1 слайд
Білім беру саласы “ Коммуникация
Ұйымдастыратын
оқу қызметі Сөйлеуді дамыту
Бөлім
бөлімшесі
Оқу мақсаты
ҰОҚ мақсаты Тыңдалым және айтылым
1.3Оқиғаны болжау
0.1.3.1 Берілген кіріспе бойынша
әңгіме мазмұнын болжау
Тазалық бұйымдарымен
таңыстыру,сүлгі,сабын қатыстырып
сөйлем құрау,баланы тазалыққа, есте
сақтауға,анық сөйлеуге үйрету.Тақырыбы: «Тазалық» - таза баланың досы
2 слайд
Жұмбақ
Жылт-жылт етеді,
жылғамен өтеді (су )
Шомылған баланы,
Аймалап алады.
Сүртеді қолында,
Сүртеді жаңында (сүлгі)
Дымқылдап күнде сен,
Қолына сүйкесен.
Кетіп кір,ласың
Тап-таза боласын (сабын)
Аузы бар, көзі жоқ,
Тілі бар, сөзі жоқ.
Бірақта тісі бар,
Басы мен ісі бар ( тарақ) Буынға бөлу
Су
Сүл-гі
Са-бын
Та-рақ
3 слайд
Саралап оқу әдістері және 4к моделі
«Не жоқ» ойыны
«Артығын сыз»
ойыны
« Саралап оқыту әдісі- әр
түрлі оқушылар тобының
оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін
арнайы оқу тәсілдерін
және іс-әрекеттерді
саралау тәсілдерін
қолдандым.Жылдамдық,
темп,топтау,қызығушыл
ық,диолог,уақыт,ресурс.
Балаларда 4к моделіне
сәйкес
коммуникативтілік пен
командалық дағды
қалыптасады, яғни
балаларда бір-бірімен
қарым-қатынас жасау
дағдылары мен
командадалық бірлескен
рух қалыптасады . «Қуыршақты
жуындыру» ойыны
«Кім жылдам»
ойыны
4 слайд
Бақылау түрлері
Қызықты болдыӨткізілген ойын түрлері мен жаттығулары барысында балалардың
ептілік, жылдамдық және тазалық дағдылары бақыланды. Сонымен
қатар балалардың өзара, топта қарым-қатынас жасай алуы және
тазалыққа қол жеткізді. Қолданылған әдіс-тәсілдердің оқу мақсатына
жетуде қаншалықты тиімді екенін көруге болады.
Құнды болды
Қиын болды3ҚҚҚ әдісіМектеп құралдарын
таза ұстау Өз бойындағы
тазалықты қадағалау Балабақша ауласын
таза ұстау
5 слайд
Жоспарлау нәтижелері
Жоспарлау нәтижесінде мақсатқа жетуге бағытталған әдіс-тәсілдер
қолданылды. Оқушылардың қызығушылықтары мен жас ерекшеліктері
ескерілді. Балалардың қажеттілік деңгейлеріне қолдау көретілді. Пәндік
кеңістік орта ұйымдастырылды. Оқушылар ойын формалары арқылы
жеке, жұпық және топық жұмыстарда өз қабілетін білдіре алуға үйренді..
Алайда барлығы ойдағыдай өткен жоқ, мұнда уақыт шапшаңдығын
қадағалау қиынға түсті және оқушылардың қажеттіліктеріне сай
тапсырмалар әзірлеу біршама ізденіс жасауды талап етті.
Қорыта келе, балаларда тазалыққа,ептілік қасиеттерін
қалыптастырады.4К модулі стратегиялары мен саралап оқыту әдіс-
тәсілдерін ҰОҚ тиімді қолданса, онда балаларда тазалық пен қарым-
қатынас жасау, пікір алмасу, мәселелерді шешу дағдылары да
қалыптасты.
Кері байланыс
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз