Сыныптан тыс ашық сабақ "КІМ ЖҮЙРІК " 11сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП
11-СЫНЫП
МЕКТЕПІШІЛІК СЕМИНАР
ашық сабақ
тақырыбы:
Математика пәнінде
ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары
Математика пән мұғалімі Керімбек С.А.
27.11.2017ж
1 слайд
№57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 11-СЫНЫП МЕКТЕПІШІЛІК СЕМИНАР ашық сабақ тақырыбы: Математика пәнінде ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары Математика пән мұғалімі Керімбек С.А. 27.11.2017ж
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез
есептеу дағдыларын жетілдіру.
• Оқушылардың алған білімдерін тереңдету,
жинақтау, жүйелеу.
•Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу
дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін
арттыру.
• Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
• ҰБТ-ға көзқарасын
қалыптастыру
2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. • Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. •Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. • Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. • ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру
3 слайд
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің соңғы брифингінде
түлектердің қорытынды аттестациясының өткізілуі және ЖОО-ға түсу принциптері туралы
жаңа формат жарияланды. 2017 жылдан бастап түлектер мектептерде емтихандар
тапсырып, ЖОО-ға түсу үшін емтихан және мемлекеттік гранттың бөліну жүйесі
функциясын атқаратын ҰБТ тапсырады.
Бұл өзгерістер оқушылардың, ата-аналар мен мұғалімдердің ҰБТ-ны ЖОО-ға түсу
емтиханы деп қана қабылдайтындары үшін енгізілді. Сондай-ақ бұған түлектердің
білімдерін сай бағалай алмайтынымыз, көптеген ата-ана мен мұғалімдердің ҰБТ жадыны
жаттықтырғанымен, оқушылардың сапалы білімін анықтай алмайды деген ойлары түрткі
болды.
Қатысушылардың саны ешқашан жүз пайыз болмаған. Жыл сайын ҰБТ-ға қатыспайтындар
үлесі 30 пайызға жеткен. Бұл ҰБТ қорытындылары бойынша еліміздегі орта білімнің
сапасы туралы тұжырым жасауға болмайтынын білдіреді [1].
Мектептегі емтихандар мен ҰБТ кезінде математика пәнінен қандай емтихандар
тапсырылатындығына шолу жасалық.
Мектептерде қорытынды аттестация 5 пән бойынша өтеді:
1. Ана тілі және әдебиеті (эссе жазу).
2. Қазақ тілінде білім беретін мектептерде –
орыс тілінен, ал орыс, өзбек, тәжік,
ұйғыр мектептерінде – қазақ тілінен (тест түрінде).
3. Қазақстан тарихы (ауызша емтихан).
4. Алгебра және анализ бастамалары (жазбаша)
5. Таңдалған пән бойынша (физика, химия, биология, география, геометрия, дүниежүзі
тарихы, әдебиет, информатика, шет тілі (ағылшын, француз, неміс) – тест тапсырылады.
3 слайд
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің соңғы брифингінде түлектердің қорытынды аттестациясының өткізілуі және ЖОО-ға түсу принциптері туралы жаңа формат жарияланды. 2017 жылдан бастап түлектер мектептерде емтихандар тапсырып, ЖОО-ға түсу үшін емтихан және мемлекеттік гранттың бөліну жүйесі функциясын атқаратын ҰБТ тапсырады. Бұл өзгерістер оқушылардың, ата-аналар мен мұғалімдердің ҰБТ-ны ЖОО-ға түсу емтиханы деп қана қабылдайтындары үшін енгізілді. Сондай-ақ бұған түлектердің білімдерін сай бағалай алмайтынымыз, көптеген ата-ана мен мұғалімдердің ҰБТ жадыны жаттықтырғанымен, оқушылардың сапалы білімін анықтай алмайды деген ойлары түрткі болды. Қатысушылардың саны ешқашан жүз пайыз болмаған. Жыл сайын ҰБТ-ға қатыспайтындар үлесі 30 пайызға жеткен. Бұл ҰБТ қорытындылары бойынша еліміздегі орта білімнің сапасы туралы тұжырым жасауға болмайтынын білдіреді [1]. Мектептегі емтихандар мен ҰБТ кезінде математика пәнінен қандай емтихандар тапсырылатындығына шолу жасалық. Мектептерде қорытынды аттестация 5 пән бойынша өтеді: 1. Ана тілі және әдебиеті (эссе жазу). 2. Қазақ тілінде білім беретін мектептерде – орыс тілінен, ал орыс, өзбек, тәжік, ұйғыр мектептерінде – қазақ тілінен (тест түрінде). 3. Қазақстан тарихы (ауызша емтихан). 4. Алгебра және анализ бастамалары (жазбаша) 5. Таңдалған пән бойынша (физика, химия, биология, география, геометрия, дүниежүзі тарихы, әдебиет, информатика, шет тілі (ағылшын, француз, неміс) – тест тапсырылады.
4 слайд
ҰБТ жаңа форматы 2 блоктан тұрады: 3 міндетті пән
(математикалық сауаттылық, оқу сауаттылығы (қорыта білу, салыстыра білу, т.б.
«Қазақстан тарихы») бойынша 20 тапсырма және 2 бейінді пәннен
(«Математика» + «Физика»,
«Математика» + «География»,
«Биология» + «Химия»,
«Биология» + «География»,
«Шет тілі» + «Тарих»,
оқыту тілі (қазақ немесе орыс)
және әдебиет + «Тарих»,
«География» + «Шет тілі», «Химия» + «Физика»,
«Тарих» + «Адам. Қоғам. Заң», шығармашылық емтихан) – 30 тапсырма.
Математикалық сауаттылық бойынша тапсырма есеп арқылы талапкердің жалпылау,
салыстыру, тұжырымдау және т.б. дағдыларын тексеруге бағытталған. Математикалық
сауаттылықты тексеруге арналған тапсырмалардың ҰБТ-ге енгізілу себебі – студенттік
оқуда түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеп, оларды сараптауға, сол көздерден алынған
ақпараттарды салыстыруға және тұжырымдауға тура келеді. Демек, бұл дағдылар мектеп
түлегінің алдағы білім алу барысында өте қажет болады.
Бейінді пәндер бойынша тапсырмалар ұсынылған бес жауаптың ішінен тек жалғыз дұрыс
жауабы бар 20 сұрақтан, сондай-ақ, көп жауаптың ішінен бірнеше дұрыс жауаптары бар 10
сұрақтан құралады. Бейінді пәндер бойынша тестілеу барысында бірнеше дұрыс жауаптары
бар сұрақтарды енгізу арқылы талапкерлердің нақты тақырыпты қаншалықты
меңгергендері анық көрінеді. Сонымен қатар, бірнеше жауап варианттары бар тесттер
жауаптарды тек жаттап алып, немесе болжау арқылы беруге тосқауыл болады.
4 слайд
ҰБТ жаңа форматы 2 блоктан тұрады: 3 міндетті пән (математикалық сауаттылық, оқу сауаттылығы (қорыта білу, салыстыра білу, т.б. «Қазақстан тарихы») бойынша 20 тапсырма және 2 бейінді пәннен («Математика» + «Физика», «Математика» + «География», «Биология» + «Химия», «Биология» + «География», «Шет тілі» + «Тарих», оқыту тілі (қазақ немесе орыс) және әдебиет + «Тарих», «География» + «Шет тілі», «Химия» + «Физика», «Тарих» + «Адам. Қоғам. Заң», шығармашылық емтихан) – 30 тапсырма. Математикалық сауаттылық бойынша тапсырма есеп арқылы талапкердің жалпылау, салыстыру, тұжырымдау және т.б. дағдыларын тексеруге бағытталған. Математикалық сауаттылықты тексеруге арналған тапсырмалардың ҰБТ-ге енгізілу себебі – студенттік оқуда түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеп, оларды сараптауға, сол көздерден алынған ақпараттарды салыстыруға және тұжырымдауға тура келеді. Демек, бұл дағдылар мектеп түлегінің алдағы білім алу барысында өте қажет болады. Бейінді пәндер бойынша тапсырмалар ұсынылған бес жауаптың ішінен тек жалғыз дұрыс жауабы бар 20 сұрақтан, сондай-ақ, көп жауаптың ішінен бірнеше дұрыс жауаптары бар 10 сұрақтан құралады. Бейінді пәндер бойынша тестілеу барысында бірнеше дұрыс жауаптары бар сұрақтарды енгізу арқылы талапкерлердің нақты тақырыпты қаншалықты меңгергендері анық көрінеді. Сонымен қатар, бірнеше жауап варианттары бар тесттер жауаптарды тек жаттап алып, немесе болжау арқылы беруге тосқауыл болады.
5 слайд
•Математикадан ҰБТ – ге дайындаудың негізгі кемшілігі – жоғарғы сынып оқушыларының өз бетімен оқып-іздену
дағдылары қалыптаспаған. Математика сабағында оқушыларды қабілетіне қарай саралау, жеке дара тапсырма
беру, талдау т.б. жұмыстарын жүйелі жүргізілмеуі. Қазіргі кезде ҰБТ-ге дайындау кезінде осындай себептердің
алдын алу, оны болдырмаудың жолы оқушылардың өзіндік, танымдық ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру
қосымша сабақтар жүргізілуі тиіс.
•Бүгінде мектеп түлектерінің көпшілігі есептерді шешуде дәрменсіздік танытады. Ол біріншіден мектепте
оқығанда күрделі қиын есептерге мән бермей жеңіл есептердің жауаптарын жаттап алуы. Көбінесе оқушылар ой
қорытып, есепті шығаруға талпынбайды да, керісінше немқұрайлылық танытып, ҰБТ- те көзді жұмып белгілей
салады. Сондықтан оларды ең болмағанда стандартты жолмен есеп шығара білуге үйрету керек. ҰБТ барысында
оқушылар мәтін есептерді шешуде көп қиналады.
•Мектепте калькулятордың көмегімен есептеп үйренген бала ҰБТ кезінде көп қиналады және уақытының көп
бөлігін есептеуге жұмсайды, тіпті жай есептеулерден қате жіберіп, дұрыс жауапта алмауы мүмкін. Өз бетімен
жазбаша немесе ауызша есептеу баланың ой-өрісін дамытып, ойлау , есте сақтау қабілетін жетілдіреді.
•ҰБТ –ға дайындық кезінде оқушыларды есепті уақытқа шығаруға дағдыландыру қажет. Ол үшін әр сабақ алдында
бөлшектерді есептеу, дәрежелер мен пайыздарды есептеу сияқты жылдам есептеулерді қажет ететін оншақты
есепті 10-15 минутта шығаруға машықтандыру керек. Бұл олардың ынталануына, логикалық ой өрісінің артуына,
ми қызметінің тез арада есепке жұмылдыруына ықпал етеді.
Есеп шығаруда шектеу қоюдың аса маңызды психологиялық әсері бар. ҰБТ кезінде берілген 3,5 сағат уақыт оқушыға
соншалықты көп сияқты көрінгенімен, өз бетімен есеп шығаратын бала үшін ол тез арада өте шығады. Сондықтан
дағдыланбаған бала өз уақытының алғашқы 20-30 минутын асықпай босқа өткізеді. Ал тест бітер кезде уақыты
жетпей, қатты қиналады да кездейсоқ белгілей салады.
•ҰБТ -ге дайындық жұмысын ұйымдастыру жоспарлы жасалуы тиіс. Ол мынадай үлгіде болуы керек.
1.-оқушыларды деңгейіне қарай топқа бөлу ;
2.-әр тарау бойынша түсінік беру;
3.-тарау бойынша есептер шығарту;
4.-тарау немесе тақырып бойынша тест алу;
5.-әр деңгейдегі тапсырмаларды шығарту;
6.- тест жинағы бойынша жұмыс жасау;
•Жалпы оқушылардың математикалық біліктілігімен икемділігі болмаса тест тапсырмаларының дұрыс жауаптарын
таңдау оқушыларымыздан көп ізденушілікті, еңбектенуді талап етеді.
5 слайд
•Математикадан ҰБТ – ге дайындаудың негізгі кемшілігі – жоғарғы сынып оқушыларының өз бетімен оқып-іздену дағдылары қалыптаспаған. Математика сабағында оқушыларды қабілетіне қарай саралау, жеке дара тапсырма беру, талдау т.б. жұмыстарын жүйелі жүргізілмеуі. Қазіргі кезде ҰБТ-ге дайындау кезінде осындай себептердің алдын алу, оны болдырмаудың жолы оқушылардың өзіндік, танымдық ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру қосымша сабақтар жүргізілуі тиіс. •Бүгінде мектеп түлектерінің көпшілігі есептерді шешуде дәрменсіздік танытады. Ол біріншіден мектепте оқығанда күрделі қиын есептерге мән бермей жеңіл есептердің жауаптарын жаттап алуы. Көбінесе оқушылар ой қорытып, есепті шығаруға талпынбайды да, керісінше немқұрайлылық танытып, ҰБТ- те көзді жұмып белгілей салады. Сондықтан оларды ең болмағанда стандартты жолмен есеп шығара білуге үйрету керек. ҰБТ барысында оқушылар мәтін есептерді шешуде көп қиналады. •Мектепте калькулятордың көмегімен есептеп үйренген бала ҰБТ кезінде көп қиналады және уақытының көп бөлігін есептеуге жұмсайды, тіпті жай есептеулерден қате жіберіп, дұрыс жауапта алмауы мүмкін. Өз бетімен жазбаша немесе ауызша есептеу баланың ой-өрісін дамытып, ойлау , есте сақтау қабілетін жетілдіреді. •ҰБТ –ға дайындық кезінде оқушыларды есепті уақытқа шығаруға дағдыландыру қажет. Ол үшін әр сабақ алдында бөлшектерді есептеу, дәрежелер мен пайыздарды есептеу сияқты жылдам есептеулерді қажет ететін оншақты есепті 10-15 минутта шығаруға машықтандыру керек. Бұл олардың ынталануына, логикалық ой өрісінің артуына, ми қызметінің тез арада есепке жұмылдыруына ықпал етеді. Есеп шығаруда шектеу қоюдың аса маңызды психологиялық әсері бар. ҰБТ кезінде берілген 3,5 сағат уақыт оқушыға соншалықты көп сияқты көрінгенімен, өз бетімен есеп шығаратын бала үшін ол тез арада өте шығады. Сондықтан дағдыланбаған бала өз уақытының алғашқы 20-30 минутын асықпай босқа өткізеді. Ал тест бітер кезде уақыты жетпей, қатты қиналады да кездейсоқ белгілей салады. •ҰБТ -ге дайындық жұмысын ұйымдастыру жоспарлы жасалуы тиіс. Ол мынадай үлгіде болуы керек. 1.-оқушыларды деңгейіне қарай топқа бөлу ; 2.-әр тарау бойынша түсінік беру; 3.-тарау бойынша есептер шығарту; 4.-тарау немесе тақырып бойынша тест алу; 5.-әр деңгейдегі тапсырмаларды шығарту; 6.- тест жинағы бойынша жұмыс жасау; •Жалпы оқушылардың математикалық біліктілігімен икемділігі болмаса тест тапсырмаларының дұрыс жауаптарын таңдау оқушыларымыздан көп ізденушілікті, еңбектенуді талап етеді.
6 слайд
Енді осы тест есептерін шешуде
оқушыларға қиындық туғызып жүрген
бірнеше мәтінді есептерге
тоқталайық .
Және де оқушылар біліктілігін
анықтайық!
6 слайд
Енді осы тест есептерін шешуде оқушыларға қиындық туғызып жүрген бірнеше мәтінді есептерге тоқталайық . Және де оқушылар біліктілігін анықтайық!
7 слайд
Ой қозғау
•Математикалық сауаттылықтың
Бізге берер пайдасы,
зияны
•ҰБТ - ның
бізге берер
пайдасы, зияны
7 слайд
Ой қозғау •Математикалық сауаттылықтың Бізге берер пайдасы, зияны •ҰБТ - ның бізге берер пайдасы, зияны
8 слайд
ҚЫЗЫҚТЫ
ЕСЕПТЕР
8 слайд
ҚЫЗЫҚТЫ ЕСЕПТЕР
9 слайд
9 слайд
10 слайд
1) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы оның ...
А) табаны мен сәйкес биіктігі көбейтіндісінің жартысына тең;
В) табандарының жарты қосындысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең;
С) катеттері көбейтіндісінің жартысына тең;
Д) іргелес жатқан екі қабырғасының көбейтіндісіне тең;
Е) табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең;
2) Пифагор өрнектейтін теорема ...
А) тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштарын ;
В) тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы қатынасты ;
С) тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын ;
Д) кез – келген үшбұрыштың қабырғаларын;
Е) тең бүйірлі үшбұрыштың бұрыштарын .
3) y = ax + b функциясының графигі
А) түзу В) шеңбер С) парабола Д) гипербола Е) кубтық парабола
4) y = ax + bx + c квадраттық функцияның анықталу облысы
А) барлық нақты сандар (R) жиыны Д) натурал сандар жиыны
В) рационал сандар (Q) жиыны Е) иррационал сандар жиыны
С) бүтін сандар (Z) жиыны
5) Математикаға координаттар әдісін енгізген француз математигі:
А) Евклид В) Рене Декарт С) Архимед Д) Лобачевский Е) Фалес
2
С
В
А
А
В
10 слайд
1) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы оның ... А) табаны мен сәйкес биіктігі көбейтіндісінің жартысына тең; В) табандарының жарты қосындысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең; С) катеттері көбейтіндісінің жартысына тең; Д) іргелес жатқан екі қабырғасының көбейтіндісіне тең; Е) табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең; 2) Пифагор өрнектейтін теорема ... А) тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштарын ; В) тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы қатынасты ; С) тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын ; Д) кез – келген үшбұрыштың қабырғаларын; Е) тең бүйірлі үшбұрыштың бұрыштарын . 3) y = ax + b функциясының графигі А) түзу В) шеңбер С) парабола Д) гипербола Е) кубтық парабола 4) y = ax + bx + c квадраттық функцияның анықталу облысы А) барлық нақты сандар (R) жиыны Д) натурал сандар жиыны В) рационал сандар (Q) жиыны Е) иррационал сандар жиыны С) бүтін сандар (Z) жиыны 5) Математикаға координаттар әдісін енгізген француз математигі: А) Евклид В) Рене Декарт С) Архимед Д) Лобачевский Е) Фалес 2 С В А А В
11 слайд
1) Үшбұрыштың үш қабырғасы берілген: 6см,8см,10см. Үшбұрыштың түрін
анықтаңыз.
А) доғал бұрышты, С) тең бүйірлі доғал Е) сүйір бұрышты
В) тік бұрышты, Д)тең бүйірлі сүйір бұрышты
2) Сөйлемді толықтырыңыз:
«Кез – келген тақ функцияның графигі ... .... . қатысты симметриялы».
А) координатор басына; С) ордината осіне; Е) абцисса осіне
В) ОУ оң жарты осіне; Д) ОХ оң жарты осіне;
3) Анықтаманы толықтырыңыз:
« ... айнымалының қабылдайтын барлық мәндері функцияның анықталу
облысын құрайды.»
А) тәуелсіз В) белгілі С) тәуелді Д) белгісіз Е) сәйкес
4) Жұп функцияны анықтаңыз:
x cos2xy Ä) xsin2xy B)
xsin2xy E) xcos2xy C) xcos2xy À)
2
32
5) Тақ функцияны анықтаңыз:
2 2
22
xx/x/y Ä) x-x/x/y B)
x/x/xy E)x x/x/y C) x-x/x/y A)
В
А
А
А
С
11 слайд
1) Үшбұрыштың үш қабырғасы берілген: 6см,8см,10см. Үшбұрыштың түрін анықтаңыз. А) доғал бұрышты, С) тең бүйірлі доғал Е) сүйір бұрышты В) тік бұрышты, Д)тең бүйірлі сүйір бұрышты 2) Сөйлемді толықтырыңыз: «Кез – келген тақ функцияның графигі ... .... . қатысты симметриялы». А) координатор басына; С) ордината осіне; Е) абцисса осіне В) ОУ оң жарты осіне; Д) ОХ оң жарты осіне; 3) Анықтаманы толықтырыңыз: « ... айнымалының қабылдайтын барлық мәндері функцияның анықталу облысын құрайды.» А) тәуелсіз В) белгілі С) тәуелді Д) белгісіз Е) сәйкес 4) Жұп функцияны анықтаңыз: x cos2xy Ä) xsin2xy B) xsin2xy E) xcos2xy C) xcos2xy À) 2 32 5) Тақ функцияны анықтаңыз: 2 2 22 xx/x/y Ä) x-x/x/y B) x/x/xy E)x x/x/y C) x-x/x/y A) В А А А С
12 слайд
1.Теңдеуді шешіңіз:
2y +8y³ = 0
А) – 2; 0; 2
В) 0; 2
С) – 2; 2
Д) 0
Е) 4
2. Есептеңіз:
(1/3 + 0,75) : (2/3 + 5/12)
A) 2
B) 4
C) 1
D) -1
E) 5
4. 120 – дан 30% табыңыз
А) 47
В) 36
С) 59
Д) 24
Е) 66
3. Функцияның туындысын
табыңыз:
2
2
2
x
26x
- E)
x
2
Ä)
3- Ñ)
x
2
- B)
3x A)
32
)(
x
x
xf
5
12 слайд
1.Теңдеуді шешіңіз: 2y +8y³ = 0 А) – 2; 0; 2 В) 0; 2 С) – 2; 2 Д) 0 Е) 4 2. Есептеңіз: (1/3 + 0,75) : (2/3 + 5/12) A) 2 B) 4 C) 1 D) -1 E) 5 4. 120 – дан 30% табыңыз А) 47 В) 36 С) 59 Д) 24 Е) 66 3. Функцияның туындысын табыңыз: 2 2 2 x 26x - E) x 2 Ä) 3- Ñ) x 2 - B) 3x A) 32 )( x x xf 5
13 слайд
5.Радиусы 10 м болатын
шеңбер ұзындығын табыңыз
А) 40 π м
В) 35 π м
С) 20 π м
Д) 30 π м
Е)10 π м
6. Х – ті табыңыз:
(5х + 2) / 9 = 1 / 2
А) 12
В) 15
С) – 0,3
Д) 0,2
Е) 0,5
7.Түбірді табыңыз:
cb0,15a E)
b5a Ä)
0,3c
b5a
C)
c
ba
B)
0,3c
b5a
A)
0,027c
b125a
32
32
62
22
32
3
3
96
8.Арифметикалық
прогрессияның
алтыншы мүшесін табыңыз
3 E)
5 Ä)
4 C)
6 B)
8 A)
321na
n
13 слайд
5.Радиусы 10 м болатын шеңбер ұзындығын табыңыз А) 40 π м В) 35 π м С) 20 π м Д) 30 π м Е)10 π м 6. Х – ті табыңыз: (5х + 2) / 9 = 1 / 2 А) 12 В) 15 С) – 0,3 Д) 0,2 Е) 0,5 7.Түбірді табыңыз: cb0,15a E) b5a Ä) 0,3c b5a C) c ba B) 0,3c b5a A) 0,027c b125a 32 32 62 22 32 3 3 96 8.Арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін табыңыз 3 E) 5 Ä) 4 C) 6 B) 8 A) 321na n
14 слайд
9.Үшбұрышты тік
призманың табан
қабырғалары 10см, 17см,
21 см, ал биіктігі 18
см.Призманың көлемін
табыңыз:
10.Үшбұрыштың екі сыртқы
бұрышы 100 және 150.
Үшбұрыштың үшінші
сыртқы бұрышын табыңыз:
А) 120
В) 110
С) 130
Д) 105
Е) 90
3
3
3
3
3
1742ñì E)
1217ñì Ä)
1625ñì C)
1410ñì B)
1512ñì A)
14 слайд
9.Үшбұрышты тік призманың табан қабырғалары 10см, 17см, 21 см, ал биіктігі 18 см.Призманың көлемін табыңыз: 10.Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 100 және 150. Үшбұрыштың үшінші сыртқы бұрышын табыңыз: А) 120 В) 110 С) 130 Д) 105 Е) 90 3 3 3 3 3 1742ñì E) 1217ñì Ä) 1625ñì C) 1410ñì B) 1512ñì A)
15 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Белсенділік танытқан
оқушыларға рахмет!
15 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Белсенділік танытқан оқушыларға рахмет!
16 слайд
1. Мен бүгін не үйрендім?
2. Не ұнады?
3. Ұнамаған жер болды ма?
4. Қандай ұсынысың бар?
16 слайд
1. Мен бүгін не үйрендім? 2. Не ұнады? 3. Ұнамаған жер болды ма? 4. Қандай ұсынысың бар?
17 слайд
17 слайд