Сынып жетекшінің оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудағы тиімді әдіс-тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 122 орта мектеп.
Сынып жетекшінің оқушылардың бос
уақытын ұйымдастырудағы тиімді әдіс-
тәсілдері
Орындаған: тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Л.А.ШилдебаеваЖазғы демалыс уақытында қашықтықтан жұмыс жасау әдістерін
меңгеруге дайын сынып жетекшілеріне ақпараттық ортада жұмыс істеуге
әдістемелік көмек көрсету.
Міндеттері:
-Жазғы демалыс уақытында (қашықтықтан) жаңа форматтағы әдіс-
тәсілдер арқылы оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру;
-жаңа форматтағы әдістер арқылы батыл шығармашылық ізденіс,
оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын дамыту;
-жеке қабілеттері мен бейімділігін ескере отырып, ұжымдық жұмыстан
бөлінбеуін қадағалау, қолдау.
1 слайд
№ 122 орта мектеп. Сынып жетекшінің оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудағы тиімді әдіс- тәсілдері Орындаған: тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Л.А.ШилдебаеваЖазғы демалыс уақытында қашықтықтан жұмыс жасау әдістерін меңгеруге дайын сынып жетекшілеріне ақпараттық ортада жұмыс істеуге әдістемелік көмек көрсету. Міндеттері: -Жазғы демалыс уақытында (қашықтықтан) жаңа форматтағы әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру; -жаңа форматтағы әдістер арқылы батыл шығармашылық ізденіс, оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын дамыту; -жеке қабілеттері мен бейімділігін ескере отырып, ұжымдық жұмыстан бөлінбеуін қадағалау, қолдау.
2 слайд
Қазіргі мектеп-мәдениеттің, білім мен тәрбиенің ошағы,
оқушының сана сезімін жаңа деңгейге жеткізуге мүмкіндік
жасайтын кешенді орталық. Баланы тәрбиелеу үздіксіз
процесс, ол оның бос уақытында жүзеге асырылады.
Оқушының бос уақыты босқа кетпесін. Ол демалу, тынығу
үшін емес, рухани қажетін өтеуге , ойлау қабілетінің
жетілуіне, жалпы жан-жақты болуына арналады.Дұрыс
тиімді ұйымдастырылған бос уақыт-олардың рухани өмірін,
көзқарасын толықтырылуын қамтамасыз етеді. Баланың бос
уақытын өз қалауымен өткізуге атсалысу, оған аса мән беру
–қазіргі таңның басты мақсаты.Оқушылардың бос уақытын
пайдалану үшін, ең алдымен олардың қандай пайдалы іспен
шұғылдануды ұнататынын, қабілетін зерттеп біліп,
сыныптан тыс жоспарды жасағанда ескеру қажет.
2 слайд
Қазіргі мектеп-мәдениеттің, білім мен тәрбиенің ошағы, оқушының сана сезімін жаңа деңгейге жеткізуге мүмкіндік жасайтын кешенді орталық. Баланы тәрбиелеу үздіксіз процесс, ол оның бос уақытында жүзеге асырылады. Оқушының бос уақыты босқа кетпесін. Ол демалу, тынығу үшін емес, рухани қажетін өтеуге , ойлау қабілетінің жетілуіне, жалпы жан-жақты болуына арналады.Дұрыс тиімді ұйымдастырылған бос уақыт-олардың рухани өмірін, көзқарасын толықтырылуын қамтамасыз етеді. Баланың бос уақытын өз қалауымен өткізуге атсалысу, оған аса мән беру –қазіргі таңның басты мақсаты.Оқушылардың бос уақытын пайдалану үшін, ең алдымен олардың қандай пайдалы іспен шұғылдануды ұнататынын, қабілетін зерттеп біліп, сыныптан тыс жоспарды жасағанда ескеру қажет.
3 слайд
Баланың бос уақыты босқа
кетпесін!
Сынып жетекшісі ескеру қажет қағида
**сабақта мүмкін болмайтын
жан-жақты дара қабілетін ашу;
**өз еркімен ж ұмыс жасату;
**оқушы үнін тыңдау;
**оқушның мүмкіндігін,
жас ерекшелігін ескеру.
3 слайд
Баланың бос уақыты босқа кетпесін! Сынып жетекшісі ескеру қажет қағида **сабақта мүмкін болмайтын жан-жақты дара қабілетін ашу; **өз еркімен ж ұмыс жасату; **оқушы үнін тыңдау; **оқушның мүмкіндігін, жас ерекшелігін ескеру.
4 слайд
Оқушылардың бос уақытын
ұйымдастырудың негізгі бағыттары
ТӘРБИЕ
КЛУБТАРЫ,
ҰЙЫМДАР ҮЙІРМЕЛЕР
ИНТЕРНЕТ РОЛИК
ЖАНРЛАРЫМектептен
тыс
мекемелер
4 слайд
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудың негізгі бағыттары ТӘРБИЕ КЛУБТАРЫ, ҰЙЫМДАР ҮЙІРМЕЛЕР ИНТЕРНЕТ РОЛИК ЖАНРЛАРЫМектептен тыс мекемелер
5 слайд
Челлендж-интернет ролик жанры
Біреуге үндеу тастау, белгілі бір іс- әрекетке шақыру;
тапсырманы видеокамераға орындап, әлеуметтік желіге жіберу;
танысы немесе досына тапсырманы қайталап беруді ұсыну;
Виртуалды челлендждер бір адам жасаған іс- әрекетін видеоға түсіріп, көп халықтың
назары шоғырланған платформаларға жүктеуі немесе бейнежазба соңынан өз достарын
сол әрекетті қайталауға шақыруы арқылы жүзеге асады.
* жақсы игі бастама аясында қолдану;
* эстафеталық сайыс ;
* сөз сөйлеу шеберлігі;
* бейнежазба жазып, әлеуметтік желіге жариялау;
* интернеттегі қызықты қозғалыс;
* өзара бәсекелестік пен сыйластық
5 слайд
Челлендж-интернет ролик жанры Біреуге үндеу тастау, белгілі бір іс- әрекетке шақыру; тапсырманы видеокамераға орындап, әлеуметтік желіге жіберу; танысы немесе досына тапсырманы қайталап беруді ұсыну; Виртуалды челлендждер бір адам жасаған іс- әрекетін видеоға түсіріп, көп халықтың назары шоғырланған платформаларға жүктеуі немесе бейнежазба соңынан өз достарын сол әрекетті қайталауға шақыруы арқылы жүзеге асады. * жақсы игі бастама аясында қолдану; * эстафеталық сайыс ; * сөз сөйлеу шеберлігі; * бейнежазба жазып, әлеуметтік желіге жариялау; * интернеттегі қызықты қозғалыс; * өзара бәсекелестік пен сыйластық
6 слайд
TED Х ( ағылш. Technology Entertainment Design; Технология, Ойын-сауық, Дизайн) –
бірегей идеяларды таратуды мақсат тұтқан конференциялар .
Конференцияның басты мақсаты – қалың көпшілікке қызықты идеяларды жеткізіп
тарату.
TED міндеті – идея тарату, идея аясында ораторлық қабілетті ашу, бір-біріне жақын
қауымдастық құру. Идея адамның өмірге көзқарасы арқылы әлемді өзгерте алады .
Тарихы
Бүгінгі таңда TED заманауи ғылымның, мәдениеттің және бизнестің жұлдыздары өз
идеяларын 18 минут ішінде айтуы тиіс ең беделді интеллектуалды алаңдардың біріне
айналды. Лекция тақырыптары сан алуан: ғылым, өнер, дизайн, саясат, мәдениет, бизнес,
ғаламдық проблемалар, технология және ойы н-сауық т.б.Әр жылдары Билл Гейтс, Эл
Гор, Гордон Браун, Билл Клинтон, Нобель сыйлығының иегерлері Джеймс Уотсон, Мюррей
Гелл-манн және Уикипедияның негізін қалаушы Джимми Уэйлс секілді танымал тұлғалар
TED- те сөз сөйлеген. Барлық лекциялар конференцияның www.TED.com сайтына
орналастырылады. Сайт 2007 жылы іске қосылды. Жаһандық көзқарастар және жобалық
жұмыс сабақтарында оқушыларда ауызекі тілді дамытуды ұйымдастыру жұмысының қазіргі
формасы ретінде қолданылады.
TED х форматының қағидасы
*Аудиториямен әрдайым шынайы болу;
* Ораторлық қабілеттің болуы ;
* Идеяны жаңа формамен есте қалдыру;
* Уақытты үнемді пайдалану;
* Уақытты үнемді пайдалану.
6 слайд
TED Х ( ағылш. Technology Entertainment Design; Технология, Ойын-сауық, Дизайн) – бірегей идеяларды таратуды мақсат тұтқан конференциялар . Конференцияның басты мақсаты – қалың көпшілікке қызықты идеяларды жеткізіп тарату. TED міндеті – идея тарату, идея аясында ораторлық қабілетті ашу, бір-біріне жақын қауымдастық құру. Идея адамның өмірге көзқарасы арқылы әлемді өзгерте алады . Тарихы Бүгінгі таңда TED заманауи ғылымның, мәдениеттің және бизнестің жұлдыздары өз идеяларын 18 минут ішінде айтуы тиіс ең беделді интеллектуалды алаңдардың біріне айналды. Лекция тақырыптары сан алуан: ғылым, өнер, дизайн, саясат, мәдениет, бизнес, ғаламдық проблемалар, технология және ойы н-сауық т.б.Әр жылдары Билл Гейтс, Эл Гор, Гордон Браун, Билл Клинтон, Нобель сыйлығының иегерлері Джеймс Уотсон, Мюррей Гелл-манн және Уикипедияның негізін қалаушы Джимми Уэйлс секілді танымал тұлғалар TED- те сөз сөйлеген. Барлық лекциялар конференцияның www.TED.com сайтына орналастырылады. Сайт 2007 жылы іске қосылды. Жаһандық көзқарастар және жобалық жұмыс сабақтарында оқушыларда ауызекі тілді дамытуды ұйымдастыру жұмысының қазіргі формасы ретінде қолданылады. TED х форматының қағидасы *Аудиториямен әрдайым шынайы болу; * Ораторлық қабілеттің болуы ; * Идеяны жаңа формамен есте қалдыру; * Уақытты үнемді пайдалану; * Уақытты үнемді пайдалану.
7 слайд
Қорытынды.
Мектеп оқушыларының бос уақытын тиімді
ұйымдастыру, олардың әрқайсысының тұлғасын
қалыптастыруда ,ең алдымен педагогикалық басшылықты
дұрыс ұйымдастырған жағдайда және мұғалімдермен
оқушылардың мызғымас ынтымақтастығына қол жеткізгенде
мүмкін болмақ.Ол үшін мектеп әкімшілігі мен сыныптан
және мектептен тыс тәрбие жұмыстарын
ұйымдастырушылар оқу-тәрбие процесі жүйесінде
шығармашылық бірлесудің орнын анықтап,тәрбиелік
мүмкіндіктерін кеңінен пайдалануда озат тәжірибелерді
жинақтауға айырықша маңыз берген жөн.
7 слайд
Қорытынды. Мектеп оқушыларының бос уақытын тиімді ұйымдастыру, олардың әрқайсысының тұлғасын қалыптастыруда ,ең алдымен педагогикалық басшылықты дұрыс ұйымдастырған жағдайда және мұғалімдермен оқушылардың мызғымас ынтымақтастығына қол жеткізгенде мүмкін болмақ.Ол үшін мектеп әкімшілігі мен сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушылар оқу-тәрбие процесі жүйесінде шығармашылық бірлесудің орнын анықтап,тәрбиелік мүмкіндіктерін кеңінен пайдалануда озат тәжірибелерді жинақтауға айырықша маңыз берген жөн.