Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын ұғыну және тәжірибеде қолдану
Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын ұғыну және тәжірибеде қолдану

#1 слайд
Педагогикалық жұмыспен
шұғылданған адам үш
дәуірді басынан өткізіп
өтеді: ол кешегі, бүгінгі
және келешек.
- Бүйімбаев Мағжан Биғозыұлы
1 слайд
Педагогикалық жұмыспен шұғылданған адам үш дәуірді басынан өткізіп өтеді: ол кешегі, бүгінгі және келешек. - Бүйімбаев Мағжан Биғозыұлы
#2 слайд
Ортақол ұстаз –
баяндайды, жақсы
ұстаз – түсіндіреді,
көрнекті ұстаз –
көрсетеді, ұлы ұстаз –
шабыттандырады.
2 слайд
Ортақол ұстаз – баяндайды, жақсы ұстаз – түсіндіреді, көрнекті ұстаз – көрсетеді, ұлы ұстаз – шабыттандырады.
#3 слайд
- "XXI ғасырда нені оқыту керек ?"
- " Мұғалімдер оқушыларды XXI
ғасырда қалай дайындайды ?"
Мұғалімдер өз жұмысына жеткілікті
уақыт бөле білулері керек , оқушының
білімі мен дағдыларын ғана емес ,
оның оқуын дараландыру және
баланың бойында метасананы - қалай
оқу керектігін үйренуді қалыптастыру.
3 слайд
- "XXI ғасырда нені оқыту керек ?" - " Мұғалімдер оқушыларды XXI ғасырда қалай дайындайды ?" Мұғалімдер өз жұмысына жеткілікті уақыт бөле білулері керек , оқушының білімі мен дағдыларын ғана емес , оның оқуын дараландыру және баланың бойында метасананы - қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыру.
#4 слайд
Коучинг тақырыбы : " Сын тұрғысынан ойлау
ұғыну және тәжірибеде қолдану"
Мақсаты : Сыни тұрғыдан ойлау технологияларын
ұғындыра отырып оқытуда тәжірибе ,
идеяларымен алмасып, тапсырмалар арқылы
түсініктерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже : Мұғалімдер сын тұрғысынан
ойлауды пәнге еңгізіп,тәжірибесінде оқушыларды
сұрақ қою, негіздеу, болжам жасау, модельдеу
дағдыларын жаттықтыру.
4 слайд
Коучинг тақырыбы : " Сын тұрғысынан ойлау ұғыну және тәжірибеде қолдану" Мақсаты : Сыни тұрғыдан ойлау технологияларын ұғындыра отырып оқытуда тәжірибе , идеяларымен алмасып, тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту. Күтілетін нәтиже : Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлауды пәнге еңгізіп,тәжірибесінде оқушыларды сұрақ қою, негіздеу, болжам жасау, модельдеу дағдыларын жаттықтыру.
#5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау дегенді қалай
түсінесіз ?
Сын тұрғысынан ойлаудың
қандай стратегияларын қолданасыз?
Сын тұрғысынан
ойлауды дамытуға арналған сабақтың
құрылымы қандай болу керек деп
ойлайсыз?
5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау дегенді қалай түсінесіз ? Сын тұрғысынан ойлаудың қандай стратегияларын қолданасыз? Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға арналған сабақтың құрылымы қандай болу керек деп ойлайсыз?
#6 слайд
Cын тұрғысынан ойлау – өз алдына сұрақтар қойып және
оларға жауап іздеу, әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып,
оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін
дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын
зерттеу дегенді білдіреді. Бұл оқыту «қарапайымнан
күрделіге» деп аталады. Сын тұрғысынан оқыту -
бағдарлама. Бұл бағдарлама әлемнің түпкір - түпкірінен
жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі, мақсаты
барлық жастағы оқушыларға кез келген мазмұны сыни
тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға
саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету. Сын
тұрғысынан ойлау - сынау емес, шыңдалған ойлау.
6 слайд
Cын тұрғысынан ойлау – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу, әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді. Бұл оқыту «қарапайымнан күрделіге» деп аталады. Сын тұрғысынан оқыту - бағдарлама. Бұл бағдарлама әлемнің түпкір - түпкірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі, мақсаты барлық жастағы оқушыларға кез келген мазмұны сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету. Сын тұрғысынан ойлау - сынау емес, шыңдалған ойлау.
#7 слайд
Эдвард Глейзер (1941) сын
тұрғысынан ойлау қабілеттілігінің 3
элементін анықтаған
1. Проблемалар мен
мәселелерді шешу
2. Логикалық
зерттеу мен ой жүргізу 3. Әдістерді
қолданудағы тәжірибелік дағдылар
7 слайд
Эдвард Глейзер (1941) сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігінің 3 элементін анықтаған 1. Проблемалар мен мәселелерді шешу 2. Логикалық зерттеу мен ой жүргізу 3. Әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар
#8 слайд
«
«
Ө
р
м
е
к
ш
і
»
“
Ф
и
ш
б
о
у
н
»
«
Қ
а
р
к
е
с
е
г
і
»
«
К
л
а
с
т
е
р
»
«
Д
ж
и
г
с
о
»
«
I
N
S
E
R
T
»
ә
д
і
с
і
«
Ү
ш
т
і
к
»
«
Б
э
к
р
о
н
и
м
»
З
а
р
я
д
а
л
у
»
«
К
о
н
с
т
а
н
т
и
н
о
п
о
л
ь
»
«
Ы
с
т
ы
қ
о
р
ы
н
д
ы
қ
«
«
Б
е
с
с
а
у
с
а
қ
» Е
к
і
д
ұ
р
ы
с
,
б
і
р
б
ұ
р
ы
с
»
8 слайд
« « Ө р м е к ш і » “ Ф и ш б о у н » « Қ а р к е с е г і » « К л а с т е р » « Д ж и г с о » « I N S E R T » ә д і с і « Ү ш т і к » « Б э к р о н и м » З а р я д а л у » « К о н с т а н т и н о п о л ь » « Ы с т ы қ о р ы н д ы қ « « Б е с с а у с а қ » Е к і д ұ р ы с , б і р б ұ р ы с »
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
шағым қалдыра аласыз













