2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сыныптан тыс шара Білімді топ 9-сынып

Сыныптан тыс шара Білімді топ 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс шара өткізуге мұғалімдерге көмегі болар деген ойдамын.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
15 Ақпан 2019
385
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақсаты : Биологиялық білімдерін жетілдіру, өз бетінше ізденіске, шығармашылыққа баулу, пәнге деген қызығушылықтарын дамыту.

1 слайд
Мақсаты : Биологиялық білімдерін жетілдіру, өз бетінше ізденіске, шығармашылыққа баулу, пәнге деген қызығушылықтарын дамыту. Жас ұрпақты қоршаған орта табиғатын, өз организмін қорғай білуге тәрбиелеу. Сайыстың тақырыбы: “Білімді топ”

1 слайд

Мақсаты : Биологиялық білімдерін жетілдіру, өз бетінше ізденіске, шығармашылыққа баулу, пәнге деген қызығушылықтарын дамыту. Жас ұрпақты қоршаған орта табиғатын, өз организмін қорғай білуге тәрбиелеу. Сайыстың тақырыбы: “Білімді топ”

Сайыс кезеңдері:  1-кезең. «Топтық таныстыру».  2-кезең. «Бәйге» сұрақ-жауап.  3-кезең. «Адасқан әріптер»  4-кезең. «Аңыз

2 слайд
Сайыс кезеңдері:  1-кезең. «Топтық таныстыру».  2-кезең. «Бәйге» сұрақ-жауап.  3-кезең. «Адасқан әріптер»  4-кезең. «Аңыздар»  5-кезең. «Сандар сыры»  6-кезең. «Анықтама бюросы»  7-кезең. “Кім жүйрік” биологиялық есеп

2 слайд

Сайыс кезеңдері:  1-кезең. «Топтық таныстыру».  2-кезең. «Бәйге» сұрақ-жауап.  3-кезең. «Адасқан әріптер»  4-кезең. «Аңыздар»  5-кезең. «Сандар сыры»  6-кезең. «Анықтама бюросы»  7-кезең. “Кім жүйрік” биологиялық есеп

1-кезең. «ТОПТЫҚ ТАНЫСТЫРУ»

3 слайд
1-кезең. «ТОПТЫҚ ТАНЫСТЫРУ»

3 слайд

1-кезең. «ТОПТЫҚ ТАНЫСТЫРУ»

ІІ КЕЗЕҢ: «БӘЙГЕ»

4 слайд
ІІ КЕЗЕҢ: «БӘЙГЕ»

4 слайд

ІІ КЕЗЕҢ: «БӘЙГЕ»

1-топ: 1. Жасушаның химиялық құрамы қандай? 2. Өсімдік жасушасында ғана болатын екі мембраналы органоидтер 3. Қан беруші адам

5 слайд
1-топ: 1. Жасушаның химиялық құрамы қандай? 2. Өсімдік жасушасында ғана болатын екі мембраналы органоидтер 3. Қан беруші адам 4. Ұлпалар қандай топтарға бөлінеді? 5. Жасушаны зерттейтін ғылым саласы 6. Өсімдіктердің жер асты мүшесін атаңдар. 7. Ішкі секреция бездерін атаңдар. 8. Жүректің құрылысы мен қызметін зерттейтін ғылым саласы 9. Алғаш жасушаны ашқан ғалым 10. Өкпенің тіршілік сыйымдылығын өлшейтін құрал.

5 слайд

1-топ: 1. Жасушаның химиялық құрамы қандай? 2. Өсімдік жасушасында ғана болатын екі мембраналы органоидтер 3. Қан беруші адам 4. Ұлпалар қандай топтарға бөлінеді? 5. Жасушаны зерттейтін ғылым саласы 6. Өсімдіктердің жер асты мүшесін атаңдар. 7. Ішкі секреция бездерін атаңдар. 8. Жүректің құрылысы мен қызметін зерттейтін ғылым саласы 9. Алғаш жасушаны ашқан ғалым 10. Өкпенің тіршілік сыйымдылығын өлшейтін құрал.

2-топ: 1. Жануарлардың мінез-құлқын зерттейтін ғылым? 2. Жұлынның қызметі. 3. Қарапайымдар типінің кластарын атаңдар 4. Ұлудың

6 слайд
2-топ: 1. Жануарлардың мінез-құлқын зерттейтін ғылым? 2. Жұлынның қызметі. 3. Қарапайымдар типінің кластарын атаңдар 4. Ұлудың тұлғасынан түзілетін ерекше қатпарлы қабат қалай аталады? 5. Организмнің ішкі ортасы. 6. Қан қысымын өлшейтін құрал 7. Ұйқы безінен бөлінетін гормон 8. Қанның формалы элементтерін атаңдар 9. Жүрек қабырғасының қабаттарын атаңдар 10. Агглютинация дегеніміз не?

6 слайд

2-топ: 1. Жануарлардың мінез-құлқын зерттейтін ғылым? 2. Жұлынның қызметі. 3. Қарапайымдар типінің кластарын атаңдар 4. Ұлудың тұлғасынан түзілетін ерекше қатпарлы қабат қалай аталады? 5. Организмнің ішкі ортасы. 6. Қан қысымын өлшейтін құрал 7. Ұйқы безінен бөлінетін гормон 8. Қанның формалы элементтерін атаңдар 9. Жүрек қабырғасының қабаттарын атаңдар 10. Агглютинация дегеніміз не?

3-кезең. «Адасқан әріптер»

7 слайд
3-кезең. «Адасқан әріптер»

7 слайд

3-кезең. «Адасқан әріптер»

4-кезең. «Аңыздар»

8 слайд
4-кезең. «Аңыздар»

8 слайд

4-кезең. «Аңыздар»

1-топ: Бұл өсімдік «1000 аурудың емі» саналады. Бұл өсімдікті жинар кезде халқымыз иіліп сәлем берген. Түйетабандар тұқымдасын

9 слайд
1-топ: Бұл өсімдік «1000 аурудың емі» саналады. Бұл өсімдікті жинар кезде халқымыз иіліп сәлем берген. Түйетабандар тұқымдасына жататын улы өсімдік. Халқымыз «пәле-жаладан сақтасын» деп түтінімен аластайды, көз тимесін деп іліп қояды. 2-топ: Бұл құс Жаңа Зеландия символдарының бірі және дәл осылай аталатын өсімдік бар. Жемісін жеуге болады. 1-топ: Тау перілері бұл гүлді күні-түні қорғап, ешкімге жұлғызбайды екен.Тек шынайы сүйген адамдарға бұл гүлді сыйлыққа береді. Күрделігүлділер тұқымдасына жататын өсімдік. Тау шыңында өседі, махаббат, бақыт, ерлік символы. 2-топ: Бұл гүлдердің ішіндегі ханшайымы. Шығыс елдерінде киелі гүл деп саналған. Гүлінің майы алтынмен бағаланған. Ең алғаш сәндік үшін өсіріле бастаған хош иісті гүл. Ежелгі римдіктер махаббат құдайы Афродитаға арнаған

9 слайд

1-топ: Бұл өсімдік «1000 аурудың емі» саналады. Бұл өсімдікті жинар кезде халқымыз иіліп сәлем берген. Түйетабандар тұқымдасына жататын улы өсімдік. Халқымыз «пәле-жаладан сақтасын» деп түтінімен аластайды, көз тимесін деп іліп қояды. 2-топ: Бұл құс Жаңа Зеландия символдарының бірі және дәл осылай аталатын өсімдік бар. Жемісін жеуге болады. 1-топ: Тау перілері бұл гүлді күні-түні қорғап, ешкімге жұлғызбайды екен.Тек шынайы сүйген адамдарға бұл гүлді сыйлыққа береді. Күрделігүлділер тұқымдасына жататын өсімдік. Тау шыңында өседі, махаббат, бақыт, ерлік символы. 2-топ: Бұл гүлдердің ішіндегі ханшайымы. Шығыс елдерінде киелі гүл деп саналған. Гүлінің майы алтынмен бағаланған. Ең алғаш сәндік үшін өсіріле бастаған хош иісті гүл. Ежелгі римдіктер махаббат құдайы Афродитаға арнаған

5-кезең. «Сандар сыры»

10 слайд
5-кезең. «Сандар сыры»

10 слайд

5-кезең. «Сандар сыры»

6-кезең. «Анықтама бюросы»

11 слайд
6-кезең. «Анықтама бюросы»

11 слайд

6-кезең. «Анықтама бюросы»

1. «Ми рефлексі» атты еңбектің авторы және қай жылы? 2. Қан топтарын ашқан ғалым және қай жылы? 3. Шартты және шартсыз рефле

12 слайд
1. «Ми рефлексі» атты еңбектің авторы және қай жылы? 2. Қан топтарын ашқан ғалым және қай жылы? 3. Шартты және шартсыз рефлексті ашқан ғалым, қай жылы? 4. Фагоцитоз құбылысын қай ғалым қай жылы ашты? 5. Жабықтұқымды өсімдіктердегі қосарлы ұрықтануды ашқан кім және қай жылы? 6. «Зоология философиясы» еңбегінің авторы және шыққан жылы?

12 слайд

1. «Ми рефлексі» атты еңбектің авторы және қай жылы? 2. Қан топтарын ашқан ғалым және қай жылы? 3. Шартты және шартсыз рефлексті ашқан ғалым, қай жылы? 4. Фагоцитоз құбылысын қай ғалым қай жылы ашты? 5. Жабықтұқымды өсімдіктердегі қосарлы ұрықтануды ашқан кім және қай жылы? 6. «Зоология философиясы» еңбегінің авторы және шыққан жылы?

7-кезең. «КІМ ЖҮЙРІК»

13 слайд
7-кезең. «КІМ ЖҮЙРІК»

13 слайд

7-кезең. «КІМ ЖҮЙРІК»

1-есеп:  Баланың жинаған коллекциясында 8 қоңызбен өрмекші бар. Коллекциядағы барлық жәндіктің аяқтарының саны 54. Қоңыздың

14 слайд
1-есеп:  Баланың жинаған коллекциясында 8 қоңызбен өрмекші бар. Коллекциядағы барлық жәндіктің аяқтарының саны 54. Қоңыздың 6 аяғы бар десек, коллекцияда неше қоңыз бен неше өрмекші бар? 2-есеп:  Өрмекшілер өте қомағай жәндіктер: бір өзінің салмағына тең қорек жейді. Олардың негізгі қорегі шыбын. Орманда әрбір гектарда 5000-ға жуық өрмекші өмір сүреді. Егер әр өрмекші күніне екі шыбынан қорек етсе, онда күніне қанша шыбын жойылады? Қане, есептеп көрейік.

14 слайд

1-есеп:  Баланың жинаған коллекциясында 8 қоңызбен өрмекші бар. Коллекциядағы барлық жәндіктің аяқтарының саны 54. Қоңыздың 6 аяғы бар десек, коллекцияда неше қоңыз бен неше өрмекші бар? 2-есеп:  Өрмекшілер өте қомағай жәндіктер: бір өзінің салмағына тең қорек жейді. Олардың негізгі қорегі шыбын. Орманда әрбір гектарда 5000-ға жуық өрмекші өмір сүреді. Егер әр өрмекші күніне екі шыбынан қорек етсе, онда күніне қанша шыбын жойылады? Қане, есептеп көрейік.

15 слайд

15 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі