Материалдар / С.Сейфуллин "Ақсақ киік"өлеңі презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

С.Сейфуллин "Ақсақ киік"өлеңі презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
С.Сейфуллиннің "Ақсақ киік"өлеңі бойынша дайындалған ашық сабақ презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2024
99
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: “Ақсақ киік” өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу. 2.Дамытушылық: Оқушының сөйлеу тілін дамыту,өзі

1 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: “Ақсақ киік” өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу. 2.Дамытушылық: Оқушының сөйлеу тілін дамыту,өзінше ой түюге баулу, шығармашылыққа дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: Эстетикалық сезімге тәрбиелеу,автор көтерген идея арқылы жас ұрпақты мейірімділікке, жанашырлыққа тәрбиелеу .

1 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: “Ақсақ киік” өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу. 2.Дамытушылық: Оқушының сөйлеу тілін дамыту,өзінше ой түюге баулу, шығармашылыққа дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: Эстетикалық сезімге тәрбиелеу,автор көтерген идея арқылы жас ұрпақты мейірімділікке, жанашырлыққа тәрбиелеу .

Сабақтың құрылымы 1.Психологиялық дайындық. 2.Үй жұмысын пысықтау 2.1.”Ғұмырдария“стратегиясы 2.2.Семантикалық картаны толтыру (

2 слайд
Сабақтың құрылымы 1.Психологиялық дайындық. 2.Үй жұмысын пысықтау 2.1.”Ғұмырдария“стратегиясы 2.2.Семантикалық картаны толтыру (барлық топқа) 3.Жаңа сабақ. 3.1. Қызығушылықты ояту 3.2.”Түртіп алу” стратегиясы 3.3. Топтық және топ басшыларына тапсырмалар. 3.4. “Болжам жасау” стратегиясы 3.5. Альтернатив тест. 3.6.Рефлексия 4.Бағалау. Қорытындылау 5.Үйге тапсырма.

2 слайд

Сабақтың құрылымы 1.Психологиялық дайындық. 2.Үй жұмысын пысықтау 2.1.”Ғұмырдария“стратегиясы 2.2.Семантикалық картаны толтыру (барлық топқа) 3.Жаңа сабақ. 3.1. Қызығушылықты ояту 3.2.”Түртіп алу” стратегиясы 3.3. Топтық және топ басшыларына тапсырмалар. 3.4. “Болжам жасау” стратегиясы 3.5. Альтернатив тест. 3.6.Рефлексия 4.Бағалау. Қорытындылау 5.Үйге тапсырма.

Психологиялық дайындық ”Себет”

3 слайд
Психологиялық дайындық ”Себет”

3 слайд

Психологиялық дайындық ”Себет”

{ Топқа бөлу

4 слайд
{ Топқа бөлу

4 слайд

{ Топқа бөлу

Ғұмырдария стратегиясы Ата- анасы Білімі Азан шақырып қойған аты Туған жері Атқарған қызметтері Алғаш еңбек жолын кім болу

5 слайд
Ғұмырдария стратегиясы Ата- анасы Білімі Азан шақырып қойған аты Туған жері Атқарған қызметтері Алғаш еңбек жолын кім болудан бастады? 2 3 4 1 6 5 Үй тапсырмасын пысықтау

5 слайд

Ғұмырдария стратегиясы Ата- анасы Білімі Азан шақырып қойған аты Туған жері Атқарған қызметтері Алғаш еңбек жолын кім болудан бастады? 2 3 4 1 6 5 Үй тапсырмасын пысықтау

Сұрақтар “Қызыл сұңқарлар”, “Бақыт жолында” “Өткен күндер” “Далада”, “Наурыз” “Тар жол, тайғақ кешу” “Көкшетау”, “ Аққуды

6 слайд
Сұрақтар “Қызыл сұңқарлар”, “Бақыт жолында” “Өткен күндер” “Далада”, “Наурыз” “Тар жол, тайғақ кешу” “Көкшетау”, “ Аққудың айрылуы” “Айша”, “Жемістер”, “Біздің тұрмыс” Сәкеннің драмалары Сәкеннің өлеңдері Тұңғыш өлеңдер жинағы. Поэмалары Романы Повестері Семантикалық карта

6 слайд

Сұрақтар “Қызыл сұңқарлар”, “Бақыт жолында” “Өткен күндер” “Далада”, “Наурыз” “Тар жол, тайғақ кешу” “Көкшетау”, “ Аққудың айрылуы” “Айша”, “Жемістер”, “Біздің тұрмыс” Сәкеннің драмалары Сәкеннің өлеңдері Тұңғыш өлеңдер жинағы. Поэмалары Романы Повестері Семантикалық карта

Сұрақтар “Қызыл сұңқарлар”, “Бақыт жолында” “Өткен күндер” “Далада”, “Наурыз” “Тар жол, тайғақ кешу” “Көкшетау”, “ Аққуды

7 слайд
Сұрақтар “Қызыл сұңқарлар”, “Бақыт жолында” “Өткен күндер” “Далада”, “Наурыз” “Тар жол, тайғақ кешу” “Көкшетау”, “ Аққудың айрылуы” “Айша”, “Жемістер”, “Біздің тұрмыс” Сәкеннің драмалары+ Сәкеннің өлеңдері + Тұңғыш өлеңдер жинағы. + Поэмалары + Романы + Повестері + Семантикалық карта

7 слайд

Сұрақтар “Қызыл сұңқарлар”, “Бақыт жолында” “Өткен күндер” “Далада”, “Наурыз” “Тар жол, тайғақ кешу” “Көкшетау”, “ Аққудың айрылуы” “Айша”, “Жемістер”, “Біздің тұрмыс” Сәкеннің драмалары+ Сәкеннің өлеңдері + Тұңғыш өлеңдер жинағы. + Поэмалары + Романы + Повестері + Семантикалық карта

Қызығушылықты ояту Ребусты шеш: ,,,,,,,, ,,, ,,,,, ,,,,,,, , ,,

8 слайд
Қызығушылықты ояту Ребусты шеш: ,,,,,,,, ,,, ,,,,, ,,,,,,, , ,,

8 слайд

Қызығушылықты ояту Ребусты шеш: ,,,,,,,, ,,, ,,,,, ,,,,,,, , ,,

Жаңа сабақ Тақырыбы: С.Сейфуллин “Ақсақ киік”

9 слайд
Жаңа сабақ Тақырыбы: С.Сейфуллин “Ақсақ киік”

9 слайд

Жаңа сабақ Тақырыбы: С.Сейфуллин “Ақсақ киік”

Ақсақ киік

10 слайд
Ақсақ киік

10 слайд

Ақсақ киік

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

“Түртіп алу” стратегиясы Бетпақдала Қу баялыш Сегіз көштік Таңы Қос Бетеге Шөбі сұйық

15 слайд
“Түртіп алу” стратегиясы Бетпақдала Қу баялыш Сегіз көштік Таңы Қос Бетеге Шөбі сұйық

15 слайд

“Түртіп алу” стратегиясы Бетпақдала Қу баялыш Сегіз көштік Таңы Қос Бетеге Шөбі сұйық

Сергіту сәті Тау ішінде орындаушы Төлеутай Серіков

16 слайд
Сергіту сәті Тау ішінде орындаушы Төлеутай Серіков

16 слайд

Сергіту сәті Тау ішінде орындаушы Төлеутай Серіков

ТОППЕН ЖҰМЫС “Кубизм” стратегиясы бойынша жұмыс . 1.Сәкен тобы Саралау Келісіңіз немесе қарсы шығыңыз Ақынның ойымен келісе

17 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС “Кубизм” стратегиясы бойынша жұмыс . 1.Сәкен тобы Саралау Келісіңіз немесе қарсы шығыңыз Ақынның ойымен келісесіз бе,әлде қарсы шығасыз ба? 2. Бейімбет тобы. Зерттеу Өлеңге талдау жаса,қандай көркемдегіш тәсілдер бар? Байланыстыру Өлеңде көтерілген мәселені экологиямен байланыстыр (қоршаған ортамен) 3.Ілияс тобы. Суреттеу. Өлеңдегі аймақ пен киікті суретте ( өлең шумағынан мысал) Салыстыру.

17 слайд

ТОППЕН ЖҰМЫС “Кубизм” стратегиясы бойынша жұмыс . 1.Сәкен тобы Саралау Келісіңіз немесе қарсы шығыңыз Ақынның ойымен келісесіз бе,әлде қарсы шығасыз ба? 2. Бейімбет тобы. Зерттеу Өлеңге талдау жаса,қандай көркемдегіш тәсілдер бар? Байланыстыру Өлеңде көтерілген мәселені экологиямен байланыстыр (қоршаған ортамен) 3.Ілияс тобы. Суреттеу. Өлеңдегі аймақ пен киікті суретте ( өлең шумағынан мысал) Салыстыру.

{ 1 “Сәкен” тобының басшысы Рафт стратегиясы бойынша жұмыс 2. “Бейімбет” тобының басшысы. Ақсақ киік өлеңі бойынша эссе жазу 3

18 слайд
{ 1 “Сәкен” тобының басшысы Рафт стратегиясы бойынша жұмыс 2. “Бейімбет” тобының басшысы. Ақсақ киік өлеңі бойынша эссе жазу 3. “Ілияс” тобының басшысы “Синквин” стратегиясы бойынша 5 жолды өлең құрастыру. Кім?қандай?не істеді?түйін, синоним. Топ басшыларына тапсырма

18 слайд

{ 1 “Сәкен” тобының басшысы Рафт стратегиясы бойынша жұмыс 2. “Бейімбет” тобының басшысы. Ақсақ киік өлеңі бойынша эссе жазу 3. “Ілияс” тобының басшысы “Синквин” стратегиясы бойынша 5 жолды өлең құрастыру. Кім?қандай?не істеді?түйін, синоним. Топ басшыларына тапсырма

Ой толғаныс сатысы (болжам жасау кестесі) Өлеңді өзіміз аяқтап көрейік Не болады деп ойлайсыз? Дәлеліңіз қандай? Не болды?

19 слайд
Ой толғаныс сатысы (болжам жасау кестесі) Өлеңді өзіміз аяқтап көрейік Не болады деп ойлайсыз? Дәлеліңіз қандай? Не болды?

19 слайд

Ой толғаныс сатысы (болжам жасау кестесі) Өлеңді өзіміз аяқтап көрейік Не болады деп ойлайсыз? Дәлеліңіз қандай? Не болды?

Альтернатив тест. “Иә” немесе “жоқ” 1.Сәкен Сейфуллин 1894 жылы дүниеге келді ме? а) иә ә) жоқ 2.Киі

20 слайд
Альтернатив тест. “Иә” немесе “жоқ” 1.Сәкен Сейфуллин 1894 жылы дүниеге келді ме? а) иә ә) жоқ 2.Киіктер орманды жерді мекендейді ме? а) иә ә) жоқ 3.Киікті бөкен деп те атайды ма? а) иә ә) жоқ 4. 1919 жылы киікті аулауға тыйым салынды ма? а) иә ә) жоқ

20 слайд

Альтернатив тест. “Иә” немесе “жоқ” 1.Сәкен Сейфуллин 1894 жылы дүниеге келді ме? а) иә ә) жоқ 2.Киіктер орманды жерді мекендейді ме? а) иә ә) жоқ 3.Киікті бөкен деп те атайды ма? а) иә ә) жоқ 4. 1919 жылы киікті аулауға тыйым салынды ма? а) иә ә) жоқ

Альтернатив тест. “Иә” немесе “жоқ” 1.Сәкен Сейфуллин 1894 жылы дүниеге келді ме? а) иә ә) жоқ 2.Киік

21 слайд
Альтернатив тест. “Иә” немесе “жоқ” 1.Сәкен Сейфуллин 1894 жылы дүниеге келді ме? а) иә ә) жоқ 2.Киіктер орманды жерді мекендейді ме? а) иә ә) жоқ 3.Киікті бөкен деп те атайды ма? а) иә ә) жоқ 4. 1919 жылы киікті аулауға тыйым салынды ма? а) иә ә) жоқ

21 слайд

Альтернатив тест. “Иә” немесе “жоқ” 1.Сәкен Сейфуллин 1894 жылы дүниеге келді ме? а) иә ә) жоқ 2.Киіктер орманды жерді мекендейді ме? а) иә ә) жоқ 3.Киікті бөкен деп те атайды ма? а) иә ә) жоқ 4. 1919 жылы киікті аулауға тыйым салынды ма? а) иә ә) жоқ

СӨЗДЕР БАНКІСІ БІЗДІҢ ТАҚЫРЫП Сөздер банкісіндегі қай сөздер біздің тақырыпқа қатысты? Киік,бетеге, бойжеткен, таңы,ержүрек, ш

22 слайд
СӨЗДЕР БАНКІСІ БІЗДІҢ ТАҚЫРЫП Сөздер банкісіндегі қай сөздер біздің тақырыпқа қатысты? Киік,бетеге, бойжеткен, таңы,ержүрек, шөл,мерген,сел, жусан,теңіз баялыш, мүйіз,арыстан, балық,раушан, оқушы,

22 слайд

СӨЗДЕР БАНКІСІ БІЗДІҢ ТАҚЫРЫП Сөздер банкісіндегі қай сөздер біздің тақырыпқа қатысты? Киік,бетеге, бойжеткен, таңы,ержүрек, шөл,мерген,сел, жусан,теңіз баялыш, мүйіз,арыстан, балық,раушан, оқушы,

Бағалау Оқушылар тізімі Үй тапсырмасы Топтық жұмыс Болжам кестесі Альтернатив тест Қорытын ды Ғұмырдария стратегиясы Семанти

23 слайд
Бағалау Оқушылар тізімі Үй тапсырмасы Топтық жұмыс Болжам кестесі Альтернатив тест Қорытын ды Ғұмырдария стратегиясы Семантикалық карта 1. 2. 3. 4. 5 6 7

23 слайд

Бағалау Оқушылар тізімі Үй тапсырмасы Топтық жұмыс Болжам кестесі Альтернатив тест Қорытын ды Ғұмырдария стратегиясы Семантикалық карта 1. 2. 3. 4. 5 6 7

РЕФЛЕКСИЯ Менің сабаққа қатысуым көңілімнен шықты шықпады Топтық жұмыс ұнады ұнамады Өз жауабыма көңілім толды толмады Сіз не

24 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Менің сабаққа қатысуым көңілімнен шықты шықпады Топтық жұмыс ұнады ұнамады Өз жауабыма көңілім толды толмады Сіз не үшін оқисыз? ____________________________________________ Қалай оқып жүрсіз?_____________________________________________ Болашақта қалай оқығың келеді? _____________________________________________________________________ _______________________________________________

24 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Менің сабаққа қатысуым көңілімнен шықты шықпады Топтық жұмыс ұнады ұнамады Өз жауабыма көңілім толды толмады Сіз не үшін оқисыз? ____________________________________________ Қалай оқып жүрсіз?_____________________________________________ Болашақта қалай оқығың келеді? _____________________________________________________________________ _______________________________________________

Үйге тапсырма: •1.Өлеңнің ұнаған жерін жаттау. •2. “Қызыл кітап” туралы, оған енген жануарлар, құстар тура

25 слайд
Үйге тапсырма: •1.Өлеңнің ұнаған жерін жаттау. •2. “Қызыл кітап” туралы, оған енген жануарлар, құстар туралы іздену. •3.Оқиға желісіне байланысты сурет салу

25 слайд

Үйге тапсырма: •1.Өлеңнің ұнаған жерін жаттау. •2. “Қызыл кітап” туралы, оған енген жануарлар, құстар туралы іздену. •3.Оқиға желісіне байланысты сурет салу

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

26 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

26 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!