Материалдар / сыныптан тыс ашық сабақ «ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ» 11сынып

сыныптан тыс ашық сабақ «ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ» 11сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. ҰБТ-ға көзқарасынқалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ» Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары №57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 11-СЫН

1 слайд
«ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ» Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары №57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 11-СЫНЫП сыныптан тыс ашық сабақ тақырыбы: Математика пән мұғалімі Керімбек С.А. 18.10.2017ж

1 слайд

«ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ» Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары №57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 11-СЫНЫП сыныптан тыс ашық сабақ тақырыбы: Математика пән мұғалімі Керімбек С.А. 18.10.2017ж

Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тер

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тап

3 слайд
Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

3 слайд

Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

11 сынып пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттауда мынадай шаралар қолдандым

4 слайд
11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа  бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым.       1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   олқылықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.

4 слайд

11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа  бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым.       1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   олқылықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.

Ой қозғау

5 слайд
Ой қозғау

5 слайд

Ой қозғау

Математикалық сауаттылықтың Бізге берер пайдасы, зияны

6 слайд
Математикалық сауаттылықтың Бізге берер пайдасы, зияны

6 слайд

Математикалық сауаттылықтың Бізге берер пайдасы, зияны

ҰБТ - ның бізге берер пайдасы, зияны

7 слайд
ҰБТ - ның бізге берер пайдасы, зияны  

7 слайд

ҰБТ - ның бізге берер пайдасы, зияны  

қызыты есептер A C D Жауабы: 85 0 , 95 0 . ҚЫЗЫҚТЫ ЕСЕПТЕР

8 слайд
қызыты есептер A C D Жауабы: 85 0 , 95 0 . ҚЫЗЫҚТЫ ЕСЕПТЕР

8 слайд

қызыты есептер A C D Жауабы: 85 0 , 95 0 . ҚЫЗЫҚТЫ ЕСЕПТЕР

қызыты есептер A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0

9 слайд
қызыты есептер A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0 . №2

9 слайд

қызыты есептер A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0 . №2

қызыты есептер A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап

10 слайд
қызыты есептер A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см 2 . №3

10 слайд

қызыты есептер A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см 2 . №3

Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 ,

11 слайд
Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 , 130 0 , 130 0

11 слайд

Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 , 130 0 , 130 0

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

•ҚОРЫТЫНДЫ

21 слайд
•ҚОРЫТЫНДЫ

21 слайд

•ҚОРЫТЫНДЫ

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйы

22 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

22 слайд

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешек

23 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

23 слайд

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

Назарларыңызға рахмет !!!

24 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!

24 слайд

Назарларыңызға рахмет !!!

25 слайд

25 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