1 слайд
Шығармашылық тақырыбы: Сөйлеу тілі
дамымаған балаларға экологиялық тәрбие беру
арқылы эстетикалық қабілеттерін қалыптастыру
жолдары
Тәрбиеші :Джидебаева З.
2 слайд
•
ХХІ ғасыр - білім бәсекесі ғасыры. Әлемді
білім кеңістігінің ұлан ғайырлығы
сондай,мұғалім,тәрбиешінің аса зор
мәдениеттілік пен білімділікке үнемі
ұмтылысы, педагогикалық, әдістемелік
деңгейінің жоғарғы болуын қадағалауды
талап етеді. Болашаққа біздің қадам енді
басталды,оның қандай болуы сіз бен бізге
баланысты.
•
Н.Ә.Назарбаев
3 слайд
Қазіргі таңдағы еліміздегі және шет елдің ғалымдарының зерттеулері бойынша дамуында түрлі кемістігі бар балалардың
саны жоғарылап өсуде.Соның ішінде сөйлеу тілі бұзылған балалардың саны жоғары деңгейде екені анықталды. Біздің
басты мақсатымыз-осы балалардың мүмкіндіктерін анықтау, оқыту, тәрбиелеу, түзету жұмыстарын жүргізу.
4 слайд
Дүние есігін ашқан сәби түрлі
дыбыстарды естіп , ажырата
бастайды. Адамдардың әңгімесі,
жапырақтардың сыбдыры,
құстардың сайрағаны секілді. Уақыт
өте сол дыбыстарды ауызекі
дыбыстау арқылы сөйлеу дәрежесіне
жетеді.
5 слайд
Тіл кемістігін түзеуде баламен неғұрлым
жиі әрі жеткілікті түрде оқыту,
түзету,тәрбие жұмыстарының маңызы зор.
Баламен неғұрлым көбірек сөйлесіп, оны
диалогқа тарта білу қажет.Сол арқылы
оның сөздік қоры қалыптасады. Тек
баланың дұрыс сөйлеуін ғана бақыламай,
тәрбиеші өзінің де құлаққа жағымды,
дыбыстарды анық, мәнді етіп айтуына
үлкен мән беріледі .
6 слайд
Егер бала дұрыс, анық түрде дыбыстарды
айтып сөйлей білсе, ол оның өз-өзіне деген
сенімін күшейтеді, ал керісінше тілінде
кемістігі бар бала өзін өзгелерден кем
санап, көп сөйлемеуге тырысып, қуыстана
бастайды. Ол өз кезегінде баланың тұлға
ретінде қалыптасуына кері әсерін
тигізетіні анық
7 слайд
Сол орайда мен биылғы шығармашылық
тақырыбымды : «Сөйлеу тілі дамымаған
балаларға экологиялық тәрбие беру арқылы
эстетикалық қабілеттерін қалыптастыру
жолдары»деп алдым. Экология тәрбие
жұмысын ұйымдастыруда тәрбиенің негізгі
салалары болып табылатын
адамгершілік,эстетикалық
еңбек,имандылық тәрбиелерін сабақтастыра
жүргізе отырып балалардың сөйлеу тілдерін
дамыту басшылыққа алынады.
8 слайд
Тәуелсіз Қазақстан Республикасының
дамуы стратегиясында көрсетілгендей,
жас ұрпаққа экологиялық білім мен тәрбие
беруді жетілдіру педагогика ғылымында
негізгі міндеттердің бірі болып саналады.
Ендеше, экологиялық тәрбие жұмысын
мектеп жасына дейінгі балалардан бастап
жүргізу - бүгінгі күннің өмірлік
талабынан, табиғи қажеттіліктен туындап
отырған мәселе.
9 слайд
Экологиялық тәрбие берудің басты мақсаты бала
бойында азаматтың барын,ғылыми,білім,көзқарас
пен сенім жүйесін орнықтыру болып табылады.
Бұл қоршаған ортамен қарым-қатынаста
тәртіптілік,ұқыптылық ережелерін
орындау,табиғатты аялап,оған қамқорлық таныту
қабілетін дамытуда негізделеді. Балалардың сөйлеу
тілін дамытуда экологиялық тәрбие жұмысы
мынадай міндеттердің негізінде жүзеге
асырылады.
