сынып жетекші папкасы
сынып жетекші папкасы

#1 слайд
СЫНЫП
ЖЕТЕКШІ
ПОРТФОЛИОСЫ
1 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІ ПОРТФОЛИОСЫ
#2 слайд
Портфолио мазмұны
Сынып жетекші
туралы мәлімет
Сынып туралы
мәлімет
Нормативтік
құжаттар
Тәрбие жоспары
Тәрбие сағаттары
Сыныптың
әлеуметтік жағдайы
Сынып жетістіктері
туралы мәлімет
Сынып
оқушыларының
тізімі
Тәрбие бағыттары
Ата-аналары туралы
мәлімет
2 слайд
Портфолио мазмұны Сынып жетекші туралы мәлімет Сынып туралы мәлімет Нормативтік құжаттар Тәрбие жоспары Тәрбие сағаттары Сыныптың әлеуметтік жағдайы Сынып жетістіктері туралы мәлімет Сынып оқушыларының тізімі Тәрбие бағыттары Ата-аналары туралы мәлімет
#3 слайд
Аты-жөні: Дәулет Маржан Төлегенқызы
Туған жылы: 15.03.2005
Ұлты: Қазақ
Білімі: Арнайы орта
Бітірген оқу орны: Жаркент жоғары-педогогикалық
колледжі
Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі:
Санатым: Педогог-тағылымдамашы
Педагогикалық өтілі: 1 жыл
Сынып жетекшілік өтілі:
Сынып жетекші
туралы мәлімет
3 слайд
Аты-жөні: Дәулет Маржан Төлегенқызы Туған жылы: 15.03.2005 Ұлты: Қазақ Білімі: Арнайы орта Бітірген оқу орны: Жаркент жоғары-педогогикалық колледжі Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі: Санатым: Педогог-тағылымдамашы Педагогикалық өтілі: 1 жыл Сынып жетекшілік өтілі: Сынып жетекші туралы мәлімет
#4 слайд
Мақсатым:
Оқушылардың ойлау және
шығармашылық қабілеттерін
қалыптастыру
Міндеттерім:
Мектептің қоғамдық өміріне тікелей
қатысу;
Бала тәрбиесіндегі рухани-адамгершілік,
құқықтық, салауаттылық, кәсіби бағытта
ықпалдықтар жасау;
Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар мен
оқушыларға қол ұшын беру;
Оқу-тәрбие үрдісінде демеушілік көмек
көрсету;
Мектептің қоғамдық белсенділігін
арттыру;
4 слайд
Мақсатым: Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндеттерім: Мектептің қоғамдық өміріне тікелей қатысу; Бала тәрбиесіндегі рухани-адамгершілік, құқықтық, салауаттылық, кәсіби бағытта ықпалдықтар жасау; Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар мен оқушыларға қол ұшын беру; Оқу-тәрбие үрдісінде демеушілік көмек көрсету; Мектептің қоғамдық белсенділігін арттыру;
#5 слайд
Сынып
туралы мәлімет
5 слайд
Сынып туралы мәлімет
#6 слайд
“Айдарлы орта мектебі МДШО” МКМ-нің 8“А”
сыныбында 17оқушы бар. 7 қыз, 10 ұл
Сынып оқушылары өте өнерлі, білімге құштар, жан –
жақты. Сынып оқушылары үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете
біледі. 5 үздік, 7 екпінді, 5 орта. Сыныпта спортқа, сурет
өнеріне, музыкаға бейім оқушылар көп. Оқушылар сыныптағы
бөлініп берілген қызметтерін ыждағаттылықпен атқарады.
«Баланы сүйсең, тәрбиесін сүй», демекші мектепте,
сыныпта өтетін, қайырымдылық шараларына оқушылармен
қоса, ата – аналар да белсене араласады.
Ата – аналар өзара ұйымшыл, бір – бірімен тығыз
байланыста .
Бала тәрбиесіне атүсті қарамай, мектеп, ата – ана, мұғалім
үш жақты үнемі жетілдіріп отырады.
Сынып жетекшісі: Дәулет Маржан Төлегенқызы
Менің сыныбым
6 слайд
“Айдарлы орта мектебі МДШО” МКМ-нің 8“А” сыныбында 17оқушы бар. 7 қыз, 10 ұл Сынып оқушылары өте өнерлі, білімге құштар, жан – жақты. Сынып оқушылары үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете біледі. 5 үздік, 7 екпінді, 5 орта. Сыныпта спортқа, сурет өнеріне, музыкаға бейім оқушылар көп. Оқушылар сыныптағы бөлініп берілген қызметтерін ыждағаттылықпен атқарады. «Баланы сүйсең, тәрбиесін сүй», демекші мектепте, сыныпта өтетін, қайырымдылық шараларына оқушылармен қоса, ата – аналар да белсене араласады. Ата – аналар өзара ұйымшыл, бір – бірімен тығыз байланыста . Бала тәрбиесіне атүсті қарамай, мектеп, ата – ана, мұғалім үш жақты үнемі жетілдіріп отырады. Сынып жетекшісі: Дәулет Маржан Төлегенқызы Менің сыныбым
#7 слайд
Сынып жетекшісінің жылдық
жұмыс циклограммасы
Күнделікті атқаратын қызметі
1. Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін
анықтау;
2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру;
3. Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру;
4. Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
Апта сайынғы жұмысы
1. Оқушының күнделігін тексеру;
2. Сыныппен жоспар бойынша іс-шара өткізу;
3. Ата-аналармен жұмыс;
4. Пән мұғалімдерімен жұмыс;
5. Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау.
Ай сайынғы жұмысы
1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу;
2. Мектеп психологымен кездесу;
3. Ата-аналар комитетімен кездесу;
4. Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу.
Тоқсан сайынғы жұмысы
1. Сынып журналын толықтыру;
2. Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу;
3. Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды
толықтыру;
4. Ата-аналар жиналысын өткізу.
Жылына өткізілетін шаралар
1. Ашық іс-шара өткізу;
2. Оқушының жеке құжаттарын толтыру;
3. Сынып жұмысынын жоспарын талдау;
4. Сыныптың статикалық көрсеткіші.
7 слайд
Сынып жетекшісінің жылдық жұмыс циклограммасы Күнделікті атқаратын қызметі 1. Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін анықтау; 2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру; 3. Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру; 4. Оқушылармен жеке-дара жұмыс. Апта сайынғы жұмысы 1. Оқушының күнделігін тексеру; 2. Сыныппен жоспар бойынша іс-шара өткізу; 3. Ата-аналармен жұмыс; 4. Пән мұғалімдерімен жұмыс; 5. Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау. Ай сайынғы жұмысы 1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу; 2. Мектеп психологымен кездесу; 3. Ата-аналар комитетімен кездесу; 4. Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу. Тоқсан сайынғы жұмысы 1. Сынып журналын толықтыру; 2. Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу; 3. Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру; 4. Ата-аналар жиналысын өткізу. Жылына өткізілетін шаралар 1. Ашық іс-шара өткізу; 2. Оқушының жеке құжаттарын толтыру; 3. Сынып жұмысынын жоспарын талдау; 4. Сыныптың статикалық көрсеткіші.
#8 слайд
Ата –аналар
туралы
мәлімет
8 слайд
Ата –аналар туралы мәлімет
#9 слайд
Ата-аналармен
жұмыс түрлері
Психологиялық-
педагогикалық
семинар
Ата-аналар
комитеті
Біріккен
мерекелер
Жеке әңгіме
Диспут
Ашық есік
күні
Дөңгелек
үстел
Семинар-
практикум
9 слайд
Ата-аналармен жұмыс түрлері Психологиялық- педагогикалық семинар Ата-аналар комитеті Біріккен мерекелер Жеке әңгіме Диспут Ашық есік күні Дөңгелек үстел Семинар- практикум
#10 слайд
Сынып жетекшінің ата –
аналармен жүргізетін ағарту
жұмысының негізгі формалары.
Ата - ана,
мектеп және
сынып жетекшісі
жұмысының
қызметтері:
1 қызмет
2 қызмет
3 қызмет
4 қызмет
5 қызмет
10 слайд
Сынып жетекшінің ата – аналармен жүргізетін ағарту жұмысының негізгі формалары. Ата - ана, мектеп және сынып жетекшісі жұмысының қызметтері: 1 қызмет 2 қызмет 3 қызмет 4 қызмет 5 қызмет
#11 слайд
1 қызмет
Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің
мазмұны мен әдістемесімен таныстырады. Алғашқы
ата-аналар жиналысында сынып жетекшісі өзі ата-
аналарымен танысады және өзінің педагогикалық
ұстанымдарымен таныстырады, өзінің болашақта
жүргізетін жұмыстарының бағдарламасымен,
мақсат, міндеттерімен және тәрбие жумысының
жоспарымен таныстырады, өзекті мәселелерді
бipiгіп талқылайды.
Ата-аналарды оку-тәрбие үрдісіне
төмендегідей әрекеттер арқылы
тартады:
балалар мен олардың ата-аналарының
шығармашылығының күні ашық сабақтар мен
сыныптан тыс ic-шаралар;
мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық
базасын күшейту және сыныптан тыс ic-
шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету;
шефтік көмек;
ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына
қатысуы.
11 слайд
1 қызмет Ата - аналарды оқу – тәрбие үрдісінің мазмұны мен әдістемесімен таныстырады. Алғашқы ата-аналар жиналысында сынып жетекшісі өзі ата- аналарымен танысады және өзінің педагогикалық ұстанымдарымен таныстырады, өзінің болашақта жүргізетін жұмыстарының бағдарламасымен, мақсат, міндеттерімен және тәрбие жумысының жоспарымен таныстырады, өзекті мәселелерді бipiгіп талқылайды. Ата-аналарды оку-тәрбие үрдісіне төмендегідей әрекеттер арқылы тартады: балалар мен олардың ата-аналарының шығармашылығының күні ашық сабақтар мен сыныптан тыс ic-шаралар; мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық базасын күшейту және сыныптан тыс ic- шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету; шефтік көмек; ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына қатысуы.
#12 слайд
2 қызмет
Ата-аналармен педагогикалық -
психологиялық ағарту жұмысын
ұйымдастыру.
Оны келесі әрекеттер арқылы іске асырады:
Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата -
аналарға арналған мектептік, сыныптық
конференциялар ұйымдастыру;
қызығушылықтары негізінде ата-аналар
лекторийлері: дарынды балалар, қиын балалар,
педагогикалық кәсіпті таңдаған балалар, түрлі
үйірмелерге қатысатын балалардың ата –
аналары үшін деп бөліп өткізуге болады;
Сыныптық ағарту жұмыстары тәрбие
міндеттеріне байланысты, оқушылар мен сынып
ұжымын жүйелі зерттеу бойынша;
оны түрлі формада мәселелік кеңестер беру
түрінде өткізуге болады.
Психологиялық, педагогикалық, медициналық,
заң туралы кеңестер;
Тренингтер;
Ата-аналарға арналған әдебиеттерге шолу,
көрмесін ұйымдастыру және оқырмандар
конференциясын өткізу.
12 слайд
2 қызмет Ата-аналармен педагогикалық - психологиялық ағарту жұмысын ұйымдастыру. Оны келесі әрекеттер арқылы іске асырады: Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата - аналарға арналған мектептік, сыныптық конференциялар ұйымдастыру; қызығушылықтары негізінде ата-аналар лекторийлері: дарынды балалар, қиын балалар, педагогикалық кәсіпті таңдаған балалар, түрлі үйірмелерге қатысатын балалардың ата – аналары үшін деп бөліп өткізуге болады; Сыныптық ағарту жұмыстары тәрбие міндеттеріне байланысты, оқушылар мен сынып ұжымын жүйелі зерттеу бойынша; оны түрлі формада мәселелік кеңестер беру түрінде өткізуге болады. Психологиялық, педагогикалық, медициналық, заң туралы кеңестер; Тренингтер; Ата-аналарға арналған әдебиеттерге шолу, көрмесін ұйымдастыру және оқырмандар конференциясын өткізу.
#13 слайд
3 қызмет
Ата-аналарды балалармен
бірлескен әрекетке тарту.
Оның формалары:
сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс
барлық әрекетке қатысу (жорық серуен,
сенбіліктер, турнирлер.)
жалпы мектептік дәстүрлі іс – шараларды
ұйымдастыруға ата – аналарды қатыстыру
(түлектер кештері, туристердің мектептік слеті,
мектеп бітіру кештері, ардагерлермен кездесу,
т.б.)
республика және оның шегінен тыс алыс
жорықтарға шығуды немесе дайындалуды ата –
аналармен бірге жүргізу;
оқырмандар конференциясы;
- отбасылық ойын байқаулары.
13 слайд
3 қызмет Ата-аналарды балалармен бірлескен әрекетке тарту. Оның формалары: сынып жетекшісі ұйымдастырған сыныптан тыс барлық әрекетке қатысу (жорық серуен, сенбіліктер, турнирлер.) жалпы мектептік дәстүрлі іс – шараларды ұйымдастыруға ата – аналарды қатыстыру (түлектер кештері, туристердің мектептік слеті, мектеп бітіру кештері, ардагерлермен кездесу, т.б.) республика және оның шегінен тыс алыс жорықтарға шығуды немесе дайындалуды ата – аналармен бірге жүргізу; оқырмандар конференциясы; - отбасылық ойын байқаулары.
#14 слайд
4 қызмет
Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге
түзету жұмыстарын жүргізу. Алдымен отбасы
тәрбиесін жүргізу бойынша психологиялық –
педагогикалық кеңестер мен көмектер беру. Көп
көңілді отбасындағы жиі кикілжің нәтижесінде
психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала
өсіп келе жатқан отбасына бөлу керек.
14 слайд
4 қызмет Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу. Алдымен отбасы тәрбиесін жүргізу бойынша психологиялық – педагогикалық кеңестер мен көмектер беру. Көп көңілді отбасындағы жиі кикілжің нәтижесінде психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе жатқан отбасына бөлу керек.
#15 слайд
5 қызмет
Ата-аналар белсенділері мен ата–аналардың
қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету.
Сынып жетекшісінің ата – аналармен жұмысының табысты не
табыссыз болуы оның таңдаған ұстамына, қарым – қатынас
стиліне, педагогикалық шеберлігі мен кәсіби құзырлығына
байланысты болатынын ұмытпау керек.
Сынып жетекшісі отбасын аралағанда келесі шарттарды
сақтаған жөн:
отбасына ескертпей келмеу;
отбасында 5-10 минуттан артық болмау;
отбасына келгенде әңгімені табалдырықта тұрып немесе сырт
киіммен тұрып бастамау, егер ата - аналар қобалжып өздері
айтпаса,әдеппен ғана ұсыныңыз.
әңгімені әкімшілік - әміршілік сыңаймен жүргізуге болмайды;
ата-ананы үйретпеңіз, тек кеңес беріңіз;
негізінде әңгімені баланың көзінше оған да ата - анаға да
өзіңізге де қолайсыз
болмайтындай стилді таңдап алып жүргізгеніңіз дұрыс болмақ.
сонымен қатар ата - аналарға тәрбие мәселесін
талқылауга шақырған қағазбен 6ipгe сол мәселеге қатысты
жадынама жазып жіберу тиімді болмақ.
Сынып жетекшісі отбасы — салыстырмалы түрде тәрбиенің
тұйық институты, ал ата-аналардың, тәрбиелік күш қуаты мен
мүмкіндігінің әр түрлі деңгейде болатынын ecкepyi тиіс.
Сондықтан ата-аналармен жұмыста да түрлі амалдар мен
формаларды саралап қолдану керек.
15 слайд
5 қызмет Ата-аналар белсенділері мен ата–аналардың қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету. Сынып жетекшісінің ата – аналармен жұмысының табысты не табыссыз болуы оның таңдаған ұстамына, қарым – қатынас стиліне, педагогикалық шеберлігі мен кәсіби құзырлығына байланысты болатынын ұмытпау керек. Сынып жетекшісі отбасын аралағанда келесі шарттарды сақтаған жөн: отбасына ескертпей келмеу; отбасында 5-10 минуттан артық болмау; отбасына келгенде әңгімені табалдырықта тұрып немесе сырт киіммен тұрып бастамау, егер ата - аналар қобалжып өздері айтпаса,әдеппен ғана ұсыныңыз. әңгімені әкімшілік - әміршілік сыңаймен жүргізуге болмайды; ата-ананы үйретпеңіз, тек кеңес беріңіз; негізінде әңгімені баланың көзінше оған да ата - анаға да өзіңізге де қолайсыз болмайтындай стилді таңдап алып жүргізгеніңіз дұрыс болмақ. сонымен қатар ата - аналарға тәрбие мәселесін талқылауга шақырған қағазбен 6ipгe сол мәселеге қатысты жадынама жазып жіберу тиімді болмақ. Сынып жетекшісі отбасы — салыстырмалы түрде тәрбиенің тұйық институты, ал ата-аналардың, тәрбиелік күш қуаты мен мүмкіндігінің әр түрлі деңгейде болатынын ecкepyi тиіс. Сондықтан ата-аналармен жұмыста да түрлі амалдар мен формаларды саралап қолдану керек.
#16 слайд
Сыныптың
тәрбие жұмыс
жоспары
16 слайд
Сыныптың тәрбие жұмыс жоспары
#17 слайд
Сынып
оқушыларының
тізімі
17 слайд
Сынып оқушыларының тізімі
#18 слайд
Сыныптың
әлеуметтік
жағдайы
18 слайд
Сыныптың әлеуметтік жағдайы
шағым қалдыра аласыз













