Суицид алгоритмі




1 слайд
Суицидтік мінез-құлық белгілері
бар кәмелетке толмағандарды
анықтаудың және олармен әрі қарай
жұмыс істеудің бірыңғай алгоритмі
ҚР Оқу-ағарту министрлігі
4 шілде 2024 жыл
№170
1 слайд
Суицидтік мінез-құлық белгілері бар кәмелетке толмағандарды анықтаудың және олармен әрі қарай жұмыс істеудің бірыңғай алгоритмі ҚР Оқу-ағарту министрлігі 4 шілде 2024 жыл №170

2 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Алгоритмде басшылыққа алынған
нормативті-құқықтық құжат:
2
ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 31
тамыздағы №748 қаулысымен
бекітілген «Балаларды зорлық-
зомбылықтан қорғау, суицидтің
алдын алу және олардың
құқықтары мен саламаттығын
қамтамасыз ету жөніндегі
2023-2025 оқу жылдарға
арналған кешенді жоспары»
2 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Алгоритмде басшылыққа алынған нормативті-құқықтық құжат: 2 ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысымен бекітілген «Балаларды зорлық- зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету жөніндегі 2023-2025 оқу жылдарға арналған кешенді жоспары»

3 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Өзіне-өзі қол жұмсауға әрекет жасаған балаға көрсетілетін
көмек түрлері:
•Психологиялық;
•Медициналық;
•Заңды;
•Әлеуметтік;
3
Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу
жұмыстары үш негізгі компонеттен тұрады:
1.Ақпараттық-түсіндіру жұмысы;
2.Анықтау;
3.Көмек көрсету.
3 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Өзіне-өзі қол жұмсауға әрекет жасаған балаға көрсетілетін көмек түрлері: •Психологиялық; •Медициналық; •Заңды; •Әлеуметтік; 3 Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу жұмыстары үш негізгі компонеттен тұрады: 1.Ақпараттық-түсіндіру жұмысы; 2.Анықтау; 3.Көмек көрсету.

4 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Білім беру ұйымдары мен мамандарының кәмелетке толмағандар
арасында суицидтің алдын алу жөніндегі іс-әрекеттері
1. Суицидтің алдын алу бойынша іс-
шараларды жыл сайынғы жоспарға енгізеді;
2. Орынбасардан төмен емес жауапты тұлғаны
айқындайды;
3. Оқушылар (5-11 сыныптар аралығындағы),
ата-аналар мен педагогтер үшін ақпараттық-
түсіндіру жұмысын жүргізеді.
4. Педагогтерге осы санаттағы балалармен
жұмыс жасау үшін біліктілігін арттыруға
мүмкіндік жасайды (педагогтер кемінде 3
сағат, педагог-психологтар бірінші ретте 72
сағат, жыл сайын 6 сағат).
Мектеп
басшысы
6. Жедел бөлімшемен (денсаулық сақтау
ұйымының құрылымдық бөлімшесі)
өзара іс-қимылды және қажетті
құжаттама жүргізуді қамтамасыз етеді.
7. Суицидтік мінез-құлқы бар бала
туралы ақпаратты алған соң төмендегі
іс-шараларды ұйымдастырады:
•Түзету жұмысын көрсетеді;
•Жедел бөлімшеге хабар жібереді;
•Толық ақпарат алып, ұсыныстарды
айту үшін ата-анасымен кездеседі.
8. Ата-ана (заңды өкілі) денсаулық
сақтау мамандарына жүгінуден бас
тартқан жағдайда қорғаншылық
органдарына хабарлайды.
4
5. Суицидтік белгілері анықталған балаға ата-
ана келісімінің негізінде педагог-психологтың
кеңес жүргізуін қамтамасыз етеді.
4 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымдары мен мамандарының кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу жөніндегі іс-әрекеттері 1. Суицидтің алдын алу бойынша іс- шараларды жыл сайынғы жоспарға енгізеді; 2. Орынбасардан төмен емес жауапты тұлғаны айқындайды; 3. Оқушылар (5-11 сыныптар аралығындағы), ата-аналар мен педагогтер үшін ақпараттық- түсіндіру жұмысын жүргізеді. 4. Педагогтерге осы санаттағы балалармен жұмыс жасау үшін біліктілігін арттыруға мүмкіндік жасайды (педагогтер кемінде 3 сағат, педагог-психологтар бірінші ретте 72 сағат, жыл сайын 6 сағат). Мектеп басшысы 6. Жедел бөлімшемен (денсаулық сақтау ұйымының құрылымдық бөлімшесі) өзара іс-қимылды және қажетті құжаттама жүргізуді қамтамасыз етеді. 7. Суицидтік мінез-құлқы бар бала туралы ақпаратты алған соң төмендегі іс-шараларды ұйымдастырады: •Түзету жұмысын көрсетеді; •Жедел бөлімшеге хабар жібереді; •Толық ақпарат алып, ұсыныстарды айту үшін ата-анасымен кездеседі. 8. Ата-ана (заңды өкілі) денсаулық сақтау мамандарына жүгінуден бас тартқан жағдайда қорғаншылық органдарына хабарлайды. 4 5. Суицидтік белгілері анықталған балаға ата- ана келісімінің негізінде педагог-психологтың кеңес жүргізуін қамтамасыз етеді.

5 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Білім беру ұйымындағы жауапты тұлғаның
іс-әрекет алгоритмі:
1. Мамандардың суицидтің алдын алу жөніндегі іс-
қимылын ұйымдастырады;
2. Мүдделі мемлекеттік органдармен, ұйымдармен
өзара іс-қимыл жасайды;
3. Осы алгоритмнің 3-қосымшасына сәйкес жедел
бөлімшеге ақпарат береді.
5
5 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымындағы жауапты тұлғаның іс-әрекет алгоритмі: 1. Мамандардың суицидтің алдын алу жөніндегі іс- қимылын ұйымдастырады; 2. Мүдделі мемлекеттік органдармен, ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды; 3. Осы алгоритмнің 3-қосымшасына сәйкес жедел бөлімшеге ақпарат береді. 5

6 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Суицидтік белгілері бар оқушы анықталған немесе
көмекке жүгінген кездегі ПЕДАГОГТІҢ іс-әрекет
алгоритмі:
•Эмоционалдық қолдау көрсету;
•Педагог-психологтың көмегіне жүгінуге ата-
анадан келісім алу;
•Педагог-психологқа хабардар ету;
•Педагог-психологқа апару (келісімі болған
жағдайда);
•Педагог-психолог орнында болмай қалса,
жедел бөлімшеге және жауапты тұлғаға
хабарлау.
6
6 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Суицидтік белгілері бар оқушы анықталған немесе көмекке жүгінген кездегі ПЕДАГОГТІҢ іс-әрекет алгоритмі: •Эмоционалдық қолдау көрсету; •Педагог-психологтың көмегіне жүгінуге ата- анадан келісім алу; •Педагог-психологқа хабардар ету; •Педагог-психологқа апару (келісімі болған жағдайда); •Педагог-психолог орнында болмай қалса, жедел бөлімшеге және жауапты тұлғаға хабарлау. 6

7 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Педагог-психологтің іс-әрекет алгоритмі:
7
1. Кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін
терапевтік альянсты құра отырып, шаралар қабылдау;
2. ЖПД (ВОП) немесе психиатр дәрігердің ұсынымдарын ескере отырып,
психологиялық көмек көрсетеді;
3. Жедел бөлімшеге, психологиялық қолдау орталығына хабарлайды (3-қосымша, 2-
нысандағы ақпараттарды ұсына отырып);
4. ҚР БжҒ министрінің 2020 жылғы 6-сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес консультация
журналына тіркейді;
5. Ата-анаға (заңды өкілге) түсіндірме жұмысын жүргізеді және жергілікті денсаулық
ұйымына жүгінуді ұсынады.
6. Баламен, оны заңды өкілімен бірлесе отырып, дағдарыстық күйден шығу жоспарын
әзірлейді.
7 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Педагог-психологтің іс-әрекет алгоритмі: 7 1. Кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін терапевтік альянсты құра отырып, шаралар қабылдау; 2. ЖПД (ВОП) немесе психиатр дәрігердің ұсынымдарын ескере отырып, психологиялық көмек көрсетеді; 3. Жедел бөлімшеге, психологиялық қолдау орталығына хабарлайды (3-қосымша, 2- нысандағы ақпараттарды ұсына отырып); 4. ҚР БжҒ министрінің 2020 жылғы 6-сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес консультация журналына тіркейді; 5. Ата-анаға (заңды өкілге) түсіндірме жұмысын жүргізеді және жергілікті денсаулық ұйымына жүгінуді ұсынады. 6. Баламен, оны заңды өкілімен бірлесе отырып, дағдарыстық күйден шығу жоспарын әзірлейді.

8 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Психологиялық қолдау орталықтарының іс-әрекет
алгоритмі:
8
1. Терапевтік альянсты қолдау арқылы кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін
қамтамасыз ету үшін шаралар қабылдайды;
2. Заңды өкілге түсіндірме жұмысын жүргізеді және аймақтық денсаулық ұйымына жүгінуге
ұсыныс береді;
3. Психотерапевттің, психиатрдың ұсынымдарын ескере отырып, консультациялық, түзету-
дамыту жұмыстарын жүргізеді;
4. Оқиға туралы жедел бөлімшеге хабарлайды және 3-қосымшаның 2-нысаны бойынша
ақпаратты ұсынады (баланың, заңды өкілдің келісімі бойынша);
5. Оқиғаны журналға тіркейді;
6. Баламен, ата-анасымен (заңды өкілмен) бірлесе отырып, баланың жағдайын жақсарту үшін іс-
қимыл жоспарын даярлайды;
7. Баланың ата-анасы денсаулық сақтау ұйымына жүгінуден бас тартқан жағдайда өзінің
басшысына, қорғаншылық және қамқоршылық органдарына хабарлайды.
8 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Психологиялық қолдау орталықтарының іс-әрекет алгоритмі: 8 1. Терапевтік альянсты қолдау арқылы кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін шаралар қабылдайды; 2. Заңды өкілге түсіндірме жұмысын жүргізеді және аймақтық денсаулық ұйымына жүгінуге ұсыныс береді; 3. Психотерапевттің, психиатрдың ұсынымдарын ескере отырып, консультациялық, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізеді; 4. Оқиға туралы жедел бөлімшеге хабарлайды және 3-қосымшаның 2-нысаны бойынша ақпаратты ұсынады (баланың, заңды өкілдің келісімі бойынша); 5. Оқиғаны журналға тіркейді; 6. Баламен, ата-анасымен (заңды өкілмен) бірлесе отырып, баланың жағдайын жақсарту үшін іс- қимыл жоспарын даярлайды; 7. Баланың ата-анасы денсаулық сақтау ұйымына жүгінуден бас тартқан жағдайда өзінің басшысына, қорғаншылық және қамқоршылық органдарына хабарлайды.

9 слайд
Иван ВоронковИван Воронков
Поместите здесь подпись
изображения
Назарларыңызға
рахмет!
9
9 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Поместите здесь подпись изображения Назарларыңызға рахмет! 9