Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының әдістері мен тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының әдістері мен тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың әдіс-тәсілдері. Сабақ мазмұнын және құрылымын құрастыру. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының кезеңдері. Шешімін табатын проблемаларды айқындау схемасы. Сынтұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың әдістері мен тәсілдеріАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Дайындаған : С. Есқа

#1 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың әдістері мен тәсілдеріАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Дайындаған : С. Есқалиева Ақтөбе, 2019

1 слайд

Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың әдістері мен тәсілдеріАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Дайындаған : С. Есқалиева Ақтөбе, 2019

С ы н тұр ғы сы н ан о й л ауд ы д ам ы туд ы ң әд іс-тә сіл д е р і Сабақ м азм ұны н ж әне құры лы м ы н құрасты ру

#2 слайд
С ы н тұр ғы сы н ан о й л ауд ы д ам ы туд ы ң әд іс-тә сіл д е р і Сабақ м азм ұны н ж әне құры лы м ы н құрасты ру

2 слайд

С ы н тұр ғы сы н ан о й л ауд ы д ам ы туд ы ң әд іс-тә сіл д е р і Сабақ м азм ұны н ж әне құры лы м ы н құрасты ру

Сыни ойлау - Жаңа оқу бағдарламаларының талаптарын жүзеге асыруда, студенттердің білім деңгейін көтеруде, шығармашылыққа

#3 слайд
Сыни ойлау - Жаңа оқу бағдарламаларының талаптарын жүзеге асыруда, студенттердің білім деңгейін көтеруде, шығармашылыққа баулуда ойларын еркін айтуға, тез арада дұрыс шешім қабылдауға үйрететін тиімді технология.

3 слайд

Сыни ойлау - Жаңа оқу бағдарламаларының талаптарын жүзеге асыруда, студенттердің білім деңгейін көтеруде, шығармашылыққа баулуда ойларын еркін айтуға, тез арада дұрыс шешім қабылдауға үйрететін тиімді технология.

Сыни ойлау неден басталады? сұрақ қоюдан шешімін табатын проблемаларды айқындаудан басталады

#4 слайд
Сыни ойлау неден басталады? сұрақ қоюдан шешімін табатын проблемаларды айқындаудан басталады

4 слайд

Сыни ойлау неден басталады? сұрақ қоюдан шешімін табатын проблемаларды айқындаудан басталады

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының кезеңдері: I. Қызығушылықты ояту II . Мағынаны ашу III . О й толғаныс

#5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының кезеңдері: I. Қызығушылықты ояту II . Мағынаны ашу III . О й толғаныс

5 слайд

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының кезеңдері: I. Қызығушылықты ояту II . Мағынаны ашу III . О й толғаныс

Үйрену процесі – бұрынғы білетін білім мен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші не игереді: - жаңа ұғымдарды - түсін

#6 слайд
Үйрену процесі – бұрынғы білетін білім мен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші не игереді: - жаңа ұғымдарды - түсініктерді - өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі. Не үшін қажет: сабақта қарастырылғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не біледі, не айта алатындығын анықтаудан басталады. Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер ): “Топтау”, “Түртіп алу”, “Ойлану”, “Жұпта талқылау”, “Болжау”, “Әлемді шарлау” т.б. Мақсаты: Қызығушылықты ояту , үйренушінің белсенділігін арттыру, ортаға салу арқылы оның ойын ашу, тазарту.

6 слайд

Үйрену процесі – бұрынғы білетін білім мен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші не игереді: - жаңа ұғымдарды - түсініктерді - өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі. Не үшін қажет: сабақта қарастырылғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не біледі, не айта алатындығын анықтаудан басталады. Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер ): “Топтау”, “Түртіп алу”, “Ойлану”, “Жұпта талқылау”, “Болжау”, “Әлемді шарлау” т.б. Мақсаты: Қызығушылықты ояту , үйренушінің белсенділігін арттыру, ортаға салу арқылы оның ойын ашу, тазарту.

Мысалы САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ Мүмкін бе?Тапсырма Үш түзеу сызықпен 4 нүктенің басын қосың

#7 слайд
Мысалы САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ Мүмкін бе?Тапсырма Үш түзеу сызықпен 4 нүктенің басын қосыңызТапсырма

7 слайд

Мысалы САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ Мүмкін бе?Тапсырма Үш түзеу сызықпен 4 нүктенің басын қосыңызТапсырма

ШЕШІМІН ТАБАТЫН ПРОБЛЕМАЛАРДЫ АЙҚЫНДАУ СХЕМАСЫ: 1. Орындап көру 2. Жолдарын іздеу 3. Шешім айту 4. Дәлелдеу

#8 слайд
ШЕШІМІН ТАБАТЫН ПРОБЛЕМАЛАРДЫ АЙҚЫНДАУ СХЕМАСЫ: 1. Орындап көру 2. Жолдарын іздеу 3. Шешім айту 4. Дәлелдеу

8 слайд

ШЕШІМІН ТАБАТЫН ПРОБЛЕМАЛАРДЫ АЙҚЫНДАУ СХЕМАСЫ: 1. Орындап көру 2. Жолдарын іздеу 3. Шешім айту 4. Дәлелдеу

Бұл кезеңде үйренушi жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс iстейдi, тапсырмалар орындайды, оның өз бетiмен жұмыс жаса

#9 слайд
Бұл кезеңде үйренушi жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс iстейдi, тапсырмалар орындайды, оның өз бетiмен жұмыс жасап, белсендiлiк көрсетуiне жағдай жасалады. Үйренуші әрекеті: Жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс жасайды, тапсырмаларды орындайды Оқытушы әрекеті: Үйренушінің өз бетімен жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне жаңдай жасайды. Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер): «Галереяда ой шарлау», «Әлемді шарлау» INSERT Т үртіп алу -+? т.б. Мақсаты: оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал

9 слайд

Бұл кезеңде үйренушi жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс iстейдi, тапсырмалар орындайды, оның өз бетiмен жұмыс жасап, белсендiлiк көрсетуiне жағдай жасалады. Үйренуші әрекеті: Жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс жасайды, тапсырмаларды орындайды Оқытушы әрекеті: Үйренушінің өз бетімен жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне жаңдай жасайды. Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер): «Галереяда ой шарлау», «Әлемді шарлау» INSERT Т үртіп алу -+? т.б. Мақсаты: оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал

V + – ? Білемін, біліміме сәйкес Мен үшін жаңалық Білімге сәйкес емес, менің ойым басқа, мен басқаша ойлаймын Әрі қарай біл

#10 слайд
V + – ? Білемін, біліміме сәйкес Мен үшін жаңалық Білімге сәйкес емес, менің ойым басқа, мен басқаша ойлаймын Әрі қарай білгім келедіМысалы INSERT Т үртіп алу -+? стратегиясы видео

10 слайд

V + – ? Білемін, біліміме сәйкес Мен үшін жаңалық Білімге сәйкес емес, менің ойым басқа, мен басқаша ойлаймын Әрі қарай білгім келедіМысалы INSERT Т үртіп алу -+? стратегиясы видео

“ Кубизм ” стратегиясы Тапсырмалары: Суреттеу – түрі, түсі, формасы, көлемі, портреті Салыстыру – ұқсастығы, ерекшелігі,

#11 слайд
“ Кубизм ” стратегиясы Тапсырмалары: Суреттеу – түрі, түсі, формасы, көлемі, портреті Салыстыру – ұқсастығы, ерекшелігі, немен айналысуға болатындығы Талдау – қалай істелінген, неден жасалған, ненің нәтижесінде, зертте, не болуы мүмкін Таңдау – не туралы ойлануға жетелейді, талқылау немесе қарсы пікір айту Қолдану – бұдан не істеуге болады, қолданысы, қалай, қайда қолдануға болады Бағалау – оймен байланыстыру, жақсы-жаман жағы, мүмкін болатын жағдайлары, бірнеше себептері, келісу не қарсы шығу Соңғы ұйғарым

11 слайд

“ Кубизм ” стратегиясы Тапсырмалары: Суреттеу – түрі, түсі, формасы, көлемі, портреті Салыстыру – ұқсастығы, ерекшелігі, немен айналысуға болатындығы Талдау – қалай істелінген, неден жасалған, ненің нәтижесінде, зертте, не болуы мүмкін Таңдау – не туралы ойлануға жетелейді, талқылау немесе қарсы пікір айту Қолдану – бұдан не істеуге болады, қолданысы, қалай, қайда қолдануға болады Бағалау – оймен байланыстыру, жақсы-жаман жағы, мүмкін болатын жағдайлары, бірнеше себептері, келісу не қарсы шығу Соңғы ұйғарым

салыстыру талдаусуреттеу салыстыру суреттеу талдау таңдау бағалауталдау

#12 слайд
салыстыру талдаусуреттеу салыстыру суреттеу талдау таңдау бағалауталдау

12 слайд

салыстыру талдаусуреттеу салыстыру суреттеу талдау таңдау бағалауталдау

“ Кубизм ” стратегиясы – «Дені судың – жаны сау»

#13 слайд
“ Кубизм ” стратегиясы – «Дені судың – жаны сау»

13 слайд

“ Кубизм ” стратегиясы – «Дені судың – жаны сау»

Бұл ұжымдық талқылау, мәселенің шешімін іздеуде қолданылатын тиімді әдіс. Қандайда бір проблеманы әр мүшенің пікірін еркі

#14 слайд
Бұл ұжымдық талқылау, мәселенің шешімін іздеуде қолданылатын тиімді әдіс. Қандайда бір проблеманы әр мүшенің пікірін еркін тыңдау арқылы шешу. Бұл әдіс жеке тұлғаны қалыптастырудағы маңызды әдістердің бірі. Миға шабуыл стратегиясының қағидасы қиын емес. Оқытушы топ құрады да, қандай да бір проблеманың шешімін табуды өтінесіз (айтасыз). Барлық студенттер өз пікірлерін айта бастағанда, ешкім оның ойын бөліп, өз пікірін айта алмайды және бағаланбайды. Бұл жерде пікірдің көптігі мақсат емес, ол тек нақты саналы шешім қабылдауға негіз болады. Қағидасы: - Ұсынылған пікір бағаланбайды, сыналмайды. - Жұмыс пікірдің сапасына емес санына бағытталған (неғұрлым пікір көп болса, соғұрлым нақты шешім қабылдауға таңдау болады). – Барлық пікірлер «бір ауыз сөзбен» жазылып отырғаны жақсы. Белгіленген уақыт сақталуы тиіс. Миға шабуыл стратегиясы

14 слайд

Бұл ұжымдық талқылау, мәселенің шешімін іздеуде қолданылатын тиімді әдіс. Қандайда бір проблеманы әр мүшенің пікірін еркін тыңдау арқылы шешу. Бұл әдіс жеке тұлғаны қалыптастырудағы маңызды әдістердің бірі. Миға шабуыл стратегиясының қағидасы қиын емес. Оқытушы топ құрады да, қандай да бір проблеманың шешімін табуды өтінесіз (айтасыз). Барлық студенттер өз пікірлерін айта бастағанда, ешкім оның ойын бөліп, өз пікірін айта алмайды және бағаланбайды. Бұл жерде пікірдің көптігі мақсат емес, ол тек нақты саналы шешім қабылдауға негіз болады. Қағидасы: - Ұсынылған пікір бағаланбайды, сыналмайды. - Жұмыс пікірдің сапасына емес санына бағытталған (неғұрлым пікір көп болса, соғұрлым нақты шешім қабылдауға таңдау болады). – Барлық пікірлер «бір ауыз сөзбен» жазылып отырғаны жақсы. Белгіленген уақыт сақталуы тиіс. Миға шабуыл стратегиясы

Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесі

#15 слайд
Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан қайтпайтын жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз бағасын біледі, сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан шығармайтынына сенімді. Оны бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл жағдай бір жағынан тұтанған отты маздата түсті. Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп отырады, ал бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп, тіпті сыйақыдан да құр қалдыратын болды. Пайдасыз жерге іссапарға да соны жібереді. Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп ойлайтынмын. Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы мәселенің шешімін таба алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы кетті. Не істесек екен?

15 слайд

Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан қайтпайтын жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз бағасын біледі, сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан шығармайтынына сенімді. Оны бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл жағдай бір жағынан тұтанған отты маздата түсті. Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп отырады, ал бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп, тіпті сыйақыдан да құр қалдыратын болды. Пайдасыз жерге іссапарға да соны жібереді. Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп ойлайтынмын. Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы мәселенің шешімін таба алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы кетті. Не істесек екен?

Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы • Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы - Блум сұрақтарды екіге бөледі. Олар «жуан»

#16 слайд
Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы • Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы - Блум сұрақтарды екіге бөледі. Олар «жуан» және «жіңішке» сұрақтар. Сұрақтар тізімі алдын ала жасалуы тиіс. Алдымен «жіңішке» сұрақтар, сосын «жуан» сұрақтар кетеді. «Жіңішке» сұрақтар - еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын сұрақтар. Мысалы: - желтоқсан оқиғасы қай жылы болды? - 1986 жылы - Сенің таныстарыңның ішінде оқиғаға қатысқан адамдар бар ма? – бар.

16 слайд

Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы • Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы - Блум сұрақтарды екіге бөледі. Олар «жуан» және «жіңішке» сұрақтар. Сұрақтар тізімі алдын ала жасалуы тиіс. Алдымен «жіңішке» сұрақтар, сосын «жуан» сұрақтар кетеді. «Жіңішке» сұрақтар - еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын сұрақтар. Мысалы: - желтоқсан оқиғасы қай жылы болды? - 1986 жылы - Сенің таныстарыңның ішінде оқиғаға қатысқан адамдар бар ма? – бар.

БЛУМ ТАКСОМАНИЯСЫ

#17 слайд
БЛУМ ТАКСОМАНИЯСЫ

17 слайд

БЛУМ ТАКСОМАНИЯСЫ

Венн диаграммасы стратегиясы – Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Мысалы, екі зат немесе мезгілдің (об

#18 слайд
Венн диаграммасы стратегиясы – Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Мысалы, екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады. Студенттердің ойлары ашылып, салыстыру сияқты күрделі операция жүзеге асады. Венн диаграммасы стратегиясы Емдік физкультура және спорттық медицина айырмашылық ұқсастық ортақ белгілері

18 слайд

Венн диаграммасы стратегиясы – Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Мысалы, екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады. Студенттердің ойлары ашылып, салыстыру сияқты күрделі операция жүзеге асады. Венн диаграммасы стратегиясы Емдік физкультура және спорттық медицина айырмашылық ұқсастық ортақ белгілері

Сергіту сәті

#19 слайд
Сергіту сәті

19 слайд

Сергіту сәті

Жағымды орта қалыптастыру • Көңіл- күйлеріңіз қалай? • Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар ма ? • Сабақ ба

#20 слайд
Жағымды орта қалыптастыру • Көңіл- күйлеріңіз қалай? • Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар ма ? • Сабақ бастауға дайынсыздар ма? • Үйренуге дайынсыздар ма? • Жаңалыққа дайынсыздар ма?

20 слайд

Жағымды орта қалыптастыру • Көңіл- күйлеріңіз қалай? • Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар ма ? • Сабақ бастауға дайынсыздар ма? • Үйренуге дайынсыздар ма? • Жаңалыққа дайынсыздар ма?

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері • Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушын

#21 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері • Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны оқытушымен, топтпсаиарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама. • Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама Қазақстан қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология ретінде ең озық әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу – әрбір ұстаздың басты міндеті.

21 слайд

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері • Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны оқытушымен, топтпсаиарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама. • Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама Қазақстан қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология ретінде ең озық әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу – әрбір ұстаздың басты міндеті.

Сын тұрғысынан ойлату оқушыларға не әкеледі? Сын тұрғысынан ойлатудың оқытушы үшін маңызы қандай ? Сын тұрғысынан ойлауды қ

#22 слайд
Сын тұрғысынан ойлату оқушыларға не әкеледі? Сын тұрғысынан ойлатудың оқытушы үшін маңызы қандай ? Сын тұрғысынан ойлауды қалай дамытуға болады? Талқылау сұрақтары:

22 слайд

Сын тұрғысынан ойлату оқушыларға не әкеледі? Сын тұрғысынан ойлатудың оқытушы үшін маңызы қандай ? Сын тұрғысынан ойлауды қалай дамытуға болады? Талқылау сұрақтары:

Топтық жұмыс

#23 слайд
Топтық жұмыс

23 слайд

Топтық жұмыс

« 3 минуттық эссе» » «Мен іс-тәжірибеме қалай өзгеріс ендіре аламын? » Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер

#24 слайд
« 3 минуттық эссе» » «Мен іс-тәжірибеме қалай өзгеріс ендіре аламын? » Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер жасадыңыз? 1 – ші топ

24 слайд

« 3 минуттық эссе» » «Мен іс-тәжірибеме қалай өзгеріс ендіре аламын? » Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер жасадыңыз? 1 – ші топ

Фишбоун тәсіліменмен тақырыпты талдаңыз Тақырып: Жастар арасында жүрек ауруларының көбейуі2 –ші топ

#25 слайд
Фишбоун тәсіліменмен тақырыпты талдаңыз Тақырып: Жастар арасында жүрек ауруларының көбейуі2 –ші топ

25 слайд

Фишбоун тәсіліменмен тақырыпты талдаңыз Тақырып: Жастар арасында жүрек ауруларының көбейуі2 –ші топ

1 -топ : тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды 3 -топ : Тілші ; оқиға орнынан ақпарат ұсынады2 -топ : Тел

#26 слайд
1 -топ : тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды 3 -топ : Тілші ; оқиға орнынан ақпарат ұсынады2 -топ : Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді Кезбе тілші Топтарда бүгінгі сабақ туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет 3 – ші топ

26 слайд

1 -топ : тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды 3 -топ : Тілші ; оқиға орнынан ақпарат ұсынады2 -топ : Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді Кезбе тілші Топтарда бүгінгі сабақ туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет 3 – ші топ

Қорытындыны негіздеп, өзектілігін, маңыздылығын анықтайды Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстырады Көру не ауызша дәлел

#27 слайд
Қорытындыны негіздеп, өзектілігін, маңыздылығын анықтайды Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстырады Көру не ауызша дәлелдермен танысады Дәлелдерді зерттейдіСуреттер мен пікірлерді зерттейдіИнтерпретациялау нәтижесіндегі білімді қолданады Дереккөзден жинаған ақпаратты қолданады Болжамжарды, ұсыныстарды анықтайдыТапсырмаларды орындау кезіндегі оқушы қадамдары

27 слайд

Қорытындыны негіздеп, өзектілігін, маңыздылығын анықтайды Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстырады Көру не ауызша дәлелдермен танысады Дәлелдерді зерттейдіСуреттер мен пікірлерді зерттейдіИнтерпретациялау нәтижесіндегі білімді қолданады Дереккөзден жинаған ақпаратты қолданады Болжамжарды, ұсыныстарды анықтайдыТапсырмаларды орындау кезіндегі оқушы қадамдары

Дәстүрлі сабақтар Оқытушының іс-әрекеттері Оқушының іс-әрекеті - Тақырыпты түсіндіреді - Тақырып бойынша ақпарат береді - Тақы

#28 слайд
Дәстүрлі сабақтар Оқытушының іс-әрекеттері Оқушының іс-әрекеті - Тақырыпты түсіндіреді - Тақырып бойынша ақпарат береді - Тақыпыптың идеясын анықтайды - Мысалдар келтіреді - Тақырыпқа сәйкес сұрақтар береді - Сабақты қорытады - Мазмұнын айтып береді - Берілген ақпараты сипаттайды - Оқулық бойынша оқутышының түсіндіргенімен байланыстырып айтады - Берілген мысалдарды қолданады - Сұрақтарға жауап жазады - Үй тапсырмасын жазып алады

28 слайд

Дәстүрлі сабақтар Оқытушының іс-әрекеттері Оқушының іс-әрекеті - Тақырыпты түсіндіреді - Тақырып бойынша ақпарат береді - Тақыпыптың идеясын анықтайды - Мысалдар келтіреді - Тақырыпқа сәйкес сұрақтар береді - Сабақты қорытады - Мазмұнын айтып береді - Берілген ақпараты сипаттайды - Оқулық бойынша оқутышының түсіндіргенімен байланыстырып айтады - Берілген мысалдарды қолданады - Сұрақтарға жауап жазады - Үй тапсырмасын жазып алады

RWCT сабақтары Оқытушының әдістері Оқушының іс-әректі - Топқа бөліп ой қозғайды - Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды - Мәтіндегі

#29 слайд
RWCT сабақтары Оқытушының әдістері Оқушының іс-әректі - Топқа бөліп ой қозғайды - Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды - Мәтіндегі ең құнды нәрсені анықтауды ұсынады - Жаңа білімнің ерекшеліктерін танытуға бағыттайды - Өз ойларын жазуды ұсынады - Ойларын қорытуға бағыттайды - Ұжыммен жұмыс жасайды - Жаңа тақырыппен өздері танысады - Әр түрлі әдістер арқылы зерттейді,қарайды,салыстырады - Жаңа тақырыптың негізгі мазмұнын анықтайды - Ойларын қорытып оны қағаз бетіне түсіреді - Өз тұжырымдамасын жасайды

29 слайд

RWCT сабақтары Оқытушының әдістері Оқушының іс-әректі - Топқа бөліп ой қозғайды - Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды - Мәтіндегі ең құнды нәрсені анықтауды ұсынады - Жаңа білімнің ерекшеліктерін танытуға бағыттайды - Өз ойларын жазуды ұсынады - Ойларын қорытуға бағыттайды - Ұжыммен жұмыс жасайды - Жаңа тақырыппен өздері танысады - Әр түрлі әдістер арқылы зерттейді,қарайды,салыстырады - Жаңа тақырыптың негізгі мазмұнын анықтайды - Ойларын қорытып оны қағаз бетіне түсіреді - Өз тұжырымдамасын жасайды

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабақ құрылымында жоспарлау 1.Психологиялық дайындық 2.Ой ашар 3. Үй тапсырмасы

#30 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабақ құрылымында жоспарлау 1.Психологиялық дайындық 2.Ой ашар 3. Үй тапсырмасын тексеру 4.Жаңа сабақ І.Қызығушылықты ояту А) Ой қозғау Ә) Өзіндік жұмыс Б)Түртіп алу -+? (INSERT) II. Мағынаны ашу сатысы А) Топпен жұмыс ІІІ Ой толғаныс сатысы А) Венн диаграмасы Ә) Бағалау Б) Үйге тапсырма Ұйымдастыру сәт Кіріспе бөлім Негізгі бөлім Қорытынды бөлім

30 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабақ құрылымында жоспарлау 1.Психологиялық дайындық 2.Ой ашар 3. Үй тапсырмасын тексеру 4.Жаңа сабақ І.Қызығушылықты ояту А) Ой қозғау Ә) Өзіндік жұмыс Б)Түртіп алу -+? (INSERT) II. Мағынаны ашу сатысы А) Топпен жұмыс ІІІ Ой толғаныс сатысы А) Венн диаграмасы Ә) Бағалау Б) Үйге тапсырма Ұйымдастыру сәт Кіріспе бөлім Негізгі бөлім Қорытынды бөлім

Чемодан Еттартқыш Қоқыс жәшігі

#31 слайд
Чемодан Еттартқыш Қоқыс жәшігі

31 слайд

Чемодан Еттартқыш Қоқыс жәшігі

Файл форматы:
pptx
29.00.2022
523
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі