Материалдар / Судың тіршілік үшін маңызы 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Судың тіршілік үшін маңызы 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
1388
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Судың тіршілік үшін маңызы АШЫҚ САБАҚ ӨТКІЗГЕН:БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ АВКУБАЕВА А А

1 слайд
Тақырыбы: Судың тіршілік үшін маңызы АШЫҚ САБАҚ ӨТКІЗГЕН:БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ АВКУБАЕВА А А

1 слайд

Тақырыбы: Судың тіршілік үшін маңызы АШЫҚ САБАҚ ӨТКІЗГЕН:БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ АВКУБАЕВА А А

Мақсаты:  2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);  2.3.3

2 слайд
Мақсаты:  2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);  2.3.3.3 -судың табиғи көздерін анықтау  2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру «Жүректен жүрекке»

2 слайд

Мақсаты:  2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);  2.3.3.3 -судың табиғи көздерін анықтау  2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру «Жүректен жүрекке»

 « Ең, Ең, Ең !» әдісі арқылы жер бетінде суларға сипаттама беру.  Ең үлкен мұхит.................... Тынық мұ

3 слайд
 « Ең, Ең, Ең !»  әдісі арқылы жер бетінде суларға сипаттама беру.  Ең үлкен мұхит.................... Тынық мұхиты  Ең суық мұхит....................  Солтүстік мұзды мұқиты  Ең жылы мұқит...................  Тынық мұқиты  Ең кіші мұқит ...................... Солтүстік мұзды мұқиты  Ең терең мұқит..................... Тынық мұқиты  Ең ұзын өзен......................... Ніл өзені -6671км, Африка  Ең суы мол өзен.................... Амазонка  Ең үлкен сарқырама...........  Ангел – Венесуэла –1000 м  Ең үлкен көл......................... Каспий теңізі Орта Азия – 394299 км²  Ең терең көл.......................... Байкал 1620м .

3 слайд

 « Ең, Ең, Ең !»  әдісі арқылы жер бетінде суларға сипаттама беру.  Ең үлкен мұхит.................... Тынық мұхиты  Ең суық мұхит....................  Солтүстік мұзды мұқиты  Ең жылы мұқит...................  Тынық мұқиты  Ең кіші мұқит ...................... Солтүстік мұзды мұқиты  Ең терең мұқит..................... Тынық мұқиты  Ең ұзын өзен......................... Ніл өзені -6671км, Африка  Ең суы мол өзен.................... Амазонка  Ең үлкен сарқырама...........  Ангел – Венесуэла –1000 м  Ең үлкен көл......................... Каспий теңізі Орта Азия – 394299 км²  Ең терең көл.......................... Байкал 1620м .

4 слайд

4 слайд

 Мәтінді оқы.  Мәтінге ат қой.  Мәтін бойынша бірнеше сұрақтар құрастыр. Су – тіршілік көзі. Оны тамаққа пайда

5 слайд
 Мәтінді оқы.  Мәтінге ат қой.  Мәтін бойынша бірнеше сұрақтар құрастыр.   Су – тіршілік көзі. Оны тамаққа пайдаланамыз, шөлімізді басамыз. Сонымен қатар егін суарамыз, өрт сөндіреміз. Жан- жануарлар, құстар, балықтар да сусыз өмір сүре алмайды. Жер бетінің көп бөлігін су алып жатыр, бірақ барлығы бірдей ішуге жарамды бола бермейді. Су тұщы және тұзды (ащы) болады. Біз ішу үшін тұщы суды пайдаланамыз.Суды ғаламшарда көк түспен белгілейді. Ал ауызсу сол сулардың 2,5 пайызын құрайды. Сондықтан ауызсу тапшы. Суға қоқысты тастауға, ластауға болмайды. Суды бекерге төкпей, үнемдей білуіміз керек. Дана халқымыз «суды бекерге төкпе», «судың да сұрауы бар» деп айтатыны сондықтан.

5 слайд

 Мәтінді оқы.  Мәтінге ат қой.  Мәтін бойынша бірнеше сұрақтар құрастыр.   Су – тіршілік көзі. Оны тамаққа пайдаланамыз, шөлімізді басамыз. Сонымен қатар егін суарамыз, өрт сөндіреміз. Жан- жануарлар, құстар, балықтар да сусыз өмір сүре алмайды. Жер бетінің көп бөлігін су алып жатыр, бірақ барлығы бірдей ішуге жарамды бола бермейді. Су тұщы және тұзды (ащы) болады. Біз ішу үшін тұщы суды пайдаланамыз.Суды ғаламшарда көк түспен белгілейді. Ал ауызсу сол сулардың 2,5 пайызын құрайды. Сондықтан ауызсу тапшы. Суға қоқысты тастауға, ластауға болмайды. Суды бекерге төкпей, үнемдей білуіміз керек. Дана халқымыз «суды бекерге төкпе», «судың да сұрауы бар» деп айтатыны сондықтан.

6 слайд

6 слайд

Дәптермен жұмыс. «Қызықты мәліметтер »

7 слайд
Дәптермен жұмыс. «Қызықты мәліметтер »

7 слайд

Дәптермен жұмыс. «Қызықты мәліметтер »

МАҚАЛ- МӘТЕЛ Су - ырыстың көзі, Еңбек ……….. көзі. Ақпаса су …….. Алпыс күн тасыған су ….. қайтар .Судың да ……… Ағын су ……. таб

8 слайд
МАҚАЛ- МӘТЕЛ Су - ырыстың көзі, Еңбек ……….. көзі.  Ақпаса су …….. Алпыс күн тасыған су ….. қайтар .Судың да ……… Ағын су ……. табады. Ағын су бал татыр, Ақ шабағы ……….. Ағын су жолын табады, Ақ адам ………………..

8 слайд

МАҚАЛ- МӘТЕЛ Су - ырыстың көзі, Еңбек ……….. көзі.  Ақпаса су …….. Алпыс күн тасыған су ….. қайтар .Судың да ……… Ағын су ……. табады. Ағын су бал татыр, Ақ шабағы ……….. Ағын су жолын табады, Ақ адам ………………..

Судың да сұрауы бар Ағын су арнасын табады. Ағын су бал татыр, Ақ шабағы май татыр. Ағын су жолын табады, Ақ адам оңын табады. С

9 слайд
Судың да сұрауы бар Ағын су арнасын табады. Ағын су бал татыр, Ақ шабағы май татыр. Ағын су жолын табады, Ақ адам оңын табады. Су - ырыстың көзі, Еңбек кірістің көзі.  Ақ қар көп болса — ақ нан көп. Ақпаса су бұзылады. Алпыс күн тасыған су алты күнде қайтар .

9 слайд

Судың да сұрауы бар Ағын су арнасын табады. Ағын су бал татыр, Ақ шабағы май татыр. Ағын су жолын табады, Ақ адам оңын табады. Су - ырыстың көзі, Еңбек кірістің көзі.  Ақ қар көп болса — ақ нан көп. Ақпаса су бұзылады. Алпыс күн тасыған су алты күнде қайтар .

Сергіту кезеңі

10 слайд
Сергіту кезеңі

10 слайд

Сергіту кезеңі

11 слайд

11 слайд

Жаңа сабақты бекіту - Су туралы қандай тиым сөздер білесіңдер? - Суға түкірме. - Түнде судың бетін ашық қалдыруға бо

12 слайд
Жаңа сабақты бекіту - Су туралы қандай тиым сөздер білесіңдер? - Суға түкірме. - Түнде судың бетін ашық қалдыруға болмайды. - Кірдің суын басуға болмайды. - Барлық жаманшылық кірдің суымен кетеді, оны басу сол жаманшылықты үйіңе әкелгенмен бірдей .  

12 слайд

Жаңа сабақты бекіту - Су туралы қандай тиым сөздер білесіңдер? - Суға түкірме. - Түнде судың бетін ашық қалдыруға болмайды. - Кірдің суын басуға болмайды. - Барлық жаманшылық кірдің суымен кетеді, оны басу сол жаманшылықты үйіңе әкелгенмен бірдей .  

Шығармашылық тапсырма Үстіне жүк артқан екі есек келе жатты. Біреуінің үстінде тұз, екіншісінде мақта

13 слайд
Шығармашылық тапсырма Үстіне жүк артқан екі есек келе жатты. Біреуінің үстінде тұз, екіншісінде мақта болатын. Оларға терең өзеннен өту керек болды. Үстіне тұз артқан судан шығысымен бірден жорыта жөнеледі. Ал мақта артқаны аяғын әрең басып, қабырғасы қайысып кетті. Оларға не болды?

13 слайд

Шығармашылық тапсырма Үстіне жүк артқан екі есек келе жатты. Біреуінің үстінде тұз, екіншісінде мақта болатын. Оларға терең өзеннен өту керек болды. Үстіне тұз артқан судан шығысымен бірден жорыта жөнеледі. Ал мақта артқаны аяғын әрең басып, қабырғасы қайысып кетті. Оларға не болды?

Қорыту «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе с

14 слайд
Қорыту «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады .

14 слайд

Қорыту «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады .

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд