сыныптан тыс ашық сабақ «ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ» 11сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ»
Математика пәнінде ҰБТ-ға
дайындаудың тиімді жолдары
№57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП
11-СЫНЫП
сыныптан тыс ашық сабақ
тақырыбы:
Математика пән мұғалімі Керімбек С.А.
18.10.2017ж
1 слайд
«ДӨҢГЕЛЕК ҮСТӨЛ» Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары №57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 11-СЫНЫП сыныптан тыс ашық сабақ тақырыбы: Математика пән мұғалімі Керімбек С.А. 18.10.2017ж
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Өз бетінше ойлау қабілеттерін
арттыру, тез есептеу дағдыларын
жетілдіру.
Оқушылардың алған білімдерін
тереңдету, жинақтау, жүйелеу.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу
дағдыларын жетілдіру,
белсенділіктерін арттыру.
Оқуға өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу.
ҰБТ-ға көзқарасын
қалыптастыру
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру
3 слайд
Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге
өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері
Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен
деңгейін тексеру білім тексерудің
жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан
бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім
беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына
енгізілді.
2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге
дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу
мекемелерін толғандырып келеді.
Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль
атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест
тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық
біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың
тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба
алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға
дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық
аспектілері көптеген талаптар қояды.
3 слайд
Математика пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, математика пәні бойынша ұбт-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.
4 слайд
11 сынып пән мұғалімі ретінде
оқушыларды бірыңғай
тестілеуге өздігімен дайындыққа
бағыттауда
мынадай шаралар қолдандым.
1. Ұлттық тестілеудің әр оқушының жақсы
аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына
ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру.
2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген
білім олқылықтарын толықтыру және іздену
арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу.
3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және
топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру,
сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа
баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.
4 слайд
11 сынып пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттауда мынадай шаралар қолдандым. 1. Ұлттық тестілеудің әр оқушының жақсы аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім олқылықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.
5 слайд
Ой қозғау
5 слайд
Ой қозғау
6 слайд
Математикалық
сауаттылықтың
Бізге берер пайдасы,
зияны
6 слайд
Математикалық сауаттылықтың Бізге берер пайдасы, зияны
7 слайд
ҰБТ - ның
бізге берер
пайдасы, зияны
7 слайд
ҰБТ - ның бізге берер пайдасы, зияны
8 слайд
қызыты есептер
A
C
D
Жауабы: 85
0
, 95
0
.
ҚЫЗЫҚТЫ
ЕСЕПТЕР
8 слайд
қызыты есептер A C D Жауабы: 85 0 , 95 0 . ҚЫЗЫҚТЫ ЕСЕПТЕР
9 слайд
қызыты есептер
A
B C
D
Параллелограмның екі
бұрышының қосындысы
170
0
. Параллелограмның
бұрыштарын тап.
Жауабы: 85
0
, 95
0
.
№2
9 слайд
қызыты есептер A B C D Параллелограмның екі бұрышының қосындысы 170 0 . Параллелограмның бұрыштарын тап. Жауабы: 85 0 , 95 0 . №2
10 слайд
қызыты есептер
A
B C
D
Параллелограмның бір
қабырғасы 10 см, ал оған
түсірілген биіктігі 6 см.
Параллелограмының
ауданын тап.
Жауабы: 60 см
2
.
№3
10 слайд
қызыты есептер A B C D Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см 2 . №3
11 слайд
Ауызша есепте:
№1
Параллелограмның бір
бұрышы 50 градусқа тең.
Параллелограмның қалған
бұрыштарын тап.
С
В
А
D
Жауабы: 50
0
, 130
0
, 130
0
11 слайд
Ауызша есепте: №1 Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. С В А D Жауабы: 50 0 , 130 0 , 130 0
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
•ҚОРЫТЫНДЫ
21 слайд
•ҚОРЫТЫНДЫ
22 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі
Ақпарат береді
Айрықшалығы неде екінін айтады
Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады
Ойлайды, үйымдастырады
Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады
Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік
22 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік
23 слайд
Кері байланыс:
1 бөлік – позитивті
комментарий, не ұнады;
2 бөлік – сындарлы сын, не
нәрсені жақсарту керек;
3 бөлік – келешекке арналған
комментарий: маған ұнады,
бірақ келесі жолы …
23 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …
24 слайд
Назарларыңызға
рахмет !!!
24 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!
25 слайд
25 слайд