"Сын тұрғысынан ойлау технологиясын дамыту" әдістемелік бірлестікке баяндама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тобыл орта мектебТобыл орта мектеб
і КММі КММ
1 слайд
Тобыл орта мектебТобыл орта мектеб і КММі КММ
2 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: ТАҚЫРЫБЫ:
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын Сын тұрғысынан ойлау технологиясын
дамытудамыту
Теориялық бөлім “Сын тұрғысынан ойлау Теориялық бөлім “Сын тұрғысынан ойлау
технологиясының мазмұны”технологиясының мазмұны”
Интерактивтік бөлім “Сын тұрғысынан Интерактивтік бөлім “Сын тұрғысынан
ойлау әдісін қолдану тәсілі”ойлау әдісін қолдану тәсілі”
2 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: ТАҚЫРЫБЫ: Сын тұрғысынан ойлау технологиясын Сын тұрғысынан ойлау технологиясын дамытудамыту Теориялық бөлім “Сын тұрғысынан ойлау Теориялық бөлім “Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мазмұны”технологиясының мазмұны” Интерактивтік бөлім “Сын тұрғысынан Интерактивтік бөлім “Сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тәсілі”ойлау әдісін қолдану тәсілі”
3 слайд
СТОСТО
Қазіргі кезде өмір сүру күрделенді, біздің Қазіргі кезде өмір сүру күрделенді, біздің
елімізде демократиялық құрылымдар пайда елімізде демократиялық құрылымдар пайда
бола бастады. Бүгінгі мектеп оқушылары бола бастады. Бүгінгі мектеп оқушылары
ертең өз жолында кездескен ертең өз жолында кездескен
қиыншылықтарды жеңуге, өз мәселелерін қиыншылықтарды жеңуге, өз мәселелерін
өздері шешуге, саналы шешім қабылдауға өздері шешуге, саналы шешім қабылдауға
дайын болуды үйрететін жаңа дайын болуды үйрететін жаңа
технологиялардың бірі – “Оқу мен жазу технологиялардың бірі – “Оқу мен жазу
арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту”.арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту”.
СТО-ды дамыту бағдарламасы әлемнің СТО-ды дамыту бағдарламасы әлемнің
түкпір- түкпірінен жиналған білім түкпір- түкпірінен жиналған білім
берушілердің бірлескен еңбегі.берушілердің бірлескен еңбегі.
3 слайд
СТОСТО Қазіргі кезде өмір сүру күрделенді, біздің Қазіргі кезде өмір сүру күрделенді, біздің елімізде демократиялық құрылымдар пайда елімізде демократиялық құрылымдар пайда бола бастады. Бүгінгі мектеп оқушылары бола бастады. Бүгінгі мектеп оқушылары ертең өз жолында кездескен ертең өз жолында кездескен қиыншылықтарды жеңуге, өз мәселелерін қиыншылықтарды жеңуге, өз мәселелерін өздері шешуге, саналы шешім қабылдауға өздері шешуге, саналы шешім қабылдауға дайын болуды үйрететін жаңа дайын болуды үйрететін жаңа технологиялардың бірі – “Оқу мен жазу технологиялардың бірі – “Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту”.арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту”. СТО-ды дамыту бағдарламасы әлемнің СТО-ды дамыту бағдарламасы әлемнің түкпір- түкпірінен жиналған білім түкпір- түкпірінен жиналған білім берушілердің бірлескен еңбегі.берушілердің бірлескен еңбегі.
4 слайд
СТО дегеніміз-
не нәрсенің анығына барып, оның
себеп салдарына барып анықтау,
бағалау одан шығатын салдарына көз
жеткізе білу, қорытынды жасау.
Джон Дьюидің айтуы бойынша
мәселелерге ерекше көңіл аудару
оқушының табиғи әуесқойлығын
оятып, СТО-уға итермелейді.
4 слайд
СТО дегеніміз- не нәрсенің анығына барып, оның себеп салдарына барып анықтау, бағалау одан шығатын салдарына көз жеткізе білу, қорытынды жасау. Джон Дьюидің айтуы бойынша мәселелерге ерекше көңіл аудару оқушының табиғи әуесқойлығын оятып, СТО-уға итермелейді.
5 слайд
Мақсаты:Мақсаты:
Барлық жастағы оқушылардың кез Барлық жастағы оқушылардың кез
келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан
қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін
таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету.таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету.
Кез келген оқу материалындағы Кез келген оқу материалындағы
мазмұнды сынау емес сын тұрғысынан мазмұнды сынау емес сын тұрғысынан
қарау арқылы ұтымды жауап іздеу, сол қарау арқылы ұтымды жауап іздеу, сол
жауапты іздеуге жай ойлау емес шындалған жауапты іздеуге жай ойлау емес шындалған
ойлауға оқушылардың қолын жеткізеді.ойлауға оқушылардың қолын жеткізеді.
5 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Барлық жастағы оқушылардың кез Барлық жастағы оқушылардың кез келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету.таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету. Кез келген оқу материалындағы Кез келген оқу материалындағы мазмұнды сынау емес сын тұрғысынан мазмұнды сынау емес сын тұрғысынан қарау арқылы ұтымды жауап іздеу, сол қарау арқылы ұтымды жауап іздеу, сол жауапты іздеуге жай ойлау емес шындалған жауапты іздеуге жай ойлау емес шындалған ойлауға оқушылардың қолын жеткізеді.ойлауға оқушылардың қолын жеткізеді.
6 слайд
СТО-ның міндеттері:СТО-ның міндеттері:
- СТО идеялар тексеріліп бағаланғанда және дамып - СТО идеялар тексеріліп бағаланғанда және дамып
қолданылғанда іске асадықолданылғанда іске асады
- Есте сақтау-идеяларды түсіну-алғы шарт - Есте сақтау-идеяларды түсіну-алғы шарт
- Шығармашылықпен көкейкесті ойлау - Шығармашылықпен көкейкесті ойлау
- Өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу - Өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу
- Сұрақтар шешімін табу- жаңа бір нәрсе тудыру - Сұрақтар шешімін табу- жаңа бір нәрсе тудыру
- Үйрету – түсінуіне көмектесу - Үйрету – түсінуіне көмектесу
- Көңілге қонымды дәлелге ұмтылу - Көңілге қонымды дәлелге ұмтылу
- Мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу - Мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу
- Шешімді негізі бар саналы дәлелдеу - Шешімді негізі бар саналы дәлелдеу
- Дәлелдер негізгі болуы шарт - Дәлелдер негізгі болуы шарт
- Әлеуметтік ойла, таласып оқу, талқылап қарсы шығу - Әлеуметтік ойла, таласып оқу, талқылап қарсы шығу
- Еріксіз ойландыратын, қортынды жауаптар, - Еріксіз ойландыратын, қортынды жауаптар,
шығармашылыққа итермелейді.шығармашылыққа итермелейді.
6 слайд
СТО-ның міндеттері:СТО-ның міндеттері: - СТО идеялар тексеріліп бағаланғанда және дамып - СТО идеялар тексеріліп бағаланғанда және дамып қолданылғанда іске асадықолданылғанда іске асады - Есте сақтау-идеяларды түсіну-алғы шарт - Есте сақтау-идеяларды түсіну-алғы шарт - Шығармашылықпен көкейкесті ойлау - Шығармашылықпен көкейкесті ойлау - Өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу - Өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу - Сұрақтар шешімін табу- жаңа бір нәрсе тудыру - Сұрақтар шешімін табу- жаңа бір нәрсе тудыру - Үйрету – түсінуіне көмектесу - Үйрету – түсінуіне көмектесу - Көңілге қонымды дәлелге ұмтылу - Көңілге қонымды дәлелге ұмтылу - Мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу - Мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу - Шешімді негізі бар саналы дәлелдеу - Шешімді негізі бар саналы дәлелдеу - Дәлелдер негізгі болуы шарт - Дәлелдер негізгі болуы шарт - Әлеуметтік ойла, таласып оқу, талқылап қарсы шығу - Әлеуметтік ойла, таласып оқу, талқылап қарсы шығу - Еріксіз ойландыратын, қортынды жауаптар, - Еріксіз ойландыратын, қортынды жауаптар, шығармашылыққа итермелейді.шығармашылыққа итермелейді.
7 слайд
Сын тұрғысынан ойлау Сын тұрғысынан ойлау
әдістері:әдістері:
- қызығушылығын ояту- қызығушылығын ояту
- мағынаны тану- мағынаны тану
- ой толғаныс- ой толғаныс
7 слайд
Сын тұрғысынан ойлау Сын тұрғысынан ойлау әдістері:әдістері: - қызығушылығын ояту- қызығушылығын ояту - мағынаны тану- мағынаны тану - ой толғаныс- ой толғаныс
8 слайд
Мағынаны тануМағынаны тану
БілемінБілемін
Білгім келедіБілгім келеді
ҮйрендімҮйрендім
8 слайд
Мағынаны тануМағынаны тану БілемінБілемін Білгім келедіБілгім келеді ҮйрендімҮйрендім
9 слайд
Сын тұрғысынан оқыту бағдарламасы стратегиялардан тұрады. Бұл
бағдарламада қолдануға болатын стратегиялар өте бар. Мен оның 25
пайдаланудамын.
Сабақта пайдаланатын стратегиялар түрі:
1. Негізгі ойды суреттеу
2. Топтастыру
3. Бес жол өлең
4. Эссе жазу
5. Болжам кестесі
6. Галереяға саяхат
7. РАФТ
8. Блум жүйесі
9. ЖИГСО - 1
10. ЖИГСО - 2
11. Қазымыр оқушы
12. Автор орындығы
13. Инсерт
14. Венн диаграмма
15. Кубизм
16. Бағытталған оқу
17. Кідіріспен оқу
18. Әдебиет үйірмесі
19. Жол қалдырып жазу
20. Қос жазба күнделік
21. Авторға сұрақ қою
22. Үш қарамды сұхбат
23. Әлемді шарлау
24. Ой қозғау
25. Оқиға желісі
9 слайд
Сын тұрғысынан оқыту бағдарламасы стратегиялардан тұрады. Бұл бағдарламада қолдануға болатын стратегиялар өте бар. Мен оның 25 пайдаланудамын. Сабақта пайдаланатын стратегиялар түрі: 1. Негізгі ойды суреттеу 2. Топтастыру 3. Бес жол өлең 4. Эссе жазу 5. Болжам кестесі 6. Галереяға саяхат 7. РАФТ 8. Блум жүйесі 9. ЖИГСО - 1 10. ЖИГСО - 2 11. Қазымыр оқушы 12. Автор орындығы 13. Инсерт 14. Венн диаграмма 15. Кубизм 16. Бағытталған оқу 17. Кідіріспен оқу 18. Әдебиет үйірмесі 19. Жол қалдырып жазу 20. Қос жазба күнделік 21. Авторға сұрақ қою 22. Үш қарамды сұхбат 23. Әлемді шарлау 24. Ой қозғау 25. Оқиға желісі
10 слайд
Алынатын нәтижеАлынатын нәтиже
1. Бала бойында сенімділік пайда 1. Бала бойында сенімділік пайда
болады.болады.
2.Ізденуге ұмтылады.2.Ізденуге ұмтылады.
3.Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.3.Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.
4.Мұғалім тек бағыт береді.4.Мұғалім тек бағыт береді.
5. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.5. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.
10 слайд
Алынатын нәтижеАлынатын нәтиже 1. Бала бойында сенімділік пайда 1. Бала бойында сенімділік пайда болады.болады. 2.Ізденуге ұмтылады.2.Ізденуге ұмтылады. 3.Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.3.Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі. 4.Мұғалім тек бағыт береді.4.Мұғалім тек бағыт береді. 5. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.5. Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.
11 слайд
11 слайд