Материалдар / Сыныптан тыс іс - шара "Жас қаржыгерлер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс іс - шара "Жас қаржыгерлер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс іс - шара кез келген уақытта 5-6 сынып оқушыларының ойлау қабілеттерін тереңдету негізінде құрастырылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
354
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ЖАС ҚАРЖЫГЕРЛЕР»

1 слайд
«ЖАС ҚАРЖЫГЕРЛЕР»

1 слайд

«ЖАС ҚАРЖЫГЕРЛЕР»

«Жас қаржыгерле р?» математикалық сайысы.

2 слайд
«Жас қаржыгерле р?» математикалық сайысы.

2 слайд

«Жас қаржыгерле р?» математикалық сайысы.

Сайыстың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың бойында азаматтық қасиетті қалыптастыру, олардың белсенділ

3 слайд
Сайыстың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың бойында азаматтық қасиетті қалыптастыру, олардың белсенділігін арттыру, білімге ұмтылдыру. Дамытушылық: Оқушыларды ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақтылы жауап беруге, практикамен ұштастыруға үйрету және олардың математикалық тілін, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды көпшіл болуға үйрету, өзара көмегін қалыптастыра отырып, өз білімін ғана емес басқа оқушының да білімін жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру.

3 слайд

Сайыстың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың бойында азаматтық қасиетті қалыптастыру, олардың белсенділігін арттыру, білімге ұмтылдыру. Дамытушылық: Оқушыларды ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақтылы жауап беруге, практикамен ұштастыруға үйрету және олардың математикалық тілін, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды көпшіл болуға үйрету, өзара көмегін қалыптастыра отырып, өз білімін ғана емес басқа оқушының да білімін жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру.

Сайыстың барысы: І. Сайыскерлерді топтарға бөлу ІІ. Зымыран сұрақтар Сұрақтарға жауап беру. ІІІ.Блиц - турнир ІV. Ин

4 слайд
Сайыстың барысы: І.  Сайыскерлерді топтарға бөлу ІІ. Зымыран сұрақтар Сұрақтарға жауап беру. ІІІ.Блиц - турнир ІV. Интеллектуалды казино. V. Ойымды жалғастыр

4 слайд

Сайыстың барысы: І.  Сайыскерлерді топтарға бөлу ІІ. Зымыран сұрақтар Сұрақтарға жауап беру. ІІІ.Блиц - турнир ІV. Интеллектуалды казино. V. Ойымды жалғастыр

І.Сайыскерлерді топтарға бөлу: Таныстыруы. « Алғырлар » тобы: Шақырып

5 слайд
І.Сайыскерлерді топтарға бөлу: Таныстыруы. « Алғырлар » тобы: Шақырып жарыстарға сан-салалы, Алғырлар топ жарғалы жар салады! Ту етіп достық пенен татулықты Тапқырлар командасын қарсы алады! Ұраны: Тартысайық сайыста күш жігермен Айырылысайық қимас бір дос көңілмен.

5 слайд

І.Сайыскерлерді топтарға бөлу: Таныстыруы. « Алғырлар » тобы: Шақырып жарыстарға сан-салалы, Алғырлар топ жарғалы жар салады! Ту етіп достық пенен татулықты Тапқырлар командасын қарсы алады! Ұраны: Тартысайық сайыста күш жігермен Айырылысайық қимас бір дос көңілмен.

« Тапқырлар » тобы: Құрметтеп алғырларды ой-саналы Тапқырлар сәлем беріп ән салады. Бүгінгі сайыстан достарына Қашанда тапқыр бо

6 слайд
« Тапқырлар » тобы: Құрметтеп алғырларды ой-саналы Тапқырлар сәлем беріп ән салады. Бүгінгі сайыстан достарына Қашанда тапқыр бол деп ой салады. Ұраны: Білім қару етіп, серік етіп, Болашақтың есігін біз ашамыз!

6 слайд

« Тапқырлар » тобы: Құрметтеп алғырларды ой-саналы Тапқырлар сәлем беріп ән салады. Бүгінгі сайыстан достарына Қашанда тапқыр бол деп ой салады. Ұраны: Білім қару етіп, серік етіп, Болашақтың есігін біз ашамыз!

Зымыран сұрақтар Біліміңнің ұшқырлығын танып сен, Асып – тасып, асықпа, қалыспа сен! Уақыт деген зымырап, зулап жатыр, Шапшаңдық

7 слайд
Зымыран сұрақтар Біліміңнің ұшқырлығын танып сен, Асып – тасып, асықпа, қалыспа сен! Уақыт деген зымырап, зулап жатыр, Шапшаңдық бұл сайыста қажет екен.

7 слайд

Зымыран сұрақтар Біліміңнің ұшқырлығын танып сен, Асып – тасып, асықпа, қалыспа сен! Уақыт деген зымырап, зулап жатыр, Шапшаңдық бұл сайыста қажет екен.

Блиц - турнир Ойын – толқын айналға

8 слайд
    Блиц - турнир Ойын – толқын айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыста. Біреуі озып келеді қатарынан, Біреуі мініп жатқанда аптығысқа. Ойын – толқын жатқандай асып, тасып, Біреуі мығым, біреулер шалыс басып, Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңбесең де қалма жасып.

8 слайд

    Блиц - турнир Ойын – толқын айналған қатты ағысқа, Табылғандай таным да, жат дауыста. Біреуі озып келеді қатарынан, Біреуі мініп жатқанда аптығысқа. Ойын – толқын жатқандай асып, тасып, Біреуі мығым, біреулер шалыс басып, Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңбесең де қалма жасып.

Математика 10 20 30 Информатика 10 20 30 Физика 10 20 30 Тарих 10 20 30

9 слайд
Математика 10 20 30 Информатика 10 20 30 Физика 10 20 30 Тарих 10 20 30

9 слайд

Математика 10 20 30 Информатика 10 20 30 Физика 10 20 30 Тарих 10 20 30

Интеллектуалды казино

10 слайд
Интеллектуалды казино

10 слайд

Интеллектуалды казино

Ойымды жалғастыр

11 слайд
Ойымды жалғастыр

11 слайд

Ойымды жалғастыр

1.Досыңды үш күн сынама, ... 2.Бір кісі қазған құдықтан ... 3.Отан – елдің анасы, ...

12 слайд
1.Досыңды үш күн сынама, ... 2.Бір кісі қазған құдықтан ... 3.Отан – елдің анасы, ...

12 слайд

1.Досыңды үш күн сынама, ... 2.Бір кісі қазған құдықтан ... 3.Отан – елдің анасы, ...

Тапқырлар тобы. «Жасырынбақ» 1.Алдымен бөлді, сосын тағы да бөлді. Содан соң екеуінің арасына «теңдік» таңбасын қ

13 слайд
Тапқырлар тобы. «Жасырынбақ» 1.Алдымен бөлді, сосын тағы да бөлді. Содан соң екеуінің арасына «теңдік» таңбасын қойды. - Оның көмегімен теңдеу де, есептер де шығаруға болады. Дәрі-дәрмек жасағанда оның қандай болу керек екенін жақсы білу керек. Егер біреуін көбірек салып қойсаң, керегіңді ала алмайсың. Онымен сендер таныссыңдар, тіпті, онымен жұмыс та жүргіздіңдер. Бұл не? 2.Кейбіреулер «ол» тезірек бітсе екен деп асығады. Өйткені, ол бітсе, ойнауға, асыр салып жүгіруге болады. Бірақ ол бітер емес... Біреулер оны жақсы көреді, ал кейбіреулер ұнатпайды, өйткені «онда» көп ойлау керек, есептеу, жазу, ауап беру қажет. Кейде бірдеңелерді орындайсың-орындайсың, ал тексергенде «2» қояды. Мүмкін, тапсырмаларды дұрыс орындамағансың, әлде уақытың жетпей қалды ма екен? Өйткені «ол» 45 минутқа ғана созылады ғой. Бұл не? 3.Бұл сенің ең негізгі құралың. Басқа құралдарыңды кейде ауыстырып әкеліп отырсаң, бұл құрал жыл басынан соңына дейін сөмкеңнен түспейді. Оны мұғалімге бергенде кейде қуанасың, ал кейде жылағың келеді. Бірақ ол өзіңе байланысты.. Егер қатты қуансаң оны сен мамаң мен папаңа өзің көрсетіп мәз боласың, ал кейде ешкім сұрамаса екен деп ойлайсың. Өйткені онда сенің бар құпияларың жасырынған ғой... Бұл не?

13 слайд

Тапқырлар тобы. «Жасырынбақ» 1.Алдымен бөлді, сосын тағы да бөлді. Содан соң екеуінің арасына «теңдік» таңбасын қойды. - Оның көмегімен теңдеу де, есептер де шығаруға болады. Дәрі-дәрмек жасағанда оның қандай болу керек екенін жақсы білу керек. Егер біреуін көбірек салып қойсаң, керегіңді ала алмайсың. Онымен сендер таныссыңдар, тіпті, онымен жұмыс та жүргіздіңдер. Бұл не? 2.Кейбіреулер «ол» тезірек бітсе екен деп асығады. Өйткені, ол бітсе, ойнауға, асыр салып жүгіруге болады. Бірақ ол бітер емес... Біреулер оны жақсы көреді, ал кейбіреулер ұнатпайды, өйткені «онда» көп ойлау керек, есептеу, жазу, ауап беру қажет. Кейде бірдеңелерді орындайсың-орындайсың, ал тексергенде «2» қояды. Мүмкін, тапсырмаларды дұрыс орындамағансың, әлде уақытың жетпей қалды ма екен? Өйткені «ол» 45 минутқа ғана созылады ғой. Бұл не? 3.Бұл сенің ең негізгі құралың. Басқа құралдарыңды кейде ауыстырып әкеліп отырсаң, бұл құрал жыл басынан соңына дейін сөмкеңнен түспейді. Оны мұғалімге бергенде кейде қуанасың, ал кейде жылағың келеді. Бірақ ол өзіңе байланысты.. Егер қатты қуансаң оны сен мамаң мен папаңа өзің көрсетіп мәз боласың, ал кейде ешкім сұрамаса екен деп ойлайсың. Өйткені онда сенің бар құпияларың жасырынған ғой... Бұл не?

14 слайд

14 слайд

Қорытындылау: сайыс соңында жеңімпаз оқушылар анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады. Назарларыңызға рахм

15 слайд
Қорытындылау: сайыс соңында жеңімпаз оқушылар анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады. Назарларыңызға рахмет!

15 слайд

Қорытындылау: сайыс соңында жеңімпаз оқушылар анықталып, сайысқа белсене қатысқан оқушылар марапатталады. Назарларыңызға рахмет!