Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының әдістері мен тәсілдері
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының әдістері мен тәсілдері

#1 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды
дамытудың әдістері мен тәсілдеріАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі
Дайындаған : С. Есқалиева
Ақтөбе, 2019
1 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың әдістері мен тәсілдеріАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Дайындаған : С. Есқалиева Ақтөбе, 2019
#2 слайд
С ы н тұр ғы сы н ан о й л ауд ы
д ам ы туд ы ң әд іс-тә сіл д е р і
Сабақ м азм ұны н ж әне құры лы м ы н құрасты ру
2 слайд
С ы н тұр ғы сы н ан о й л ауд ы д ам ы туд ы ң әд іс-тә сіл д е р і Сабақ м азм ұны н ж әне құры лы м ы н құрасты ру
#3 слайд
Сыни ойлау - Жаңа оқу бағдарламаларының
талаптарын жүзеге асыруда,
студенттердің білім деңгейін
көтеруде, шығармашылыққа
баулуда ойларын еркін айтуға, тез
арада дұрыс шешім қабылдауға
үйрететін тиімді технология.
3 слайд
Сыни ойлау - Жаңа оқу бағдарламаларының талаптарын жүзеге асыруда, студенттердің білім деңгейін көтеруде, шығармашылыққа баулуда ойларын еркін айтуға, тез арада дұрыс шешім қабылдауға үйрететін тиімді технология.
#4 слайд
Сыни ойлау неден
басталады? сұрақ қоюдан
шешімін табатын
проблемаларды
айқындаудан
басталады
4 слайд
Сыни ойлау неден басталады? сұрақ қоюдан шешімін табатын проблемаларды айқындаудан басталады
#5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының
кезеңдері:
I. Қызығушылықты ояту
II . Мағынаны ашу
III . О й толғаныс
5 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының кезеңдері: I. Қызығушылықты ояту II . Мағынаны ашу III . О й толғаныс
#6 слайд
Үйрену процесі – бұрынғы білетін білім мен жаңа білімді ұштастырудан
тұрады.
Үйренуші не игереді:
-
жаңа ұғымдарды
-
түсініктерді
-
өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі.
Не үшін қажет:
сабақта қарастырылғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не біледі, не айта
алатындығын анықтаудан басталады.
Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер ): “Топтау”, “Түртіп алу”,
“Ойлану”, “Жұпта талқылау”, “Болжау”, “Әлемді шарлау” т.б.
Мақсаты: Қызығушылықты ояту , үйренушінің белсенділігін арттыру,
ортаға салу арқылы оның ойын ашу, тазарту.
6 слайд
Үйрену процесі – бұрынғы білетін білім мен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші не игереді: - жаңа ұғымдарды - түсініктерді - өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі. Не үшін қажет: сабақта қарастырылғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не біледі, не айта алатындығын анықтаудан басталады. Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер ): “Топтау”, “Түртіп алу”, “Ойлану”, “Жұпта талқылау”, “Болжау”, “Әлемді шарлау” т.б. Мақсаты: Қызығушылықты ояту , үйренушінің белсенділігін арттыру, ортаға салу арқылы оның ойын ашу, тазарту.
#7 слайд
Мысалы САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ
ӘЛЕУМЕТТЕНУІ
Мүмкін бе?Тапсырма
Үш түзеу сызықпен 4
нүктенің басын қосыңызТапсырма
7 слайд
Мысалы САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ Мүмкін бе?Тапсырма Үш түзеу сызықпен 4 нүктенің басын қосыңызТапсырма
#8 слайд
ШЕШІМІН ТАБАТЫН ПРОБЛЕМАЛАРДЫ АЙҚЫНДАУ СХЕМАСЫ:
1. Орындап көру
2. Жолдарын іздеу
3. Шешім айту
4. Дәлелдеу
8 слайд
ШЕШІМІН ТАБАТЫН ПРОБЛЕМАЛАРДЫ АЙҚЫНДАУ СХЕМАСЫ: 1. Орындап көру 2. Жолдарын іздеу 3. Шешім айту 4. Дәлелдеу
#9 слайд
Бұл кезеңде үйренушi жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс
iстейдi, тапсырмалар орындайды, оның өз бетiмен жұмыс жасап, белсендiлiк
көрсетуiне жағдай жасалады.
Үйренуші әрекеті:
Жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс жасайды,
тапсырмаларды орындайды
Оқытушы әрекеті:
Үйренушінің өз бетімен жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне жаңдай
жасайды.
Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер): «Галереяда ой шарлау», «Әлемді
шарлау» INSERT Т үртіп алу -+? т.б.
Мақсаты: оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге
үйрететін ұтымды құрал
9 слайд
Бұл кезеңде үйренушi жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс iстейдi, тапсырмалар орындайды, оның өз бетiмен жұмыс жасап, белсендiлiк көрсетуiне жағдай жасалады. Үйренуші әрекеті: Жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс жасайды, тапсырмаларды орындайды Оқытушы әрекеті: Үйренушінің өз бетімен жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне жаңдай жасайды. Ұсынылатын стратегиялар (әдіс-тәсілдер): «Галереяда ой шарлау», «Әлемді шарлау» INSERT Т үртіп алу -+? т.б. Мақсаты: оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал
#10 слайд
V + – ?
Білемін,
біліміме сәйкес Мен үшін жаңалық Білімге сәйкес
емес, менің ойым
басқа, мен
басқаша
ойлаймын Әрі қарай білгім
келедіМысалы INSERT Т үртіп алу -+? стратегиясы
видео
10 слайд
V + – ? Білемін, біліміме сәйкес Мен үшін жаңалық Білімге сәйкес емес, менің ойым басқа, мен басқаша ойлаймын Әрі қарай білгім келедіМысалы INSERT Т үртіп алу -+? стратегиясы видео
#11 слайд
“ Кубизм ” стратегиясы
Тапсырмалары:
Суреттеу – түрі, түсі, формасы, көлемі, портреті
Салыстыру – ұқсастығы, ерекшелігі, немен айналысуға болатындығы
Талдау
– қалай істелінген, неден жасалған, ненің нәтижесінде,
зертте, не болуы мүмкін
Таңдау – не туралы ойлануға жетелейді, талқылау немесе қарсы
пікір айту
Қолдану – бұдан не істеуге болады, қолданысы, қалай, қайда
қолдануға болады
Бағалау – оймен байланыстыру, жақсы-жаман жағы, мүмкін болатын
жағдайлары, бірнеше себептері, келісу не қарсы шығу
Соңғы ұйғарым
11 слайд
“ Кубизм ” стратегиясы Тапсырмалары: Суреттеу – түрі, түсі, формасы, көлемі, портреті Салыстыру – ұқсастығы, ерекшелігі, немен айналысуға болатындығы Талдау – қалай істелінген, неден жасалған, ненің нәтижесінде, зертте, не болуы мүмкін Таңдау – не туралы ойлануға жетелейді, талқылау немесе қарсы пікір айту Қолдану – бұдан не істеуге болады, қолданысы, қалай, қайда қолдануға болады Бағалау – оймен байланыстыру, жақсы-жаман жағы, мүмкін болатын жағдайлары, бірнеше себептері, келісу не қарсы шығу Соңғы ұйғарым
#12 слайд
салыстыру
талдаусуреттеу
салыстыру
суреттеу талдау
таңдау
бағалауталдау
12 слайд
салыстыру талдаусуреттеу салыстыру суреттеу талдау таңдау бағалауталдау
#13 слайд
“ Кубизм ” стратегиясы – «Дені судың – жаны сау»
13 слайд
“ Кубизм ” стратегиясы – «Дені судың – жаны сау»
#14 слайд
Бұл ұжымдық талқылау, мәселенің шешімін іздеуде қолданылатын
тиімді әдіс. Қандайда бір проблеманы әр мүшенің пікірін еркін тыңдау
арқылы шешу. Бұл әдіс жеке тұлғаны қалыптастырудағы маңызды
әдістердің бірі. Миға шабуыл стратегиясының қағидасы қиын емес.
Оқытушы топ құрады да, қандай да бір проблеманың шешімін табуды
өтінесіз (айтасыз). Барлық студенттер өз пікірлерін айта бастағанда,
ешкім оның ойын бөліп, өз пікірін айта алмайды және бағаланбайды.
Бұл жерде пікірдің көптігі мақсат емес, ол тек нақты саналы шешім
қабылдауға негіз болады.
Қағидасы: - Ұсынылған пікір бағаланбайды, сыналмайды. - Жұмыс
пікірдің сапасына емес санына бағытталған (неғұрлым пікір көп болса,
соғұрлым нақты шешім қабылдауға таңдау болады). – Барлық пікірлер
«бір ауыз сөзбен» жазылып отырғаны жақсы. Белгіленген уақыт
сақталуы тиіс. Миға шабуыл стратегиясы
14 слайд
Бұл ұжымдық талқылау, мәселенің шешімін іздеуде қолданылатын тиімді әдіс. Қандайда бір проблеманы әр мүшенің пікірін еркін тыңдау арқылы шешу. Бұл әдіс жеке тұлғаны қалыптастырудағы маңызды әдістердің бірі. Миға шабуыл стратегиясының қағидасы қиын емес. Оқытушы топ құрады да, қандай да бір проблеманың шешімін табуды өтінесіз (айтасыз). Барлық студенттер өз пікірлерін айта бастағанда, ешкім оның ойын бөліп, өз пікірін айта алмайды және бағаланбайды. Бұл жерде пікірдің көптігі мақсат емес, ол тек нақты саналы шешім қабылдауға негіз болады. Қағидасы: - Ұсынылған пікір бағаланбайды, сыналмайды. - Жұмыс пікірдің сапасына емес санына бағытталған (неғұрлым пікір көп болса, соғұрлым нақты шешім қабылдауға таңдау болады). – Барлық пікірлер «бір ауыз сөзбен» жазылып отырғаны жақсы. Белгіленген уақыт сақталуы тиіс. Миға шабуыл стратегиясы
#15 слайд
Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз
Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері
бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан
қайтпайтын жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз
бағасын біледі, сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан
шығармайтынына сенімді. Оны бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл
жағдай бір жағынан тұтанған отты маздата түсті.
Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп
отырады, ал бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп,
тіпті сыйақыдан да құр қалдыратын болды. Пайдасыз жерге
іссапарға да соны жібереді.
Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп
ойлайтынмын. Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы
мәселенің шешімін таба алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы
кетті. Не істесек екен?
15 слайд
Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан қайтпайтын жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз бағасын біледі, сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан шығармайтынына сенімді. Оны бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл жағдай бір жағынан тұтанған отты маздата түсті. Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп отырады, ал бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп, тіпті сыйақыдан да құр қалдыратын болды. Пайдасыз жерге іссапарға да соны жібереді. Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп ойлайтынмын. Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы мәселенің шешімін таба алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы кетті. Не істесек екен?
#16 слайд
Блум таксономиясы, сұрақтар
стратегиясы
•
Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы - Блум сұрақтарды
екіге бөледі. Олар «жуан» және «жіңішке» сұрақтар. Сұрақтар
тізімі алдын ала жасалуы тиіс. Алдымен «жіңішке» сұрақтар,
сосын «жуан» сұрақтар кетеді. «Жіңішке» сұрақтар - еске түсіруге
арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген
жауап алынатын сұрақтар.
Мысалы: - желтоқсан оқиғасы қай жылы болды? - 1986 жылы
- Сенің таныстарыңның ішінде оқиғаға қатысқан адамдар бар ма? –
бар.
16 слайд
Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы • Блум таксономиясы, сұрақтар стратегиясы - Блум сұрақтарды екіге бөледі. Олар «жуан» және «жіңішке» сұрақтар. Сұрақтар тізімі алдын ала жасалуы тиіс. Алдымен «жіңішке» сұрақтар, сосын «жуан» сұрақтар кетеді. «Жіңішке» сұрақтар - еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын сұрақтар. Мысалы: - желтоқсан оқиғасы қай жылы болды? - 1986 жылы - Сенің таныстарыңның ішінде оқиғаға қатысқан адамдар бар ма? – бар.
#17 слайд
БЛУМ ТАКСОМАНИЯСЫ
17 слайд
БЛУМ ТАКСОМАНИЯСЫ
#18 слайд
Венн диаграммасы стратегиясы – Бұл стратегияның мақсаты салыстыру,
пайымдау.
Мысалы, екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен
ұқсастығы жазылады. Студенттердің ойлары ашылып, салыстыру сияқты
күрделі операция жүзеге асады. Венн диаграммасы стратегиясы
Емдік физкультура және спорттық медицина
айырмашылық ұқсастық
ортақ белгілері
18 слайд
Венн диаграммасы стратегиясы – Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Мысалы, екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады. Студенттердің ойлары ашылып, салыстыру сияқты күрделі операция жүзеге асады. Венн диаграммасы стратегиясы Емдік физкультура және спорттық медицина айырмашылық ұқсастық ортақ белгілері
#19 слайд
Сергіту сәті
19 слайд
Сергіту сәті
#20 слайд
Жағымды орта
қалыптастыру
•
Көңіл- күйлеріңіз қалай?
•
Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар
ма ?
•
Сабақ бастауға дайынсыздар ма?
•
Үйренуге дайынсыздар ма?
•
Жаңалыққа дайынсыздар ма?
20 слайд
Жағымды орта қалыптастыру • Көңіл- күйлеріңіз қалай? • Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар ма ? • Сабақ бастауға дайынсыздар ма? • Үйренуге дайынсыздар ма? • Жаңалыққа дайынсыздар ма?
#21 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының
ерекшеліктері
•
Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны
оқытушымен, топтпсаиарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын
тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты
жеңуге баулитын бағдарлама.
•
Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау
арқылы оқу мен жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру.
Бұл бағдарлама Қазақстан қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп
келеді. Жаңа технология ретінде ең озық әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы
бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу – әрбір ұстаздың басты міндеті.
21 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері • Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны оқытушымен, топтпсаиарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама. • Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама Қазақстан қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология ретінде ең озық әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу – әрбір ұстаздың басты міндеті.
#22 слайд
Сын тұрғысынан ойлату оқушыларға не әкеледі?
Сын тұрғысынан ойлатудың оқытушы үшін маңызы
қандай ?
Сын тұрғысынан ойлауды қалай дамытуға болады? Талқылау сұрақтары:
22 слайд
Сын тұрғысынан ойлату оқушыларға не әкеледі? Сын тұрғысынан ойлатудың оқытушы үшін маңызы қандай ? Сын тұрғысынан ойлауды қалай дамытуға болады? Талқылау сұрақтары:
#23 слайд
Топтық жұмыс
23 слайд
Топтық жұмыс
#24 слайд
« 3 минуттық эссе» »
«Мен іс-тәжірибеме қалай өзгеріс ендіре
аламын? »
Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер
жасадыңыз? 1 – ші топ
24 слайд
« 3 минуттық эссе» » «Мен іс-тәжірибеме қалай өзгеріс ендіре аламын? » Тапсырманы орындау барысында қандай әрекеттер жасадыңыз? 1 – ші топ
#25 слайд
Фишбоун тәсіліменмен тақырыпты талдаңыз
Тақырып: Жастар арасында жүрек ауруларының көбейуі2 –ші топ
25 слайд
Фишбоун тәсіліменмен тақырыпты талдаңыз Тақырып: Жастар арасында жүрек ауруларының көбейуі2 –ші топ
#26 слайд
1 -топ :
тәулік бойы орын
алған оқиғалар
туралы хабарлайды 3 -топ :
Тілші ; оқиға орнынан
ақпарат ұсынады2 -топ :
Телестудиядағы
диктор; жиынтық
ақпарат береді Кезбе тілші
Топтарда бүгінгі сабақ туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет 3 – ші топ
26 слайд
1 -топ : тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды 3 -топ : Тілші ; оқиға орнынан ақпарат ұсынады2 -топ : Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді Кезбе тілші Топтарда бүгінгі сабақ туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет 3 – ші топ
#27 слайд
Қорытындыны негіздеп,
өзектілігін, маңыздылығын
анықтайды
Ұқсастықтар мен
айырмашылықтарды салыстырады
Көру не ауызша
дәлелдермен
танысады Дәлелдерді
зерттейдіСуреттер мен
пікірлерді зерттейдіИнтерпретациялау
нәтижесіндегі білімді
қолданады
Дереккөзден жинаған
ақпаратты қолданады Болжамжарды,
ұсыныстарды анықтайдыТапсырмаларды орындау кезіндегі
оқушы қадамдары
27 слайд
Қорытындыны негіздеп, өзектілігін, маңыздылығын анықтайды Ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстырады Көру не ауызша дәлелдермен танысады Дәлелдерді зерттейдіСуреттер мен пікірлерді зерттейдіИнтерпретациялау нәтижесіндегі білімді қолданады Дереккөзден жинаған ақпаратты қолданады Болжамжарды, ұсыныстарды анықтайдыТапсырмаларды орындау кезіндегі оқушы қадамдары
#28 слайд
Дәстүрлі сабақтар
Оқытушының іс-әрекеттері Оқушының іс-әрекеті
- Тақырыпты түсіндіреді
- Тақырып бойынша ақпарат
береді
- Тақыпыптың идеясын
анықтайды
- Мысалдар келтіреді
- Тақырыпқа сәйкес сұрақтар
береді
- Сабақты қорытады - Мазмұнын айтып береді
- Берілген ақпараты сипаттайды
- Оқулық бойынша оқутышының
түсіндіргенімен байланыстырып
айтады
- Берілген мысалдарды
қолданады
- Сұрақтарға жауап жазады
- Үй тапсырмасын жазып алады
28 слайд
Дәстүрлі сабақтар Оқытушының іс-әрекеттері Оқушының іс-әрекеті - Тақырыпты түсіндіреді - Тақырып бойынша ақпарат береді - Тақыпыптың идеясын анықтайды - Мысалдар келтіреді - Тақырыпқа сәйкес сұрақтар береді - Сабақты қорытады - Мазмұнын айтып береді - Берілген ақпараты сипаттайды - Оқулық бойынша оқутышының түсіндіргенімен байланыстырып айтады - Берілген мысалдарды қолданады - Сұрақтарға жауап жазады - Үй тапсырмасын жазып алады
#29 слайд
RWCT сабақтары
Оқытушының әдістері Оқушының іс-әректі
- Топқа бөліп ой қозғайды
- Тақырыпқа қызықтырып
бағыттайды
- Мәтіндегі ең құнды нәрсені
анықтауды ұсынады
- Жаңа білімнің ерекшеліктерін
танытуға бағыттайды
- Өз ойларын жазуды ұсынады
- Ойларын қорытуға бағыттайды - Ұжыммен жұмыс жасайды
- Жаңа тақырыппен өздері
танысады
- Әр түрлі әдістер арқылы
зерттейді,қарайды,салыстырады
- Жаңа тақырыптың негізгі
мазмұнын анықтайды
- Ойларын қорытып оны қағаз
бетіне түсіреді
- Өз тұжырымдамасын жасайды
29 слайд
RWCT сабақтары Оқытушының әдістері Оқушының іс-әректі - Топқа бөліп ой қозғайды - Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды - Мәтіндегі ең құнды нәрсені анықтауды ұсынады - Жаңа білімнің ерекшеліктерін танытуға бағыттайды - Өз ойларын жазуды ұсынады - Ойларын қорытуға бағыттайды - Ұжыммен жұмыс жасайды - Жаңа тақырыппен өздері танысады - Әр түрлі әдістер арқылы зерттейді,қарайды,салыстырады - Жаңа тақырыптың негізгі мазмұнын анықтайды - Ойларын қорытып оны қағаз бетіне түсіреді - Өз тұжырымдамасын жасайды
#30 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабақ
құрылымында жоспарлау
1.Психологиялық дайындық
2.Ой ашар
3. Үй тапсырмасын тексеру
4.Жаңа сабақ
І.Қызығушылықты ояту
А) Ой қозғау
Ә) Өзіндік жұмыс
Б)Түртіп алу -+? (INSERT)
II. Мағынаны ашу сатысы
А) Топпен жұмыс
ІІІ Ой толғаныс сатысы
А) Венн диаграмасы
Ә) Бағалау
Б) Үйге тапсырма Ұйымдастыру сәт
Кіріспе бөлім
Негізгі бөлім
Қорытынды бөлім
30 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын сабақ құрылымында жоспарлау 1.Психологиялық дайындық 2.Ой ашар 3. Үй тапсырмасын тексеру 4.Жаңа сабақ І.Қызығушылықты ояту А) Ой қозғау Ә) Өзіндік жұмыс Б)Түртіп алу -+? (INSERT) II. Мағынаны ашу сатысы А) Топпен жұмыс ІІІ Ой толғаныс сатысы А) Венн диаграмасы Ә) Бағалау Б) Үйге тапсырма Ұйымдастыру сәт Кіріспе бөлім Негізгі бөлім Қорытынды бөлім
#31 слайд
Чемодан
Еттартқыш
Қоқыс жәшігі
31 слайд
Чемодан Еттартқыш Қоқыс жәшігі
шағым қалдыра аласыз













