Шығармашылық жұмыс. «Қол өнер-ұлттық құндылығым»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шығармашылық жұмыс. «Қол өнер-ұлттық құндылығым»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-салтының құндылықтарын дамыту.Ұлттық өнерді дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Балдырған» бөбекжайы» КМҚК Шығармашылық жұмыс. «Қол өнер-ұлттық құндылығым» Тәрбиеші :

#1 слайд
«Балдырған» бөбекжайы» КМҚК Шығармашылық жұмыс. «Қол өнер-ұлттық құндылығым» Тәрбиеші : М.Г.Сырлыбаева.

1 слайд

«Балдырған» бөбекжайы» КМҚК Шығармашылық жұмыс. «Қол өнер-ұлттық құндылығым» Тәрбиеші : М.Г.Сырлыбаева.

Тәрбиешінің педагогиеалық ұстанымы: Әр бала – жарық жұлдыз, Жарқырауына жәрдем ет. Тәрбиешінің өмірлік ұстанымы: Біліммен аспанғ

#2 слайд
Тәрбиешінің педагогиеалық ұстанымы: Әр бала – жарық жұлдыз, Жарқырауына жәрдем ет. Тәрбиешінің өмірлік ұстанымы: Біліммен аспанға жол салынар.

2 слайд

Тәрбиешінің педагогиеалық ұстанымы: Әр бала – жарық жұлдыз, Жарқырауына жәрдем ет. Тәрбиешінің өмірлік ұстанымы: Біліммен аспанға жол салынар.

Мақсаты : Мектепке дейінгі балалардың шығармашылықтарын, қызығушылықтарын және қиялы мен белсенділігін арттыра отырып,өнер т

#3 слайд
Мақсаты : Мектепке дейінгі балалардың шығармашылықтарын, қызығушылықтарын және қиялы мен белсенділігін арттыра отырып,өнер туындысына деген көзқарасын тудыру, балалар мен ата -аналардың біріккен шығармашылық құндылықтарын қалыптастыру.Ата-салтының құндылықтарын дамыту.Ұлттық өнерді дамыту. Міндеті: Жүннен,жіптен жасалатын бұйымдар туралы ойларын кеңейту. Балаларды шығармашылық жасау барысында түрлі ұлттық бұйымдармен таныстыру. Отбасылық ұлттық дәстүрлерді дамыту Балалардың жүннен,жіптен жасалатын бұйымдарға деген қызығушылығын арттыру, ұлттық бұрышынты дамыту,жүннен жасалған бұйымдармен , тақырыптық альбомдар мен тілдік материалдармен толықтыру.

3 слайд

Мақсаты : Мектепке дейінгі балалардың шығармашылықтарын, қызығушылықтарын және қиялы мен белсенділігін арттыра отырып,өнер туындысына деген көзқарасын тудыру, балалар мен ата -аналардың біріккен шығармашылық құндылықтарын қалыптастыру.Ата-салтының құндылықтарын дамыту.Ұлттық өнерді дамыту. Міндеті: Жүннен,жіптен жасалатын бұйымдар туралы ойларын кеңейту. Балаларды шығармашылық жасау барысында түрлі ұлттық бұйымдармен таныстыру. Отбасылық ұлттық дәстүрлерді дамыту Балалардың жүннен,жіптен жасалатын бұйымдарға деген қызығушылығын арттыру, ұлттық бұрышынты дамыту,жүннен жасалған бұйымдармен , тақырыптық альбомдар мен тілдік материалдармен толықтыру.

Ғылыми болжам. Мектепке дейінгі балалардың танымдық қабілетін, белсенділігін, ой- өрісін, қиялын, қол маторикасын дамытатын жұ

#4 слайд
Ғылыми болжам. Мектепке дейінгі балалардың танымдық қабілетін, белсенділігін, ой- өрісін, қиялын, қол маторикасын дамытатын жұйе қалыптастыру. * Балалардың ой- өрісі кеңейеді. *Балалардың ұлттық өнерге деген көз қарасы қалыптасады. *Балалардың ойының дамуы арта түседі. *Оларды ұсақ қол моторикасы дамып, ақыл –ойын арттырып, жеке тұлға қалыптастыру.

4 слайд

Ғылыми болжам. Мектепке дейінгі балалардың танымдық қабілетін, белсенділігін, ой- өрісін, қиялын, қол маторикасын дамытатын жұйе қалыптастыру. * Балалардың ой- өрісі кеңейеді. *Балалардың ұлттық өнерге деген көз қарасы қалыптасады. *Балалардың ойының дамуы арта түседі. *Оларды ұсақ қол моторикасы дамып, ақыл –ойын арттырып, жеке тұлға қалыптастыру.

