Материалдар / студенттерге арналған дау дамай жан жалдарды шығармау жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

студенттерге арналған дау дамай жан жалдарды шығармау жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
материал студенттерге арналған яғни дау жанжалды дер кезінде шешуге арналған болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2019
316
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын ал

5 слайд
Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді. 2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты. 3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым- қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау, диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы өмірден мысал келтіруіне байланысты. 4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.

5 слайд

Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді. 2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты. 3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым- қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау, диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы өмірден мысал келтіруіне байланысты. 4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.

Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларғ

6 слайд
Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты эмоционалды жағымды   қатынасымен, қиын сәттерінде көмек көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен сипатталады . Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым- қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын еместігімен ерекшеленеді. Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым- қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына байланысты.

6 слайд

Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты эмоционалды жағымды   қатынасымен, қиын сәттерінде көмек көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен сипатталады . Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым- қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын еместігімен ерекшеленеді. Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым- қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына байланысты.

Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағыт

7 слайд
Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағытталған стиль. Либералды – ұжым өміріне араласуды қаламайды, белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым пікіріне келушілік

7 слайд

Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағытталған стиль. Либералды – ұжым өміріне араласуды қаламайды, белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым пікіріне келушілік

Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; •

8 слайд
Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; • оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі; • оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;

8 слайд

Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; • оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі; • оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;

НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

9 слайд
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

9 слайд

НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!