10 слайд
Балаларды өсімдіктер мен жануарды
күтіп баптауға баулу,олардың бойында
қабілет пен икемділікті орнықтыру.
Табиғаттың сан-алуан сырларымен
байлықтары жөнінде эстетикалық және
ұлт жандылық сезімдерін дамыту.
- Табиғатта барлық нәрсенің бір-бірімен
өзара байланыста болатынын түсіндіру
және осы байланысты күнделікті өмірде
ескеру қажеттігін үйретіп отыру
11 слайд
В.А. Сухомлинский: « Табиғат әдемілігі бала жанының тазалығын
тәрбиелеу мен жан дүниесін дамытуда үлкен орын алады,» - деген .
Осы сынды оқыту мазмұнындағы шығармаларды экологиялық
тәрбиеге тірек ету – менің басты міндетім деп санаймын ..
12 слайд
Сабақтың тақырыбы:Құстың қауырсыны кімге барады?
Мақсаты:Құстардың қысқы тіршілігі және қыстайтын құстар
туралытүсінік беру. Балалардың логикалық ойлауын,тілін,сөздік қорын ,
есте сақтау қабілеттерін дамыту.Құстарды қорғауға, ұясын бұзбауға
тәрбиелеу.
13 слайд
Дидактикалық ойын «Гүлдер алаңы»
Мақсаты:Егістегі гүлдер туралы ой қалыптастыру, гүлге сипат беру,
қайда өседі, аттарын ажырату арқылы сөйлеу тілдерін дамыту
14 слайд
Дидактикалық ойын «Ағаш»
Мақсаты:Табиғатта болатын өзгерістерді білу. Ағаштың
құрылымымен таныстыру. . Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін
дамыту. Сөздік қорын көбейту
15 слайд
«Табиғат – асыл қазынам»
Мақсаты: Балаларды табиғатты аялауға, қорғауға баулу және қоршаған
ортаны ластанудан сақтауға тәрбиелеу,Серуендеу арқылы сөйлеу тілін
дамыту
16 слайд
Су-Джок терапия
ХХ ғасырдың аяғында Сеул халық университетінің профессоры Пак Чже Ву өзінің шығыс медицинасын зерттеу
жұмысы барысындағы жаңалығы ретінде, адамдардың өзін-өзі түрлі кеселдерден емдей алатындай ерекше
әдістемелерін паш етті. Ол әдістеме «су джок» (корей тілінен аударғанда «су» — алақан, «джок» — табан) деп
аталды«Су Джок» терапиясын пайдалана отырып: бұдыр-бұдыр шарлармен, қыры бар қарындашпен екі
алақанның ортасына салып айналдыру арқылы жұмыс жасаймыз. Жеке және топпен балалардың өз бетімен
саусақтарына массаж жасауға дағдыландырамыз.
17 слайд
Мәселен, сырты бұдыр кішкене шар немесе
жаңғақты алақанға салып айналдыру арқылы
баланың ұсақ моторикасын дамытамыз. Яғни,
бұл саусақтарға массаждың бір түрі. Сол
секілді карандаш, пластилин, мозайкамен
жұмыс та, құмды,қиыршық тасты уыстау,
тиындарды іріктеу, көз алдына елестету
арқылы ауаға белгілі бір бейненің суретін
салу- саусақ қимылын жетілдірудің, ми
жұмысын жақсартудың және сөйлеу тілін
дамытудың бірден бір жолы
18 слайд
19 слайд
20 слайд
21 слайд
22 слайд
23 слайд
24 слайд
25 слайд
26 слайд
27 слайд
28 слайд
29 слайд
30 слайд
31 слайд
Тәуелсіз еліміздің ертеңі-балғындардың
ақылды, өз-өзіне сенімді, дені сау, зерек болып
өсуі дұрыс ,анық сөйлеуі-ортақ мүддеміз.
Міне, осы бағытта біз ең тиімді, ең дамыған,
ең керемет тәсілдерді қолданамыз. Өз
жұмысымыздың жақсы нәтижесін көргенде,
бізден бақытты жан жоқ. Бұл жұмысымызды
одан әрі инновациялық тұрғыда дамыта
бермекпіз.
Қорыта келгенде:
32 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз