"Сурдопедагогика "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сурдопедагогика "

Материал туралы қысқаша түсінік
Сурдопедагогика жайлы толық ақпарат бар .
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сурдопедагогика

#1 слайд
Сурдопедагогика

1 слайд

Сурдопедагогика

Саңырауларға білім беруді есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеу әдістері туралы білімнің бір саласы ретінде анық

#2 слайд
Саңырауларға білім беруді есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеу әдістері туралы білімнің бір саласы ретінде анықтауға болады. Саңырау мүғалімдері шешетін мәселенің өзектілігін әлемдегі есту аурулары бар балалар мен ересектердің саны 250 миллион адамнан асатындығы дәлелдейді, оның 600 мыңы біздің жерлестеріміз. Олардың көпшілігі әдеттегі мектеп жағдайында қалыпты жағдайда әлеуметтене алмайды. Бұл міндет есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектептердің құзыретіне кіреді, онда тәжірибелі саңырау мұғалімдер оларды дамытумен айналысады.

2 слайд

Саңырауларға білім беруді есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеу әдістері туралы білімнің бір саласы ретінде анықтауға болады. Саңырау мүғалімдері шешетін мәселенің өзектілігін әлемдегі есту аурулары бар балалар мен ересектердің саны 250 миллион адамнан асатындығы дәлелдейді, оның 600 мыңы біздің жерлестеріміз. Олардың көпшілігі әдеттегі мектеп жағдайында қалыпты жағдайда әлеуметтене алмайды. Бұл міндет есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектептердің құзыретіне кіреді, онда тәжірибелі саңырау мұғалімдер оларды дамытумен айналысады.

Сурдопедагогика - бұл практикалық ғылым. Оның пәні - есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің

#3 слайд
Сурдопедагогика - бұл практикалық ғылым. Оның пәні - есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің нақты мәселелерін шешу.

3 слайд

Сурдопедагогика - бұл практикалық ғылым. Оның пәні - есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің нақты мәселелерін шешу.

Саңыраулар педагогикасының алдында тұрған негізгі міндеттер: 41 2 3 есту қабілеті бұзылған адамдардың жеке даму ерекшеліктері

#4 слайд
Саңыраулар педагогикасының алдында тұрған негізгі міндеттер: 41 2 3 есту қабілеті бұзылған адамдардың жеке даму ерекшеліктерін зерттеу; есту қабілеті бұзылған адамдарды жіктеу, сипаттамаларын анықтау және әр топтың өкілдері үшін дамудың нақты әдістерін іздеу; есту қабілеті бұзылған балалар мен ересектерге білім берудің ғылыми негізделген тұжырымдамалары мен модельдерін іздеу; кәсіптік бағдар беру бағдарламаларын әзірлеу, есту қабілеті бұзылған адамдарға кәсіптік оқыту.

4 слайд

Саңыраулар педагогикасының алдында тұрған негізгі міндеттер: 41 2 3 есту қабілеті бұзылған адамдардың жеке даму ерекшеліктерін зерттеу; есту қабілеті бұзылған адамдарды жіктеу, сипаттамаларын анықтау және әр топтың өкілдері үшін дамудың нақты әдістерін іздеу; есту қабілеті бұзылған балалар мен ересектерге білім берудің ғылыми негізделген тұжырымдамалары мен модельдерін іздеу; кәсіптік бағдар беру бағдарламаларын әзірлеу, есту қабілеті бұзылған адамдарға кәсіптік оқыту.

18 ғасырдың екінші жартысы - 19 ғасырдың басында алғашқы қызметі саңырау және нашар еститін балаларды әлеуметтендіруге бағыттал

#5 слайд
18 ғасырдың екінші жартысы - 19 ғасырдың басында алғашқы қызметі саңырау және нашар еститін балаларды әлеуметтендіруге бағытталған алғашқы мектептер пайда болды. Мысалы, Петербург пен Мәскеудегі балалар үйінде есту қабілеті бұзылған баланы есту балаларымен бірге оқытты. 19 ғасырдың аяғында Ресейде 23 мектеп болды, оларда 900-ге жуық саңырау оқушылар оқыды. Осы уақытқа дейін ымдау тілі білімі өзіндік категориялық аппараты, зерттеу әдістері, жүйесі мен құрылымы бар ғылыми білімнің жеке саласы ретінде қалыптасты. Ол КСРО-да одан әрі дамыды. 1929 жылы Мәскеуде Эксперименттік- Дефектологиялық Институты ұйымдастырылды, онда белгілі кеңестік психолог Л.С.Выготскийдің жетекшілігімен зерттеулер жүргізілді.

5 слайд

18 ғасырдың екінші жартысы - 19 ғасырдың басында алғашқы қызметі саңырау және нашар еститін балаларды әлеуметтендіруге бағытталған алғашқы мектептер пайда болды. Мысалы, Петербург пен Мәскеудегі балалар үйінде есту қабілеті бұзылған баланы есту балаларымен бірге оқытты. 19 ғасырдың аяғында Ресейде 23 мектеп болды, оларда 900-ге жуық саңырау оқушылар оқыды. Осы уақытқа дейін ымдау тілі білімі өзіндік категориялық аппараты, зерттеу әдістері, жүйесі мен құрылымы бар ғылыми білімнің жеке саласы ретінде қалыптасты. Ол КСРО-да одан әрі дамыды. 1929 жылы Мәскеуде Эксперименттік- Дефектологиялық Институты ұйымдастырылды, онда белгілі кеңестік психолог Л.С.Выготскийдің жетекшілігімен зерттеулер жүргізілді.

#6 слайд

6 слайд

Саңырауларға білім берудің принциптері Есту қабілеті бұзылған балаларды қалай оқыту керек деген жаһандық сұраққа жауап бере

#7 слайд
Саңырауларға білім берудің принциптері Есту қабілеті бұзылған балаларды қалай оқыту керек деген жаһандық сұраққа жауап бере отырып, сурдопедагогика бірқатар педагогикалық, жалпы дидактикалық, нақты қағидаларды тұжырымдайды. Олардың ең маңыздыларын атайық:

7 слайд

Саңырауларға білім берудің принциптері Есту қабілеті бұзылған балаларды қалай оқыту керек деген жаһандық сұраққа жауап бере отырып, сурдопедагогика бірқатар педагогикалық, жалпы дидактикалық, нақты қағидаларды тұжырымдайды. Олардың ең маңыздыларын атайық:

естімейтін адамға бағытталған сөйлеуді еркін түсіну қабілетін дамыту. сұрақты тұжырымдау, сұраққа жауап беру, тілек білдіру, н

#8 слайд
естімейтін адамға бағытталған сөйлеуді еркін түсіну қабілетін дамыту. сұрақты тұжырымдау, сұраққа жауап беру, тілек білдіру, ниет білдіру, ниет білдіру, іс-әрекетке қатысу және т.б қарым-қатынас дағдыларын модельдеу;арнайы мектепте кезеңдік, көп сатылы білім беру; тұрақты қызмет процесінде мүмкіндігі шектеулі баланы оқыту және тәрбиелеу; саңырау баланың дамуы мен ана тілін меңгеру арасындағы байланыс;

8 слайд

естімейтін адамға бағытталған сөйлеуді еркін түсіну қабілетін дамыту. сұрақты тұжырымдау, сұраққа жауап беру, тілек білдіру, ниет білдіру, ниет білдіру, іс-әрекетке қатысу және т.б қарым-қатынас дағдыларын модельдеу;арнайы мектепте кезеңдік, көп сатылы білім беру; тұрақты қызмет процесінде мүмкіндігі шектеулі баланы оқыту және тәрбиелеу; саңырау баланың дамуы мен ана тілін меңгеру арасындағы байланыс;

#9 слайд

9 слайд

Файл форматы:
pptx
12.03.2021
918
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі