда органикалық
зақымдану болмайды, тек сөйлеу
механизмдерінің функциясы бұзылады.
3 слайд
Тіл бұзылуының себептері: I.Органикалық – түрлі зақымдардың нәтижесінде тіл аппараты мен жүйке жүйесінің бөлімдерінің бұзылуы. II. Функциональдық – мұнда органикалық зақымдану болмайды, тек сөйлеу механизмдерінің функциясы бұзылады.
4 слайд
•Фонетикалық бұзылулар – бір дыбысты
немесе бір топқа жататын дыбыстарды айта
алмау (ызың, шұғыл, тіл ортасы, тіл алды
дыбыстардың бұзылуы; дауыссыз
дыбыстардың қатаң – ұяң – үнді
айтылуының бұзылуы, дыбыстарды дұрыс
қабылдау қабілетінің бұзылуы). Бұған
дислалия, дизартрия, фонетикалық-
фонематикалық жетілмеу жатады.
4 слайд
•Фонетикалық бұзылулар – бір дыбысты немесе бір топқа жататын дыбыстарды айта алмау (ызың, шұғыл, тіл ортасы, тіл алды дыбыстардың бұзылуы; дауыссыз дыбыстардың қатаң – ұяң – үнді айтылуының бұзылуы, дыбыстарды дұрыс қабылдау қабілетінің бұзылуы). Бұған дислалия, дизартрия, фонетикалық- фонематикалық жетілмеу жатады.
5 слайд
Лексикалық-грамматикалық
бұзылулар.
Бұған енетіндер: шектеулі сөздік қор,
жадағай фраза; фразадағы және
сөйлемдегі сөздердің өзара қиыспауы,
шылаулар мен жалғау-жұрнақтарды қате
қолдану (сөйлеудің жалпы жетілмеуі).
5 слайд
Лексикалық-грамматикалық бұзылулар. Бұған енетіндер: шектеулі сөздік қор, жадағай фраза; фразадағы және сөйлемдегі сөздердің өзара қиыспауы, шылаулар мен жалғау-жұрнақтарды қате қолдану (сөйлеудің жалпы жетілмеуі).
6 слайд
•Сөйлеудің жүйелі бұзылуы:
•сөйлеу мүмкін емес немесе былдырлау
мүмкіндігі ғана болады, мысалы, алалия
және афазия.
6 слайд
•Сөйлеудің жүйелі бұзылуы: •сөйлеу мүмкін емес немесе былдырлау мүмкіндігі ғана болады, мысалы, алалия және афазия.
7 слайд
Туа пайда болатын кемістікке жататындар:
1.прогнатия -жоғары жақ төменгі жақтан алға
шығып тұрады;
2.прогения – төменгі жақтың алға шығуы;
тістердің дұрыс орналаспауы;
3.еріннің түрлі кемістіктері;
4.таңдай параличі;
7 слайд
Туа пайда болатын кемістікке жататындар: 1.прогнатия -жоғары жақ төменгі жақтан алға шығып тұрады; 2.прогения – төменгі жақтың алға шығуы; тістердің дұрыс орналаспауы; 3.еріннің түрлі кемістіктері; 4.таңдай параличі;
8 слайд
•Жүре пайда болатын кемістікке
жататындар:
•сүйектер мен бұлшық еттердің
зақымдалуының нәтижесінде
артикуляциялық аппаратта пайда болатын
түрлі кемістіктер.
8 слайд
•Жүре пайда болатын кемістікке жататындар: •сүйектер мен бұлшық еттердің зақымдалуының нәтижесінде артикуляциялық аппаратта пайда болатын түрлі кемістіктер.
9 слайд
•Тұтығу – ең ауыр кесел.
•Оның себептері:
•Қорқу;
•Баланың түрлі инфекциялық аурулармен
жиі ауруы;
• Ата-анасының тұтығуы;
•Шамадан тыс жазалау әдістерін қолдану.
9 слайд
•Тұтығу – ең ауыр кесел. •Оның себептері: •Қорқу; •Баланың түрлі инфекциялық аурулармен жиі ауруы; • Ата-анасының тұтығуы; •Шамадан тыс жазалау әдістерін қолдану.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд