Материалдар / Сын тұрғыысынан ойлау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сын тұрғыысынан ойлау

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
155
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: сын тұрғысынан ойлау.

1 слайд
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты педагогикалық құралдар: сын тұрғысынан ойлау.

«Адамды бір нәрсені қайталауға үйреткеннен гөрі, оған жаңалық ашуға көмектескен жөн»

2 слайд
«Адамды бір нәрсені қайталауға үйреткеннен гөрі, оған жаңалық ашуға көмектескен жөн» Г.Галилей

Сыни тұрғыдан ойлау деген – әр жеке тұлғаның кез–келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп, қорытып, өз ойын

3 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау деген – әр жеке тұлғаның кез–келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп, қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы. Сыни тұрғыдан ойлау өзіндік, жеке ойлау болып табылады. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және үнемі оларға жауап іздеу, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтау, әр мәселеге байланысты өз пікірін айту, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді.

«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша сабақ үш кезеңнен тұрады:Шақыру қызығушы-лы қты ояту Іске асыру (мағынаны а

4 слайд
«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша сабақ үш кезеңнен тұрады:Шақыру қызығушы-лы қты ояту Іске асыру (мағынаны ашу) ұғыну, мән ін түсіну Рефлексия (ой толғаныс) сананың өзіне , өзінің психик алық күйіне назар аударуы

КластерШақыру - Оқып үйренушінің өткен білімі мен тәжірибесін өзекті ету; - Оқушылардың іс-әрекетін белсенді ету; - Оқу іс-әр

5 слайд
КластерШақыру - Оқып үйренушінің өткен білімі мен тәжірибесін өзекті ету; - Оқушылардың іс-әрекетін белсенді ету; - Оқу іс-әрекетіне уәж (негіздеме) қалыптастыру; - Оқу іс-әрекетінде оқып үйренушілердің жекелей мақсаттарын қою Альтернати вті тест (дұрыс немесе дұрыс емес пікірлер) Сұрақтар, мәтіннен тауып жауап беруге болатын жауаптар тұжырымыКесте «Б–Б–Б» «Миға шабуы л» Болжам (сурет, портреті бойынш а ) Қажетті сөздер бойынш а болжам Тәсілдері

Іске асыру - Оқып үйренушімен жаңа білімді алу; - Белгілінің жаңамен арақатынасын білу, түсінігін қалыптастыру және білімд

6 слайд
Іске асыру - Оқып үйренушімен жаңа білімді алу; - Белгілінің жаңамен арақатынасын білу, түсінігін қалыптастыру және білімдерін жүйелеу; - Жұмыс тәсілін ақпаратпен үйрену; - Шақыру кезеңіне қойылған мақсаттарын қолдау I nsert әдісі бойынша белгілеу мен мәтінді оқу Астын сызу арқылы қажетті сөздерді көрсетуТәсілдері

INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал. Ол бойынша оқушыға оқу, тақырып

7 слайд
INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды құрал. Ол бойынша оқушыға оқу, тақырыппен танысу барысында V - “ білемін”, ― - “мен үшін түсініксіз”, + - “мен үшін жаңа ақпарат”, ? – “мені таң қалдырады” белгілерін қойып отырып оқу тапсырылады.

Рефлек сия- Жаңа білімді беру; - Пән туралы бүтіндей көрініс жасау; - Мәселе өрісін кеңейту, оқу іс - әрекетінде жаңа мақсаттар

8 слайд
Рефлек сия- Жаңа білімді беру; - Пән туралы бүтіндей көрініс жасау; - Мәселе өрісін кеңейту, оқу іс - әрекетінде жаңа мақсаттарды қою; - Оқып үйренушінің пәндегі дамуын бағалау және өзін-өзі бағалау бойынша жұмысы ТәсілдеріІ nsert таңбалау кестесі Шығармашылық жұмыс – синквейн қажетті сөздерге,дұрыс және дұрыс емес пайымдауға қайта оралу Досына хат жазу, күнделік жүргізу Қажетті сөздерден кластерді бітіруШатысқан қисынды тізбектер

Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? - Мен жаңаша нені білдім? - Менің білімі

9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам сұрақтар қоя біледі: - Мен не білемін? - Мен жаңаша нені білдім? - Менің білімім қалай өзгерді? - Мен осы біліммен не істей аламын?

Білуі қажет: - алдын-ала сенімділік туғызу; - білімдерін бір-біріне жеткізу; - бұл мәселені шешуге осы білімдерінің әсер етуі

10 слайд
Білуі қажет: - алдын-ала сенімділік туғызу; - білімдерін бір-біріне жеткізу; - бұл мәселені шешуге осы білімдерінің әсер етуі