Зерттеу пәні: Орта топ , ересек топ, мектепалды даярлық топтары. Зерттеу ортасы: Мектепке дейінгі мекеме.

#5 слайд
Зерттеу пәні: Орта топ , ересек топ, мектепалды даярлық топтары. Зерттеу ортасы: Мектепке дейінгі мекеме.

5 слайд

Зерттеу пәні: Орта топ , ересек топ, мектепалды даярлық топтары. Зерттеу ортасы: Мектепке дейінгі мекеме.

Теориялық іздену кезеңі 2019-2020жж Байқау кезеңі 2020-2021жж Қорытынды кезеңі 2021-2022жж

#6 слайд
Теориялық іздену кезеңі 2019-2020жж Байқау кезеңі 2020-2021жж Қорытынды кезеңі 2021-2022жж

6 слайд

Теориялық іздену кезеңі 2019-2020жж Байқау кезеңі 2020-2021жж Қорытынды кезеңі 2021-2022жж

Теориялық бұйыммен таныстыру, жүн мен жіптен бұйымдар жасау. Өңделген жүндер мен жіптермен таныстыру. Қажетті материалдарды хал

#7 слайд
Теориялық бұйыммен таныстыру, жүн мен жіптен бұйымдар жасау. Өңделген жүндер мен жіптермен таныстыру. Қажетті материалдарды халық ауыз әдебеттерін жинау. Жүннен,жіптен жасалатын бұйым түрлерімен таныстыру “ Бала және балабақша”,”Бала тәрбиесі” Жүннің өңделуі туралы оқып айтып беру Заттық дамытушы орта дайындау Бұрыш дайындау Тәрбиешілер Ата - аналар

7 слайд

Теориялық бұйыммен таныстыру, жүн мен жіптен бұйымдар жасау. Өңделген жүндер мен жіптермен таныстыру. Қажетті материалдарды халық ауыз әдебеттерін жинау. Жүннен,жіптен жасалатын бұйым түрлерімен таныстыру “ Бала және балабақша”,”Бала тәрбиесі” Жүннің өңделуі туралы оқып айтып беру Заттық дамытушы орта дайындау Бұрыш дайындау Тәрбиешілер Ата - аналар

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Теориялы қ ізденіс кезеңінің тұжырымдамасы Мен ізденеіс кезеңінде баспа бетінде жарияланған материалдарды жинақтап өтілген ашық

#14 слайд
Теориялы қ ізденіс кезеңінің тұжырымдамасы Мен ізденеіс кезеңінде баспа бетінде жарияланған материалдарды жинақтап өтілген ашық оқу қызметтеріне, семинарларға үнемі қатысып отырдым, өз білімімді жетілдірдім. Ұйымдастырылған оқу қызметімді жаңа технологиясы бойынша этнопедагогиканы кіріктірдім. Алған білімімді жинақтап ашық оқу қызметін өткіздім. Өзімнің шығармашылық тақырыбыма байланысты өз тәжірибеммен бөлістім. Баланың дамуы үшін есте сақтау мен ойлау қабілетінің мәні зор. Бұлардың бәрі қоршаған орта және өзі туралы білімді меңгеруі, мінез-құлық нормаларын игеруі, білім, білік дағдысының қалыптасуы есте сақтау және ойлау қабілетімен тығыз байланысты. Этнопедагогика балаларды ұлтжандылыққа тәрбиелейді. Балалар түрлі заттарды пайдалану, қоршаған ортамен, адамдармен қарым-қатынас жасау барысында білім және тәжірибе жинақтайды.Балалар баумен өру тоқу кезінде олардың ұсақ қол моторикасы дамиды .

14 слайд

Теориялы қ ізденіс кезеңінің тұжырымдамасы Мен ізденеіс кезеңінде баспа бетінде жарияланған материалдарды жинақтап өтілген ашық оқу қызметтеріне, семинарларға үнемі қатысып отырдым, өз білімімді жетілдірдім. Ұйымдастырылған оқу қызметімді жаңа технологиясы бойынша этнопедагогиканы кіріктірдім. Алған білімімді жинақтап ашық оқу қызметін өткіздім. Өзімнің шығармашылық тақырыбыма байланысты өз тәжірибеммен бөлістім. Баланың дамуы үшін есте сақтау мен ойлау қабілетінің мәні зор. Бұлардың бәрі қоршаған орта және өзі туралы білімді меңгеруі, мінез-құлық нормаларын игеруі, білім, білік дағдысының қалыптасуы есте сақтау және ойлау қабілетімен тығыз байланысты. Этнопедагогика балаларды ұлтжандылыққа тәрбиелейді. Балалар түрлі заттарды пайдалану, қоршаған ортамен, адамдармен қарым-қатынас жасау барысында білім және тәжірибе жинақтайды.Балалар баумен өру тоқу кезінде олардың ұсақ қол моторикасы дамиды .

Негізгі кезеңі Ұйымдастырыл ған оқу қызметін өткізу : Нұрсейтова Н.Ж. Сырлыьаева Мөлдір Галиевна Жүннен,жіпте н бұйым жасау

#15 слайд
Негізгі кезеңі Ұйымдастырыл ған оқу қызметін өткізу : Нұрсейтова Н.Ж. Сырлыьаева Мөлдір Галиевна Жүннен,жіпте н бұйым жасау. : Нұрсейтова Н.Ж.Этнопедагогика тақырыбы аясында Сырлыбаева Мөлдір Ата-ана

15 слайд

Негізгі кезеңі Ұйымдастырыл ған оқу қызметін өткізу : Нұрсейтова Н.Ж. Сырлыьаева Мөлдір Галиевна Жүннен,жіпте н бұйым жасау. : Нұрсейтова Н.Ж.Этнопедагогика тақырыбы аясында Сырлыбаева Мөлдір Ата-ана

«Қол өнер- ұлттық құндылығым» Шаш өру Киіз тоқу Қамшы өру Сурет салу

#16 слайд
«Қол өнер- ұлттық құндылығым» Шаш өру Киіз тоқу Қамшы өру Сурет салу

16 слайд

«Қол өнер- ұлттық құндылығым» Шаш өру Киіз тоқу Қамшы өру Сурет салу

Байқау кезеңінің жоспары 2020-2021 оқу жылы Мақсаты: Ұйымдастырылған оқу қызметі кезінде ойын түрлерін енгізу арқылы танымдық

#17 слайд
Байқау кезеңінің жоспары 2020-2021 оқу жылы Мақсаты: Ұйымдастырылған оқу қызметі кезінде ойын түрлерін енгізу арқылы танымдық қабілеттерін арттыру. Міндеттері: 1. Балалардың арасындағы өзара қарым-қатынас пен іс-әрекет құруды, икемділік қабілеттерін қалыптастыру. 2. Балаларды ұлттық қол өнерге баулу . Күтілетін нәтиже: Балалар қамшы өру, шаш өру дағдыларын меңгереді. Тәрбиешінің көрсеткен үлгісі бойынша кейбір іс-әрекеті мен білгенін қайталау, жаңғырту

17 слайд

Байқау кезеңінің жоспары 2020-2021 оқу жылы Мақсаты: Ұйымдастырылған оқу қызметі кезінде ойын түрлерін енгізу арқылы танымдық қабілеттерін арттыру. Міндеттері: 1. Балалардың арасындағы өзара қарым-қатынас пен іс-әрекет құруды, икемділік қабілеттерін қалыптастыру. 2. Балаларды ұлттық қол өнерге баулу . Күтілетін нәтиже: Балалар қамшы өру, шаш өру дағдыларын меңгереді. Тәрбиешінің көрсеткен үлгісі бойынша кейбір іс-әрекеті мен білгенін қайталау, жаңғырту

Қорытынды кезеңі 2021-2022 оқу жылы Мақсаты: Баланың ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін

#18 слайд
Қорытынды кезеңі 2021-2022 оқу жылы Мақсаты: Баланың ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ойын жүйрік етіп тәрбиелеу. Міндеттері: 1. Баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту жұмысының қаншалықты маңызды екенін ата-анаға түсіндіре жеткізе отырып , оқыту – тәрбиелеу жұмысына ата-аналарды қатыстыру. 2. Жүн мен жіпті қол өнермен сурет салуға пайдалану. Күтілетін нәтиже: Өзінің қандай бұйым жасағанын түсінеді. Белгілі бір қол өнерге ие Тәрбиешінің көрсеткен үлгісі бойынша жіптен және жүннен жасалған қол өнерді жасайды.

18 слайд

Қорытынды кезеңі 2021-2022 оқу жылы Мақсаты: Баланың ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ойын жүйрік етіп тәрбиелеу. Міндеттері: 1. Баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту жұмысының қаншалықты маңызды екенін ата-анаға түсіндіре жеткізе отырып , оқыту – тәрбиелеу жұмысына ата-аналарды қатыстыру. 2. Жүн мен жіпті қол өнермен сурет салуға пайдалану. Күтілетін нәтиже: Өзінің қандай бұйым жасағанын түсінеді. Белгілі бір қол өнерге ие Тәрбиешінің көрсеткен үлгісі бойынша жіптен және жүннен жасалған қол өнерді жасайды.

Файл форматы:
pptx
15.05.2020
699
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі