студенттерге арналған дау дамай жан жалдарды шығармау жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Орындаған:Әбілқайыр
Қ.Д
Қабылдаған:
Тобы:ШТ-15-1
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына
(В.А.Кан-Калик бойынша):
1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала
модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық
әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс
динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді.
2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты
ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс
істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен
динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты.
3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым-
қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау,
диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы
өмірден мысал келтіруіне байланысты.
4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және
оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.
5 слайд
Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді. 2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты. 3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым- қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау, диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы өмірден мысал келтіруіне байланысты. 4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.
6 слайд
Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым-
қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті:
Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты
эмоционалды жағымды қатынасымен, қиын сәттерінде көмек
көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап
қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен
сипатталады .
Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым-
қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын
еместігімен ерекшеленеді.
Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым-
қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ
мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің
көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына
байланысты.
6 слайд
Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты эмоционалды жағымды қатынасымен, қиын сәттерінде көмек көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен сипатталады . Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым- қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын еместігімен ерекшеленеді. Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым- қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына байланысты.
7 слайд
Кез-келген педагог өзінің
педагогикалық іс-әрекеті
барысында бірнеше басқару
стильдерін қолданады:
Авторитарлы - өзіне
бағытталған стиль.
Либералды – ұжым өміріне
араласуды қаламайды,
белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым
пікіріне келушілік
7 слайд
Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағытталған стиль. Либералды – ұжым өміріне араласуды қаламайды, белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым пікіріне келушілік
8 слайд
Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше
көрсетіледі:
•
сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе
білім мазмұныны жеткізуі;
•
оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі;
•
оқушы мен мұғалім арасындағы қарым –
қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;
8 слайд
Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; • оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі; • оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;
9 слайд
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!
9 слайд
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!