Материалдар / Суицид алгоритмі

Суицид алгоритмі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
10 Ақпан 2025
137
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Суицидтік мінез-құлық белгілері бар кәмелетке толмағандарды анықтаудың және олармен әрі қарай жұмыс істеудің бірыңғай алгорит

1 слайд
Суицидтік мінез-құлық белгілері бар кәмелетке толмағандарды анықтаудың және олармен әрі қарай жұмыс істеудің бірыңғай алгоритмі ҚР Оқу-ағарту министрлігі 4 шілде 2024 жыл №170

1 слайд

Суицидтік мінез-құлық белгілері бар кәмелетке толмағандарды анықтаудың және олармен әрі қарай жұмыс істеудің бірыңғай алгоритмі ҚР Оқу-ағарту министрлігі 4 шілде 2024 жыл №170

Иван ВоронковИван Воронков Алгоритмде басшылыққа алынған нормативті-құқықтық құжат: 2 ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №

2 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Алгоритмде басшылыққа алынған нормативті-құқықтық құжат: 2 ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысымен бекітілген «Балаларды зорлық- зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету жөніндегі 2023-2025 оқу жылдарға арналған кешенді жоспары»

2 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Алгоритмде басшылыққа алынған нормативті-құқықтық құжат: 2 ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысымен бекітілген «Балаларды зорлық- зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету жөніндегі 2023-2025 оқу жылдарға арналған кешенді жоспары»

Иван ВоронковИван Воронков Өзіне-өзі қол жұмсауға әрекет жасаған балаға көрсетілетін көмек түрлері: •Психологиялық; •Медицинал

3 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Өзіне-өзі қол жұмсауға әрекет жасаған балаға көрсетілетін көмек түрлері: •Психологиялық; •Медициналық; •Заңды; •Әлеуметтік; 3 Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу жұмыстары үш негізгі компонеттен тұрады: 1.Ақпараттық-түсіндіру жұмысы; 2.Анықтау; 3.Көмек көрсету.

3 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Өзіне-өзі қол жұмсауға әрекет жасаған балаға көрсетілетін көмек түрлері: •Психологиялық; •Медициналық; •Заңды; •Әлеуметтік; 3 Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу жұмыстары үш негізгі компонеттен тұрады: 1.Ақпараттық-түсіндіру жұмысы; 2.Анықтау; 3.Көмек көрсету.

Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымдары мен мамандарының кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу жөніндегі іс

4 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымдары мен мамандарының кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу жөніндегі іс-әрекеттері 1. Суицидтің алдын алу бойынша іс- шараларды жыл сайынғы жоспарға енгізеді; 2. Орынбасардан төмен емес жауапты тұлғаны айқындайды; 3. Оқушылар (5-11 сыныптар аралығындағы), ата-аналар мен педагогтер үшін ақпараттық- түсіндіру жұмысын жүргізеді. 4. Педагогтерге осы санаттағы балалармен жұмыс жасау үшін біліктілігін арттыруға мүмкіндік жасайды (педагогтер кемінде 3 сағат, педагог-психологтар бірінші ретте 72 сағат, жыл сайын 6 сағат). Мектеп басшысы 6. Жедел бөлімшемен (денсаулық сақтау ұйымының құрылымдық бөлімшесі) өзара іс-қимылды және қажетті құжаттама жүргізуді қамтамасыз етеді. 7. Суицидтік мінез-құлқы бар бала туралы ақпаратты алған соң төмендегі іс-шараларды ұйымдастырады: •Түзету жұмысын көрсетеді; •Жедел бөлімшеге хабар жібереді; •Толық ақпарат алып, ұсыныстарды айту үшін ата-анасымен кездеседі. 8. Ата-ана (заңды өкілі) денсаулық сақтау мамандарына жүгінуден бас тартқан жағдайда қорғаншылық органдарына хабарлайды. 4 5. Суицидтік белгілері анықталған балаға ата- ана келісімінің негізінде педагог-психологтың кеңес жүргізуін қамтамасыз етеді.

4 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымдары мен мамандарының кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу жөніндегі іс-әрекеттері 1. Суицидтің алдын алу бойынша іс- шараларды жыл сайынғы жоспарға енгізеді; 2. Орынбасардан төмен емес жауапты тұлғаны айқындайды; 3. Оқушылар (5-11 сыныптар аралығындағы), ата-аналар мен педагогтер үшін ақпараттық- түсіндіру жұмысын жүргізеді. 4. Педагогтерге осы санаттағы балалармен жұмыс жасау үшін біліктілігін арттыруға мүмкіндік жасайды (педагогтер кемінде 3 сағат, педагог-психологтар бірінші ретте 72 сағат, жыл сайын 6 сағат). Мектеп басшысы 6. Жедел бөлімшемен (денсаулық сақтау ұйымының құрылымдық бөлімшесі) өзара іс-қимылды және қажетті құжаттама жүргізуді қамтамасыз етеді. 7. Суицидтік мінез-құлқы бар бала туралы ақпаратты алған соң төмендегі іс-шараларды ұйымдастырады: •Түзету жұмысын көрсетеді; •Жедел бөлімшеге хабар жібереді; •Толық ақпарат алып, ұсыныстарды айту үшін ата-анасымен кездеседі. 8. Ата-ана (заңды өкілі) денсаулық сақтау мамандарына жүгінуден бас тартқан жағдайда қорғаншылық органдарына хабарлайды. 4 5. Суицидтік белгілері анықталған балаға ата- ана келісімінің негізінде педагог-психологтың кеңес жүргізуін қамтамасыз етеді.

Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымындағы жауапты тұлғаның іс-әрекет алгоритмі: 1. Мамандардың суицидтің алдын алу жөнін

5 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымындағы жауапты тұлғаның іс-әрекет алгоритмі: 1. Мамандардың суицидтің алдын алу жөніндегі іс- қимылын ұйымдастырады; 2. Мүдделі мемлекеттік органдармен, ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды; 3. Осы алгоритмнің 3-қосымшасына сәйкес жедел бөлімшеге ақпарат береді. 5

5 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Білім беру ұйымындағы жауапты тұлғаның іс-әрекет алгоритмі: 1. Мамандардың суицидтің алдын алу жөніндегі іс- қимылын ұйымдастырады; 2. Мүдделі мемлекеттік органдармен, ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды; 3. Осы алгоритмнің 3-қосымшасына сәйкес жедел бөлімшеге ақпарат береді. 5

Иван ВоронковИван Воронков Суицидтік белгілері бар оқушы анықталған немесе көмекке жүгінген кездегі ПЕДАГОГТІҢ іс-әрекет алгор

6 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Суицидтік белгілері бар оқушы анықталған немесе көмекке жүгінген кездегі ПЕДАГОГТІҢ іс-әрекет алгоритмі: •Эмоционалдық қолдау көрсету; •Педагог-психологтың көмегіне жүгінуге ата- анадан келісім алу; •Педагог-психологқа хабардар ету; •Педагог-психологқа апару (келісімі болған жағдайда); •Педагог-психолог орнында болмай қалса, жедел бөлімшеге және жауапты тұлғаға хабарлау. 6

6 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Суицидтік белгілері бар оқушы анықталған немесе көмекке жүгінген кездегі ПЕДАГОГТІҢ іс-әрекет алгоритмі: •Эмоционалдық қолдау көрсету; •Педагог-психологтың көмегіне жүгінуге ата- анадан келісім алу; •Педагог-психологқа хабардар ету; •Педагог-психологқа апару (келісімі болған жағдайда); •Педагог-психолог орнында болмай қалса, жедел бөлімшеге және жауапты тұлғаға хабарлау. 6

Иван ВоронковИван Воронков Педагог-психологтің іс-әрекет алгоритмі: 7 1. Кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамта

7 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Педагог-психологтің іс-әрекет алгоритмі: 7 1. Кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін терапевтік альянсты құра отырып, шаралар қабылдау; 2. ЖПД (ВОП) немесе психиатр дәрігердің ұсынымдарын ескере отырып, психологиялық көмек көрсетеді; 3. Жедел бөлімшеге, психологиялық қолдау орталығына хабарлайды (3-қосымша, 2- нысандағы ақпараттарды ұсына отырып); 4. ҚР БжҒ министрінің 2020 жылғы 6-сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес консультация журналына тіркейді; 5. Ата-анаға (заңды өкілге) түсіндірме жұмысын жүргізеді және жергілікті денсаулық ұйымына жүгінуді ұсынады. 6. Баламен, оны заңды өкілімен бірлесе отырып, дағдарыстық күйден шығу жоспарын әзірлейді.

7 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Педагог-психологтің іс-әрекет алгоритмі: 7 1. Кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін терапевтік альянсты құра отырып, шаралар қабылдау; 2. ЖПД (ВОП) немесе психиатр дәрігердің ұсынымдарын ескере отырып, психологиялық көмек көрсетеді; 3. Жедел бөлімшеге, психологиялық қолдау орталығына хабарлайды (3-қосымша, 2- нысандағы ақпараттарды ұсына отырып); 4. ҚР БжҒ министрінің 2020 жылғы 6-сәуірдегі №130 бұйрығына сәйкес консультация журналына тіркейді; 5. Ата-анаға (заңды өкілге) түсіндірме жұмысын жүргізеді және жергілікті денсаулық ұйымына жүгінуді ұсынады. 6. Баламен, оны заңды өкілімен бірлесе отырып, дағдарыстық күйден шығу жоспарын әзірлейді.

Иван ВоронковИван Воронков Психологиялық қолдау орталықтарының іс-әрекет алгоритмі: 8 1. Терапевтік альянсты қолдау арқылы кәм

8 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Психологиялық қолдау орталықтарының іс-әрекет алгоритмі: 8 1. Терапевтік альянсты қолдау арқылы кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін шаралар қабылдайды; 2. Заңды өкілге түсіндірме жұмысын жүргізеді және аймақтық денсаулық ұйымына жүгінуге ұсыныс береді; 3. Психотерапевттің, психиатрдың ұсынымдарын ескере отырып, консультациялық, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізеді; 4. Оқиға туралы жедел бөлімшеге хабарлайды және 3-қосымшаның 2-нысаны бойынша ақпаратты ұсынады (баланың, заңды өкілдің келісімі бойынша); 5. Оқиғаны журналға тіркейді; 6. Баламен, ата-анасымен (заңды өкілмен) бірлесе отырып, баланың жағдайын жақсарту үшін іс- қимыл жоспарын даярлайды; 7. Баланың ата-анасы денсаулық сақтау ұйымына жүгінуден бас тартқан жағдайда өзінің басшысына, қорғаншылық және қамқоршылық органдарына хабарлайды.

8 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Психологиялық қолдау орталықтарының іс-әрекет алгоритмі: 8 1. Терапевтік альянсты қолдау арқылы кәмелетке толмағанның психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін шаралар қабылдайды; 2. Заңды өкілге түсіндірме жұмысын жүргізеді және аймақтық денсаулық ұйымына жүгінуге ұсыныс береді; 3. Психотерапевттің, психиатрдың ұсынымдарын ескере отырып, консультациялық, түзету- дамыту жұмыстарын жүргізеді; 4. Оқиға туралы жедел бөлімшеге хабарлайды және 3-қосымшаның 2-нысаны бойынша ақпаратты ұсынады (баланың, заңды өкілдің келісімі бойынша); 5. Оқиғаны журналға тіркейді; 6. Баламен, ата-анасымен (заңды өкілмен) бірлесе отырып, баланың жағдайын жақсарту үшін іс- қимыл жоспарын даярлайды; 7. Баланың ата-анасы денсаулық сақтау ұйымына жүгінуден бас тартқан жағдайда өзінің басшысына, қорғаншылық және қамқоршылық органдарына хабарлайды.

Иван ВоронковИван Воронков Поместите здесь подпись изображения Назарларыңызға рахмет! 9

9 слайд
Иван ВоронковИван Воронков Поместите здесь подпись изображения Назарларыңызға рахмет! 9

9 слайд

Иван ВоронковИван Воронков Поместите здесь подпись изображения Назарларыңызға рахмет! 9

Министірлікпен келісілген курстар тізімі