студенттерге арналған дау дамай жан жалдарды шығармау жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

студенттерге арналған дау дамай жан жалдарды шығармау жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
материал студенттерге арналған яғни дау жанжалды дер кезінде шешуге арналған болып табылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

#1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ:ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРЕЗЕНТАЦИЯ Орындаған:Әбілқайыр Қ.Д Қабылдаған: Тобы:ШТ-15-1

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын ал

#5 слайд
Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді. 2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты. 3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым- қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау, диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы өмірден мысал келтіруіне байланысты. 4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.

5 слайд

Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінің құрылымына (В.А.Кан-Калик бойынша): 1. педагогтың сыныппен қарым-қатынасын алдын-ала модельдеу (болжау) – бұл кезең аудиторияның танымдық әрекетінің сипаты, мүмкін болатын кедергілер, жұмыс динамикасы сияқты ерекшеліктерін білуді қажет етеді. 2. бастапқы байланыс кезіндегі қарым-қатынасты ұйымдастыру (коммуникативті шабуыл) – топты жұмыс істеуге белсенді тартуды қажет етеді және өзін-өзі көрсету мен динамикалық әсер ету әдістерін меңгеруіне байланысты. 3. дамушы педагогикалық процесс барысында қарым- қатынасты басқару – оқушылардың инициативасын қолдау, диалогтық қарым-қатынас ұйымдастыра алу және шынайы өмірден мысал келтіруіне байланысты. 4. жүзеге асырылған қарым-қатынас жүйесін анализдеу және оның алдағы іс-әрекетін модельдеу.

Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларғ

#6 слайд
Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты эмоционалды жағымды   қатынасымен, қиын сәттерінде көмек көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен сипатталады . Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым- қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын еместігімен ерекшеленеді. Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым- қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына байланысты.

6 слайд

Зерттеушілер мұғалімнің сыныпқа деген қарым- қатынасының 3 стилін бөліп көрсетті: Тұрақты-жағымды стиль. Мұғалімнің балаларға деген тұрақты эмоционалды жағымды   қатынасымен, қиын сәттерінде көмек көрсетуімен оқу әрекетіндегі кемшіліктерге, іскерлік жауап қайтаруымен, балалармен қарым-қатынас кезінде сабырлылықпен сипатталады . Пассивті-жағымды стиль. Балаларға деген қарым- қатынасының эмоционалды жағымды сипатының айқын еместігімен ерекшеленеді. Тұрақсыз стиль. Бұл стильде мұғалім өзінің қарым- қатынасын жағдайға байланысты өзгертеді. Сондай-ақ мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасауы өзінің көңіл-күйіне сол уақыттағы эмоционалдық жағдайына байланысты.

Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағыт

#7 слайд
Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағытталған стиль. Либералды – ұжым өміріне араласуды қаламайды, белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым пікіріне келушілік

7 слайд

Кез-келген педагог өзінің педагогикалық іс-әрекеті барысында бірнеше басқару стильдерін қолданады: Авторитарлы - өзіне бағытталған стиль. Либералды – ұжым өміріне араласуды қаламайды, белсенділік танытпайды, Демократиялық – ұжым пікіріне келушілік

Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; •

#8 слайд
Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; • оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі; • оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;

8 слайд

Ұстаз сөзінің қызметі төмендегіше көрсетіледі: • сөз арқылы оқушыларға білім беруі немесе білім мазмұныны жеткізуі; • оқу әрекетінің тиімділігін қамтамасыз етуі; • оқушы мен мұғалім арасындағы қарым – қатынастың нәтижелің болуына шарт түзуі;

НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

#9 слайд
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

9 слайд

НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Файл форматы:
pptx
30.05.2019
377
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі