Сызу пәнін оқытудағы тәжрибелі мұғалімдердің қолданып жүрген тиімді әдістері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сызу пәнін оқытудағы тәжрибелі мұғалімдердің қолданып жүрген тиімді әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызу пәнін оқытудағы тәжрибелі мұғалімдердің қолданып жүрген тиімді әдістері
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
СЫЗУ ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ ТӘЖРИБЕЛІ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚОЛДАНЫП ЖҮРГЕН ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ;  - оқушылардың ойлану қабілетін және кеңістікт

#1 слайд
СЫЗУ ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ ТӘЖРИБЕЛІ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚОЛДАНЫП ЖҮРГЕН ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ;  - оқушылардың ойлану қабілетін және кеңістіктегі нәрсені көз алдына елестете білуіне талаптандыратын әдістер мен құралдар;  - аксонометриялық проекция негіздеріне сәйкес орындалған эскиздер мен көрнекі кескіндерін бейнелеу әдістері мен құралдары;  - практика жүзінде сызбаларды оқи да, орындай да білуіне мүмкіндік жасауды қамтитын әдістер мен құралдар;

1 слайд

СЫЗУ ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ ТӘЖРИБЕЛІ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚОЛДАНЫП ЖҮРГЕН ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ;  - оқушылардың ойлану қабілетін және кеңістіктегі нәрсені көз алдына елестете білуіне талаптандыратын әдістер мен құралдар;  - аксонометриялық проекция негіздеріне сәйкес орындалған эскиздер мен көрнекі кескіндерін бейнелеу әдістері мен құралдары;  - практика жүзінде сызбаларды оқи да, орындай да білуіне мүмкіндік жасауды қамтитын әдістер мен құралдар;

 Жазықтық бетіне кеңістіктегі формаларды кескіндеу арқылы оның мазмұнын түсіну, басқа пәндерді оқуда да үлкен көмегін тигізеті

#2 слайд
 Жазықтық бетіне кеңістіктегі формаларды кескіндеу арқылы оның мазмұнын түсіну, басқа пәндерді оқуда да үлкен көмегін тигізетінін ескерген жөн. Сондықтан әрбір сабақта оқушы өз логикасымен ойланып, практикалық, болмаса графикалық жұмыс істегені дұрыс. Бұл жерде айта кету керек, бірыңғай графикалық, болмаса практикалық жұмыс пен шектелуге болмайды. Терең теориялық біліммен қаруланған оқушы, практикалық білімді тығыз ұштастыру арқылы ғана өз дәрежесіндегі графикалық сауатты оқушы бола алады. Әртүрлі тәсілдермен орындалған түрлі сызбаларды, графикалық кескіндерді, схемаларды еркін оқи да,орындай да білген оқушы осы пәнді толық игереді деп есептеуге болады.

2 слайд

 Жазықтық бетіне кеңістіктегі формаларды кескіндеу арқылы оның мазмұнын түсіну, басқа пәндерді оқуда да үлкен көмегін тигізетінін ескерген жөн. Сондықтан әрбір сабақта оқушы өз логикасымен ойланып, практикалық, болмаса графикалық жұмыс істегені дұрыс. Бұл жерде айта кету керек, бірыңғай графикалық, болмаса практикалық жұмыс пен шектелуге болмайды. Терең теориялық біліммен қаруланған оқушы, практикалық білімді тығыз ұштастыру арқылы ғана өз дәрежесіндегі графикалық сауатты оқушы бола алады. Әртүрлі тәсілдермен орындалған түрлі сызбаларды, графикалық кескіндерді, схемаларды еркін оқи да,орындай да білген оқушы осы пәнді толық игереді деп есептеуге болады.

 Кез келген практикалық тапсырмаларда оқушылардың кеңістіктегі затты көз алдына елестетуін дамытуға, танымдылығын арттыруға,

#3 слайд
 Кез келген практикалық тапсырмаларда оқушылардың кеңістіктегі затты көз алдына елестетуін дамытуға, танымдылығын арттыруға, олардың білім өрісін кеңейтуге ықпал жасау керек. Осындай әдістер оқушылардың өтілген материалдарды есте сақтай отырып, олардың ойлану қабілетін, айналаны қоршаған әртүрлі формадағы көріністерге басқаша қарай білуіне, шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік жасайды. Оқытушының сызбалардың дамуы, олардың қандай себептермен өзгеріске ұшырағаны, сызбаларды көрмеудегі өзгерістер туралы қызықты тарихи әнгімелері, оқушылардың білімін жан-жақты арттыру ғана емес, оларға тәрбиелік мән береді. Ондай әнгімелер барысында, міндетті түрде, әртүрлі қызықты суреттер мен көрнекіліктердің, заман талабына сай оқытудың қазіргі технологияларында қолданылатын құралдың көмегімен /кодоскоп, оқулық теледидары, компьютерлік жүйелердің мүмкіндіктері, т.с.с./ әртүрлі мамандықтар, машиналар, технологиялар, құрылыстарда қолданылатын сызбалардың атқаратын қызметі туралы әнгімелердің беретін әсері мол.

3 слайд

 Кез келген практикалық тапсырмаларда оқушылардың кеңістіктегі затты көз алдына елестетуін дамытуға, танымдылығын арттыруға, олардың білім өрісін кеңейтуге ықпал жасау керек. Осындай әдістер оқушылардың өтілген материалдарды есте сақтай отырып, олардың ойлану қабілетін, айналаны қоршаған әртүрлі формадағы көріністерге басқаша қарай білуіне, шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік жасайды. Оқытушының сызбалардың дамуы, олардың қандай себептермен өзгеріске ұшырағаны, сызбаларды көрмеудегі өзгерістер туралы қызықты тарихи әнгімелері, оқушылардың білімін жан-жақты арттыру ғана емес, оларға тәрбиелік мән береді. Ондай әнгімелер барысында, міндетті түрде, әртүрлі қызықты суреттер мен көрнекіліктердің, заман талабына сай оқытудың қазіргі технологияларында қолданылатын құралдың көмегімен /кодоскоп, оқулық теледидары, компьютерлік жүйелердің мүмкіндіктері, т.с.с./ әртүрлі мамандықтар, машиналар, технологиялар, құрылыстарда қолданылатын сызбалардың атқаратын қызметі туралы әнгімелердің беретін әсері мол.

#4 слайд

4 слайд

МАҚСАТ:  1. Білімділік: Тік бұрыштап проекциялау әдісімен таныстыру.  2. Дамытушылық: Кеңістікте ойлау қабілеттерін, визу

#5 слайд
МАҚСАТ:  1. Білімділік: Тік бұрыштап проекциялау әдісімен таныстыру.  2. Дамытушылық: Кеңістікте ойлау қабілеттерін, визуалды қабылдау дағдыларын дамыту.  3. Тәрбиелік: Сызудың алғашқы негіздерін игерту арқылы оқушыларды политехникалық мамандықтарға тәрбиелеу

5 слайд

МАҚСАТ:  1. Білімділік: Тік бұрыштап проекциялау әдісімен таныстыру.  2. Дамытушылық: Кеңістікте ойлау қабілеттерін, визуалды қабылдау дағдыларын дамыту.  3. Тәрбиелік: Сызудың алғашқы негіздерін игерту арқылы оқушыларды политехникалық мамандықтарға тәрбиелеу

 Сабақ типі: жаңа сабақ  Сабақ түрі: лекция, ішінара ізденіс сабағы.  Әдіс-тәсілдер: әңгіме, иллюстрациялау, сызу  Құрал

#6 слайд
 Сабақ типі: жаңа сабақ  Сабақ түрі: лекция, ішінара ізденіс сабағы.  Әдіс-тәсілдер: әңгіме, иллюстрациялау, сызу  Құрал-жабдықтар: Транспортир, циркуль, қарындаштардың түрлері, көрнекіліктер, «Проекция түрлері» презентациясы, өшіргіш, сызғыш түрлері, бұрыштықтар.

6 слайд

 Сабақ типі: жаңа сабақ  Сабақ түрі: лекция, ішінара ізденіс сабағы.  Әдіс-тәсілдер: әңгіме, иллюстрациялау, сызу  Құрал-жабдықтар: Транспортир, циркуль, қарындаштардың түрлері, көрнекіліктер, «Проекция түрлері» презентациясы, өшіргіш, сызғыш түрлері, бұрыштықтар.

І. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ  Оқушылармен сәлемдесу. Сабақта жоқ оқушыларды түгендеп, журналға белгілеу. Құрал саймандарын тексеру.

#7 слайд
І. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ  Оқушылармен сәлемдесу. Сабақта жоқ оқушыларды түгендеп, журналға белгілеу. Құрал саймандарын тексеру.  ІІ. Жаңа сабақты меңгеруге дайындау кезеңі  Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, сабақ таныстыру.  Сендер бүгін сабақта тік бұрыштап проекциялау әдісімен танысып оның өмірде инженерлік графика да пайдалану негіздерімен танысасыңдар.

7 слайд

І. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ  Оқушылармен сәлемдесу. Сабақта жоқ оқушыларды түгендеп, журналға белгілеу. Құрал саймандарын тексеру.  ІІ. Жаңа сабақты меңгеруге дайындау кезеңі  Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, сабақ таныстыру.  Сендер бүгін сабақта тік бұрыштап проекциялау әдісімен танысып оның өмірде инженерлік графика да пайдалану негіздерімен танысасыңдар.

III. ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТЫ ҚАЙТАЛАУ  1. Қандай проекциялау центрлік, параллель, тік бұрыштап және қиғаш бұрыштап проекциялау де

#8 слайд
III. ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТЫ ҚАЙТАЛАУ  1. Қандай проекциялау центрлік, параллель, тік бұрыштап және қиғаш бұрыштап проекциялау деп аталады.?  2. Проекциялаудың қандай тәсілін негізгі деп алуға болады?

8 слайд

III. ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТЫ ҚАЙТАЛАУ  1. Қандай проекциялау центрлік, параллель, тік бұрыштап және қиғаш бұрыштап проекциялау деп аталады.?  2. Проекциялаудың қандай тәсілін негізгі деп алуға болады?

І V. ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРУ КЕЗЕҢІ

#9 слайд
І V. ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРУ КЕЗЕҢІ

9 слайд

І V. ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРУ КЕЗЕҢІ

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

V. ЖАҢА САБАҚТЫ БЕКІТУ  1. Нәрсенің сыэбадағы бір проекциясы әрқашан да жеткілікті бола ма?  2. Проекциялар жазықтықтар

#13 слайд
V. ЖАҢА САБАҚТЫ БЕКІТУ  1. Нәрсенің сыэбадағы бір проекциясы әрқашан да жеткілікті бола ма?  2. Проекциялар жазықтықтарын қалай атайды? Олар қалай белгіленеді?  3. Нәрсені үш проекция жазықтығына проекциялағаннан шыққан проекциялар қалай аталады? Осы жазықтықтар бір-біріне қатысты қалай орналасуы керек?

13 слайд

V. ЖАҢА САБАҚТЫ БЕКІТУ  1. Нәрсенің сыэбадағы бір проекциясы әрқашан да жеткілікті бола ма?  2. Проекциялар жазықтықтарын қалай атайды? Олар қалай белгіленеді?  3. Нәрсені үш проекция жазықтығына проекциялағаннан шыққан проекциялар қалай аталады? Осы жазықтықтар бір-біріне қатысты қалай орналасуы керек?

ЖАТТЫҒУ:  суретте детальдың-бұрыштықтың көрнекі кескіні мен сызбасы берілген. Көрнекі кескінде стрелкамен проекциялау бағыты

#14 слайд
ЖАТТЫҒУ:  суретте детальдың-бұрыштықтың көрнекі кескіні мен сызбасы берілген. Көрнекі кескінде стрелкамен проекциялау бағыты көрсетілген. детальдардың проекциялары 1, 2, 3

14 слайд

ЖАТТЫҒУ:  суретте детальдың-бұрыштықтың көрнекі кескіні мен сызбасы берілген. Көрнекі кескінде стрелкамен проекциялау бағыты көрсетілген. детальдардың проекциялары 1, 2, 3

 VI. Қорытынды: осы сабақта оқушылар тік бұрыштап проекциялау қасиеттерімен әдісін игерді.  VII. Үйге тапсырма: тақырыпты қ

#15 слайд
 VI. Қорытынды: осы сабақта оқушылар тік бұрыштап проекциялау қасиеттерімен әдісін игерді.  VII. Үйге тапсырма: тақырыпты қайталау, үй жұмысын орындап аяқтау.  Үй жұмысы:  Төмендегі кестені деталь сызбаларының суреттерімен салыстырып отырып сәйкес келетін көріністермен толтырыңдар.

15 слайд

 VI. Қорытынды: осы сабақта оқушылар тік бұрыштап проекциялау қасиеттерімен әдісін игерді.  VII. Үйге тапсырма: тақырыпты қайталау, үй жұмысын орындап аяқтау.  Үй жұмысы:  Төмендегі кестені деталь сызбаларының суреттерімен салыстырып отырып сәйкес келетін көріністермен толтырыңдар.

#16 слайд

16 слайд

НАЗАРЛАНЫЗҒА РАҚМЕТ!

#17 слайд
НАЗАРЛАНЫЗҒА РАҚМЕТ!

17 слайд

НАЗАРЛАНЫЗҒА РАҚМЕТ!

Файл форматы:
pptx
22.00.2023
498
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі