Сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар балаларды оқытуды ұйымдастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжі
Математика, информатика және технология кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: Бастауыш сынып математикасындағы логикалық
есептерді шығару тәсілдері.
Орындаған:М.С.Какимов
4с ҚМБ тобы студенті
Ғылыми жетекшісі:Н.Е.Ибатова
Орал 2017жыл
1 слайд
Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледжі Математика, информатика және технология кафедрасы КУРСТЫҚ ЖҰМЫС Тақырыбы: Бастауыш сынып математикасындағы логикалық есептерді шығару тәсілдері. Орындаған:М.С.Какимов 4с ҚМБ тобы студенті Ғылыми жетекшісі:Н.Е.Ибатова Орал 2017жыл
2 слайд
МАЗМҰНЫ
І. КІРІСПЕ..........................................................................................................................2-3
І ТАРАУ.
1.1. Логикалық есептерді шығару барысында оқушыларды
ойлауға үйрету жолдары........................................................................................................................5-6
1.2. Бастауыш мектеп оқушыларының логикалық ойлау тәсілдерін
дамыту...............................................................................................................................................................7-17
ІІ ТАРАУ.
2.1. Логикалық есептер жүйесі мен шығару жолдары. .........................................................................18-
31
2.2. Педагогикалық іс-тәжірибе нәтижелері..............................................................................................32-
35
ІІІ. ҚОРЫТЫНДЫ................................................................................................................36
IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..............................................................................37
ҚОСЫМШАЛАР
2 слайд
МАЗМҰНЫ І. КІРІСПЕ..........................................................................................................................2-3 І ТАРАУ. 1.1. Логикалық есептерді шығару барысында оқушыларды ойлауға үйрету жолдары........................................................................................................................5-6 1.2. Бастауыш мектеп оқушыларының логикалық ойлау тәсілдерін дамыту...............................................................................................................................................................7-17 ІІ ТАРАУ. 2.1. Логикалық есептер жүйесі мен шығару жолдары. .........................................................................18- 31 2.2. Педагогикалық іс-тәжірибе нәтижелері..............................................................................................32- 35 ІІІ. ҚОРЫТЫНДЫ................................................................................................................36 IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР..............................................................................37 ҚОСЫМШАЛАР
3 слайд
Зерттеудің өзектілігі: Математика сабағында логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың
белсенділігі мен қызығушылығын арттыру үшін жұмыстану.Логикалық ойлау қабілетін және кеңістікті
елестете білуге қажетті элементтерді құрастыра білу.
Жалпылау, синтездеу, сұрыптау, салыстыру сияқты ойлана білуіне
қабілеттілігін қалыптастыру.
Мектептегі математика курсының негізгі мазмұны бойынша
математикалық білім мен іскерлігінің белгілі бір жүйесін оқушыларға
жеткізе білу.
Өмірде күнделікті кездесетін оңай есептерді шешу үшін және басқа да пәндерде қолдану мақсатында
қажетті математикалық біліктілік пен дағдыларды оқушыларда қалыптастыру
Зерттеу жұмысының мақсаты: бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді
шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету.
Зерттеу жұмысының міндеттері:
- іс-әрекет туралы жасау
- Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту
- Математика сабағына қызығушылығын арттыру
Зерттеу жұмысының болжамы: Егер, бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді
шығару арқылы оқушылардың ойлауы дамытылатын болса, онда олардың математикадан білім деңгейі
жоғарылайды, өйткені пәнге деген ынтасы оянып, қызығушылығы нәтижелі қалыптасады.
Зерттеу объектісі: бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқыту процесі.
3 слайд
Зерттеудің өзектілігі: Математика сабағында логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын арттыру үшін жұмыстану.Логикалық ойлау қабілетін және кеңістікті елестете білуге қажетті элементтерді құрастыра білу. Жалпылау, синтездеу, сұрыптау, салыстыру сияқты ойлана білуіне қабілеттілігін қалыптастыру. Мектептегі математика курсының негізгі мазмұны бойынша математикалық білім мен іскерлігінің белгілі бір жүйесін оқушыларға жеткізе білу. Өмірде күнделікті кездесетін оңай есептерді шешу үшін және басқа да пәндерде қолдану мақсатында қажетті математикалық біліктілік пен дағдыларды оқушыларда қалыптастыру Зерттеу жұмысының мақсаты: бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету. Зерттеу жұмысының міндеттері: - іс-әрекет туралы жасау - Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту - Математика сабағына қызығушылығын арттыру Зерттеу жұмысының болжамы: Егер, бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушылардың ойлауы дамытылатын болса, онда олардың математикадан білім деңгейі жоғарылайды, өйткені пәнге деген ынтасы оянып, қызығушылығы нәтижелі қалыптасады. Зерттеу объектісі: бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқыту процесі.
4 слайд
Зерттеу пәні: бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді қолдану арқылы
оқушылардың ойлауын дамыту жолдары мен әдістері.
Зерттеу жұмысының мақсатына және болжамына сәйкес зерттеудің төмендегідей міндеттері
анықталды:
1. Зерттеу тақырыбына байланысты әдебиеттермен танысып, оларға әдістемелік тұрғыдан шолу жасау.
2. Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару
арқылы оқушылардың ойлауын дамыту мүмкіндіктерін анықтау;
3. Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару
арқылы оқушылардың ойлауын дамытудың әдістемесінжәне оның
тиімділігін тексеру;
Зерттеу жұмысының теориялық маңызы: Онда ізденушінің ақпараттарды жинау және өңдеу
әдістері, қолданылған ғылыми – практикалық деректер, ғалымдардың тегі, аты-жөні, зерттеуді
жүргізуге көбірек ықпал жасаған ғалымдардың еңбектері туралы жазылады.
Педагог ғалымдар, атап айтқанда, Н.Н.Поспелов, Ю.А.Петров, А.Н.Леонтьев, И.А.Гибш «Логикалық
ойлау» ұғымына нақты аныктама берген. Олардың пікірлерін жүйелесек, «логикалық ойлау» дегеніміз
- логика заңдылықтарын пайдала отырып ұғымдарды, ой-пікірлерді, тұжырымдарды қолдануға
негізделген ойлаудың бір түрі.
Зерттеу жұмысының практикалық маңызы: логикалық есептер мен жаттығуларының кейбір
мұғалімдер мен әдіскерлердің іс-тәжірибеде
қолданылуында және орта мектептерді бастауыш сыныптарында пайдалануға болатындығында.
Зерттеу жұмысының әдістері: ғылыми-педагогикалық әдістер, теориялық әдістер (синтез, анализ,
салыстыру, жинақтау), эмпирикалық әдістер ( бақылау, эксперимент), математикалық-статистикалық
әдістер.
Зерттеу жұмысының көздері: зерттеу, оқулықтар, мерзімді басылымдар, мектеп оқулықтары
тақырыбына талдау жасау т.б.
Зерттеу жұмысының базасы: Сырым ауданы, Қазақстан ауылы, Қазақстан негізгі білім беретін
мектеп, 4 сынып оқышылары
4 слайд
Зерттеу пәні: бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді қолдану арқылы оқушылардың ойлауын дамыту жолдары мен әдістері. Зерттеу жұмысының мақсатына және болжамына сәйкес зерттеудің төмендегідей міндеттері анықталды: 1. Зерттеу тақырыбына байланысты әдебиеттермен танысып, оларға әдістемелік тұрғыдан шолу жасау. 2. Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушылардың ойлауын дамыту мүмкіндіктерін анықтау; 3. Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушылардың ойлауын дамытудың әдістемесінжәне оның тиімділігін тексеру; Зерттеу жұмысының теориялық маңызы: Онда ізденушінің ақпараттарды жинау және өңдеу әдістері, қолданылған ғылыми – практикалық деректер, ғалымдардың тегі, аты-жөні, зерттеуді жүргізуге көбірек ықпал жасаған ғалымдардың еңбектері туралы жазылады. Педагог ғалымдар, атап айтқанда, Н.Н.Поспелов, Ю.А.Петров, А.Н.Леонтьев, И.А.Гибш «Логикалық ойлау» ұғымына нақты аныктама берген. Олардың пікірлерін жүйелесек, «логикалық ойлау» дегеніміз - логика заңдылықтарын пайдала отырып ұғымдарды, ой-пікірлерді, тұжырымдарды қолдануға негізделген ойлаудың бір түрі. Зерттеу жұмысының практикалық маңызы: логикалық есептер мен жаттығуларының кейбір мұғалімдер мен әдіскерлердің іс-тәжірибеде қолданылуында және орта мектептерді бастауыш сыныптарында пайдалануға болатындығында. Зерттеу жұмысының әдістері: ғылыми-педагогикалық әдістер, теориялық әдістер (синтез, анализ, салыстыру, жинақтау), эмпирикалық әдістер ( бақылау, эксперимент), математикалық-статистикалық әдістер. Зерттеу жұмысының көздері: зерттеу, оқулықтар, мерзімді басылымдар, мектеп оқулықтары тақырыбына талдау жасау т.б. Зерттеу жұмысының базасы: Сырым ауданы, Қазақстан ауылы, Қазақстан негізгі білім беретін мектеп, 4 сынып оқышылары
5 слайд
Логикалық есептердің маңызы
1.1.Логикалық есептерді шығару барысында оқушыларды ойлауға
үйрету жолдары.
Барлық логикалық
ойлау операцияларын
(талдау, жинақтау,
салыстыру,жалпылау,
саралау) арнайы
жүйелі түрдс
қальштастыру;
Ойлау
белсенділігін,
өзбеттілігін
дамыту;
Трансформация
әрекетін, яғни
объектіні өзгерте
білу қабілеттерін
жетілдіру.
Логикалық
ойлауды
дамыту
5 слайд
Логикалық есептердің маңызы 1.1.Логикалық есептерді шығару барысында оқушыларды ойлауға үйрету жолдары. Барлық логикалық ойлау операцияларын (талдау, жинақтау, салыстыру,жалпылау, саралау) арнайы жүйелі түрдс қальштастыру; Ойлау белсенділігін, өзбеттілігін дамыту; Трансформация әрекетін, яғни объектіні өзгерте білу қабілеттерін жетілдіру. Логикалық ойлауды дамыту
6 слайд
1. ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ОПЕРАЦИЯЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
- ТАЛДАУ
- ЖИНАҚТАУ
•САЛЫСТЫРУ
•ЖАЛПЫЛАУ
•САРАЛАУ.
2. ОЙЛАУ БЕЛСЕНДІЛІГІН ӨЗБЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ:
•ӘРТҮРЛІ БОЛЖАМ, ПІКІР АЙТА БІЛУ;
•МӘСЕЛЕНІ ШЕШУДІҢ БІРНЕШЕ ӘДІСТЕРІН ҰСЫНУ;
3. ТРАНСФОРМАЦИЯ ӘРЕКЕТІН ЖЕТІЛДІРУ:
•ЗАТТАРДЫ БӨЛІКТЕРІ АРҚЫЛЫ ҚҰРАСТЫРУ;
ОБЪЕКТІЛЕР ТОПТАРЫНЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ҚАТЫНАСТАРДЫ
АНЫҚТАЙ БІЛУ.
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ
ТӘСІЛДЕРІН ДАМЫТУ
6 слайд
1. ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ОПЕРАЦИЯЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. - ТАЛДАУ - ЖИНАҚТАУ •САЛЫСТЫРУ •ЖАЛПЫЛАУ •САРАЛАУ. 2. ОЙЛАУ БЕЛСЕНДІЛІГІН ӨЗБЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ: •ӘРТҮРЛІ БОЛЖАМ, ПІКІР АЙТА БІЛУ; •МӘСЕЛЕНІ ШЕШУДІҢ БІРНЕШЕ ӘДІСТЕРІН ҰСЫНУ; 3. ТРАНСФОРМАЦИЯ ӘРЕКЕТІН ЖЕТІЛДІРУ: •ЗАТТАРДЫ БӨЛІКТЕРІ АРҚЫЛЫ ҚҰРАСТЫРУ; ОБЪЕКТІЛЕР ТОПТАРЫНЫҢ АРАСЫНДАҒЫ ҚАТЫНАСТАРДЫ АНЫҚТАЙ БІЛУ. БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ТӘСІЛДЕРІН ДАМЫТУ
7 слайд
Есепті шығаруға әртүрлі әдісті қолдана білу, оқушының ойлау
қабілетін арттыруда үлкен маңызы бар.
Бір ғана тәсілмен шығару оқушыларды тек дұрыс жауап
алуға тәрбиелейді.
Егер есепті шығару барысында басқа әдістерді де пайдалану
ескерілсе, оқушылар есепті тиімді, әдемі, ықшамды жолмен
шығаруға ынталанады.
Бұл жағдайда оқушылар теориялық білімдерін еске түсіріп,
оны пайдалану әдісін жетілдіре түседі, сонымен пәнге деген
қызығушылығы арта түседі
ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР ЖҮЙЕСІ
МЕН ШЫҒАРУ ЖОЛДАРЫ
7 слайд
Есепті шығаруға әртүрлі әдісті қолдана білу, оқушының ойлау қабілетін арттыруда үлкен маңызы бар. Бір ғана тәсілмен шығару оқушыларды тек дұрыс жауап алуға тәрбиелейді. Егер есепті шығару барысында басқа әдістерді де пайдалану ескерілсе, оқушылар есепті тиімді, әдемі, ықшамды жолмен шығаруға ынталанады. Бұл жағдайда оқушылар теориялық білімдерін еске түсіріп, оны пайдалану әдісін жетілдіре түседі, сонымен пәнге деген қызығушылығы арта түседі ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР ЖҮЙЕСІ МЕН ШЫҒАРУ ЖОЛДАРЫ
8 слайд
БАСТАУЫШ СЫНЫП - ОҚУШЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ
ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫНЫҢ БАСТЫ БАСПАЛДАҒЫ.
СОНДЫҚТАН ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДА МАТЕМАТИКА
САБАҒЫНЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ ЕРЕКШЕ,ӨЙТКЕНІ МАТЕМАТИКА
САБАҒЫНЫҢ ӘРБІР ЖҰМЫСЫ ОЙ-БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЖЕТ
ЕТЕДІ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙ БЕЛСЕНДІЛІГІН, САНАЛЫ ОЙЛАНА
БІЛУІН ДАМЫТУ - МҰҒАЛІМНІҢ МІНДЕТІ. БАСТАУЫШ СЫНЫП
ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІН, ПСИХОЛОГИЯСЫН,
ДАЯРЛЫҒЫН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ОЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ
ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МАҚСАТЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА
КӨПТЕГЕН ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗУГЕ БОЛАДЫ. ҚАЙ ПӘННЕН
БОЛСЫН ТИЯНАҚТЫ БІЛІМ БЕРУ ҮШІН БАЛАНЫ ҚЫЗЫҚТЫРА
ОТЫРЫП СӨЙЛЕУ КЕРЕК.
Педагогикалық іс-тәжірибе нәтижелері
8 слайд
БАСТАУЫШ СЫНЫП - ОҚУШЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫНЫҢ БАСТЫ БАСПАЛДАҒЫ. СОНДЫҚТАН ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ ЕРЕКШЕ,ӨЙТКЕНІ МАТЕМАТИКА САБАҒЫНЫҢ ӘРБІР ЖҰМЫСЫ ОЙ-БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЖЕТ ЕТЕДІ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙ БЕЛСЕНДІЛІГІН, САНАЛЫ ОЙЛАНА БІЛУІН ДАМЫТУ - МҰҒАЛІМНІҢ МІНДЕТІ. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІГІН, ПСИХОЛОГИЯСЫН, ДАЯРЛЫҒЫН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ОЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МАҚСАТЫНДА МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА КӨПТЕГЕН ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗУГЕ БОЛАДЫ. ҚАЙ ПӘННЕН БОЛСЫН ТИЯНАҚТЫ БІЛІМ БЕРУ ҮШІН БАЛАНЫ ҚЫЗЫҚТЫРА ОТЫРЫП СӨЙЛЕУ КЕРЕК. Педагогикалық іс-тәжірибе нәтижелері
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд