Материалдар / студенттерге арналған дау дамай жан жалдарды шығармау жолдары

студенттерге арналған дау дамай жан жалдарды шығармау жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
материал студенттерге арналған яғни дау жанжалды дер кезінде шешуге арналған болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2019
305
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын ал

5 слайд
Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді. 2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты. 3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым- қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау, диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы өмірден мысал келтіруіне байланысты. 4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.

5 слайд

Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді. 2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты. 3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым- қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау, диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы өмірден мысал келтіруіне байланысты. 4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.

Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларғ

6 слайд
Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты эмоционалды жағымды   қатынасымен, қиын сәттерінде көмек көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен сипатталады . Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым- қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын еместігімен ерекшеленеді. Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым- қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына байланысты.

6 слайд

Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты эмоционалды жағымды   қатынасымен, қиын сәттерінде көмек көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен сипатталады . Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым- қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын еместігімен ерекшеленеді. Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым- қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына байланысты.

Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағыт

7 слайд
Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағытталған стиль. Либералды – ұжым өміріне араласуды қаламайды, белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым пікіріне келушілік

7 слайд

Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағытталған стиль. Либералды – ұжым өміріне араласуды қаламайды, белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым пікіріне келушілік

Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; •

8 слайд
Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; • оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі; • оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;

8 слайд

Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; • оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі; • оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;

НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

9 слайд
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

9 слайд

НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