Solution of right triangle (Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Solution of right triangle (Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу)

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог мамандарға арналған 8 сыныпқа ашық сабақ. Ашық сабақтың ерекшелігі ағылшын тілімен кіріктіріп жасалынған. Сабақтың мақсаты, үй тапсырмалары, жаңа сабақ тапсырмалары, қорытынды жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Right triangle trigonometry KS4 Mathematics

#1 слайд
Right triangle trigonometry KS4 Mathematics

1 слайд

Right triangle trigonometry KS4 Mathematics

2 Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қа

#2 слайд
2 Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау. Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, кері байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, сұрақ) туралы бар білгендерін ортаға салу. 1. What is the sine of a rectangular triangle? 2. What is the tangent of a rectangular triangle? 3. Can you say the Pythagoras theorem formulas 4. What triangle is a rectangular triangle? 5. Name the elements of a rectangular triangle.

2 слайд

2 Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау. Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, кері байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, сұрақ) туралы бар білгендерін ортаға салу. 1. What is the sine of a rectangular triangle? 2. What is the tangent of a rectangular triangle? 3. Can you say the Pythagoras theorem formulas 4. What triangle is a rectangular triangle? 5. Name the elements of a rectangular triangle.

3 The four trigonometric functions of a right triangle, with an acute angle α, are defined by ratios of two sides of the triang

#3 слайд
3 The four trigonometric functions of a right triangle, with an acute angle α, are defined by ratios of two sides of the triangle. The sides of the right triangle are:  the side opposite the acute angle α,  the side adjacent to the acute angle α,  and the hypotenuse of the right triangle. The trigonometric functions are sine, cosine, tangent, cotangent. opp adj hyp α sin α = cos α = tan α = cot α = hyp adj adj opp opp adj hyp opp

3 слайд

3 The four trigonometric functions of a right triangle, with an acute angle α, are defined by ratios of two sides of the triangle. The sides of the right triangle are:  the side opposite the acute angle α,  the side adjacent to the acute angle α,  and the hypotenuse of the right triangle. The trigonometric functions are sine, cosine, tangent, cotangent. opp adj hyp α sin α = cos α = tan α = cot α = hyp adj adj opp opp adj hyp opp

Video

#4 слайд
Video

4 слайд

Video

New lesson Жаңа сабақ

#5 слайд
New lesson Жаңа сабақ

5 слайд

New lesson Жаңа сабақ

Оқу мақсаты: • 8.1.3.6 тікбұрышты үшбұрышты 30°, 45°, 60°-қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндері

#6 слайд
Оқу мақсаты: • 8.1.3.6 тікбұрышты үшбұрышты 30°, 45°, 60°-қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану. •Сабақ мақсаты: • Оқушылардың барлығы: 30 0 , 45 0 , 60 0 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін табуды қолданады • Оқушылардың басым бөлігі: 30 0 , 45 0 , 60 0 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін тұжырымдайды • Оқушылардың кейбіреуі:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын есеп шығару барысында меңгереді

6 слайд

Оқу мақсаты: • 8.1.3.6 тікбұрышты үшбұрышты 30°, 45°, 60°-қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану. •Сабақ мақсаты: • Оқушылардың барлығы: 30 0 , 45 0 , 60 0 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін табуды қолданады • Оқушылардың басым бөлігі: 30 0 , 45 0 , 60 0 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін тұжырымдайды • Оқушылардың кейбіреуі:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын есеп шығару барысында меңгереді

A A A A A A S3.4 Sin, cos and tan of any angle S4 Further trigonometry Contents S3.7 Exercises for trigonometric functions S3.7

#7 слайд
A A A A A A S3.4 Sin, cos and tan of any angle S4 Further trigonometry Contents S3.7 Exercises for trigonometric functions S3.7 Conclusion S3.6 Approximately value of trigonometric functions S3.7 Home work

7 слайд

A A A A A A S3.4 Sin, cos and tan of any angle S4 Further trigonometry Contents S3.7 Exercises for trigonometric functions S3.7 Conclusion S3.6 Approximately value of trigonometric functions S3.7 Home work

8 Suppose we have an equilateral triangle of side length 2. We can use this triangle to write exact values for sin, cos and tan

#8 слайд
8 Suppose we have an equilateral triangle of side length 2. We can use this triangle to write exact values for sin, cos and tan 30°: sin 30° = 1 2 cos 30° = 3 2 tan 30° = 2 2 2 60° 60° 60° 2 60° 30° 1 If we cut the triangle in half then we have a right-angled triangle with acute angles of 30° and 60°. Using Pythagoras’ theorem, = 3 3 The height of the triangle =  2² – 1² 3 3 Sin, cos and tan of 30°

8 слайд

8 Suppose we have an equilateral triangle of side length 2. We can use this triangle to write exact values for sin, cos and tan 30°: sin 30° = 1 2 cos 30° = 3 2 tan 30° = 2 2 2 60° 60° 60° 2 60° 30° 1 If we cut the triangle in half then we have a right-angled triangle with acute angles of 30° and 60°. Using Pythagoras’ theorem, = 3 3 The height of the triangle =  2² – 1² 3 3 Sin, cos and tan of 30°

Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 9 45° 45° 1 1 Using Pythagoras’ theorem, = 2 2 We can use t

#9 слайд
Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 9 45° 45° 1 1 Using Pythagoras’ theorem, = 2 2 We can use this triangle to write exact values for sin, cos and tan 45°: sin 45° = 2 2 cos 45° = tan 45° =1 The hypotenuse =  1² + 1² 2 2

9 слайд

Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 9 45° 45° 1 1 Using Pythagoras’ theorem, = 2 2 We can use this triangle to write exact values for sin, cos and tan 45°: sin 45° = 2 2 cos 45° = tan 45° =1 The hypotenuse =  1² + 1² 2 2

Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 10 Example 2 60° 30° 1 If we cut the triangle in half then we

#10 слайд
Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 10 Example 2 60° 30° 1 If we cut the triangle in half then we have a right-angled triangle with acute angles of 30° and 60°. = 3 3 The height of the triangle =  2² – 1² We can also use this triangle to write exact values for sin, cos and tan 60°: sin 60° = cos 60° = 3 2 tan 60° = 1 2 3

10 слайд

Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 10 Example 2 60° 30° 1 If we cut the triangle in half then we have a right-angled triangle with acute angles of 30° and 60°. = 3 3 The height of the triangle =  2² – 1² We can also use this triangle to write exact values for sin, cos and tan 60°: sin 60° = cos 60° = 3 2 tan 60° = 1 2 3

Trigonometry (SOHCAHTOA) MATHSWATCH CLIP 168, 173, 218 GRADE 5, 8/9 Exact values of trig functions 21.10.23 The exact values o

#11 слайд
Trigonometry (SOHCAHTOA) MATHSWATCH CLIP 168, 173, 218 GRADE 5, 8/9 Exact values of trig functions 21.10.23 The exact values of the sine, cosine and tangent of 30°, 45° and 60° can be summarized as follows: 30° sin cos tan 45° 60° 1 2 2 2 1 2 3 2 1 3 2 1 2 3 3 3

11 слайд

Trigonometry (SOHCAHTOA) MATHSWATCH CLIP 168, 173, 218 GRADE 5, 8/9 Exact values of trig functions 21.10.23 The exact values of the sine, cosine and tangent of 30°, 45° and 60° can be summarized as follows: 30° sin cos tan 45° 60° 1 2 2 2 1 2 3 2 1 3 2 1 2 3 3 3

Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 12 The hypotenuse is The adjacent is The opposite is The hypo

#12 слайд
Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 12 The hypotenuse is The adjacent is The opposite is The hypotenuse is The adjacent is The opposite is The hypotenuse is The adjacent is The opposite is 1) 2) 3) P Q R 35° QR PQ PR 43° 5.2cm x 3.4 cm 5.2 cm x 3.4 cm y 8 cm p 6.6 cm 8 cm 6.6 cm p

12 слайд

Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved. 12 The hypotenuse is The adjacent is The opposite is The hypotenuse is The adjacent is The opposite is The hypotenuse is The adjacent is The opposite is 1) 2) 3) P Q R 35° QR PQ PR 43° 5.2cm x 3.4 cm 5.2 cm x 3.4 cm y 8 cm p 6.6 cm 8 cm 6.6 cm p

13 Problem solving A boat sails due East from a Harbour (H), to a marker buoy (B), 15 miles away. At B the boat turns due South

#13 слайд
13 Problem solving A boat sails due East from a Harbour (H), to a marker buoy (B), 15 miles away. At B the boat turns due South and sails for 6.4 miles to a Lighthouse (L). It then returns to harbour. Make a sketch of the trip and calculate the bearing of the harbour from the lighthouse to the nearest degree.  15 6.4 Tan L H B L 15 miles 6.4 miles   0 Angle 66.9L

13 слайд

13 Problem solving A boat sails due East from a Harbour (H), to a marker buoy (B), 15 miles away. At B the boat turns due South and sails for 6.4 miles to a Lighthouse (L). It then returns to harbour. Make a sketch of the trip and calculate the bearing of the harbour from the lighthouse to the nearest degree.  15 6.4 Tan L H B L 15 miles 6.4 miles   0 Angle 66.9L

#14 слайд

14 слайд

Exercise: A ship travels 10 km on a course heading 50º east of north. How far north has the ship travelled at this point? Ex

#15 слайд
Exercise:  A ship travels 10 km on a course heading 50º east of north. How far north has the ship travelled at this point? Exercise:  A ship travels 10 km on a course heading 50º east of north. How far north has the ship travelled at this point?

15 слайд

Exercise:  A ship travels 10 km on a course heading 50º east of north. How far north has the ship travelled at this point? Exercise:  A ship travels 10 km on a course heading 50º east of north. How far north has the ship travelled at this point?

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
ppt
06.12.2018
460
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі