1 слайд
Тәжірибені түрлендіру. Қуатты
педагогикалық құралдар: сын
тұрғысынан ойлау.
2 слайд
«Адамды бір
нәрсені
қайталауға
үйреткеннен гөрі,
оған жаңалық
ашуға
көмектескен жөн»
Г.Галилей
3 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау деген – әр
жеке тұлғаның кез–келген жағдайдағы
мәселені ойлап, зерттеп, қорытып, өз
ойын еркін ортаға жеткізе алуы. Сыни
тұрғыдан ойлау өзіндік, жеке ойлау
болып табылады. Ол – өз алдына
сұрақтар қойып және үнемі оларға
жауап іздеу, шешімін табуды қажет
ететін мәселені анықтау, әр мәселеге
байланысты өз пікірін айту, оны
дәлелдей алу, сонымен қатар
басқалардың пікірлерін дәлірек
қарастыруды және сол
дәлелдемелердің қисынын
зерттеу дегенді білдіреді.
4 слайд
«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы
бойынша сабақ үш кезеңнен тұрады:Шақыру
қызығушы-лы қты
ояту
Іске асыру
(мағынаны ашу)
ұғыну, мән ін
түсіну
Рефлексия (ой
толғаныс)
сананың өзіне ,
өзінің психик алық
күйіне назар
аударуы
5 слайд
КластерШақыру
- Оқып үйренушінің өткен білімі мен
тәжірибесін өзекті ету;
- Оқушылардың іс-әрекетін белсенді ету;
- Оқу іс-әрекетіне уәж (негіздеме)
қалыптастыру;
- Оқу іс-әрекетінде оқып үйренушілердің
жекелей
мақсаттарын қою
Альтернати
вті тест
(дұрыс
немесе
дұрыс емес
пікірлер) Сұрақтар,
мәтіннен
тауып
жауап
беруге
болатын
жауаптар
тұжырымыКесте
«Б–Б–Б» «Миға
шабуы
л»
Болжам
(сурет,
портреті
бойынш
а ) Қажетті
сөздер
бойынш
а
болжам Тәсілдері
6 слайд
Іске
асыру - Оқып үйренушімен жаңа білімді алу;
- Белгілінің жаңамен арақатынасын білу,
түсінігін қалыптастыру және білімдерін
жүйелеу;
- Жұмыс тәсілін ақпаратпен үйрену;
- Шақыру кезеңіне қойылған мақсаттарын
қолдау
I nsert
әдісі бойынша
белгілеу
мен мәтінді оқу Астын сызу
арқылы қажетті
сөздерді
көрсетуТәсілдері
7 слайд
INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына
басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін
ұтымды құрал. Ол бойынша оқушыға оқу,
тақырыппен танысу барысында
V - “ білемін”,
― - “мен үшін түсініксіз”,
+ - “мен үшін жаңа ақпарат”,
? – “мені таң қалдырады”
белгілерін қойып отырып оқу тапсырылады.
8 слайд
Рефлек
сия- Жаңа білімді беру;
- Пән туралы бүтіндей көрініс жасау;
- Мәселе өрісін кеңейту, оқу іс - әрекетінде
жаңа мақсаттарды қою;
- Оқып үйренушінің пәндегі дамуын бағалау
және өзін-өзі бағалау бойынша жұмысы
ТәсілдеріІ nsert таңбалау
кестесі
Шығармашылық
жұмыс – синквейн
қажетті
сөздерге,дұрыс
және дұрыс емес
пайымдауға қайта
оралу Досына хат
жазу,
күнделік
жүргізу Қажетті
сөздерден
кластерді бітіруШатысқан
қисынды
тізбектер
9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлай білетін адам
сұрақтар қоя біледі:
- Мен не білемін?
- Мен жаңаша нені білдім?
- Менің білімім қалай өзгерді?
- Мен осы біліммен не істей
аламын?
10 слайд
Білуі қажет:
- алдын-ала сенімділік туғызу;
- білімдерін бір-біріне жеткізу;
- бұл мәселені шешуге осы білімдерінің
әсер етуі
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз