Статус педагога
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МатематикМатематик
аа
Орындаған: Нажмиденова А.Г
Тексерген : Ахмульдинова А.Н
Тобы : ДПМНО-15сМатематика бойынша
құзыреттілікті қалыптастыруға
бағытталған есептер
1 слайд
МатематикМатематик аа Орындаған: Нажмиденова А.Г Тексерген : Ахмульдинова А.Н Тобы : ДПМНО-15сМатематика бойынша құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған есептер
2 слайд
Математика бойынша құзыреттіліктіМатематика бойынша құзыреттілікті
қалыптастыруға бағытталған есептерқалыптастыруға бағытталған есептер
Тәжірибелік есептер немесе Тәжірибелік есептер немесе
күнделікті өмірмен байланысты күнделікті өмірмен байланысты
есептересептер
Логикалық есептерЛогикалық есептер
Комбинаторикалық есептерКомбинаторикалық есептер
2 слайд
Математика бойынша құзыреттіліктіМатематика бойынша құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған есептерқалыптастыруға бағытталған есептер Тәжірибелік есептер немесе Тәжірибелік есептер немесе күнделікті өмірмен байланысты күнделікті өмірмен байланысты есептересептер Логикалық есептерЛогикалық есептер Комбинаторикалық есептерКомбинаторикалық есептер
3 слайд
Тәжірибелік есептер немесе күнделікті
өмірмен байланысты есептер
Бір мезгілде екі қаладан бір-біріне қарама-қарсы екі жүк
поезы шықты. Олар 7 сағаттан кейін кездесті. Бірінші
поездың жылдамдығы 60 км/сағ, екінші поездың
жылдамдығы 80 км/сағ. Қалалардың арақашықтығын тап.
А 7 сағ 7 сағ Б
Шарты: Шешуі:
t – 7 сағ S = V : t (км)
V – 60 км/сағ S = (60+80) * 7 = 980 км
V – 80 км/сағ S = 140 * 7 = 980 км
S - ?
Жауабы: екі қаланың арақашықтығы 980км
3 слайд
Тәжірибелік есептер немесе күнделікті өмірмен байланысты есептер Бір мезгілде екі қаладан бір-біріне қарама-қарсы екі жүк поезы шықты. Олар 7 сағаттан кейін кездесті. Бірінші поездың жылдамдығы 60 км/сағ, екінші поездың жылдамдығы 80 км/сағ. Қалалардың арақашықтығын тап. А 7 сағ 7 сағ Б Шарты: Шешуі: t – 7 сағ S = V : t (км) V – 60 км/сағ S = (60+80) * 7 = 980 км V – 80 км/сағ S = 140 * 7 = 980 км S - ? Жауабы: екі қаланың арақашықтығы 980км
4 слайд
Есеппен жұмыс жасау кезеңдері:
1.Есептің мазмұнымен таныстыру
Есепте не туралы айтылған?
Есепте не белгілі?
Есепте не белгісіз?
Есеп не сұрайды?
2.Есептің шешуін іздеу
Шамалар, берілген сандар мен ізделінетін сандарды айқындай білу, олардың
арасындағы байланысты анықтау. Әдісті пайдалану: иллюстарция, есепті
қайталау, шығару жоспарын талдау, оны құру. Сызбаны сызу, одан кейін
оқушыларды қатыстыра отырып, есептің шартын жазу. Мұнда оқушылардан
уақыт, жылдамдық, қашықтықтың таңбалануын, олардың байланысын еске
түсіртіп, қашықтықтың формуласын, өлшем бірлігін жазу.
3.Есепті шешу
Есепті екі жолмен шығаруға болады, біріншісі жеке әр поездың жүрген жолын
тауып, шыққан нәтижені + , онда екі қала арақашықтығын табамыз н/е бірден
екі поездың жылдамдығын + , жүрген уақытқа * , екі қаланың арақашықтығы
шығады. Есепті шешуде оқушыға жеңіл ж/е тиімді жолын іздестіреміз.
4.Есептің шешуін тексеру
4 слайд
Есеппен жұмыс жасау кезеңдері: 1.Есептің мазмұнымен таныстыру Есепте не туралы айтылған? Есепте не белгілі? Есепте не белгісіз? Есеп не сұрайды? 2.Есептің шешуін іздеу Шамалар, берілген сандар мен ізделінетін сандарды айқындай білу, олардың арасындағы байланысты анықтау. Әдісті пайдалану: иллюстарция, есепті қайталау, шығару жоспарын талдау, оны құру. Сызбаны сызу, одан кейін оқушыларды қатыстыра отырып, есептің шартын жазу. Мұнда оқушылардан уақыт, жылдамдық, қашықтықтың таңбалануын, олардың байланысын еске түсіртіп, қашықтықтың формуласын, өлшем бірлігін жазу. 3.Есепті шешу Есепті екі жолмен шығаруға болады, біріншісі жеке әр поездың жүрген жолын тауып, шыққан нәтижені + , онда екі қала арақашықтығын табамыз н/е бірден екі поездың жылдамдығын + , жүрген уақытқа * , екі қаланың арақашықтығы шығады. Есепті шешуде оқушыға жеңіл ж/е тиімді жолын іздестіреміз. 4.Есептің шешуін тексеру
5 слайд
Логикалық есептер
Көшеде төрт қыз Анар, Марал, Нұргүл, Гүлнар
дөңгелене тұрып әңгімелесті. Көк көйлекті қыз (Анар
Марал емес) көгілдір көйлектегі қызбен Нұргүлдің
арасында тұр. Ақ көйлекті қыз қызғылт көйлекті қызбен
Гүлнардың арасында тұр. Әрбір қыз қандай көйлек
киген?
Түсі Көк Көгілдір Қызғылт Ақ
Аты
Анар - - - +
Марал - + - -
Гүлнар + - - -
Нұргүл - - + -
5 слайд
Логикалық есептер Көшеде төрт қыз Анар, Марал, Нұргүл, Гүлнар дөңгелене тұрып әңгімелесті. Көк көйлекті қыз (Анар Марал емес) көгілдір көйлектегі қызбен Нұргүлдің арасында тұр. Ақ көйлекті қыз қызғылт көйлекті қызбен Гүлнардың арасында тұр. Әрбір қыз қандай көйлек киген? Түсі Көк Көгілдір Қызғылт Ақ Аты Анар - - - + Марал - + - - Гүлнар + - - - Нұргүл - - + -
6 слайд
Комбинаторикалық есептерКомбинаторикалық есептер
Шахмат турниріне 6 адам қатысқан. Әрқайсысы бір-бірімен 2 партия
ойнаған. Неше партия ойналды? Бұл есепті нұсқалар кестесі арқылы
шығаруға болады
I II III IV V VI
I — + + + + +
II — — + + + +
III — — — + + +
IV — — — — + +
V — — — — — +
VI — — — — — —
Шешуі: 30 партия
« +» таңбасын санасақ 15 партия,ал бір-бірімен 2 партиядан
2*15=30 партия ойнаған.
6 слайд
Комбинаторикалық есептерКомбинаторикалық есептер Шахмат турниріне 6 адам қатысқан. Әрқайсысы бір-бірімен 2 партия ойнаған. Неше партия ойналды? Бұл есепті нұсқалар кестесі арқылы шығаруға болады I II III IV V VI I — + + + + + II — — + + + + III — — — + + + IV — — — — + + V — — — — — + VI — — — — — — Шешуі: 30 партия « +» таңбасын санасақ 15 партия,ал бір-бірімен 2 партиядан 2*15=30 партия ойнаған.
7 слайд
ҚОРЫТЫНДЫҚОРЫТЫНДЫ
Сонымен, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған
тапсырмалар оқушының ынтасын жоғарылатудың бірден
бір ə дісі. Біріншіден , оқушы тапсырманы орындау
кезінде өзінің бағытын, көзқарасын өзгертеді; екіншіден ,
құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған тапсырмалар
басқа ə рекет, қызметті талап етеді; үшіншіден ,
оқытылатын материалдар қосымша қызмет жағдайларын
білуге мен қолдануға мүмкіндік береді; төртіншіден ,
оқушының п ə нге деген көзқарасы өзгереді, оқу
материалын жақсы меңгеруге мүмкіндік алады,
оқушының ойлау қабілеті артады.
7 слайд
ҚОРЫТЫНДЫҚОРЫТЫНДЫ Сонымен, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған тапсырмалар оқушының ынтасын жоғарылатудың бірден бір ə дісі. Біріншіден , оқушы тапсырманы орындау кезінде өзінің бағытын, көзқарасын өзгертеді; екіншіден , құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған тапсырмалар басқа ə рекет, қызметті талап етеді; үшіншіден , оқытылатын материалдар қосымша қызмет жағдайларын білуге мен қолдануға мүмкіндік береді; төртіншіден , оқушының п ə нге деген көзқарасы өзгереді, оқу материалын жақсы меңгеруге мүмкіндік алады, оқушының ойлау қабілеті артады.
8 слайд
8 слайд