Материалдар / Стиль 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Стиль 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға қосымша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2018
689
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПУНКТУАЦИЯ рunctum – нүкте НЕГІЗГІ ТЫНЫС БЕЛГІЛЕРІ НҮКТ Е СҰРАУ БЕЛГІСІ ҚОС НҮКТЕ КӨП НҮКТЕ ҮТІР СЫЗЫҚ ША ТЫРНАҚШ А

1 слайд
ПУНКТУАЦИЯ рunctum – нүкте НЕГІЗГІ ТЫНЫС БЕЛГІЛЕРІ НҮКТ Е СҰРАУ БЕЛГІСІ ҚОС НҮКТЕ КӨП НҮКТЕ ҮТІР СЫЗЫҚ ША ТЫРНАҚШ А ЖАҚША НҮКТЕЛ І ҮТІР ЛЕП БЕЛГІСІ

1 слайд

ПУНКТУАЦИЯ рunctum – нүкте НЕГІЗГІ ТЫНЫС БЕЛГІЛЕРІ НҮКТ Е СҰРАУ БЕЛГІСІ ҚОС НҮКТЕ КӨП НҮКТЕ ҮТІР СЫЗЫҚ ША ТЫРНАҚШ А ЖАҚША НҮКТЕЛ І ҮТІР ЛЕП БЕЛГІСІ

Сәуірдің он екісі Сөйлемді ықшамдап қолдануға байланысты қойылатын сызықша

2 слайд
Сәуірдің он екісі Сөйлемді ықшамдап қолдануға байланысты қойылатын сызықша 

2 слайд

Сәуірдің он екісі Сөйлемді ықшамдап қолдануға байланысты қойылатын сызықша 

Пунктуация дегеніміз не? 2. Тыныс белгілерінің қандай түрлері бар? 3.Сызықша,қойылатын орындары.

3 слайд
Пунктуация  дегеніміз не? 2. Тыныс белгілерінің қандай түрлері бар? 3.Сызықша,қойылатын орындары.

3 слайд

Пунктуация  дегеніміз не? 2. Тыныс белгілерінің қандай түрлері бар? 3.Сызықша,қойылатын орындары.

НҮКТЕ Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері: СҰРАУ БЕЛГІСІ ЛЕП БЕЛГІСІ КӨП НҮКТЕ

4 слайд
НҮКТЕ Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері: СҰРАУ БЕЛГІСІ ЛЕП БЕЛГІСІ КӨП НҮКТЕ

4 слайд

НҮКТЕ Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері: СҰРАУ БЕЛГІСІ ЛЕП БЕЛГІСІ КӨП НҮКТЕ

Сызықша Негізгі қызметі Сөйлемдегі белгілі сөзді,сөйлемді,сөйлем мүшесін ерекшелеп,даралап,бөліп көрсету үшін және

5 слайд
Сызықша Негізгі қызметі Сөйлемдегі белгілі сөзді,сөйлемді,сөйлем мүшесін ерекшелеп,даралап,бөліп көрсету үшін және қызметі бірдей,мағынасы ыңғайлас сөздерді жинақтап,топтап,тұжырымда п айту үшін қойылатын тыныс белгісі

5 слайд

Сызықша Негізгі қызметі Сөйлемдегі белгілі сөзді,сөйлемді,сөйлем мүшесін ерекшелеп,даралап,бөліп көрсету үшін және қызметі бірдей,мағынасы ыңғайлас сөздерді жинақтап,топтап,тұжырымда п айту үшін қойылатын тыныс белгісі

Жаңа сабақ. Шешендік өнердің тамаша бір қыры-ойды ықшамды жеткізіп,сөйлемді ықшамдап қолдану. «Аз сөз-алтын» деп бағалайтын х

6 слайд
Жаңа сабақ. Шешендік өнердің тамаша бір қыры-ойды ықшамды жеткізіп,сөйлемді ықшамдап қолдану. «Аз сөз-алтын» деп бағалайтын халқымыздың ауыз әдебиеті мұраларында тамаша үлгілер  бар. Мұндай сөздер аяқ асты тапқырлықпен айтылған ауызекі тілде де,жазба тілде де тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін түйген тұжырым ретінде көрініс беріп жатады. Әсіресе қанатты сөз,даналық түйін,мақал-мәтелдер,поэзияда кейіпкер монолгінде кездеседі.   Ықшамдалған сөйлемде сөйлем құрылысы жағынан толық болмай,сөйлем мүшелері түсіріліп айтылғаны байқалады. Мыс: Тіл-шекер, байлық -бекер. Ашу-дұшпан, ақыл-дос   Ауызекі тілде түсіріліп айтылған сөздердің орнына мағыналы кідіріс жасалып айтылады,жазғанда ол жерге сызықша қойылады.

6 слайд

Жаңа сабақ. Шешендік өнердің тамаша бір қыры-ойды ықшамды жеткізіп,сөйлемді ықшамдап қолдану. «Аз сөз-алтын» деп бағалайтын халқымыздың ауыз әдебиеті мұраларында тамаша үлгілер  бар. Мұндай сөздер аяқ асты тапқырлықпен айтылған ауызекі тілде де,жазба тілде де тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін түйген тұжырым ретінде көрініс беріп жатады. Әсіресе қанатты сөз,даналық түйін,мақал-мәтелдер,поэзияда кейіпкер монолгінде кездеседі.   Ықшамдалған сөйлемде сөйлем құрылысы жағынан толық болмай,сөйлем мүшелері түсіріліп айтылғаны байқалады. Мыс: Тіл-шекер, байлық -бекер. Ашу-дұшпан, ақыл-дос   Ауызекі тілде түсіріліп айтылған сөздердің орнына мағыналы кідіріс жасалып айтылады,жазғанда ол жерге сызықша қойылады.

Жаттығумен жұмыс. (ауызша) 182-жаттығу. Түсіріліп тұрған қандай сөздер немесе қандай сөйлем мүшелері. 1.көппен,мән-жайды 2

7 слайд
Жаттығумен жұмыс. (ауызша)   182-жаттығу. Түсіріліп тұрған қандай сөздер немесе қандай сөйлем мүшелері. 1.көппен,мән-жайды   2.өседі 3.өседі,өседі 4.от,мал 5.адам,адам 6.болар бізге

7 слайд

Жаттығумен жұмыс. (ауызша)   182-жаттығу. Түсіріліп тұрған қандай сөздер немесе қандай сөйлем мүшелері. 1.көппен,мән-жайды   2.өседі 3.өседі,өседі 4.от,мал 5.адам,адам 6.болар бізге

Мақалды сәйкестендіру арқылы толықтыр. Сызықшаның қойылу себебін анықта. 1.Келген-дәулет, Кеткен-

8 слайд
Мақалды  сәйкестендіру арқылы толықтыр. Сызықшаның қойылу себебін анықта. 1.Келген-дәулет,    Кеткен-                                 анаң 2.Жақсы-текшіл,    Жаман-                                    орар 3.Ақыл-дария    Ой-                                         бейнет 4.Алып-анадан,     Ат-                                        биеден 5.Берген-алар,    Еккен-                                  кекшіл 6.Елің-панаң,   Жерің-                                     теңіз

8 слайд

Мақалды  сәйкестендіру арқылы толықтыр. Сызықшаның қойылу себебін анықта. 1.Келген-дәулет,    Кеткен-                                 анаң 2.Жақсы-текшіл,    Жаман-                                    орар 3.Ақыл-дария    Ой-                                         бейнет 4.Алып-анадан,     Ат-                                        биеден 5.Берген-алар,    Еккен-                                  кекшіл 6.Елің-панаң,   Жерің-                                     теңіз

«Өз ұлтын сыйламау,оны мақтаныш етпеу-сатқындық.» Б.Момышұлы. Адасқан тыныс белгілер 1. Бала,Абай ө

9 слайд
«Өз ұлтын сыйламау,оны мақтаныш етпеу-сатқындық.»     Б.Момышұлы.   Адасқан тыныс белгілер  1. Бала,Абай өлеңге кетті-ау!  - Дәл осы жолы кімге шаншылатынын аңғарасың ба,жоқ па? деді.  2.Дүниежүзіндегі ең үлкен,ірі кит “көк кит” блювал деп аталады.  3.Ол әкеңнен қалған -мұра.  4.Шын дос “ауыр мен жеңілді,”- бөлісе білген дос.  5.Ұлық болсаң, ізгі бол.

9 слайд

«Өз ұлтын сыйламау,оны мақтаныш етпеу-сатқындық.»     Б.Момышұлы.   Адасқан тыныс белгілер  1. Бала,Абай өлеңге кетті-ау!  - Дәл осы жолы кімге шаншылатынын аңғарасың ба,жоқ па? деді.  2.Дүниежүзіндегі ең үлкен,ірі кит “көк кит” блювал деп аталады.  3.Ол әкеңнен қалған -мұра.  4.Шын дос “ауыр мен жеңілді,”- бөлісе білген дос.  5.Ұлық болсаң, ізгі бол.

Білімді бекіту. 1.Сызықша,қойылатын орындары. 2.Сөйлемді ықшамдап қолдануға байланысты қойылатын сызықша туралы. Үйге тапс

10 слайд
Білімді бекіту.   1.Сызықша,қойылатын орындары. 2.Сөйлемді  ықшамдап қолдануға байланысты қойылатын сызықша туралы. Үйге тапсырма. Көркем шығармадан сызықшаның қойылатын орындарына байланысты екі-екіден мысалдар жазу,сөйлем мүшесіне талдау. Бағалау . .

10 слайд

Білімді бекіту.   1.Сызықша,қойылатын орындары. 2.Сөйлемді  ықшамдап қолдануға байланысты қойылатын сызықша туралы. Үйге тапсырма. Көркем шығармадан сызықшаның қойылатын орындарына байланысты екі-екіден мысалдар жазу,сөйлем мүшесіне талдау. Бағалау . .

Тіл-шекер,байлық –бекер. Ашу -дұшпан,ақыл-дос. Үйде-шешен,дауда-жоқ. Аяп келдім,-айта алмадым.

11 слайд
Тіл-шекер,байлық –бекер. Ашу -дұшпан,ақыл-дос. Үйде-шешен,дауда-жоқ. Аяп келдім,-айта алмадым.

11 слайд

Тіл-шекер,байлық –бекер. Ашу -дұшпан,ақыл-дос. Үйде-шешен,дауда-жоқ. Аяп келдім,-айта алмадым.