Шыңдарды бағындыр!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ О тбасындағы қарым -
қатынастың бала
психологиясына әсері”Тақырыбы:
«Шыңдарды бағындыр!
Қалалық жас мамандар отырысы
Дайындаған: Таскенова А.О.
2021 жыл
1 слайд
“ О тбасындағы қарым - қатынастың бала психологиясына әсері”Тақырыбы: «Шыңдарды бағындыр! Қалалық жас мамандар отырысы Дайындаған: Таскенова А.О. 2021 жыл
2 слайд
Өмірдің мақсаты мен мәні-өзін-өзі көрсету
Э. Цветков
«Арманда!» видеоролик
2 слайд
Өмірдің мақсаты мен мәні-өзін-өзі көрсету Э. Цветков «Арманда!» видеоролик
3 слайд
Өмірдің мақсаты мен мәні-өзін-өзі көрсету
Э. Цветков
«Ғажайып айна»
жаттығуы
Айнаға қарап 2 жылдан кейінгі көрінісіңізді
сипаттаңыз:
Қандай арманыңыз орындалды?
Жеткен жетістігіңіз?
Беделіңіз қандай?
3 слайд
Өмірдің мақсаты мен мәні-өзін-өзі көрсету Э. Цветков «Ғажайып айна» жаттығуы Айнаға қарап 2 жылдан кейінгі көрінісіңізді сипаттаңыз: Қандай арманыңыз орындалды? Жеткен жетістігіңіз? Беделіңіз қандай?
4 слайд
Өмірдің мақсаты мен мәні-өзін-өзі көрсету
Э. Цветков
"Мұхит жағажайы"
жаттығуы
Көзіңізді жұмып, жылы теңіз жағасында жатқандай
сезінеміз. Жарқыраған күн, пальма жеңіл жел соғып, оның
таза ауасымен дем аламыз. Толқындар дірілдеп бізді өзіне
шақырады. Теңізге сүңгиміз. Міне, біз су асты патшалығына
да ендік. Жан-жағыңызға қараңыз!
Сіз мұнда нені көрдіңіз?
Әрлі-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар, қос
жақтаулылар мен айқұлақтар..Сіз оларды бақылаңыз: түсі,
пішіні қандай?..., Үлкен бе, кіші ме? ...
әрі қарай жүрген кезде алдымыздан сандықты көреміз...
Оның ішінде не бар?... Ол қандай?
Теңіз жағасына ораламыз. Ол жерде кімдер бар?...
кімдерді көрдің? ...
4 слайд
Өмірдің мақсаты мен мәні-өзін-өзі көрсету Э. Цветков "Мұхит жағажайы" жаттығуы Көзіңізді жұмып, жылы теңіз жағасында жатқандай сезінеміз. Жарқыраған күн, пальма жеңіл жел соғып, оның таза ауасымен дем аламыз. Толқындар дірілдеп бізді өзіне шақырады. Теңізге сүңгиміз. Міне, біз су асты патшалығына да ендік. Жан-жағыңызға қараңыз! Сіз мұнда нені көрдіңіз? Әрлі-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар, қос жақтаулылар мен айқұлақтар..Сіз оларды бақылаңыз: түсі, пішіні қандай?..., Үлкен бе, кіші ме? ... әрі қарай жүрген кезде алдымыздан сандықты көреміз... Оның ішінде не бар?... Ол қандай? Теңіз жағасына ораламыз. Ол жерде кімдер бар?... кімдерді көрдің? ...
5 слайд
егер түрлі - түсті кішкентай балық көрсеңіз -
сіз көптің бірі болып жүрсіз, алға ұмтылыс жо қ
үлкен балық, акулалар көрсеңіз-алға
қойған мақсатыңызға жете аласыз,
бірінші болуға ұмтыласызБалық
5 слайд
егер түрлі - түсті кішкентай балық көрсеңіз - сіз көптің бірі болып жүрсіз, алға ұмтылыс жо қ үлкен балық, акулалар көрсеңіз-алға қойған мақсатыңызға жете аласыз, бірінші болуға ұмтыласызБалық
6 слайд
тегіс болса, сіз қандай жағдай болмасын
басқалармен қарым қатынас барысында,
тіпті саған ренішін білдірсе де жеңіл тіл
табыса аласыз. бұдыр болса, агрессияға жиі бой
алдырасыз. Адамдарға деген
жауабыңыз агрессивті түрде
қайтарылады. қосжақтаулылар, айқұлақтар
6 слайд
тегіс болса, сіз қандай жағдай болмасын басқалармен қарым қатынас барысында, тіпті саған ренішін білдірсе де жеңіл тіл табыса аласыз. бұдыр болса, агрессияға жиі бой алдырасыз. Адамдарға деген жауабыңыз агрессивті түрде қайтарылады. қосжақтаулылар, айқұлақтар
7 слайд
Сандықтың аузы ашық болса, сіздің
ішкі жан - дүниеңіздің ашықтығын
білдіреді аузы жабық болса, сіздің ішкі жан -
дүниеңіздің жабық екендігін, ешкімге
ашыла алмайтындығыңызды білдіредіСандық
7 слайд
Сандықтың аузы ашық болса, сіздің ішкі жан - дүниеңіздің ашықтығын білдіреді аузы жабық болса, сіздің ішкі жан - дүниеңіздің жабық екендігін, ешкімге ашыла алмайтындығыңызды білдіредіСандық
8 слайд
егер, тек жақын туыстарыңызды ғана көрсеңіз, сіздің
туыстарыңыздан басқа ешкімге ашыла
алмайтыныңызды және қоғаммен байланыстың
жоқтығын білдіреді Көп шоғырланған болса, сіздің
каммуникативті қабілетіңіздің
жақсы дамығандығын білдіредіЕгер, адамдар аз шоғырланса,
сізге адамдармен тіл табысу
қиын Жағажай
8 слайд
егер, тек жақын туыстарыңызды ғана көрсеңіз, сіздің туыстарыңыздан басқа ешкімге ашыла алмайтыныңызды және қоғаммен байланыстың жоқтығын білдіреді Көп шоғырланған болса, сіздің каммуникативті қабілетіңіздің жақсы дамығандығын білдіредіЕгер, адамдар аз шоғырланса, сізге адамдармен тіл табысу қиын Жағажай
9 слайд
Сөз, ой энергетикасы М ен өзім е сен ім дім ін ! Мен махаббат пен
құрметке
лайықпын!
М ен ерек ш е,
ж арқ ы н
адам м ы н !
М енің
қолы м нан
келеді!
М ен саған
сен ем ін !
Мен өзімді жақсы
көремін және
бағалаймын!Мен әдемі
және лайықты
адаммын!
Мен жасаған
барлық істерімде
жетістікке
жетемін! Мен өмірді
жақсы
көремін!
Менің ойларым
шығармашылы
қ және айқын!ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ, ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ, ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІКТІ АРТТЫРУ.
Біз не ойлаймыз-тағдырымызды анықтайды..
9 слайд
Сөз, ой энергетикасы М ен өзім е сен ім дім ін ! Мен махаббат пен құрметке лайықпын! М ен ерек ш е, ж арқ ы н адам м ы н ! М енің қолы м нан келеді! М ен саған сен ем ін ! Мен өзімді жақсы көремін және бағалаймын!Мен әдемі және лайықты адаммын! Мен жасаған барлық істерімде жетістікке жетемін! Мен өмірді жақсы көремін! Менің ойларым шығармашылы қ және айқын!ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ, ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ, ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІКТІ АРТТЫРУ. Біз не ойлаймыз-тағдырымызды анықтайды..
10 слайд
«Мақсат » Ж еңімпаз болуға мүмкіндік береді, бір нәрсеге қол жеткізу үшін жеке тұлғаның
ең жақсы қасиеттерін пайдалануға үйретеді. Егер адам сенімді болса, біртіндеп өз арманына қарай
жылжып, өзі ойлағандай өмір сүруге тырысса, онда сәттілік оған келеді.
"Мотивация» « Жетістікке қалай жетуге болады" деген кеңестері - өзіңді өзгерту керек,
өзіңе қалай көмектесу керек
«Ерік күшін дамытыңыз» Табыс оған ұмтылған адамға келеді. Сізді біреу ашады
деп күтпеңіз-өзіңізді ашыңыз. Өзіңізге айтыңыз: Мен
қалаймын, аламын, істеймін.
«Жоспар құрыңыз» Ертең қандай істер жасалуы керек екенін кешке жоспарлаңыз
« Уақытты бақылаңыз» Күннің қай уақытында әсіресе нәтижелі және шығармашылықпен
жұмыс жасайтындығыңызды анықтаңыз
“ Әрекетке көшіңіз” Жағымсыз іс әрекеттерден арылыңыз, олармен тезірек күресуге тырысыңыз, әйтпесе олар
сізді ауырлатады. Сізге пайдалы болып көрінетін нәрсені бірден жасай бастаңыз
«Жақсылық туралы ойланыңыз» Жаман ойлар, үнемі бірдеңеге алаңдау кезінде өміріңіз
жақсармайтыны белгілі" Ж е т іс т ік
б а с п а л д а қ т а р ы »«Өзіңізді объективті бағалаңыз» Осындай сұрақтарға жауап беру арқылы өзіңізді сипаттаңыз:
Мен өзімнің пайдалы қасиеттерімді жеткілікті түрде көрсетемін бе?
«Өз сезімдеріңізге сеніңіз» Ішкі дауысыңызды тыңдаңыз
10 слайд
«Мақсат » Ж еңімпаз болуға мүмкіндік береді, бір нәрсеге қол жеткізу үшін жеке тұлғаның ең жақсы қасиеттерін пайдалануға үйретеді. Егер адам сенімді болса, біртіндеп өз арманына қарай жылжып, өзі ойлағандай өмір сүруге тырысса, онда сәттілік оған келеді. "Мотивация» « Жетістікке қалай жетуге болады" деген кеңестері - өзіңді өзгерту керек, өзіңе қалай көмектесу керек «Ерік күшін дамытыңыз» Табыс оған ұмтылған адамға келеді. Сізді біреу ашады деп күтпеңіз-өзіңізді ашыңыз. Өзіңізге айтыңыз: Мен қалаймын, аламын, істеймін. «Жоспар құрыңыз» Ертең қандай істер жасалуы керек екенін кешке жоспарлаңыз « Уақытты бақылаңыз» Күннің қай уақытында әсіресе нәтижелі және шығармашылықпен жұмыс жасайтындығыңызды анықтаңыз “ Әрекетке көшіңіз” Жағымсыз іс әрекеттерден арылыңыз, олармен тезірек күресуге тырысыңыз, әйтпесе олар сізді ауырлатады. Сізге пайдалы болып көрінетін нәрсені бірден жасай бастаңыз «Жақсылық туралы ойланыңыз» Жаман ойлар, үнемі бірдеңеге алаңдау кезінде өміріңіз жақсармайтыны белгілі" Ж е т іс т ік б а с п а л д а қ т а р ы »«Өзіңізді объективті бағалаңыз» Осындай сұрақтарға жауап беру арқылы өзіңізді сипаттаңыз: Мен өзімнің пайдалы қасиеттерімді жеткілікті түрде көрсетемін бе? «Өз сезімдеріңізге сеніңіз» Ішкі дауысыңызды тыңдаңыз
11 слайд
Ішкі әлемге енуге арналған жаттығулар
1. «Күтпеген қонақ» жаттығуы
Күтпеген қонақтың пайда болуына деген көзқарасыңызды көрсетіңіз. Жағдай " күтпеген есік қоңырауы»:
1. Құрбым
2. Ене
3. Милиция
4. Баланың достары
5. Көрші
6.Үйден қателескен адам
7. Жұмыс орныңыдың директоры
Қатысушылар әр жағдайға жауап беріп, өз реакциясын сипаттайды. Күтпеген қонақтың пайда болуына деген көзқарастарын көрсетеді.
2. «Көпір» жаттығуы.
Бормен көпір салынады. Аралары 3 метрден. Бұл көпір бір кісілік. Екеуіңізде асығып бара жатырсыздар. Көпірдің асты су. Көпірден өтулеріңіз қажет.
Қорытынды: Сіздердің көпірден өтуге тырысуыңыз келіспеушіліктер болған жағдайда қалай шешетініңізді көретеді. Қатысушылар түрлі жаңдайда өтеді.
Жағдайға байланысты талданады. Мыс: Өзін өткізіп жіберуді өтініп жатқан адам амбициясы жоғары адам. Дау-жанжалда қашатыныңыз, болдырмауға
тырысатыныз т.б.
3. «Менің қасиеттерім» жаттығуы
Жас мамандар өздерінің қалыптасып келе жатқан қасиеттерін жазады. Түрлі жауаптар көрініс табады. Мысалы, «Мен кешігіп келемін», «Мен
шыдамсызбын, баладан бұрын жауап берем», «Мен үнемі ашуланып жүремін», «Мен үнемі күліп жүремін», т.б. Жинап алып жетекші оқиды. Қатысушылар әр
сипаттамаға кімге арналғандығын табуы қажет.
4. “Мимикалық іс қимылды дамыту” жаттығуы
Мимика көмегімен " сіз қалай жұмыс істейсіз?"(қимылдарды қолдануға болады).
"Рахмет, жақсы".
"Маңызды емес".
"Мен тіпті жауап бере алмаймын".
"Өте жақсы өмір сүремін".
"Жаманнан гөрі жақсы".
11 слайд
Ішкі әлемге енуге арналған жаттығулар 1. «Күтпеген қонақ» жаттығуы Күтпеген қонақтың пайда болуына деген көзқарасыңызды көрсетіңіз. Жағдай " күтпеген есік қоңырауы»: 1. Құрбым 2. Ене 3. Милиция 4. Баланың достары 5. Көрші 6.Үйден қателескен адам 7. Жұмыс орныңыдың директоры Қатысушылар әр жағдайға жауап беріп, өз реакциясын сипаттайды. Күтпеген қонақтың пайда болуына деген көзқарастарын көрсетеді. 2. «Көпір» жаттығуы. Бормен көпір салынады. Аралары 3 метрден. Бұл көпір бір кісілік. Екеуіңізде асығып бара жатырсыздар. Көпірдің асты су. Көпірден өтулеріңіз қажет. Қорытынды: Сіздердің көпірден өтуге тырысуыңыз келіспеушіліктер болған жағдайда қалай шешетініңізді көретеді. Қатысушылар түрлі жаңдайда өтеді. Жағдайға байланысты талданады. Мыс: Өзін өткізіп жіберуді өтініп жатқан адам амбициясы жоғары адам. Дау-жанжалда қашатыныңыз, болдырмауға тырысатыныз т.б. 3. «Менің қасиеттерім» жаттығуы Жас мамандар өздерінің қалыптасып келе жатқан қасиеттерін жазады. Түрлі жауаптар көрініс табады. Мысалы, «Мен кешігіп келемін», «Мен шыдамсызбын, баладан бұрын жауап берем», «Мен үнемі ашуланып жүремін», «Мен үнемі күліп жүремін», т.б. Жинап алып жетекші оқиды. Қатысушылар әр сипаттамаға кімге арналғандығын табуы қажет. 4. “Мимикалық іс қимылды дамыту” жаттығуы Мимика көмегімен " сіз қалай жұмыс істейсіз?"(қимылдарды қолдануға болады). "Рахмет, жақсы". "Маңызды емес". "Мен тіпті жауап бере алмаймын". "Өте жақсы өмір сүремін". "Жаманнан гөрі жақсы".
12 слайд
«Сәттілікке сену - сәттілік әкеледі!"
Теннесси Уильямс
12 слайд
«Сәттілікке сену - сәттілік әкеледі!" Теннесси Уильямс
13 слайд
Н а з а рл а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !
Ә.Молдағұлова атындағы № 38 м - л психологі Таскенова Айнагуль Ораловна
13 слайд
Н а з а рл а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! Ә.Молдағұлова атындағы № 38 м - л психологі Таскенова Айнагуль Ораловна