Материалдар / Сыныптан тыс сайыс сабағы "Сынып математигі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс сайыс сабағы "Сынып математигі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін сыныптан тыс жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2020
809
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САЙЫС САБАҚМ Е К Т Е П М А Т Е М А Т И Г І 8 - 9 с ы н ы п т а р а р а с ы н д а

1 слайд
САЙЫС САБАҚМ Е К Т Е П М А Т Е М А Т И Г І 8 - 9 с ы н ы п т а р а р а с ы н д а

1 слайд

САЙЫС САБАҚМ Е К Т Е П М А Т Е М А Т И Г І 8 - 9 с ы н ы п т а р а р а с ы н д а

МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ОЙ-ӨРІСІН ДАМЫТУ, БІЛІМДІ ДАРЫНДЫ, ОЗЫҚ ОЙЛЫ БОЛУҒА ҚАЛЫПТАСТЫРУ.

2 слайд
МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ОЙ-ӨРІСІН ДАМЫТУ, БІЛІМДІ ДАРЫНДЫ, ОЗЫҚ ОЙЛЫ БОЛУҒА ҚАЛЫПТАСТЫРУ.

2 слайд

МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ОЙ-ӨРІСІН ДАМЫТУ, БІЛІМДІ ДАРЫНДЫ, ОЗЫҚ ОЙЛЫ БОЛУҒА ҚАЛЫПТАСТЫРУ.

САЙЫС БӨЛІМДЕРІ: І БӨЛІМ – «ҚАС ҚАҒЫМ С ӘТ» ІІ БӨЛІМ – «ТІЛ ӨНЕР» ІІІ БӨЛІМ – «ДОДА» ІҮ БӨЛІМ – «ТА

3 слайд
САЙЫС БӨЛІМДЕРІ: І БӨЛІМ – «ҚАС ҚАҒЫМ С ӘТ» ІІ БӨЛІМ – «ТІЛ ӨНЕР» ІІІ БӨЛІМ – «ДОДА» ІҮ БӨЛІМ – «ТАПҚЫРЛЫ Қ» Ү БӨЛІМ – «ЖОРҒА» ҮІ БӨЛІМ – «ЛОГИКА ЛЫ Қ ЛАБИРИНТ» Келесі

3 слайд

САЙЫС БӨЛІМДЕРІ: І БӨЛІМ – «ҚАС ҚАҒЫМ С ӘТ» ІІ БӨЛІМ – «ТІЛ ӨНЕР» ІІІ БӨЛІМ – «ДОДА» ІҮ БӨЛІМ – «ТАПҚЫРЛЫ Қ» Ү БӨЛІМ – «ЖОРҒА» ҮІ БӨЛІМ – «ЛОГИКА ЛЫ Қ ЛАБИРИНТ» Келесі

Логикалық есептер Геометриялық есептер Ғалымдар есептері Викториналық сұрақтар 20 20 20 20 30 30 30 30 40 40 40 40 50 50 50

4 слайд
Логикалық есептер Геометриялық есептер Ғалымдар есептері Викториналық сұрақтар 20 20 20 20 30 30 30 30 40 40 40 40 50 50 50 50 Артқа

4 слайд

Логикалық есептер Геометриялық есептер Ғалымдар есептері Викториналық сұрақтар 20 20 20 20 30 30 30 30 40 40 40 40 50 50 50 50 Артқа

1. Геометрия сөзі грекшеден аударғанда қандай ұғымды білдіреді?

5 слайд
1. Геометрия сөзі грекшеден аударғанда қандай ұғымды білдіреді?

5 слайд

1. Геометрия сөзі грекшеден аударғанда қандай ұғымды білдіреді?

2. Математикалық өрнектер мен есептеулер жүргізетін бөлім?

6 слайд
2. Математикалық өрнектер мен есептеулер жүргізетін бөлім?

6 слайд

2. Математикалық өрнектер мен есептеулер жүргізетін бөлім?

3.Үшбұрыштың элементтерін ата.

7 слайд
3.Үшбұрыштың элементтерін ата.

7 слайд

3.Үшбұрыштың элементтерін ата.

4. Үшбұрыштың төбесі мен қарсы жатқан қабырғасының ортасын қосатын кесінді.

8 слайд
4. Үшбұрыштың төбесі мен қарсы жатқан қабырғасының ортасын қосатын кесінді.

8 слайд

4. Үшбұрыштың төбесі мен қарсы жатқан қабырғасының ортасын қосатын кесінді.

5. Шеңбердің ең үлкен хордасы

9 слайд
5. Шеңбердің ең үлкен хордасы

9 слайд

5. Шеңбердің ең үлкен хордасы

6. Параллелограмның бір бұрышы 50˚ қалған бұрыштары неге тең?

10 слайд
6. Параллелограмның бір бұрышы 50˚ қалған бұрыштары неге тең?

10 слайд

6. Параллелограмның бір бұрышы 50˚ қалған бұрыштары неге тең?

7. Трапеция табандары 4см және 6 см. Орта сызығы неге тең?

11 слайд
7. Трапеция табандары 4см және 6 см. Орта сызығы неге тең?

11 слайд

7. Трапеция табандары 4см және 6 см. Орта сызығы неге тең?

8. Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура.

12 слайд
8. Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура.

12 слайд

8. Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура.

9. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады.

13 слайд
9. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады.

13 слайд

9. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады.

10. Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ.

14 слайд
10. Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ.

14 слайд

10. Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ.

11. 10 тонна мақта ауыр ма, 100 ц темір ауыр ма?

15 слайд
11. 10 тонна мақта ауыр ма, 100 ц темір ауыр ма?

15 слайд

11. 10 тонна мақта ауыр ма, 100 ц темір ауыр ма?

12. Қандай үш бір таңбалы сандардың қосындысы олардың көбейтіндісіне тең?

16 слайд
12. Қандай үш бір таңбалы сандардың қосындысы олардың көбейтіндісіне тең?

16 слайд

12. Қандай үш бір таңбалы сандардың қосындысы олардың көбейтіндісіне тең?

13. Кесіндінің ұштары бар ма, егер бар болса нешеу?

17 слайд
13. Кесіндінің ұштары бар ма, егер бар болса нешеу?

17 слайд

13. Кесіндінің ұштары бар ма, егер бар болса нешеу?

14. Алманың жартысы неге ұқсас?

18 слайд
14. Алманың жартысы неге ұқсас?

18 слайд

14. Алманың жартысы неге ұқсас?

15. Барлық қабырғасы тең тіктөртбұрыш?

19 слайд
15. Барлық қабырғасы тең тіктөртбұрыш?

19 слайд

15. Барлық қабырғасы тең тіктөртбұрыш?

16. Шеңберді сызатын құрал.

20 слайд
16. Шеңберді сызатын құрал.

20 слайд

16. Шеңберді сызатын құрал.

17. «Еврика» кімнің сөзі?

21 слайд
17. «Еврика» кімнің сөзі?

21 слайд

17. «Еврика» кімнің сөзі?

18. Планиметрияның негізгі ұғымдары .

22 слайд
18. Планиметрияның негізгі ұғымдары .

22 слайд

18. Планиметрияның негізгі ұғымдары .

19. Сыбайлас бұрыштың қосындысы

23 слайд
19. Сыбайлас бұрыштың қосындысы

23 слайд

19. Сыбайлас бұрыштың қосындысы

20. Үшбұрыштың орта сызығы неге тең? арт қа

24 слайд
20. Үшбұрыштың орта сызығы неге тең? арт қа

24 слайд

20. Үшбұрыштың орта сызығы неге тең? арт қа

1. Кез-келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады

25 слайд
1. Кез-келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады

25 слайд

1. Кез-келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады

2) Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура?

26 слайд
2) Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура?

26 слайд

2) Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура?

3) Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі

27 слайд
3) Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі

27 слайд

3) Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі

4) Тік бұрыштан кіші бұрыш?

28 слайд
4) Тік бұрыштан кіші бұрыш?

28 слайд

4) Тік бұрыштан кіші бұрыш?

5) Жоқ өзінде бас та, қас та, мойында. Ұзындығы жазулы тұр бойынды .

29 слайд
5) Жоқ өзінде бас та, қас та, мойында. Ұзындығы жазулы тұр бойынды .

29 слайд

5) Жоқ өзінде бас та, қас та, мойында. Ұзындығы жазулы тұр бойынды .

6)Алды артымыз шексізде, Жете алмайсын біздерге. Сәуле мен кесінді шыққан тегін білсін де?

30 слайд
6)Алды артымыз шексізде, Жете алмайсын біздерге. Сәуле мен кесінді шыққан тегін білсін де?

30 слайд

6)Алды артымыз шексізде, Жете алмайсын біздерге. Сәуле мен кесінді шыққан тегін білсін де?

7) Нәрселерді санағанда керек ол бізге ауадай, Айтындаршы бұл қандай сан, Жан жағына қарамай.

31 слайд
7) Нәрселерді санағанда керек ол бізге ауадай, Айтындаршы бұл қандай сан, Жан жағына қарамай.

31 слайд

7) Нәрселерді санағанда керек ол бізге ауадай, Айтындаршы бұл қандай сан, Жан жағына қарамай.

8) Доп емес, дөңгелек емес, Ұқсас бірақ достарым. Фигура ол ең негізгі Дәл жауапты қостадым Артқа

32 слайд
8) Доп емес, дөңгелек емес, Ұқсас бірақ достарым. Фигура ол ең негізгі Дәл жауапты қостадым Артқа

32 слайд

8) Доп емес, дөңгелек емес, Ұқсас бірақ достарым. Фигура ол ең негізгі Дәл жауапты қостадым Артқа

20-ұпай. Сауда жасау үшін 19 теңге төлеу керек. Сенде тек қана 3 теңгелік ақшалар ал сатушыда тек 5 теңгелік ақшалар бар.

33 слайд
20-ұпай. Сауда жасау үшін 19 теңге төлеу керек. Сенде тек қана 3 теңгелік ақшалар ал сатушыда тек 5 теңгелік ақшалар бар. Ақшаны қалай төлейсіз? Артқа

33 слайд

20-ұпай. Сауда жасау үшін 19 теңге төлеу керек. Сенде тек қана 3 теңгелік ақшалар ал сатушыда тек 5 теңгелік ақшалар бар. Ақшаны қалай төлейсіз? Артқа

• 30-ұпай. Екі бөлмеде 76 адам бар. Бір бөлмеден 30, ал екінші бөлмеден 40 адам шыққан соң, бөлмелердегі адам саны бірдей б

34 слайд
• 30-ұпай. Екі бөлмеде 76 адам бар. Бір бөлмеден 30, ал екінші бөлмеден 40 адам шыққан соң, бөлмелердегі адам саны бірдей болып қалды. Бастапқыда әр бөлмеде неше адам болған? Артқа

34 слайд

• 30-ұпай. Екі бөлмеде 76 адам бар. Бір бөлмеден 30, ал екінші бөлмеден 40 адам шыққан соң, бөлмелердегі адам саны бірдей болып қалды. Бастапқыда әр бөлмеде неше адам болған? Артқа

• 40-ұпай. Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықт

35 слайд
• 40-ұпай. Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтайды. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтайды? Артқа

35 слайд

• 40-ұпай. Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтайды. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтайды? Артқа

50-ұпай. Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап қанша асық ұттық – дейді ол. Он

36 слайд
50-ұпай. Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты,- деді. Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен,- дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып . Ең көп асықтан ұтылған мен болдым,- дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық? Артқа

36 слайд

50-ұпай. Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты,- деді. Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен,- дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып . Ең көп асықтан ұтылған мен болдым,- дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық? Артқа

• 20-ұпай. Квадраттың ауданы 49 см 2 , оның периметрі нешеге тең? Артқа

37 слайд
• 20-ұпай. Квадраттың ауданы 49 см 2 , оның периметрі нешеге тең?   Артқа

37 слайд

• 20-ұпай. Квадраттың ауданы 49 см 2 , оның периметрі нешеге тең?   Артқа

30-ұпай. 1-ші шаршының ауданы 16м 2 , 2-ші шаршының ауданы 4 есе үлкен. 2-ші шаршының периметрін тап. Артқа

38 слайд
30-ұпай. 1-ші шаршының ауданы 16м 2 , 2-ші шаршының ауданы 4 есе үлкен. 2-ші шаршының периметрін тап. Артқа

38 слайд

30-ұпай. 1-ші шаршының ауданы 16м 2 , 2-ші шаршының ауданы 4 есе үлкен. 2-ші шаршының периметрін тап. Артқа

40-ұпай. Параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштардың біреуі 40 0 болса, қалған бұрыштары неге тең? Арт

39 слайд
40-ұпай. Параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштардың біреуі 40 0 болса, қалған бұрыштары неге тең? Артқа

39 слайд

40-ұпай. Параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштардың біреуі 40 0 болса, қалған бұрыштары неге тең? Артқа

• 50-ұпай. Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышының сыртқы бұрышы 105 0 болса, теңбүйірлі үшбұрыштың ішкі бұрыштары

40 слайд
• 50-ұпай. Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышының сыртқы бұрышы 105 0 болса, теңбүйірлі үшбұрыштың ішкі бұрыштары неге тең? Артқа

40 слайд

• 50-ұпай. Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышының сыртқы бұрышы 105 0 болса, теңбүйірлі үшбұрыштың ішкі бұрыштары неге тең? Артқа

«Ғалымдар» есептері: 20-ұпай. Ежелгі грек математигі элементар геометрияға сандар теориясына арналған әйгілі «Бастамалар» тр

41 слайд
«Ғалымдар» есептері: 20-ұпай. Ежелгі грек математигі элементар геометрияға сандар теориясына арналған әйгілі «Бастамалар» трактатының авторы. Ол математиканы дамытуға зор еңбек етті. Артқа

41 слайд

«Ғалымдар» есептері: 20-ұпай. Ежелгі грек математигі элементар геометрияға сандар теориясына арналған әйгілі «Бастамалар» трактатының авторы. Ол математиканы дамытуға зор еңбек етті. Артқа

30-ұпай. 18ғасырдан бастап қазіргі мағынасына ие болған «трапеция» ұғымы алғаш рет ежелгі грек математигі кімнің еңбектерін

42 слайд
30-ұпай. 18ғасырдан бастап қазіргі мағынасына ие болған «трапеция» ұғымы алғаш рет ежелгі грек математигі кімнің еңбектерінде кездеседі? Артқа

42 слайд

30-ұпай. 18ғасырдан бастап қазіргі мағынасына ие болған «трапеция» ұғымы алғаш рет ежелгі грек математигі кімнің еңбектерінде кездеседі? Артқа

40-ұпай. Қай ғалым, геометрияның теоремаларын практикалық есептерді шығару, жағадан кемеге дейінгі қашықтықты есептеу үшін д

43 слайд
40-ұпай. Қай ғалым, геометрияның теоремаларын практикалық есептерді шығару, жағадан кемеге дейінгі қашықтықты есептеу үшін де пайдаланған Артқа

43 слайд

40-ұпай. Қай ғалым, геометрияның теоремаларын практикалық есептерді шығару, жағадан кемеге дейінгі қашықтықты есептеу үшін де пайдаланған Артқа

50-ұпай. Ежелгі грек математигі Прокл Vғасырда өзінің Евклидтің «Бастамаларына» берген түсіндірмесінде гипотенузаның квадраты

44 слайд
50-ұпай. Ежелгі грек математигі Прокл Vғасырда өзінің Евклидтің «Бастамаларына» берген түсіндірмесінде гипотенузаның квадраты катеттің квадратының қосындысына тең болтыны туралы былай деп жазған: «Ежелгі аңыздарға сенсек. Бұл теореманың дәлелдемесін Пифогор тапқан. Ашқын жаңалығына өгіз сойып тойлаған». Осындай ойды грек тарихшысыда айтады. Сұрақ, қай тарихшы жазған? Артқа

44 слайд

50-ұпай. Ежелгі грек математигі Прокл Vғасырда өзінің Евклидтің «Бастамаларына» берген түсіндірмесінде гипотенузаның квадраты катеттің квадратының қосындысына тең болтыны туралы былай деп жазған: «Ежелгі аңыздарға сенсек. Бұл теореманың дәлелдемесін Пифогор тапқан. Ашқын жаңалығына өгіз сойып тойлаған». Осындай ойды грек тарихшысыда айтады. Сұрақ, қай тарихшы жазған? Артқа

Викториналық сұрақтар: • 20-ұпай. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 берілген сандардың несі көп: қосындысы немесе көбейтіндісі ме

45 слайд
Викториналық сұрақтар: • 20-ұпай. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 берілген сандардың несі көп: қосындысы немесе көбейтіндісі ме? Артқа

45 слайд

Викториналық сұрақтар: • 20-ұпай. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 берілген сандардың несі көп: қосындысы немесе көбейтіндісі ме? Артқа

30-ұпай. 5 адам кездесіп қалып бір-бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу саны қанша? Артқа

46 слайд
30-ұпай. 5 адам кездесіп қалып бір-бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу саны қанша? Артқа

46 слайд

30-ұпай. 5 адам кездесіп қалып бір-бірімен қол алысып амандасты. Барлық қол алысу саны қанша? Артқа

• 40-ұпай. Бір сан екінші саннан 4 есе көп, ал олардың қосындысы 20-ға тең. Осы сандардың кіші санын тап. Артқа

47 слайд
• 40-ұпай. Бір сан екінші саннан 4 есе көп, ал олардың қосындысы 20-ға тең. Осы сандардың кіші санын тап. Артқа

47 слайд

• 40-ұпай. Бір сан екінші саннан 4 есе көп, ал олардың қосындысы 20-ға тең. Осы сандардың кіші санын тап. Артқа

• 50-ұпай. Дәптер мен қарындаш 16 теңге тұрады, қаламсап пен қарындаш 32 теңге тұрады, ал дәптер мен қаламсап 44 теңге тұра

48 слайд
• 50-ұпай. Дәптер мен қарындаш 16 теңге тұрады, қаламсап пен қарындаш 32 теңге тұрады, ал дәптер мен қаламсап 44 теңге тұрады. Заттарға қанша теңге төленген? Артқа

48 слайд

• 50-ұпай. Дәптер мен қарындаш 16 теңге тұрады, қаламсап пен қарындаш 32 теңге тұрады, ал дәптер мен қаламсап 44 теңге тұрады. Заттарға қанша теңге төленген? Артқа

КЕЛЕСІ САН ҚАНДАЙ? 18 10 6 4 ? Артқа

49 слайд
КЕЛЕСІ САН ҚАНДАЙ? 18 10 6 4 ? Артқа

49 слайд

КЕЛЕСІ САН ҚАНДАЙ? 18 10 6 4 ? Артқа

Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол жарты сағатта 1рет, толақ сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соға

50 слайд
Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол жарты сағатта 1рет, толақ сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда тәулігіне неше рет қоңырау соғады? Тапқырлық жауабы

50 слайд

Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол жарты сағатта 1рет, толақ сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда тәулігіне неше рет қоңырау соғады? Тапқырлық жауабы

ЖАУАБЫ (1+2+3+4+5+6+7+8+9)*2+24*2 =204 Артқа

51 слайд
ЖАУАБЫ (1+2+3+4+5+6+7+8+9)*2+24*2 =204 Артқа

51 слайд

ЖАУАБЫ (1+2+3+4+5+6+7+8+9)*2+24*2 =204 Артқа